Wave UFO

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Wave UFO

Bericht door Tardis » 06 jun 2007, 14:48

Wave UFO is de naam van een futuristisch uitziend object waarin je hersenactiviteit via een computerprogramma wordt omgezet in een grafische afbeelding. Het maakt deel uit van een tentoonstelling van het werk van de Japanse kunstenares Mariko Mori in het Groninger Museum.


exterieur
Afbeelding

interieur
Afbeelding


In het topic over soorten bewustzijn heb ik een globale beschrijving gegeven van wat er gemeten wordt en hoe dat grafisch wordt afgebeeld. De tentoonstelling duurt tot september en reserveren voor een plaatsje is vanwege de zeer beperkte capaciteit verplicht. Reserveren gebeurt ter plaatse, ieder heel uur worden 12 kaarten uitgedeeld. Wie het eerst komt die het eerst maalt. Ik was er afgelopen zaterdagochtend om tien uur en toen was er nog plaats. Aanrader!
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Plaats reactie