Oordelen.

Filosofie is de betekenis en geldigheid van ons denken en ons geloof omtrent de meest algemene en universele aspecten van het bestaan (heelal, entiteiten of subjecten, objecten of dingen, en hun relatievormen). Filosofeer hier net als vroeger Plato deed.
Gast1

Re: Oordelen.

Bericht door Gast1 » 16 apr 2015, 09:08

oktagon schreef:
Gast1 schreef::post:

Thanks oktagon.
Ik weet echter nog niet of ik dit ga proberen hoor ... :winter:

In jouw conditie en verslagen moet je er hard fysische tegenaan,alle gesprekken met psychjes werken niet,je zult er zelf doorheen moeten.Dat betekent dus morgenvroeg 16 april 2015 je strijd met het koude water aangaan en dat overleef je wel,Pierre.
Vooruit dan maar ;P!

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Oordelen.

Bericht door univers » 16 apr 2015, 09:15

Wel bewijs laten zien. :mrgreen:

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Oordelen.

Bericht door oktagon » 16 apr 2015, 10:11

Univers:Dit is allemaal off topic,maar wel belangrijk voor Gast1!

Ik weet alleen dat Gast1 een jaar of zeven van zijn AOW afzit en waar hij woont,maarof hij deze figuur is,kan ook ik via Google Earth niet bewijzen,maar zijn aankondiging is in ieder geval wel positief.

Dus de komende reacties in de komende veertien dagen van hem inzake zijn conditie zullen wel aantonen of hij idd.uit de "put" gekomen is.
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Oordelen.

Bericht door univers » 16 apr 2015, 12:51

Ik had als voorbeeld mijn vader, wakker worden, kop onder de koude kraan, eerst je neus flink uitbaggeren, zodat je weer normaal kan ademen, kop afdrogen, en dan is er koffie.

Als ik ontspannen een warm bad neem, spoel ik mij na met koud water, goed voor de bloedcirculatie.

Wat jij Gast1 adviseert, helpt hem wel, en baad het niet, schade doet het ook niet.

Maakt wel een vent van je, Gast1! :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Oordelen.

Bericht door Gast1 » 16 apr 2015, 13:22

univers schreef: Wat jij Gast1 adviseert, helpt hem wel, en baad het niet, schade doet het ook niet.
Maakt wel een vent van je, Gast1! :mrgreen:
Je weet het hè? :wink:
Een vent is een gecastreerde ezel, maar dat terzijde.
Toen ik vanmorgen die 'koude douche' nam, kon ik echter ook niet ontdekken dat ik een kerel ben.
Wat koud water wel niet allemaal kan doen ...

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Oordelen.

Bericht door oktagon » 16 apr 2015, 13:31

Het is wel ff. wennen,Pierre,dat gaat niet na een eerste paar keren;vertel je resultaat maar een na 14 dagen.Kwestie van volhouden,ik begin nog elke ochtend met een koudwater-aanloop die later over gaat in een warmere .

Univers: Je grootvader was een ouderwetse met een goede "hardingsmethode",die vaker werd gebruikt in vroeger tijden; de psychjes van tegenwoordig kunnen wel hun best doen om te genezen,maar hebben teveel klanten om deze allemaal weer aan het lopen te brengen.
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie