Hoe gezond is 'ziek zijn?' ...

Filosofie is de betekenis en geldigheid van ons denken en ons geloof omtrent de meest algemene en universele aspecten van het bestaan (heelal, entiteiten of subjecten, objecten of dingen, en hun relatievormen). Filosofeer hier net als vroeger Plato deed.
Gast1

Re: Hoe gezond is 'ziek zijn?' ...

Bericht door Gast1 » 04 aug 2017, 15:29

gusteman schreef:
Gast1 schreef:Ik weet namelijk dat gusteman enkele deurtjes eerder heeft gevonden maar niet geopend heeft en dat enkele deurtje wat hij dan wel geopend heeft -omdat dat deurtje niet op slot was- heeft hij andere ervaringen opgedaan dan ik. Of hij dan verder zit is natuurlijk de vraag, maar hij vindt zelf van wel ...
Hier ben je volledig aan het gissen en interpreteren, beste Gast1, jij kan (ondanks alles wat ik hier op dit forum al heb geschreven) onmogelijk weten wat mijn ervaringen zijn en welke lessen ik eruit heb getrokken.
Je verward gissen en interpreteren met constateren gusteman ...
Je schreef immers zelf dat je deurtjes gevonden hebt en ik las hier niet dat je ze geopend hebt.
Dat enkele ... of vooruit, misschien wel heel vele deurtjes die je dan toch geopend hebt, zijn jouw ervaringen anders dan die van mij, vooropgesteld dat het dezelfde deurtjes waren.
Je hebt jouw ervaringen genoemd en ook jouw lessen die je er uit hebt getrokken.
Ik gis en interpreteer dus allerminst mijn beste ...

Zo, ik ga even wandelen met mijn vrouwtje. :wink:

Gast1

Re: Hoe gezond is 'ziek zijn?' ...

Bericht door Gast1 » 11 aug 2017, 02:25

gusteman schreef:Een reactie hierboven waarop ik reageerde.
...
Opmerkelijk maar toch ook wel typisch dat hier geen weerwoord van jou gekomen is.
Iets van 'Wie zwijgt stemt toe' ... ?

gusteman

Re: Hoe gezond is 'ziek zijn?' ...

Bericht door gusteman » 11 aug 2017, 11:22

Gast1 schreef:
gusteman schreef:Een reactie hierboven waarop ik reageerde.
...
Opmerkelijk maar toch ook wel typisch dat hier geen weerwoord van jou gekomen is.
Iets van 'Wie zwijgt stemt toe' ... ?
Nou, beste Gast1, kan je een ietsiepietsie duidelijker zijn en ook de context mee geven?
Ik vind dit namelijk niet zo meteen terug en moet je dus een antwoord schuldig blijven.

Trouwens, waar je verwijst naar "zwijgen is instemmen": ik dacht dat hier op het forum geen antwoordplicht bestond?
Jij hebt toch zelf vaak genoeg, in diverse topics naar diverse forumleden, geschreven: neem gerust je tijd, je hoeft je niet verplicht te voelen om te reageren?
Dus, als je dit inderdaad zo ziet, hoe kom je dan aan de optionele denkpiste dat zwijgen gelijk zou staan met instemmen?

Trouwens, je gaat ook voortdurend voorbij aan de stelling die ik aangevoerd heb en waarbij ik verwees naar fantoompijn.
Indien je die stelling zou begrijpen zou je meteen ook begrijpen waarom ik op bepaalde argumenten en/of vragen geen antwoord meer geef: ik zou namelijk steeds weer opnieuw moeten schrijven dat je niet begrijpt wat ik aanbreng.

Gast1

Re: Hoe gezond is 'ziek zijn?' ...

Bericht door Gast1 » 11 aug 2017, 19:32

gusteman schreef:
Gast1 schreef:
gusteman schreef:Een reactie hierboven waarop ik reageerde.
...
Opmerkelijk maar toch ook wel typisch dat hier geen weerwoord van jou gekomen is.
Iets van 'Wie zwijgt stemt toe' ... ?
Nou, beste Gast1, kan je een ietsiepietsie duidelijker zijn en ook de context mee geven?
Ik vind dit namelijk niet zo meteen terug en moet je dus een antwoord schuldig blijven.
No shit sherlock, bij dezen:
Gast1 schreef:
gusteman schreef:
Gast1 schreef:Ik weet namelijk dat gusteman enkele deurtjes eerder heeft gevonden maar niet geopend heeft en dat enkele deurtje wat hij dan wel geopend heeft -omdat dat deurtje niet op slot was- heeft hij andere ervaringen opgedaan dan ik. Of hij dan verder zit is natuurlijk de vraag, maar hij vindt zelf van wel ...
Hier ben je volledig aan het gissen en interpreteren, beste Gast1, jij kan (ondanks alles wat ik hier op dit forum al heb geschreven) onmogelijk weten wat mijn ervaringen zijn en welke lessen ik eruit heb getrokken.
Je verward gissen en interpreteren met constateren gusteman ...
Je schreef immers zelf dat je deurtjes gevonden hebt en ik las hier niet dat je ze geopend hebt.
Dat enkele ... of vooruit, misschien wel heel vele deurtjes die je dan toch geopend hebt, zijn jouw ervaringen anders dan die van mij, vooropgesteld dat het dezelfde deurtjes waren.
Je hebt jouw ervaringen genoemd en ook jouw lessen die je er uit hebt getrokken.
Ik gis en interpreteer dus allerminst mijn beste ...
gusteman schreef:Trouwens, waar je verwijst naar "zwijgen is instemmen": ik dacht dat hier op het forum geen antwoordplicht bestond?
[zucht]
gusteman schreef:Jij hebt toch zelf vaak genoeg, in diverse topics naar diverse forumleden, geschreven: neem gerust je tijd, je hoeft je niet verplicht te voelen om te reageren?
Dus, als je dit inderdaad zo ziet, hoe kom je dan aan de optionele denkpiste dat zwijgen gelijk zou staan met instemmen?
:grin:
gusteman schreef:Trouwens, je gaat ook voortdurend voorbij aan de stelling die ik aangevoerd heb en waarbij ik verwees naar fantoompijn.
Indien je die stelling zou begrijpen zou je meteen ook begrijpen waarom ik op bepaalde argumenten en/of vragen geen antwoord meer geef: ik zou namelijk steeds weer opnieuw moeten schrijven dat je niet begrijpt wat ik aanbreng.
... [zucht] [zucht] [zucht]

Ik heb daar antwoord op gegeven, maar laat maar lekker zitten jôh in dezen.
Ik wacht, noch verwacht ik enig zinnig antwoord van jou.
Ik stel het inmiddels op prijs dat je nu geen antwoord meer geeft :grin:
Het is zo overduidelijk, maar dat was het al lang bij mij. [jaja]

Plaats reactie