NASA bevestigt plannen ruimtefilm Tom Cruise

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

NASA bevestigt plannen ruimtefilm Tom Cruise

Bericht door Tammy » 06 mei 2020, 10:52

Afbeelding

NASA bevestigt plannen ruimtefilm Tom Cruise.

Tom Cruise’s plannen om, samen met SpaceX, een bioscoopfilm in de ruimte te gaan maken, zijn bevestigd door NASA. Waar er eerder nog niet duidelijk was of er al gesprekken waren gevoerd, laat de organisatie nu weten dat deze spannende geruchten kloppen. Dit meldt The New York Post.

Via Twitter laat NASA administrator Jim Bridenstine weten: ,,NASA kijkt er ontzettend naar uit om samen te gaan werken met Tom Cruise om een film op te nemen aan boord van een ruimtestation. We hebben populaire media nodig om een nieuwe generatie ingenieurs en wetenschappers te inspireren om NASA’s ambitieuze plan werkelijkheid te laten worden.”

Lees het volledige artikel op onderstaande link:

https://www.ad.nl/show/nasa-bevestigt-p ... ~a9845283/

>>>>>>>>>>>>>>

Dat is toch wel kicken als die film doorgaat. :grin:
Goede reclame voor Nasa.
Ik vraag mij af wat Tom Cruise niet kan, de meeste stunts doet hij zelf.
Geweldig mooi.
Jammer dat hij bij die sekte zit, maar voor de rest boeiende man vind ik.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: NASA bevestigt plannen ruimtefilm Tom Cruise

Bericht door Gast1 » 07 mei 2020, 07:34

Gisteren naar deze film (op tv) gekeken:

Afbeelding

In die film was hij 55 jaar ... niet slecht ;P!

Mij persoonlijk maakt het niet uit of hij bij een sekte zit of als hij homo zou zijn, 20 vrouwen heeft gehad of wat dan ook.
Ik kijk naar zijn veelzijdigheid en acteertalent en petje-af dat hij bijna al zijn stunts zelf uitvoert.

Plaats reactie