Meat Loaf (74), zanger Paradise by the Dashboard Light, overleden

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Meat Loaf (74), zanger Paradise by the Dashboard Light, overleden

Bericht door Tammy » 21 jan 2022, 09:51

Afbeelding

Meat Loaf (74), zanger Paradise by the Dashboard Light, overleden.

De Amerikaanse hitzanger Meat Loaf is op 74-jarige leeftijd overleden.
De zanger, geboren als Marvin Lee Aday, overleed gisteravond in het bijzijn van zijn vrouw Deborah.
De doodsoorzaak is niet bekend.

Lees verder via link :

https://www.ed.nl/show/meat-loaf-74-zan ... ~a2f15651/

>>>>>>>>>>>>

Niet mijn muziek maar de song hieronder werd grijs gedraaid in mijn stamkroeg heel vroeger.
Was mooie tijd.




Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Meat Loaf (74), zanger Paradise by the Dashboard Light, overleden

Bericht door univers » 22 jan 2022, 21:49

De overleden zanger en acteur Meat Loaf had een paranormale kant

De Grammy-winnende zanger en scène-stelende acteur Meat Loaf (Marvin Lee Aday) is deze week op 74-jarige leeftijd overgegaan naar dat geweldige rockpodium van het hiernamaals. Vooral bekend van nummers als "Bat Out of Hell" en ""I 'd Do Anything for Love', en acteerrollen als Eddie in 'The Rocky Horror Picture Show' en Dennis de buschauffeur in 'Spice World: The Movie', had Meat Loaf ook enkele connecties met de paranormale wereld - waaronder een ironische. staat gepland voor volgende maand. Terwijl de reguliere media je vertellen over de rest van zijn gedenkwaardige carrière, zullen we kijken naar zijn ontmoetingen met geesten en buitenaardse wezens.

'Ik geloof dat er iets is als je sterft omdat er geesten zijn. Ik heb ze gezien, ik ben om hen heen geweest. Sommige zijn gewoon achtergelaten energie en sommige zijn intelligent. Ik heb gesprekken met ze gevoerd met behulp van een K2-meter, waarmee ze 'ja' of 'nee' kunnen antwoorden. Ik heb er een keer een door de kamer gejaagd. En toen we 'Bat Out Of Hell' maakten, zag ik een blond meisje in een witte jurk.”
In een interview in 2012 in Tone Deaf, verwierp Meat Loaf voor de grap drugs of de vele hersenschuddingen die hij had opgelopen als de reden dat hij geesten had gezien. In 2013 meldde WBSM.com dat hij met pensioen ging van de concertweg en van plan was om zich bij zijn vriend Jason Hawes en het team van The Atlantic Paranormal Society (TAPS) aan te sluiten op 'Ghost Hunters'. Hij noemde ook interesse in het onderzoeken van geesten met een andere vriend, collega-zanger Robbie Williams, die ook een bekende UFO-jager is. Meat Loaf verscheen op “Ghost Hunters” in 2009 (aflevering “ Bat Out of Hell ” en 2010 (aflevering “Sloss Furnaces”).

"Geruchten over angstaanjagende activiteit hebben het pand tientallen jaren geteisterd, maar de nieuwe eigenaren willen de gemeenschap geruststellen dat hun huis geen gevaarlijke entiteiten herbergt."
Bij een triest toeval werd zojuist aangekondigd dat Meat Loaf een speciaal gastoptreden zou maken bij de reboot van "Ghost Hunters" in de aflevering "The Haunted House on the Hill" van 12 februari, waar hij zich bij het TAPS-team en Meat Loaf voegt bij het onderzoeken een oude boerderij in Tennessee die bekend staat om zijn paranormale activiteit.”

“Hot patootie, zegen mijn ziel! Ik hou echt van die rock n' roll!”
Meat Loaf speelde Eddie, Ex-Delivery Boy, in " The Rocky Horror Picture Show ", en dat was nog maar de eerste van zijn vele paranormale rollen. Hij verscheen op televisie in 'Tales from the Crypt', 'The Outer Limits', 'Masters of Horror' en 'Ghost Wars'. Op het grote scherm verscheen hij in horrorfilms als 'Chasing Ghosts', 'Urban Decay' en 'Stage Fright'. Hij is echter op gedenkwaardige wijze overgestapt van geesten naar UFO's en aliens in Spice World: The Movie , waar hij, als Dennis van de band's buschauffeur, de meisjes een UFO ziet ontmoeten met vier kleine mannelijke aliens en één grijpt Scary Spice's borst. Het lijkt erop dat niemand aan Meat Loaf heeft gevraagd of hij een van zijn eigen niet-film UFO-ontmoetingen heeft gehad.

Afbeelding
Doe "Bat Out of Hell"!

“En het laatste wat ik zie is dat mijn hart nog steeds klopt
Uit mijn lichaam brekend en wegvliegend
Als een vleermuis uit de hel”
En tot slot heeft Meat Loaf zijn " Bat Out of Hell " trio van albums waar hij het meest aan herinnerd zal worden. Het lijdt geen twijfel dat hij een paranormale kant aan zijn leven had. Maar, net als zijn leven, is het hiernamaals van Meat Loaf waarschijnlijk één groot reünieconcert van dode rocksterren.

RIP Gehaktbrood.



https://mysteriousuniverse.org/2022/01/ ... rmal-side/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie