Tweede 'X-files'-film in de maak !

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Romaine

Bericht door Romaine » 17 jul 2007, 09:10

Waarom verbaast het me nou niet dat ieder onderwerp uiteindelijk uitkomt op sex of wat er mee te maken heeft? :(

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 17 jul 2007, 09:32

Romaine schreef:Waarom verbaast het me nou niet dat ieder onderwerp uiteindelijk uitkomt op sex of wat er mee te maken heeft? :(
Omdat jij een klein beetje in de toekomst kunt kijken. Niets verbaast jou.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 17 jul 2007, 14:05

Ontopic weer graag....

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 19 jul 2007, 23:28

Ik ben vorige maand gestart met de aankoop van de seizoenen. Zit nog maar aan seizoen 2> Gisteren bekeek ik de laatste aflevering van seizoen 1 waarin Deep Troath werd neergeschoten. Vannacht droomde dat ik verliefd was op Deep Troath :roll:

Ik moet wel zeggen dat afleveringen over het buitenaardse me meer interesseren dan de horror afleveringen. Ik kan me daar toch behoorlijk in meeleven. Spooky....


Om eerlijk te zijn kwam er bij mij een lichtelijke teleurstelling toen ik las dat eigenlijk Anderson de believer is en Duchovny het allemaal onzin vind :? Krom, maar heb me eroverheen kunnen zetten. :wink:
Ik ga eens aan seizoen twee beginnen, des te sneller dat ik aan de films kan beginnen

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Bericht door Maxi » 21 jul 2007, 17:13

Ik vind de humoristische epsisodes zoals wel banglijk goed. Mulder is een brilliante komiek. Zoals in "Dreamland 1 & 2", "Triangle", "Monday" en vooral in "Small Potatoes" en "Bad Blood".

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 16 dec 2007, 23:25

Ik heb net 3x20, Jose Chung's 'From Outer Space' bekeken en dat was bleeping funny [joker]


De film zal naar het schijnt niet echt de rode draad van de serie ( complotten, aliens) oppikken maar de aandacht zal eerder naar 'de relatie tussen Fox en Scully' gaan.
Over de plot is nog niets vrijgegeven, maar volgens Anderson is het niet waarschijnlijk dat de samenzweringstheorieën over de kleine grijze aliens, wat de rode draad in de serie was, terugkeren in de sequel op The X-Files - Fight the Future.
“Het enige wat Chris er over wil zeggen is dat hij heel graag een soort X-Files stand-alone horrorfilm wil maken. Ik denk niet dat hij geïnteresseerd is in het opnieuw oprakelen van al dat samenzweringsgebeuren,” aldus Anderson. bron

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 17 dec 2007, 16:46

Ik vind dat ze in de 2de film off planet moeten gaan. Misschien naar de planeet van de rebellen.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 17 dec 2007, 19:03

tofu_kronos schreef:Ik vind dat ze in de 2de film off planet moeten gaan. Misschien naar de planeet van de rebellen.
Mwa vind ik niet.
Ondanks de paranormale gebeurtenissen waarop de X-Files gebaseerd is was de serie altijd vrij realistische. Als ze naar een andere planeet zouden gaan gaat de film/serie wat mij betreft hun doel voorbij.

Maan

Bericht door Maan » 17 dec 2007, 21:03

Ik denk dat david lekker comedyseries moet blijven maken.

meiosis

Bericht door meiosis » 18 dec 2007, 13:24

oldschool xfiles over paranormale zaken is strak... toen het vrij veel over aliens begon te gaan begon mijn aandacht weg te zakken voor de serie... niet dat verhaal verkeerd was maar wat is er nou leuker dan duistere en macabere onderwerpen in een serie savonds laat ? :mrgreen:

Maan

Bericht door Maan » 18 dec 2007, 17:37

meiosis schreef: maar wat is er nou leuker dan duistere en macabere onderwerpen in een serie savonds laat ? :mrgreen:
Duistere en Macabere zaken irl... :twisted:

meiosis

Bericht door meiosis » 19 dec 2007, 16:49

die viel te verwachten....

nou... ik ben al druk genoeg met niet macabere en duistere dingen dus het mag van mij irl wel even achterwege blijven... :mrgreen:

Maan

Bericht door Maan » 19 dec 2007, 18:16

Tijd zat om hier te posten, dus zo druk heb je het nu ook weer niet :mrgreen:

meiosis

Bericht door meiosis » 19 dec 2007, 18:44

touche... ik ga met me gezicht naar de hoek staan met de EZEL muts op :oops:

The Return

Bericht door The Return » 19 dec 2007, 18:49

Inderdaad.. dom figuur.

Maan

Bericht door Maan » 19 dec 2007, 18:50

Je bent wel erg meegaand hoor, en je zoekt zelf ookal je straf uit. Vind je het lekker om vernederd te worden ofzo? :mrgreen: [joker]

meiosis

Bericht door meiosis » 19 dec 2007, 20:00

ik...ik....ik.........ik... uhm...

ik ben echt benieuwd naar de nieuwe x-files film....

Maan

Bericht door Maan » 19 dec 2007, 21:29

Afbeelding

Maan

Bericht door Maan » 19 dec 2007, 21:40

Romaine schreef:Waarom verbaast het me nou niet dat ieder onderwerp uiteindelijk uitkomt op sex of wat er mee te maken heeft? :(
:mrgreen: :twisted:

The Return

Bericht door The Return » 19 dec 2007, 21:47

ontopic aub.

Plaats reactie