Terug naar de natuur? Nee bedankt

Filosofie is de betekenis en geldigheid van ons denken en ons geloof omtrent de meest algemene en universele aspecten van het bestaan (heelal, entiteiten of subjecten, objecten of dingen, en hun relatievormen). Filosofeer hier net als vroeger Plato deed.
Gebruikersavatar
Zoeker
Wetenschapper
Berichten: 3205
Lid geworden op: 19 feb 2014, 17:37

Re: Terug naar de natuur? Nee bedankt

Bericht door Zoeker » 24 aug 2015, 14:18

Gast1 schreef:Ja, ik 'ken' het daar een beetje, vroeger zaken gedaan vanuit mijn werk in Wieringerwerf, Alkmaar en Enkhuizen.
Hier is Nederland nog 'Nederland' ...
De foto die ik hierboven plaatste met de zwanen, 'peddelen' in een door met de hand gegraven kanaal en dat levert een prachtplaatje op.
Echt terug naar de Natuur is met onze mensenpopulatie en instelling amper mogelijk, maar het is wat Il guercio al schreef.

Wat mij betreft is Nederland ook goed zoals het is. (afgezien van de vele vinex wijken, maar mensen moeten toch ergens heen)

Ik kan me niet voorstellen dat een mens uitgekeken raakt op Nederland. Je krijgt het in een mensenleven niet eens bekeken.
Tegenstellingen zijn twee variaties van hetzelfde.

Gast1

Re: Terug naar de natuur? Nee bedankt

Bericht door Gast1 » 24 aug 2015, 15:47

Zo is dat enne ... als je 'met andere ogen kijkt' ... is het allemaal nog veel mooier:

Afbeelding

Il guercio

Re: Terug naar de natuur? Nee bedankt

Bericht door Il guercio » 26 aug 2015, 09:36

Wat een prachtige foto´s? Ik fotografeer zelf ook graag in de Natuur. Jammer dat ik die docu niet kan zien. Ik krijg het bericht dat ik voor het bekijken een plug in nodig heb, maar heb geen flauw idee waar die vandaan te halen. Ik ga dat eens aan de balie vragen! Hoe plaats jij een foto uit jouw fotobestand in een bericht? ;P!

Gast1

Re: Terug naar de natuur? Nee bedankt

Bericht door Gast1 » 26 aug 2015, 11:40

Ik doe dat altijd via 'tinypic', maar daar zijn volgens mij wat problemen mee, zie http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 26#p283826
Goed om aan de balie te vragen, ik heb er ook niet zoveel verstand van en geef misschien verkeerde adviezen ... :oops:

gusteman

Re: Terug naar de natuur? Nee bedankt

Bericht door gusteman » 26 aug 2015, 12:29

Il guercio schreef:Hoe plaats jij een foto uit jouw fotobestand in een bericht?
Vooraleer een foto kan geplaatst worden op een phpBB forum(*) moet die foto eerst "online" geplaatst worden, het kan dus nooit rechtstreeks vanaf je PC (laptop-tablet-smartphone).
Daarvoor kan je beroep doen op een online "host", ofwel gratis (met een beperkt opslagvermogen) ofwel betalend.
Op deze webpagina vind je een lijst met dergelijke "hosts", ieder met zijn eigen voor- en nadelen. Aan jou om te kiezen wat bij jouw voorkeuren past.
Il guercio schreef:Jammer dat ik die docu niet kan zien. Ik krijg het bericht dat ik voor het bekijken een plug in nodig heb, maar heb geen flauw idee waar die vandaan te halen.
Ik heb al twee maal geantwoord op jouw plug-probleem maar aangezien je nog niet gereageerd hebt veronderstelde ik dat het al in orde was.
Niet, dus. [think]
Vooraleer iemand jou een oplossing aan de hand kan doen zal je toch wel wat meer info moeten verstrekken.
Ik zou je aanraden om te beginnen met het uitkiezen van een goede host voor foto opslag (zelf gebruik ik Photobucket), daarna kan je dan hier op het forum schermafdrukken plaatsen van je plug-probleem.
Tevens zal je moeten zien uit te vinden welke software op je PC draait en dat melden. Zonder extra informatie zal niemand jou kunnen helpen vrees ik. :wink:

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Terug naar de natuur? Nee bedankt

Bericht door Susan » 26 aug 2015, 12:56

Gast1 schreef:Zo is dat enne ... als je 'met andere ogen kijkt' ... is het allemaal nog veel mooier:

Afbeelding
Dit is inderdaad geweldig om te zien hoor! ;P!
Ik ben helemaal geen 'wintermens', maar bij deze foto zou je bijna
trek in de winter gaan krijgen, een bepaalde 'stilte' is bijna voelbaar, plus je kan die typische
vrieslucht bijna echt ruiken bij al die rijp op de bomen etc.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: Terug naar de natuur? Nee bedankt

Bericht door entropy » 26 aug 2015, 13:00

Ik hou van de winter; nou zie je waarom! ;)

Plaats reactie