Vervolg op ‘Blade Runner’ op komst: Amazon Prime werkt aan nieuwe serie ‘Blade Runner 2099'

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Vervolg op ‘Blade Runner’ op komst: Amazon Prime werkt aan nieuwe serie ‘Blade Runner 2099'

Bericht door Tammy » 12 feb 2022, 15:58

Afbeelding
Een promobeeld van 'Blade Runner 2049'. © Warner Bros. Pictures.

Vervolg op ‘Blade Runner’ op komst: Amazon Prime werkt aan nieuwe serie ‘Blade Runner 2099'

TVStreamingdienst Amazon Prime komt met een vervolgserie op de films ‘Blade Runner’ en ‘Blade Runner 2049'.
Volgens tijdschrift Variety gaat de nieuwe reeks ‘Blade Runner 2099' heten.

Lees verder via link :

https://www.hln.be/tv/vervolg-op-blade- ... ~ad430274/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mooie films en Harrison Ford en Rutger Hauer waren een mooi koppel.
De toekomstige geschetste samenlevingen zijn deprimerend.
En wie weet word het eens werkelijkheid .
Niet iets om naar uit te kijken.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Vervolg op ‘Blade Runner’ op komst: Amazon Prime werkt aan nieuwe serie ‘Blade Runner 2099'

Bericht door Kristof Piessens » 13 feb 2022, 08:35

Hmmm, ik heb die films nog niet gezien of gevonden, maar twijfel denk wel stukken gezien te hebben op tv maar nooit in volledigheid...misschien als de film uitkomt in de bioscoop kan ik die later misschien huren/kopen om ze te zien...misschien hebben ze wel de hele filmserie in aanbod ?

Maar blade runner is zeker waard om naar te zien als ik de plotten nalees, alleen ze schetsen maar scenario's voor die de mogelijkheid kunnen zijn van een toekomst, als de keuze van de mensheid kiest om dit realiteit te laten worden zitten wij (mensheid) nog dieper in de schit want de keuze weerspiegelt het denken van de mensheid in de realiteit...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie