De Afspraak

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

De Afspraak

Bericht door Kristof Piessens » 01 sep 2020, 21:16

1 Dagje kan geen kwaad maar had op een gegeven moment besloten om een topic te maken van onze duidingsprogramma van canvaszender 'De Afspraak' vanaf september zou het seizoen doorheen de jaarovergang elke weekdag na duidingsprogramma 'Terzake' op het menu staan, tijdens de schoolvakanties is dat niet het geval (pauze) zij nodigen sprekers uit volgens de actualiteit van de laatste weken/dagen en snijdt meestal wel interessante thema's aan over de gebeurtenissen en wat de meningen volgens de sprekers zijn, mag wegens een probleem de seizoensopener missen hopelijk is dat vanaf morgenavond opgelost.

De bedoeling is dat ik de gastspreker en de uitgenodigden oplijst en vervolgens een korte samenvatting maak van wat er besproken werd en als eindstrofe zet ik er ook in het kort een eigen mening/conclusie bij.

Reageer enkel met citaten van de laatste dag als je iets te schrijven hebt of vragen hebt kan ik een kleine doorverwijzing doen naar een aparte topic over die dag.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie