Kijkcijfers Opsporing verzocht stijgen, maar zijn nog steeds gehalveerd door verhuizing naar NPO 2

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Kijkcijfers Opsporing verzocht stijgen, maar zijn nog steeds gehalveerd door verhuizing naar NPO 2

Bericht door Tammy » 18 jan 2023, 08:48

Afbeelding
Anniko van Santen in Opsporing verzocht.

Kijkcijfers Opsporing verzocht stijgen, maar zijn nog steeds gehalveerd door verhuizing naar NPO 2.

De kijkcijfers van Opsporing verzocht zitten in de lift op NPO 2.
Met 493.000 kijkers zaten er gisteravond exact 100.000 mensen meer voor de buis dan vorige week.
Toch noteert het AvroTros-programma nog altijd maar de helft van de kijkers sinds de verbanning van NPO 1.

Lees verder via link :

https://www.ad.nl/show/kijkcijfers-opsp ... ~ace4cd42/

>>>>>>>>>>>>>>>>

Wat is dat toch voor iets raars dat als een programma verhuist naar een andere zender dat men dat als reden geeft voor tegenvallende kijkcijfers.
Wie is er in vredesnaam nog zender en omroep vast ?
Ik ben 63 jaar en hebt dat nooit gehad.
Als ik iets wilde zien op tv dan wist ik 9 van de 10 keer niet naar welke omroep en zender ik zat te kijken.
Want dat interesseert me helemaal niet.
Dat heeft het nooit gedaan bij mij .

Opsporing verzocht is verhuist van NPO1 naar NPO2.
Ja en ?
Is gewoon ander knopje op je afstandsbediening, meer niet.
Dat is toch niet moeilijk of wel ?

Men heeft het ook over het profiel van die zender te versterken.
NPO 2 wordt nog meer een zender voor verdieping, verbeelding en cultuur”, zei directeur video Frans Klein in een interview met deze site.
Hoezo versterken ?
Wat maakt het uit op welke van de NPO zenders het word uitgezonden ?
Het is toch 1 pot nat ?

Ik zal deze manier van kijken naar zenders nooit begrijpen.
Ik vind dat zo raar.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Kijkcijfers Opsporing verzocht stijgen, maar zijn nog steeds gehalveerd door verhuizing naar NPO 2

Bericht door Determinist » 18 jan 2023, 08:57

Het kanaal maakt denk ik inderdaad geen drol uit. Dat is een ouderwetse houding die blijkbaar nog in die TV bubbel heerst.

Echter tijdstip kan ik mij nog voorstellen. IK weet niet of dat hier het geval is dan naast het verplaatsen naar NPO2 ze het programma ook op een andere minder handige tijd hebben gezet.

Ik kijk nooit (meer) TV eigenlijk.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Kijkcijfers Opsporing verzocht stijgen, maar zijn nog steeds gehalveerd door verhuizing naar NPO 2

Bericht door Tammy » 18 jan 2023, 09:39

Helemaal met je eens Determinist dat het heel ouderwets is met welk kanaal het programma word uitgezonden, dat dat dan schijnbaar belangrijk is.
Wat betreft het tijdstip, iedereen heeft toch de mogelijkheid om op te nemen ?
Dat is toch al jaren ?

Ik snap ook nooit waarom mensen klagen over reclameblokken.
Je neemt het programma wat je wilt zien gewoon op en dan spoel je heerlijk door de reclames heen met een noodvaart. :mrgreen:
Zo doe ik het altijd al jarenlang.

Jij bent niet de enigste Determinist die geen tv kijkt.
Ik doe dat wel want er zijn series enzo die ik wil zien .
Maar meeste is toch Netflix en HBO-MAX maar die laatste minder door weinig aanbod voor mij.

Die kijkcijfers meting Determinist is toch ook uit het jaar nul vind je ook niet ?
Men meet toch nog steeds met die kastjes of is dat veranderd ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie