Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Fenna » 20 jul 2020, 09:54

Ook mijn idee.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Tammy » 20 jul 2020, 10:29

Hallo Gast1.

Je stelt mij een vraag over bans.
Waarom er in het verleden bans zijn geweest is iets wat tussen mij en de admin op dat moment word besproken.
Daar ga ik niet over in discussie.

Er speelt bij een ban altijd meer dan alleen de forumregels.
Het is een combinatie van heel veel factoren.
Frappant zijn de dreigmails die vaak daarna komen, waardoor je meteen bevestiging ziet van je beslissing.
Gebeurt niet altijd maar vaak wel.
Iets wat jij niet weet en de anderen leden ook niet.
En dat is maar goed ook Gast1, want jij wilt niet weten wat er dan word gezegd.

Daarnaast zijn er zaken die achter de schermen plaats vinden.
Dat heb ik vaker gezegd.

Je schrijft dit :

Bepaalde leden van het forum hebben in het verleden een ban gekregen.
Ik ga nu niet vragen om dat ook te doen.
Ik ga het ook niet aanraden.
Ik ga het niet in overweging geven ...


Gast1 je zegt dat je het niet vraagt enz maar je schrijft het wel op.
Geloof je mij als ik je zeg dat ik wist dat je zoiets zou schrijven ?
Jij bent niet de enigste waar ik dat bij heb , ook bij sommige andere leden heb ik dat wat buiten deze kwestie omgaat.
Dat ik ongeveer weet bij sommige onderwerpen wat men gaat schrijven.
Komt denk ik omdat ik heel geinteresseerd kijk naar mensen op dit forum, en dat doe ik jarenlang.

Daardoor weet ik ook een beetje hoe iemand reageert als hij of zij blij is maar ook als hij of zij boos is.
Het gaat uiteindelijk om het totaalpakket Gast1.

Ik ga geen bans bespreken met jou Gast1.
Dat doe ik niet met jou, dat doe ik met niemand van de leden hier op het forum.
Enigste wat ik kan zeggen dat Gusteman en Univers geen ban krijgen.
En waarom is aan mij.
En daar wil ik het bij laten.

Ook klein berichtje aan Univers wat ik eerder al zei:
Geen gevloek in berichten a.u.b. en de uitdrukking Stroop om de mond smeren ken ik maar is niet op mij van toepassing ok ? :wink:
Daar ben ik te oud voor en heb ik een iets te uitgesproken mening voor om dat te laten gebeuren in of buiten het forum. :grin:

Ik weet niet Gast1 waardoor je verdrietig bent , heeft niks met het forum te maken lees ik.
Wat het ook is, ik wens je heel veel sterkte toe.
Want ik heb het gevoel dat het heel erg is.
Take care.




Ik denk ineens aan iets waarvan ik hoop Gast1 dat het er niks mee te maken heeft jouw persoonlijk verdriet.
Een jonge vrouw en een helicopter.
Nogmaals take care.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 20 jul 2020, 11:38

Gast1 vergeet 1 ding,
Dat univers, Gast1 zijn dochter in bescherming heeft genomen.
Toen Pa te pas en on te pas haar foto op het forum plaatste.
Vroeg aan hem of zijn dochter ervan afwist.(niet dus)
Gelukkig was hij het met mij eens, dat het niet kon.
Toen kon pa nog reëel denken, dat is nu ver te zoeken.
Daar hoor je hem niet over.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 20 jul 2020, 11:43

Ook klein berichtje aan Univers wat ik eerder al zei:
Geen gevloek in berichten a.u.b.
Ik hou me eigen in.
Ben de laatste tijd netjes. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Tammy » 20 jul 2020, 12:04

Daar kan ik met je over in discussie gaan Univers maar dat ga ik niet doen. "nee
Gewoon meer netjes worden in je bewoordingen dank u zeeman.:grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Witte wel » 20 jul 2020, 13:38

Gevloek, dacht ik ook maar is niet het geval.
Luis in de pels en schlemiel zijn beide omschrijvingen van gedrag of gedragsvormen. Dacht ook dat het schelden was maar is het niet.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 21 jul 2020, 10:26

Witte wel schreef:
20 jul 2020, 13:38
Gevloek, dacht ik ook maar is niet het geval.
Luis in de pels en schlemiel zijn beide omschrijvingen van gedrag of gedragsvormen.
Dacht ook dat het schelden was maar is het niet.
Dan begrijp je ook dit niet wat je schrijft.
Schlemiel, slemiel, sjlemiel is opgenomen in het 'Groot scheldwoordenboek: van apenkont tot zweefteef' van M. De Coster (2007).
Maar ach, is dat nou werkelijk het enige wat er geschreven is in mijn richting?

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 21 jul 2020, 10:43

En ik zou je nog berichten over een eerdere post van jou:
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Alles wat ik je de laatste tijd heb aangereikt Gast1 was voor jou en niet tegen jou.
Zo heb ik dat dan ook nooit geïnterpreteerd, noch schreef ik nergens dat dat dan ook zo zou zijn Witte wel.
Mocht dat wél zo zijn, dan lees ik dat graag van jou.
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Ik was er een die je attent maakte het spoor bijster te zijn.
Dat was voor jou bedoeld en niet tegen jou.
Ook hier weer; zo heb ik dat dan ook nooit geïnterpreteerd, noch schreef ik nergens dat dat dan ook zo zou zijn Witte wel.
Mocht dat wél zo zijn, dan lees ik dat graag van jou.
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Alles schoof je opzij.
Nee, hoor ik reageerde steeds op jouw posten en schoof niets terzijde.
Mocht dat niet zo zijn, dan lees ik dat graag van jou.
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
En tóch vroeg je om bevestigingen en adviezen want dat was duidelijk leesbaar uit je teksten.
Klopt, en daar heb ik dan ook steeds ende telkenmale op gereageerd.
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Het is een keuze natuurlijk om iets wel of niet aan te nemen.
Dat is geheel vice versa Witte.
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Het is een keuze natuurlijk om degenererend te reageren.
O?

En waar zou ik dat dan bijvoorbeeld gedaan hebben?
Wie heeft waar degenererend gereageerd?
Lees je dat ook Witte wel?
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Het is een keuze het ego als prioriteit te zien.
En hieruit blijkt dat je mij dus niet (begrijpend) leest ...

Ik ga nu niet weer voor de zoveelste keer herhalen.

En ziehier wat je verder schrijft:
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Freud heeft hier een hele studie op uitgevoerd.
Misschien heb je een gebrek aan serotonine en/ of een teveel aan cortisol en kan Freud je bijstaan.
Het is aan jou Gast1.
Je kan ogenschijnlijk vrolijk en blij zijn. Je kan spontaan, vriendelijk, liefdevol en meegaand reageren.
Je kan het feestvarken zijn of de lolbroek.
In je hoofd kan een heel ander verhaal spelen.
'Misschien' en 'kan' zijn de woordjes die ik hier lees en dat is wat jouw conditionering jou vertelt.
Het 'kan' zijn dat je van jezelf uitgaat ... in deze vermoedens.

Vermoedens die door blijven gaan:
Witte wel schreef:
19 jul 2020, 20:50
Ben je nu zo verandert door de tegenslagen en het wantrouwen die je de afgelopen jaren hebt moeten trotseren.
De teleurstellingen waarover je hier diverse malen geschreven hebt.
Is dit het wat het ros in je heeft opgejaagd en nu geen teugel meer heeft. Misschien toch iets om te spiegelen.
:grin: :grin: :grin:

Ja, ik ben inderdaad veranderd (t.o.v. langer geleden) omdat die tegenslagen feitelijk geen tegenslagen waren.
Het wantrouwen rustte op eerdere ervaringen en hier op dit forum vind ik daar weer de bevestigen van.
Het zijn de teleurstellingen (*lees: van weleer) die me ook verdriet hebben opgeleverd om het later te laten begrijpen.

En zo kon ik de teugels die jij noemt helemaal los laten Witte.
Inderdaad, misschien toch iets om te spiegelen voor jou en wie schreef wat:
taigitu schreef:
18 jul 2020, 11:54
Iets voor introspectie.....?
:loveU:
Witte wel schreef:
20 jul 2020, 13:38
Gevloek, dacht ik ook maar is niet het geval.
Luis in de pels en schlemiel zijn beide omschrijvingen van gedrag of gedragsvormen.
Dacht ook dat het schelden was maar is het niet.
hier reageerde ik zojuist al op, maar lees je dan ook wat er nog meer geschreven wordt door anderen?

Daar zie ik je nergens op reageren omdat jouw geest gefocust is.
Dit is wat je kunt bekritiseren en dat deed je dan ook al eerder:
Gast1 schreef:
30 jun 2020, 12:02
Ben je daar nou nóg steeds mee bezig ouwe?
Nu zie ik de associatie tussen jou met het personage van Statler en Waldorf :rolfl:
En dat zal mijn conditionering wel 'doen' ... :mrgreen:

Waarmee ik nu inderdaad een personage kleef op jou.
Het equivalent van een ouwe knorrepot pur sang die niet loslaten kan en vol zit met wrok.
Gemaskeerd met (vaak erg flauwe) schijnhumor.
... nadat univers telkens weer opnieuw, ruim twee maanden lang bleef zeuren ende zeveren over Seth.
In het hol gekropen door Fenna ... :grin: :grin: :grin: ... en ja, ik vind dat grappig.

Want dat wordt dan blijkbaar geen gezeur ende gezever genoemd.

En precies dat is nou precies zo herkenbaar, maar ... univers is wel heel eerlijk (vanuit zijn persoonlijkheid wel te verstaan).
Geheel anders dan bij een enkele adder en ik weet dat deze adder zich herkennen zal. :mrgreen:

Dat ik die eerlijkheid van univers waardeer wordt echter niet (door hem) begrepen.
En dat kan ik dan weer begrijpen. :wink:

Kleine correct (geen zin weggehaald :mrgreen: ) *
Laatst gewijzigd door Gast1 op 21 jul 2020, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 21 jul 2020, 10:50

Ik ga nu weer eens stuk lekker fietsen ...
En in mijn externe verdriet van gisteren kreeg ik een soort van een beproeving in dit prachttopic (wat boekdelen spreekt).
En van dat verdriet ben ik vannacht na ruim 10 uren slaap sneller hersteld dan ooit eerder.

:loveU:

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Fenna » 21 jul 2020, 11:25

Gast1 schreef:
21 jul 2020, 10:43
nadat univers telkens weer opnieuw, ruim twee maanden lang bleef zeuren ende zeveren over Seth.
In het hol gekropen door Fenna ...
Ik kruip niemand in het hol.
Ik ben niet zo als jij.
Omdat Univers de dingen verwoord zoals ik het ook zie en ik hem daar gelijk in geef, is dat in het hol kruipen volgens jou?
Dan ben jij koploper in in het hol kruipen.
Zie de berichten naar gusteman hoe je bij hem weer in het gevlei wil komen, DAT is in het hol kruipen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 21 jul 2020, 11:36

Wel voorzichtig doen Fenna.
Heb last van aambeien. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Fenna » 21 jul 2020, 11:44

Ik houd er rekening mee uni :rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Witte wel » 21 jul 2020, 12:36

Gast1 schreef:
21 jul 2020, 10:43
Je kan ogenschijnlijk vrolijk en blij zijn. Je kan spontaan, vriendelijk, liefdevol en meegaand reageren.
Je kan het feestvarken zijn of de lolbroek.
In je hoofd kan een heel ander verhaal spelen.'Misschien' en 'kan' zijn de woordjes die ik hier lees en dat is wat jouw conditionering jou vertelt.
Het 'kan' zijn dat je van jezelf uitgaat ... in deze vermoedens.
Ik had misschien beter iemand kunnen schrijven ipv je, dan had je meteen begrepen dat dit een algemene zienswijze is.
Is dit het wat het ros in je heeft opgejaagd en nu geen teugel meer heeft......

.......En zo kon ik de teugels die jij noemt helemaal los laten Witte.
[think]

En spiegelen hoeft ik niet hoor Gast1, ik heb alles onder controle wat mij bezig houdt.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 21 jul 2020, 16:27

:post:

Ik had er eerst nog een andere (positieve) smiley bij geplaatst, maar die heb ik toch maar weer weggehaald. :wink:
Enne ... fijn dat jij alles onder controle hebt, net als ik. :mrgreen:

[doh]

Was ik nog vergeten ....
Ook hier van dit forumlid weer geen onderbouwde antwoorden op mijn vragen.
Maar dat was ik al gewend van vooral guus. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Vitharr » 21 jul 2020, 18:39

Gast1 schreef:
19 jul 2020, 10:16
Als dit 'gif' is, wat is het dan wat ik bij forumleden lees zoals gusteman en univers? ... en wat als tekst openlijk blijft staan? :grin:
Dit is in ieder geval een ontwijkend antwoord. Ik schrijf aan jou, over jou en weer ga je aan mij vragen een oordeel over anderen te vellen.
Gast1 schreef:En wat zelfs gewaardeerd wordt?
Weer ontwijkend.
Gast1 schreef:Zegt dat dan niet veel over henzelf?
Weer ontwijkend en over anderen.
Gast1 schreef:Wordt het dan niet een 'gifpoel' die blijft staan en waar anderen voor op moeten passen?
Weer ontwijkend en over anderen.
Gast1 schreef:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Je kunt een bericht als concept opstellen en pas plaatsen als je onderbuikgevoel tevreden is.
Mag ik daar dan uit concluderen dat iedereen tevreden over haar / zijn teksten is die alhier en op andere topic's geplaatst zijn?
Nee, je mag hieruit concluderen dat je nog steeds probeert een eigen antwoord te ontwijken en mij probeert over te halen over anderen te oordelen.
Gast1 schreef:Dat zegt nogal veel over hoe we anderen omschrijven ... en hoe we reageren naar anderen. :wink:
Het een volgt niet uit het ander. De logica is niet correct. Maar wederom ontwijkend en over anderen.
Gast1 schreef:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Persoonlijk zou ik een post niet live herschrijven als het meer dan tikfouten betreft.
Je schreef wat je schreef en dat je daar op terug komt is mogelijk interessanter dan de geschiedenis herschrijven.
Heel juist, ik had die zin immers weggehaald die jij als ... gif bestempelde in plaats van kruiden.
Ik had echter het zout geplaatst wat de suiker had moeten zijn. [jaja]
Nu gooi je mijn perspectief aan de kant en dringt me de jouwe op. [jaja] Ik bestempelde die zin niet als gif, ik vergeleek het er mee. Je zegt 'heel juist' terwijl jij de geschiedenis hebt herschreven. Dat beschrijf ik voor mezelf als heel onjuist.
Gast1 schreef:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Maar als jij ook denkt dat je reactie al was ontvangen wat zet je er dan toe aan te beweren dat je de opmerking weghaalde voor zij de reactie schreef?
Zelfreflectie :wink:
Zelfreflectie? In welke zin kan hier sprake zijn van zelfreflectie? Jij kunt niet vaststellen wanneer een bericht is geschreven, hooguit wanneer het is geplaatst. Zelfreflectie zou je hooguit kunnen leren dat weghalen na plaatsing mogelijk zinloos is als je daarmee wil voorkomen dat een schrijfsel bekend wordt. Kun je je nog herinneren dat ik o,a, aan Aquarius een PB wilde schrijven en in mijn emotie niet de PB maar de Citeerknop gebruikte waardoor mijn relaas openlijk op het forum stond? Ik heb als een waanzinnige geprobeerd die fout tijdig te herstellen omdat de inhoud trauma's zo levendig beschreef dat ik wist dat het andere leden veel verdriet zou doen. Het lukte niet direct door de inlogproblemen die we toen ervaarden. Toen het lukte had 5 man het al gelezen en 1 had zelfs de volledige tekst gekopieerd. Zo snel gaat dat soms. Dat is de enige keer dat ik mijn tekst heb verwijderd. Ik vind het niet handig om live te editen.
Gast1 schreef:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Je weet dan immers ook dat wat je zegt niet klopt.
Juist ;P!
Ik geloof niet dat je me begrijpt. Jij kunt niet weten wanneer iets geschreven wordt, alleen wanneer het geplaatst wordt. Als de quote nog bestaat nadat je hem weghaalde is de kans ook heel groot dat de persoon al aan het reageren was op die quote voordat je hem weghaalde.
Gast1 schreef:
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Daarbij geef je aan de opmerking weggehaald te hebben omdat je hem ongepast vond.
En je leest wat ik van mij ongepast vond ...
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Wat anderen van je lezen lijkt dus belangrijker voor je dan wat Taigitu van je las.
Dat is een foute aanname Vitharr, maar het kan ook zijn dat je je vergist natuurlijk.
Vitharr schreef:
19 jul 2020, 12:42
Ook al is dat hetzelfde. En dat ziet er onprettig uit.
Sorry, maar wát ziet er nou werkelijk onprettig uit?
Dat wat anderen van je lezen belangrijker is dan wat Taigitu van je las. Jij noemt dat een foute aanname. Het is echter geen aanname maar een observatie ('het lijkt er op'is een beschrijving van mijn observatie), van mij, en ik vergis me niet in die observatie. Je vraagt om feedback maar luistert niet. Je probeert in plaats daarvan mijn perceptie te vervangen door de jouwe. Dan lijkt het er sterk op dat je mijn feedback niet wil ontvangen maar enkel wil kennen zodat je mij kunt proberen te overtuigen van jouw gelijk. Naar mij schreef, en verwijderde je daarna ook, dat je mij niet meer kende. En dan zeg ik nogmaals dat er op dit moment andere facetten belicht worden. Zo simpel is het. Maar ik lees in een ander topic dat je het nog steeds buiten jezelf zoekt. (en gevonden denkt te hebben) Jij bent degene die vond dat je een ander forumlid moest bestrijden en daarbij heb je steeds meer leden in de gordijnen gejaagd. Leden die het helemaal niet met elkaar eens zijn behalve dan dat jij je gedraagt zoals we niet van je gewend zijn. Sommigen heb je daarmee tot op het bot gefrustreerd en het doet je geen fluit. Je blijft maar naar anderen wijzen. Zie de start van mijn post voor de onderbouwing daarvan.

Toen ik schreef dat het me niet uitmaakt wat je er mee doet bedoelde ik dat ik me niet laat raken door je nieuwe/oude houding. Ik had namelijk niet verwacht dat je ontvankelijk zou zijn voor reflectieve feedback, ook al vroeg je er letterlijk om. Ik weet niet of je de film Scarface wel eens hebt gezien? Ik moet bij je gedrag heel erg denken aan de slotscene waar een doorgesnoven Al Pacino doorzeeft wordt met kogels en lachend blijft roepen dat hij nog steeds overeind staat. Je bent niet de enige die nergens last van heeft op een forum met doorgeslagen mensen. Het antwoord ligt in jezelf zoals je zelf ook ooit wist. Als wij allen, behalve jij, doorgeslagen waren zouden we niet met elkaar omgaan zoals we altijd gedaan hebben. En dat zie ik de rest van de leden nog steeds doen. Dusss...

Verder wil ik nog even terugkomen op het incident met de 'wrekers' in je kielzog hier op het forum. Jij schreef doodleuk dat wat je nu overkomt erger is dan toen. Nou Gast1, dan heb je een verdomd selectief geheugen want ditmaal ben ik nog niet bedreigd. En ik geloof ook niet dat dat gaat gebeuren.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gast1

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Gast1 » 21 jul 2020, 19:15

:grin:

Ben jij het Vitharr, of is het gusteman die tijdelijk op vakantie is?
Grappig en eenvoudig te beantwoorden, maar alles op zijn tijd ...

:loveU:

En fijne avond nog. :wink:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door univers » 21 jul 2020, 19:17

:post: Vitharr
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Fenna » 21 jul 2020, 19:25

:post: Vitharr.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Fenna » 21 jul 2020, 19:33

Gast1 schreef:
21 jul 2020, 19:15
Ben jij het Vitharr, of is het gusteman die tijdelijk op vakantie is?
gusteman?
:rolfl:
Misschien zit hij te kijken vanachter een gordijntje en te genieten van Vitharr's tekst, maar Vitharr is Vitharr en geen gusteman die zich voordoet als Vitharr, dat heeft
gusteman niet nodig.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Hoe we anderen omschrijven zegt veel over onszelf

Bericht door Vitharr » 21 jul 2020, 22:42

Gast1 schreef:
21 jul 2020, 19:15
Ben jij het Vitharr, of is het gusteman die tijdelijk op vakantie is?
En daar heb ik grenzeloos respect voor. Ik heb het hem eerder zien doen. Ik kan met veel slechter vergeleken worden. Maar ik ben het toch echt zelf, dank je.
Gast1 schreef:Grappig en eenvoudig te beantwoorden, maar alles op zijn tijd ...
Het hoeft niet beantwoord te worden. Het zijn retorische vragen. Antwoorden zijn evident Gast1, meer energie steek ik hier niet in.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Plaats reactie