Volle Maan en Maansverduistering Vrijdag 5 juni 2020

Astrologie is een verzamelnaam voor theoriën die uitgaan van de verbanden tussen bepaalde standen van hemellichamen ten opzichte van de aarde en gebeurtenissen op aarde en deze beschrijven. Alles wat betreft sterrenbeelden, horoscopen, chinese sterrenbeelden en de betekenis hiervan vind je hier terug.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Volle Maan en Maansverduistering Vrijdag 5 juni 2020

Bericht door Susan » 05 jun 2020, 16:11

Afbeelding

De energieën van de Maansverduistering van vrijdag 5 juni 2020 in Boogschutter
Herstel van het oorspronkelijke mannelijke

Deze Maansverduistering laat een pittige energie zien met veel strijd en ontvlambare situaties. Dat wat zich nu laat voelen is rauw en vol met oude karmische herinneringen, verbonden met onze geschiedenis en voorouders, opnieuw voelbaar om zo te worden geheeld. Dit geeft ons de mogelijkheid om het oorspronkelijk mannelijke en de pure onschuld in onszelf te herstellen. Het is geen gemakkelijke energie om in evenwicht te brengen in jezelf. Lees meer in dit artikel…

Speciale Maansverduistering 5 juni
Het eclipsen-seizoen is weer begonnen en deze start met een Maansverduistering in bijschaduw op 5 juni 2020. Dit is geen echte Maansverduistering, maar het licht van de volle Maan wordt door de schaduw van de Aarde enigszins gedimd. De ervaring leert dat dit energetisch lastige Maansverduisteringen zijn, omdat de energie als het ware blijft hangen.Maansverduistering

Met een volle Maan of een totale Maansverduistering wordt de energie goed verankerd. Dat kan soms behoorlijk intens zijn, maar intern komt de boodschap van de energie wel aan en kan worden verwerkt. Dat is anders bij deze Maansverduisteringen in bijschaduw en misschien kunnen we het beter zien als een vervorming van de energie. De energieën zijn complex en ingewikkeld en geven mogelijk meer interne chaos en onduidelijkheid. Daarom is het van belang om er voor te gaan zitten en je goed te verbinden met deze Maansverduisteringen in bijschaduw, zodat je intern de verwarring en onduidelijkheid met je bewustzijn en aanwezigheid kunt ordenen.

Vooral met een bewuste verbinding met alles wat er in het moment aanwezig is in jezelf, kan de orde en rust op de meest eenvoudige manier herstellen.

Eclipsen-seizoen zomer 2020
De serie van verduisteringen is opgebouwd uit een Maansverduistering in bijschaduw van vrijdag 5 juni 2020, een totale ringvormige Zonsverduistering op zondag 21 juni 2020 en op zondag 5 juli 2020 nóg een Maansverduistering in bijschaduw. Ik heb besloten om deze verduisteringen apart te beschrijven en dus niet in één groot artikel zoals je van mij gewend bent.

De energie van de Zonsverduistering is energetisch leidend in dit geheel en deze horoscoop laat vernieuwing zien van de maatschappelijke en bestuurlijke structuren of mogelijk herstel van de oorsprong hiervan. En voor wie daar aan toe is, komen er openingen voor nieuwe autonome vormen en structuren om jezelf neer te zetten in deze nieuwe maatschappij. Hierover dus later meer in het artikel over de Zonsverduistering.

Manuela van der Knaap

Hier is veel meer te lezen:
https://www.nieuwetijdskind.com/maansve ... gschutter/
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Volle Maan en Maansverduistering Vrijdag 5 juni 2020

Bericht door Gast1 » 06 jun 2020, 08:54

Wauw ... waar schreef je ook alweer "Toeval bestaat niet"?
Ik weet het wel hoor, maar al dat wat ik hier lees is wel heel toevallend :grin:

Wetende dat toeval inderdaad niet bestaat, maar dat wisten we al lang, toch? :post:

Plaats reactie