Help ik zit vast.

Wat is ons bewustzijn en wat ons onderbewustzijn? Wat schuilt hier allemaal achter? En de vage grens er tussen; onze dromen.
Plaats reactie
The Return

Help ik zit vast.

Bericht door The Return » 21 jun 2006, 23:53

Heb je dat soms ook dat je wakker word maar totaal je spieren niet kan bewegen? Dat je zeg maar snachts als je bewustzijn het weer doet je totaal niet de krachten hebt om je arm te kunnen bewegen.
Echt ontzettend vervelend is dat en ik heb het wel eens een tijdje lang gehad iedere nacht waardoor je dus totaal geen controle meer had op je gehele lichaam..

Ravertje

Bericht door Ravertje » 22 jun 2006, 00:12

Hmm heb wel eens dat alles het doet maar dat ik mn hoofd maar niet recht kan houden omdat ik steeds door mn enkel zat.
Ik heb overgens ook vaak last van mn kuiten dat mn spier gewoon omhoog komt :?
en nee het is geen pramp want dan komt je spier niet omhoog zette.
Doktor wist ook niet wat het was :?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Help ik zit vast.

Bericht door FoX » 22 jun 2006, 02:08

The Return schreef:Heb je dat soms ook dat je wakker word maar totaal je spieren niet kan bewegen? Dat je zeg maar snachts als je bewustzijn het weer doet je totaal niet de krachten hebt om je arm te kunnen bewegen.
Echt ontzettend vervelend is dat en ik heb het wel eens een tijdje lang gehad iedere nacht waardoor je dus totaal geen controle meer had op je gehele lichaam..
Niet gewoon je lichaam die slaapt ? Net zoals je arm kan slapen en deze dan slap aanvoelt ?

MMe

Bericht door MMe » 22 jun 2006, 08:05

Ik heb dat vroeger een keer gehad, het was net alsof mijn lichaam verlamd was, ik schrok enorm maar een paar menutjes later deed alles het weer en was er niets aan de hand.
En zijn ook mensen die het in verband brengen met ontvoering maar wetenschappers zeggen dat het een toestand is tussen slaap een wakker dat je lichaam nog slaapt en je geest wakker is :)

The Return

Re: Help ik zit vast.

Bericht door The Return » 22 jun 2006, 11:57

FoX schreef:Niet gewoon je lichaam die slaapt ? Net zoals je arm kan slapen en deze dan slap aanvoelt ?
Nee want dan knel je bloed af. Dat is in deze niet het geval :).

The Return

Bericht door The Return » 22 jun 2006, 11:58

MMe schreef:Ik heb dat vroeger een keer gehad, het was net alsof mijn lichaam verlamd was, ik schrok enorm maar een paar menutjes later deed alles het weer en was er niets aan de hand.
En zijn ook mensen die het in verband brengen met ontvoering maar wetenschappers zeggen dat het een toestand is tussen slaap een wakker dat je lichaam nog slaapt en je geest wakker is :)
Nou ik denk niet dat dat bij mij het geval is. Alle keren lag ik gewoon in bed en ik kon ook alles horen niets vreemds opgemerkt.

MMe

Bericht door MMe » 22 jun 2006, 12:34

Ja ik kon ook alles horen en m'n ogen bewegen maar niet mijn lichaam dus ik denk toch iets van half slaap en wakker en niet alien abduction :wink:

kingfellow

Bericht door kingfellow » 23 jul 2006, 13:00

Als die aliens zo ontwikkeld zouden zijn dat ze hier naartoe kunnen komen en mensen ontvoeren en weer in bed leggen voor de dag aanbreekt,waarom zouden ze dan zo'n laatste foutje(dat je wakker word en je niet kan bewegen) niet kunnen oplossen?

Anet

Bericht door Anet » 21 aug 2006, 02:10

In die stase probeer ik de laatste flarden van mijn dromen mee naar boven te nemen, en verdorie ... het lukt bijna! :)

Animal

Bericht door Animal » 21 aug 2006, 10:16

Geestelijk ben je wakker en je lichaam zegt,,, laat me nog effe slapen .
Ik ben namelijk nog moe.

Of de narcose van de aliens is nog niet uitgewerkt.

Of je zenuw stelsel met haar signaal prikkelingen loopt nog niet synchroon met je lichaam en hersenen.

Of je hebt alles gedroomd in een herhalingsdroom en moet je opzoek naar de diep betekenis.

Plaats reactie