Buren Cees (76) en Leo (86) verloren vorig jaar allebei hun vrouw, nu zijn ze opeens miljonair

Filosofie is de betekenis en geldigheid van ons denken en ons geloof omtrent de meest algemene en universele aspecten van het bestaan (heelal, entiteiten of subjecten, objecten of dingen, en hun relatievormen). Filosofeer hier net als vroeger Plato deed.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Buren Cees (76) en Leo (86) verloren vorig jaar allebei hun vrouw, nu zijn ze opeens miljonair

Bericht door taigitu » 17 jan 2023, 11:59

Afbeelding
Buren Cees (76) en Leo (86) verloren vorig jaar allebei hun vrouw, nu zijn ze opeens miljonair
Postcodekanjer Postcodeloterij
Caroline Tensen en Quinty Trustfull. Screenshot: RTL Boulevard

Buren Cees (76) en Leo (86) uit Heemskerk verloren beiden vorig jaar hun echtgenotes.
2022 werd daardoor voor beide mannen een heel zwaar en duur jaar. Maar gisteravond veranderde het leven van de twee compleet toen Quinty Trustfull
plots op de stoep stond: Cees en Leo hadden namelijk allebei de PostcodeKanjer gewonnen en waren opeens miljonair.

Cees won maar liefst 2.804.761 euro, Leo 2.604.421 euro.
Twee treurende buurmannen ineens miljonair

Beide mannen waren sprakeloos toen ze de envelop met de cheque openden. „Toen ik het bedrag hoorde had ik het gevoel alsof ik door mijn hoeven zakte”, vertelt Cees aan Hart van Nederland. „Ik heb een kolere jaar gehad met een hoop zorgen. Deze prijs kwam daardoor dubbel zo hard binnen.”

Want 2022 was inderdaad geen makkelijk jaar voor de 76-jarige. Hij verloor zijn vrouw en om haar uitvaart te kunnen betalen, moest hij zijn cameracollectie verkopen. Aan RTL Boulevard vertelt Cees meer over het rumoerige jaar dat hij en zijn buurman hebben gehad: „Weet je wat het is, je zit alle twee in een leeg huis en voor alle twee viel alles weg. Mijn hond ging ook dood, drie weken geleden. Ik had ongelooflijk veel kosten, want we waren slecht verzekerd. De hond moest een spuitje krijgen en dat kost ook een berg geld. Dan heb je een hoop verdriet. En je kan het bij niemand kwijt eigenlijk. Je hebt natuurlijk wel kinderen die voor je klaar staan.”

Cees hoopt daarom ook een mooi bedrag van het geld over te houden voor zijn kinderen. Ook wil hij graag een nieuwe camera kopen. „Ik heb altijd heel veel gefotografeerd.”

Lees verder via de link:
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... miljonair/
Geld maakt niet gelukkig, maar het kan wel opgehoopte zorgen over geld weghalen.
En de mannen kunnen met hun kinderen en hun vriendenkring dingen ondernemen die tot nu toe niet konden.
Zomaar samen ergens gaan eten kan nu. Simpele dingen die meehelpen verdriet en stress te verminderen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Buren Cees (76) en Leo (86) verloren vorig jaar allebei hun vrouw, nu zijn ze opeens miljonair

Bericht door Fenna » 17 jan 2023, 12:02

Ik hoop voor ze dat het zonnetje nu weer een beetje voor ze gaat schijnen.
Het veranderd natuurlijk niet veel aan het verdriet van hun verlies, maar het helpt vast wel een klein beetje.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie