In Groot-Brittannië gebruiken de grootste banken astrologie

Astrologie is een verzamelnaam voor theoriën die uitgaan van de verbanden tussen bepaalde standen van hemellichamen ten opzichte van de aarde en gebeurtenissen op aarde en deze beschrijven. Alles wat betreft sterrenbeelden, horoscopen, chinese sterrenbeelden en de betekenis hiervan vind je hier terug.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

In Groot-Brittannië gebruiken de grootste banken astrologie

Bericht door Tammy » 18 mei 2008, 06:47

Christeen Skinner zit achter haar computer te werken en neemt ondertussen een slok koffie. Het is half acht in de ochtend en Christeen bereid zich voor op een afspraak met de directeur van de the High and Mighty fashion keten. Christeen is een 21e-eeuwse astroloog en naast haar ligt een boek met een opengeslagen pagina op Mercurius 25 maart.

De financiële crisis heeft er voor gezorgd dat ik het drukker heb dan anders, zegt Chisteen. Mensen hebben er recht op om te weten wat er allemaal gebeurt.

Christeen maakt deel uit van een grote en groeiende geheime organisatie van astrologen, die ingezet worden door conservatieve Britse instellingen zoals de grote banken, beleggingsfondsen Stad en detailhandelaren.
Lees verder hier

Hmmmm, interessant dit [think]
Ik ben niet thuis in astrologie maar dit vind ik wel een opmerkelijk bericht.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: In Groot-Brittannië gebruiken de grootste banken astrologie

Bericht door tofu_kronos » 24 mei 2008, 00:55

De klanten van de bank zullen wel veel verlies lijden. Dit kan toch niet gewoon kloppen. Ik zal nooit mijn geld inzetten op de standen van de sterren.

Gijs

Re: In Groot-Brittannië gebruiken de grootste banken astrologie

Bericht door Gijs » 25 mei 2008, 21:03

Volgens mij is astrologie juist niet conservatief aangezien het een redelijk nieuwe trend is (ookal bestaat het al heel lang natuurlijk.)

Daarbij een geheime organisatie van astrologen :mrgreen: ?

tofu_kronos

Re: In Groot-Brittannië gebruiken de grootste banken astrologie

Bericht door tofu_kronos » 26 mei 2008, 16:03

Gijs schreef:Daarbij een geheime organisatie van astrologen :mrgreen: ?
Deze snap ik niet, wat bedoel je.

Gijs

Re: In Groot-Brittannië gebruiken de grootste banken astrologie

Bericht door Gijs » 26 mei 2008, 20:31

Dat klinkt nogal belachelijk, een geheime organisatie van astrologen, alsof het een soort geheim-agenten of superhelden zijn, waarom moet hun identiteit nu in hemelsnaam geheim blijven? Het enige waar ze mee bezig zijn is een beetje toekomst voorspellen, daar zal niemand je voor proberen af te rekenen.

tofu_kronos

Re: In Groot-Brittannië gebruiken de grootste banken astrologie

Bericht door tofu_kronos » 01 jun 2008, 01:46

Tot dat ze de verkeerde toekomst voorspellen. En voordat zijn er in het verleden al genoeg mensen op afgerekent.

Plaats reactie