problemen met fotos mailen

Al het andere... waar we verder praten met een hapje en een drankje.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

problemen met fotos mailen

Bericht door oktagon » 05 jul 2014, 18:36

Sinds een paar dagen heb ik met windows 7 problemen bij het versturen van fotos,
zowel met gewoon bericht als fotobericht.
Krijg de melding 0xCCC0003 bij het versturen,dat niet lukt en vervolgens bij een Herstelpoging van het systeem van de computer (wegens mogelijke virusaanval en beveiligingshandelingen een melding van 0x80070003 ,zou weigering toegang betekenen)
Heb al de virusjager erop afgestuurd en die ving 24 fouten en die werden opgeschoond;daarna opnieuw pogingen ondernomen om fotos te versturen,doch geen resultaat.

Klink lichtelijk verwarrend,maar ik krijg er zo langzamerhand een kokende hersenmassa van;is natuurlijk ergens een foute knop ingetoetst van het nieuwe progr.Wi 7prof,dat in de plaats moest komen van XP,dat werkte als een trein.
Wi7prof lijkt wel leuk,maar werkt zeer verwarrend met instellen van handelingen.

Wie weet iets hierover? :mrgreen: :pc bad:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13677
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: problemen met fotos mailen

Bericht door Fenna » 05 jul 2014, 19:51

Ik heb ook W7 prof., maar gelukkig nog nooit problemen gehad met het versturen van foto's, behalve dat de computer van de ontvanger de bestanden niet altijd aan kon.
Zijn het aantal pixels ,misschien te veel of het bestand te groot?
Misschien heb je iets aan de antwoorden op de onderstaande link.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread. ... 0x800CCC0F
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
entropy
Vriend van de wetenschap
Berichten: 2061
Lid geworden op: 08 jul 2013, 10:23

Re: problemen met fotos mailen

Bericht door entropy » 05 jul 2014, 21:02

Google 0xCCC0003

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: problemen met fotos mailen

Bericht door oktagon » 06 jul 2014, 07:25

Vanmorgen om 06.00 uur kreeg ik een " idee fix" en wel dat ik in het postvak UIT nu 19 opgeslagen fotobestanden had,die werden vermeld als verzonden, maar bij het postvak VERZONDEN niet werden vermeld en er bij een waarschuwing van LiveMail werd aangeraden om de vastzittende fotomail te verwijderen en een nieuwe te proberen.

Ik meende dat hier ergens iets niet klopte,omdat in onder Verzonden niets zag staan en de post UIt wel steeds groter werd van inhoud en die ik over het hoofd zag.

Dus om 07.00 uur de ideefixe geprobeerd en de UIT post leeg gemaakt en vervolgens -naar mezelf_ een fotoberich stuurde,die direct wrerd vermeld onder Verzonden en na ff uitschakelen van mijn computer,terug vond in mijn IN post ,hetgeen de bedoeling was.

Het lijkt dus dat dit de oplossing was en duik weer mijn bed in om wat te relaksen,hoewel ik de zaak al uit mijn hoofd had gezet en tzt mijn reparateur zou contacteren om de boel te regelen.

Maar "looft den Heer",die mij de ideefixe cadeau gaf en de oplossing erbij! Alle meelevenden erg bedankt;mogelijk is de oplossing voor enkele van jullie te gebruiken :aliensmile: :cheers: :morgen: "solved:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie