[Boek] Eindelijk de waarheid over het Roswell incident .

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

[Boek] Eindelijk de waarheid over het Roswell incident .

Bericht door Tammy » 14 jun 2007, 03:03

Afbeelding

In 1986 op zijn sterfbed verteld Major Jesse Marcel aan zijn zoon: Jij moet de hele wereld de waarheid vertellen over Roswell. Nu hebben de militairen geen macht meer over jou.

Majoor Jesse Marcel was het hoofd van de Army field in Roswell, Nevada in juli 1947. Majoor Marcel was gestuurd om de crash van een vreemd voorwerp in Roswell te onderzoeken op een boerderij zo'n 100 kilometer in het noordwesten van de militaire basis. Marcel zag het voorwerp en ging die dag bij zijn huis langs om te vertellen wat hij had ontdekt. Zijn zoon Jesse jr. was toen 11 jaar oud maar kan zich dat moment nog steeds goed herinneren. Zijn vader had ook iets meegenomen van de bewuste plaats waar de ufo was neergekomen, het was een heel dun soort stuk papier maar je kon het niet scheuren. Het was ook iets waar een soort van geheugen in zat. Ik had het nog nooit gezien en ik kan mij herinneren dat mijn vader zei dat het niet iets van deze wereld was. Helaas moest Jesse Marcel het vreemde voorwerp afstaan aan de luchtmacht en daarna een persconferentie geven over zijn bevindingen. Op de foto hierboven kunt je zien dat hij bij een soort weerballon zit. Hij moest de buitenwereld vertellen dat het enige wat hij daar ontdekt heeft een weerballon was.

Met deze leugen moest Marcel de rest van zijn leven doen. De woorden van zijn vader achtervolgden Jr. Jesse bijna twintig jaar. Op een gegeven moment heeft Jesse jr. het verhaal van zijn vader op papier gezet. Hij was niet meer in dienst van het leger en die kon dus ook geen druk meer uitoefenen op hem en zijn gezin om de waarheid voor altijd stil te houden. Hij kon zich nog zijn vader herinneren die het pijnlijk vond om in de pers naar voren te brengen dat hij alleen een weerballon dat hij slechts een weerballon heeft geïnspecteerd. De beroemde foto van zijn vader (zie boven) is, knielend en houdend de resten van een weerballon een onrechtvaardigheid geweest die de familie van Marcel bijna zestig jaar had verdragen. En nu zal de zoon van Jesse Marcel dit verhaal rechtvaardigen en zal de hele wereld de waarheid weten.

Dit verhaal is opgeschreven door Ufologist, Stanton Friedman. Dit is het belangrijkste ufo verhaal die jarenlang in de doofpot is gestopt. Het boek wat geschreven is bevat belangrijk en nieuw materiaal. Het boek zal op 5 juli 2007 wereldwijd worden vrijgegeven. Wereldwijd gaat Jesse Marcel jr. ook interviews geven, hiervoor is nu al veel belangstelling.

Wilt u informatie over de interviews van Jesse Marcel jr.? Of wilt u hem naar Nederland halen? Hierbij het E mail adres: MediaRod@aol.com

De officiële website van Jesse Marcel jr. klik hier




****************************

Hier ben ik heel benieuwd naar!
Ben in augustus jarig, vraag het als cadeau.
Al jaren geloof ik erin, nu wil ik het weten ook.
Wie weet komt hij naar Nederland :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 14 jun 2007, 13:21

--> Naar Media & Cultuur.
Daar kan ook alles over science fiction boeken :).

Plaats reactie