Acteur Jussie Smollett schuldig bevonden aan valse aangifte

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Acteur Jussie Smollett schuldig bevonden aan valse aangifte

Bericht door Tammy » 10 dec 2021, 04:47

Afbeelding

Acteur Jussie Smollett schuldig bevonden aan valse aangifte.


Smollett is schuldig aan vijf van de zes aanklachten die tegen hem waren aangespannen. Dat heeft de jury in de zaak donderdag bepaald.

De Empire-acteur hield afgelopen week in de rechtszaal vol dat hij in januari van 2019 slachtoffer werd van een aanval door twee mannen. Die gebruikten daarbij scheldwoorden voor homo's en zouden 'MAGA' hebben geroepen. Dat is een afkorting van voormalig president Donald Trumps slogan Make America Great Again.

Lees verder via link :

https://www.nu.nl/buitenland/6172367/ac ... gifte.html

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Schandalig wat deze acteur heeft geflikt.
Tijdje terug stond hij nog op de rode loper om een film of iets in die geest aan te prijzen.
Komen er nu ook demonstraties tegen zijn walgelijke daad ?
Of is iedereen nu muisstil in Hollywood en de pers ?
Want wat was iedereen toch verontwaardigd toen hij zijn leugen vertelde.
Maar ooh zo stil toen langzaam duidelijk werd dat er iets niet klopte aan zijn verhaal.

De serie Empire waar hij in speelde ken ik.
Na een paar seizoenen ben ik afgehaakt.
Ik spoelde al door de rapnummers heen want ik hou niet van rap muziek , maar werd die dialogen beu van altijd black en white te benadrukken.
Bij bijna elke film of serie , vooral bij Netflix, word er wel iets gezegd door een donkere acteur of actrice over huidskleur-discriminatie of racisme.
Zelfs als dat totaal niks met de verhaallijn heeft te maken.
Maar het moet altijd eventjes gezegd worden.
Ik haak daardoor steeds vaker af.
Donkere acteurs beoefenen hun vak net als blanke acteurs.
Er zit geen verschil in, door ze een script te geven waarin ze altijd iets over huidskleur moeten zeggen is respectloos.
De filmmakers moeten eens naar Martin Luther King zijn uitspraak kijken.
I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character.

Martin Luther King, Jr.
Hieronder Dave Chapelle die reageert toen Jussie Smollett zijn zogenaamde mishandeling kenbaar maakte.
Heel grappig maar deze man word ook door de deugers van Hollywood gecancelled doordat hij zo vaak terechte en rake dingen zegt.

Jussie Smollett heeft iets walgelijks gedaan en goed dat de waarheid aan het licht is gekomen.

Nu wachten op de grote demonstraties en wekenlange gesprektafels op tv en in de media voor wat hij heeft geflikt.

Of zal het na een kleine berichtgeving weer muisstil worden ?……………


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Acteur Jussie Smollett schuldig bevonden aan valse aangifte

Bericht door Tammy » 10 dec 2021, 13:30

Hollywood was er als de kippen bij om commentaar te leveren.
Twee in the White House ook.
Tsja Joe en Harris , en nu ?
Voortaan eerst onderzoek afwachten , lijk mij toch beter.

>>>>>>>>>>>>





Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie