Uitgebreide jaarhoroscoop 2020 met extra duidingen

Astrologie is een verzamelnaam voor theoriën die uitgaan van de verbanden tussen bepaalde standen van hemellichamen ten opzichte van de aarde en gebeurtenissen op aarde en deze beschrijven. Alles wat betreft sterrenbeelden, horoscopen, chinese sterrenbeelden en de betekenis hiervan vind je hier terug.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Uitgebreide jaarhoroscoop 2020 met extra duidingen

Bericht door taigitu » 01 jan 2020, 13:11

Sterrenbeeld Je hebt dit sterrenbeeld als je bent geboren in de periode van...

Ram ca. 21 maart tot ca. 20 april
Stier ca. 21 april tot ca. 20 mei
Tweelingen ca. 21 mei tot ca. 21 juni
Kreeft ca. 22 juni tot ca. 22 juli
Leeuw ca. 23 juli tot ca. 23 augustus
Maagd ca. 24 augustus tot ca. 22 september
Weegschaal ca. 23 september tot ca. 23 oktober
Schorpioen ca. 24 oktober tot ca. 22 november
Boogschutter ca. 23 november tot ca. 21 december
Steenbok ca. 22 december tot ca. 20 januari
Waterman ca. 21 januari tot ca. 19 februari
Vissen ca. 20 februari tot ca. 20 maart

Opgelet: de tabel hierboven kan er al eens aan dagje naast zitten...
De precieze datum dat de zon een teken binnentreedt of verlaat kan immers van jaar tot jaar verschillen! Zo zal een kind dat in Nederland wordt geboren op 22 december 2017 geen Boogschutter zijn zoals de tabel ons vertelt, maar een Steenbok. Reeds op 22 december 2017 gaat de zon immers het teken Steenbok binnentreden. Als je dus heel zeker wil zijn, moet je het eens laten berekenen of zelf online een astrologische website zoeken waar je je geboortedatum en tijdstip van geboorte kunt invoeren. Een astroloog maakt voor deze berekening gebruik van "efemeriden" ....(zie via deze link: https://wikikids.nl/Sterrenbeeld).


Lees de grote jaarhoroscoop

Klik op deze link voor de jaarhoroscoop:
https://tijdvoorspiritualiteit.nl/jaarhoroscoop-2020/

Jaarhoroscoop Tweelingen 2020

“Jaarhoroscoop tweelingen 2020 – Een beter jaar als 2020 is bijna niet mogelijk.”
De jaarhoroscoop tweelingen 2020 voorspelt dat ‘Nieuw’ het kernwoord van de tweeling is in 2020.
Goed nieuws, aangezien het merendeel van de tweelingen 2019 als ‘bijzonder saai’ heeft ervaren.

Nieuwe baan, nieuwe relatie, nieuwe motivatie? Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.
Stel een doel en ga ervoor tweeling, het zal je verbazen hoeveel jij dit jaar kunt bereiken.

“Tweeling, het startsignaal geef jij.”

Ben jij een tweeling? En kun jij niet wachten op vernieuwing en verandering?
Dan is het haast niet mogelijk een beter jaar te treffen als 2020.
Om deze verandering op gang te brengen is er wel een puntje van essentieel belang.
Vernieuwing komt pas op gang wanneer jij als tweeling hier zelf het startsein voor geeft.

Benieuwd naar een specifiek onderdeel van de jaarhoroscoop Tweelingen 2020? Spring dan direct naar:

Jaarhoroscoop Tweelingen 2020: Algemeen
Jaarhoroscoop Tweelingen 2020: Liefde & Relaties
Horoscoop Tweeling 2020: Carrière
Horoscoop Tweeling 2020: Financiën

Jaarhoroscoop tweelingen 2020: Algemeen

“Jij hebt de tijd nodig om opgang te komen en je ritme te vinden”

Jaar Horoscoop Algemeen

Motivatie, inspiratie en doorzettingsvermogen? Jij hebt het allemaal in 2020. Energie?
Dat ligt net even iets gecompliceerder. Het relatief lage levenstempo waar jij als tweeling in 2019 mee te maken kreeg heeft ervoor gezorgd
dat jij je tempo en ritme uit het oog bent verloren.

Houdt daarom rekening met een kleine ‘herstart’ periode tweeling.
Begin met kleine stapjes en werk actief aan het verbeteren van je ritme.
Nadat jij jezelf weer ‘op gang hebt gebracht’ stijgt je energie al vrij snel terug naar het (hoge) niveau van 2018.

Een kleine tip tweeling: Lees jij deze voorspelling in 2019? Start dan vandaag al met het verbeteren van je lichamelijke conditie.
Jouw ‘toekomstige ik’ zal je hier in 2020 enorm dankbaar voor zijn.

enz.... enz. lees meer via bovenstaande link.

Afbeelding

Voor degenen die het leuk vinden om een horoscoop te lezen, heb ik een zeer uitgebreide hier geplaatst over 2020.
Ik heb als voorbeeld even een gedeelte van mijn jaarhoroscoop geplaatst. Hij is veel uitgebreider dan wat hier staat.
Deze jaarhoroscoop is onder andere uitgebreid met 4 specifieke onderdelen, algemeen, Liefde en balans, carrière en financiën.
Hierdoor kan je misschien ook inzicht/idee krijgen op die onderdelen waar je in 2020 voor kan komen te staan....?

Daarnaast is de mogelijkheid om nog meer te lezen door onderstaande onderdelen aan te klikken bij je sterrenbeeld:
Astrologische Libido Boost
Vakantie per Element
Schaduwzijde Sterrenbeeld
Jouw Totemdier
Tarot en Astrologie
Astrologie als Raadgever
Kosmisch Carriere Advies
Talenten per Sterrenbeeld
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Uitgebreide jaarhoroscoop 2020 met extra duidingen

Bericht door Gast1 » 02 jan 2020, 08:48

Die van mij maakte mij meteen emotioneel.
Die van 'Weegschaal' ...
Gewoon omdat ik er écht aan toe ben, maar helaas ben ik mijn 'gevoel' in dit soort zaken kwijt aan het geraken.
Ik kan dit dus helaas niet geloven en nog minder kan ik er op vertrouwen:
“Jaarhoroscoop weegschaal 2020 – Er komt eindelijk weer tijd, rust en ruimte om te ontspannen”

De jaarhoroscoop weegschaal 2020 voorspelt dat het leven, van de weegschaal, dit jaar eindelijk weer lichter en zonniger zal zijn.
Problemen, zorgen en angsten uit voorgaande jaren verdwijnen.

De weegschaal krijgt weer rust en ruimte om te ontspannen.
Eindelijk weegschaal, je kunt nu eindelijk weer een beetje jezelf zijn.

“Het kernwoord voor de weegschaal is dit jaar vrijheid”

Jij voelt je eindelijk weer vrij weegschaal.
Vrij van zorgen, verplichtingen, zware lasten en grote problemen.
Ook heb jij het gevoel dat je weer tijd hebt voor jezelf.
Het lukt je soms zelfs om tijd vrij te maken zodat jij jezelf ‘even heerlijk in de watten kunt leggen’.
De laatste keer dat jij die tijd had? Dat kun ook jij je vast niet meer herinneren.
Ik herken mezelf uitermate in wat er hier in 'mijn horoscoop' geschreven staat.
Nu ben ik toch bevreesd dat dit een gewoon 'sprookje' is ...
Er is mij veel te veel negativiteit overkomen in 2019.

Jeetje ... ik ben nog steeds emotioneel en dat schrijf ik uit mijn hart.
Heb ik deze 'val' in 2019 nodig gehad?
Het heeft mij wel nóg meer inzichten gegeven ...
Vooral ook nog meer in mijzelf, dus misschien dien ik wel blij te zijn?

Het verwart mij allemaal ... en kan waarschijnlijk niet nog meer negativiteit aan.
Ik begrijp de mensen die uit het leven willen stappen steeds beter.

Gast1

Re: Uitgebreide jaarhoroscoop 2020 met extra duidingen

Bericht door Gast1 » 02 jan 2020, 09:30

En ik geloof dat ik weer 'op Aarde' ben ...

Ik las mijn horoscoop nogmaals en herkenningen te over, maar deze 'vergissing' in de horoscoop bracht me weer op Aarde:
Hoewel het ernaar uitziet dat 2021 financieel gezien ook bijzonder zonnig zal verlopen, is het toch verstandig om je uitgaven dit jaar goed onder controle te houden.
Toch dank taigitu, deed mij even goed.

Afbeelding

Plaats reactie