Welke film heb je als laatste gezien?
- FoX
- Forum Legende
- Berichten: 8359
- Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55
Vijf en een halve ster kan niet .
James Bond: You only live twice
James Bond: You only live twice
James Bond treedt handelend op, wanneer een bemande ruimte-vlucht gekaapt wordt, waardoor een atoom-oorlog dreigt uit te breken. In Japan komt hij op het spoor van de daders, de wereldwijd verbreide misdaad-organisatie S.P.E.C.T.R.E., waar de aartsvijand van Bond, Ernst Stavro Blofeld genaamd, de touwtjes in handen heeft. Met hulp van de Japanse geheime dienst zet Bond alles op alles om een Derde Wereldoorlog te voorkomen.
- Maxi
- Leraar
- Berichten: 2154
- Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39
nu ging ik voor rampenfilms
The Core 8/10
Deep Impact 8/10
Armageddon 10/10
Meteor 3/10
Judgement Day 4/10
Asteroid 3/10
Flood! 2/10
The Flood: Who Will Save Our Children? 5/10
Aftershock: Earthquake in New York 5/10
The Day After Tommorow 8/10
Aftershocks 5/10
Dante's Peak 7/10
Volcano 8/10
10.5: Apocalypse 4/10
The Core 8/10
Deep Impact 8/10
Armageddon 10/10
Meteor 3/10
Judgement Day 4/10
Asteroid 3/10
Flood! 2/10
The Flood: Who Will Save Our Children? 5/10
Aftershock: Earthquake in New York 5/10
The Day After Tommorow 8/10
Aftershocks 5/10
Dante's Peak 7/10
Volcano 8/10
10.5: Apocalypse 4/10
Armageddon een 10/10 geven vind ik best overdreven.Maxi schreef:nu ging ik voor rampenfilms
The Core 8/10
Deep Impact 8/10
Armageddon 10/10
Meteor 3/10
Judgement Day 4/10
Asteroid 3/10
Flood! 2/10
The Flood: Who Will Save Our Children? 5/10
Aftershock: Earthquake in New York 5/10
The Day After Tommorow 8/10
Aftershocks 5/10
Dante's Peak 7/10
Volcano 8/10
10.5: Apocalypse 4/10
Het is een leuke film maar meer dan dat is het niet.
- FoX
- Forum Legende
- Berichten: 8359
- Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55
Armageddon is een typische Amerikaanse rampenfilm. Deep Impact had een grote impact op mij .Shizo schreef:Armageddon een 10/10 geven vind ik best overdreven.Maxi schreef:nu ging ik voor rampenfilms
The Core 8/10
Deep Impact 8/10
Armageddon 10/10
Meteor 3/10
Judgement Day 4/10
Asteroid 3/10
Flood! 2/10
The Flood: Who Will Save Our Children? 5/10
Aftershock: Earthquake in New York 5/10
The Day After Tommorow 8/10
Aftershocks 5/10
Dante's Peak 7/10
Volcano 8/10
10.5: Apocalypse 4/10
Het is een leuke film maar meer dan dat is het niet.
- Maxi
- Leraar
- Berichten: 2154
- Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39
overdreven, waarom? smaken verschillen namelijk. voor mij is "armaggedon de beste film ooit gemaakt. en is mijn favorieten film. ik heb hem dan zonder te overdrijven meer dan 100 maal gezien. deze film is af!Shizo schreef:Armageddon een 10/10 geven vind ik best overdreven.Maxi schreef:nu ging ik voor rampenfilms
The Core 8/10
Deep Impact 8/10
Armageddon 10/10
Meteor 3/10
Judgement Day 4/10
Asteroid 3/10
Flood! 2/10
The Flood: Who Will Save Our Children? 5/10
Aftershock: Earthquake in New York 5/10
The Day After Tommorow 8/10
Aftershocks 5/10
Dante's Peak 7/10
Volcano 8/10
10.5: Apocalypse 4/10
Het is een leuke film maar meer dan dat is het niet.
waarom? eerst en vooral hou ik van "popcorn" movies en zeker SF.
Deze film heeft echt alles!!! een sterk opbouwend verhaal (iets minder naar het einde toe, maar dan nog), goeie actie, geweldige special effects, wat romantiek, een geweldige all-star cast, schitterende soundtrack die je in de film zuigt, spanning, en dat allemaal overgoten met een snuifje sarcastische humor. wat wil je nog meer? deze film heeft dus alles om van tehouden en tegenieten. ok, er zitten natuurlijk wat goofs in deze film oa ivm enkele natuurwetten. maar daarom is het ook een SF-film. ik denk dat ik hem deze week nog eens ga zien 8)
Ah kom op zeg, in het hele verhaal door krijg je steeds Amerikaanse vlaggetjes te zien. En hoezo is het enkel nasa die die komeet heeft opgemerkt? Hoezo een bemanning van ordinaire zwijnen die in 15 dagen een astronaut worden? Hoezo het "Ik offer mij op, kun je trouwen!!" deeltje? Iemand die iets van films kent weet waar ik het over heb, en geeft niet zomaar een 10. Perfectie bestaat niet.Maxi schreef:overdreven, waarom? smaken verschillen namelijk. voor mij is "armaggedon de beste film ooit gemaakt. en is mijn favorieten film. ik heb hem dan zonder te overdrijven meer dan 100 maal gezien. deze film is af!Shizo schreef:Armageddon een 10/10 geven vind ik best overdreven.Maxi schreef:nu ging ik voor rampenfilms
The Core 8/10
Deep Impact 8/10
Armageddon 10/10
Meteor 3/10
Judgement Day 4/10
Asteroid 3/10
Flood! 2/10
The Flood: Who Will Save Our Children? 5/10
Aftershock: Earthquake in New York 5/10
The Day After Tommorow 8/10
Aftershocks 5/10
Dante's Peak 7/10
Volcano 8/10
10.5: Apocalypse 4/10
Het is een leuke film maar meer dan dat is het niet.
waarom? eerst en vooral hou ik van "popcorn" movies en zeker SF.
Deze film heeft echt alles!!! een sterk opbouwend verhaal (iets minder naar het einde toe, maar dan nog), goeie actie, geweldige special effects, wat romantiek, een geweldige all-star cast, schitterende soundtrack die je in de film zuigt, spanning, en dat allemaal overgoten met een snuifje sarcastische humor. wat wil je nog meer? deze film heeft dus alles om van tehouden en tegenieten. ok, er zitten natuurlijk wat goofs in deze film oa ivm enkele natuurwetten. maar daarom is het ook een SF-film. ik denk dat ik hem deze week nog eens ga zien 8)
- Maxi
- Leraar
- Berichten: 2154
- Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39
mijn laatste reeks (voor een tijdje) "Superheld films" ik kan er altijd van genieten. ook al zijn ze niet allemaal even orgineel, goed geacteerd of te te zwakke plot.
Superman I 7/10
Superman II 6/10
Superman III 5/10
Superman IV 6/10
Superman V 5/10
Batman 5/10
Batman Returns 6/10
Batman Forever 7/10
Batman & Robin 7/10
Batman Begins 7/10
Spiderman 8/10
Spiderman II 9/10
Daredevil 7/10
Catwoman 5/10
Fantastic Four 8/10
X-men 10/10
X-men II 10/10
X-men III 8/10
Robocop I t.e.m. IV 5/10
Van Helsing 8/10
The League of Extraordinary Gentlemen 8/10
Hulk 7/10
Underworld 8/10
Underworld: Evolution 8/10
Superman I 7/10
Superman II 6/10
Superman III 5/10
Superman IV 6/10
Superman V 5/10
Batman 5/10
Batman Returns 6/10
Batman Forever 7/10
Batman & Robin 7/10
Batman Begins 7/10
Spiderman 8/10
Spiderman II 9/10
Daredevil 7/10
Catwoman 5/10
Fantastic Four 8/10
X-men 10/10
X-men II 10/10
X-men III 8/10
Robocop I t.e.m. IV 5/10
Van Helsing 8/10
The League of Extraordinary Gentlemen 8/10
Hulk 7/10
Underworld 8/10
Underworld: Evolution 8/10