George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Astrologie is een verzamelnaam voor theoriën die uitgaan van de verbanden tussen bepaalde standen van hemellichamen ten opzichte van de aarde en gebeurtenissen op aarde en deze beschrijven. Alles wat betreft sterrenbeelden, horoscopen, chinese sterrenbeelden en de betekenis hiervan vind je hier terug.
Plaats reactie
keesie77

George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Bericht door keesie77 » 02 feb 2012, 23:33

Op het internet kwam ik wat nieuwe informatie tegen van George Kavassilas. Ik had er nog nooit van gehoord, en het gaat tegen heel veel in van wat ik weet over onze planeten. Des al niettemin vond ik het heel interessant gedachtegoed.

Zon vs Saturnus

De zon een lange tijd een stap teruggenomen, om dingen te laten uitspelen zoals ze nu zij. Hij heeft hierdoor toegestaan dat de duisternis onze zonestelsel meer en meer heeft ingenomen. Deze kwade krachten werken met Saturnus, maar Saturnus zelf is niet de ‘’bad guy.’’ Zijn ringen maken hem zo. De ringen van Saturnus zijn zo gemaakt om de energie van Saturnus op te vangen. En in een bepaalde frequentie om te zetten. Om ze vervolgens te versterken. Het zijn ‘’tuning rings,’’ met een negatieve frequentie. Deze ringen zijn gemaakt om ons zonnestelsel dusdanig te beïnvloeden zodat Saturnus de macht over ons bewustzijn kan nemen. En elke ring wil invloed op een bepaalde chakra uitoefenen. Saturnus resoneert met de kruinchakra, en ziet zichzelf als de ‘’hoogste’’ macht. Hij wil dat wij ‘’ zijn energie’’ ontvangen via onze kruinchakra. In plaats van ons licht van binnen te laten stralen, vanuit ons hart. De wezens die met Saturnus werken willen dat de energie van Saturnus over ons zonnestelsel heerst. De zon is er echter klaar mee, en maakt zijn terug weg om Saturnus zijn macht en controle over ons te ontnemen. En de aarde te bevrijden. De naam van dit Saturnus wezen is bij ons ook wel bekend als Jehova en Zeus…

Lees verder op: http://2012newearth.blogspot.com/2012/0 ... en-in.html

Deze man verteld hele intressante, en soms ook wel logische klinkende esotorische/astrologische informatie. Maar het is in strijd met heel veel wat ik denk te weten, en gedeeltelijke ook met wat ik voel. Hebben de astrologen onder ons hier misschien een mening over?

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Bericht door Beatrix Kiddo » 03 feb 2012, 08:45

keesie77 schreef:Het zijn ‘’tuning rings,’’ met een negatieve frequentie.
Negatieve frequentie? Deze man hoort in het subforum Exacte Wetenschap met een dergelijke wereldschokkende doorbraak! Tenzij hij geen idee heeft wat frequentie is en maar wat uit zijn nek kletst.
keesie77 schreef:De naam van dit Saturnus wezen is bij ons ook wel bekend als Jehova en Zeus…
En de Romeinse variant van Zeus is... Jupiter! Bel snel wat Romeinen, want 2 van hun goden blijken dezeflde te zijn!
keesie77 schreef:Lees verder
Asjeblieft zeg.
keesie77 schreef:Hebben de astrologen onder ons hier misschien een mening over?
Ben geen astroloog, maar heb er wel een mening over...
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Bericht door Paulus » 03 feb 2012, 11:44

Voor dat hele verhaal heb ik eigenlijk maar één omschrijving en dat is een vijf letterig woord dat begint met een g en eindigt op een l (G...L). :D

Saturnus was de Romeinse god van de landbouw en wordt geassocieerd met de Griekse god Kronos (Cronus), de jongste van de Titanen.
Deze werd door Zeus verdreven en derhalve kunnen Zeus en Saturnus nooit dezelfde zijn, zoals in het verhaal wel beweerd wordt. :D
Zie hier meer over de god Saturnus.

Trouwens alle gasplaneten in ons zonnestelsel hebben ringen, dus waarom zouden alleen die van Saturnus een vermeende invloed hebben?

Ook ik ben geen "echte" astroloog, maar ik heb me daar wel een aantal jaren in verdiept, naast o.a Tarot, Numerologie e.d., waaruit je dus de conclusie kan/mag trekken dat ik niet per definitie dit soort zaken als onzin beschouw. :wink:
Onderzoek alles, maar behoud het goede

keesie77

Re: George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Bericht door keesie77 » 03 feb 2012, 12:33

Ten eerste volgens de theorie heeft het sowieso te maken met aliens. Daarbij komt dat de ringen van Saturnus ook namen hebben die met letter worden aangegeven A, B, C en D. Dit zou ook voor bepaalde frequenties staan. Het verhaal erachter gaat gewoon erg ver, desondanks wel vermakkelijk :P

aquarius

Re: George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Bericht door aquarius » 03 feb 2012, 17:29

Keesie77 ga er maar even voor zitten en huiver

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Bericht door Tardis » 03 feb 2012, 23:06

N.a.v. bovenstaand filmpje moest ik meteen aan Life of Brian denken. "He's not the Messiah, he's a very noughty boy!"
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

keesie77

Re: George Kavassilas over de planeten in ons zonnestsel

Bericht door keesie77 » 04 feb 2012, 00:26

Na dit filmpje gekeken te hebben (en op het eind flink in slaap viel :P). Kom ik wel tot de conclusie dat er in iedergeval iets achter ''Saturnus'' zit. Ook bedacht ik me dat Saturnus the God of ''Harvest'' is. Iets wat ik ook al een keer heb gehoort bij een Illuminatie-achtig verhaal. 'The Great Harvest.' Waarbij het de bedoeling is dat hun zoveel mogelijk mensen naar 'de negatieve kant' krijgen zodat deze zal plaatsvinden. Echter de oplossing tegen dit alles is heel simpel, en dat is ook wat Kavassilas de hele tijd zegt. Namelijk, geloof in je eigen kracht, en het licht dat bij ieder van ons van binnnen schijnt. Niks is sterker dan dat. En daar zit de werkelijk kracht van de mensheid in het Hart. Daarbij komt dat als er een God is waarmee we ons moeten verbinden. Het onze eigen Aarde is. Ik blijf zijn berichten af en toe toch intressant vinden...

Plaats reactie