vierdewereldsyndicaat.org

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Lili

vierdewereldsyndicaat.org

Bericht door Lili » 23 jan 2007, 10:23

Nee daar is geen mysterie of zo aan. Ik ben tevreden eens een groep mensen te kennen die inlichtingen inisselt ivm werklooosheid, te hoge huurprijzen en ook graag lacht hoor. het staat vast dat je niet alleen bent met je problemen. We helpen elkaar en die vriendschap is mooi. We bespreken ook de daklozen, wat ministers beloven en toch niet doen, en van al die blabla zuchten we ons dood.

het zou dus enfin eens 2012 moeten worden want stemmen voorblabla mensen kan niet zijn vind ikzelf. De arme mensen zijn armer geworden, de middenklasse is verdwenen(ik dus ook) en stel dat we bijna geen eten hebben. Mensen die vroeger fulltime werkten konden zich iets verloorloven, nu met zo'n 42000bef niet meer en parttime 32000 zeker niet. Lees eens, en maak jullie lid. temeer steun te beter voor iedereen.
Dolma

Maan

Bericht door Maan » 23 jan 2007, 18:15

Klinkt als een of andere enge sekte........ :mrgreen:

Bijtjuh

Bericht door Bijtjuh » 23 jan 2007, 21:12

idd xD
De naam lijkt me niet echt gepast imo... ik dacht dat het topic ging over een geheime club van Bush ofzo whahaha ;p

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3450
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 24 jan 2007, 07:46

Verplaatst naar informatie, hier komt deze informatie beter tot zijn recht denk ik.
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Plaats reactie