Have fun.

Dat is de nieuwe spelling, Suus.Je hebt het namelijk met dubbel v geschreven als Novvember..
Susan schreef:Altijd leuk Pierre de clips van Rowwen Heze![]()
Weet je dat zeker..?Tammy schreef:Oeps ik zal het gauw veranderen Susan.![]()
Nee niet koud haha.
Leuk zeg, zoals je weet heb ik (wij)daar heel wat voetstappen liggen he en kom erPierre schreef: Net terug van een dagje uit in Arnhem.
"Long Long Time Ago"Waar ik ook getrouwd ben en het feest, receptie en lekker eten etc in park Sonsbeek gevierd hebben.
En precies daar hebben we een flinke wandeling gemaakt.Susan schreef:Leuk zeg, zoals je weet heb ik (wij)daar heel wat voetstappen liggen he en kom erPierre schreef: Net terug van een dagje uit in Arnhem.
nog regelmatig daar in 'onze' mooie stad, waar ook nog familie en vrienden van ons wonen.
Waar ik ook getrouwd ben en het feest, receptie en lekker eten etc in park Sonsbeek gevierd hebben.
Ja Univers dat is héél lang geleden, ik weet echter nog precies hoe die dag was,univers schreef:"Long Long Time Ago"Waar ik ook getrouwd ben en het feest, receptie en lekker eten etc in park Sonsbeek gevierd hebben.![]()
Hardstikke leuk,Pierre schreef:En precies daar hebben we een flinke wandeling gemaakt.
Werkelijk prachtig.
Uni, die tweede clip van Javier Navarrete "Long Long Time Ago" raakt mijn gevoelige snaren erg positief.
Verdikke ... ik ken die muziek uit de prachtige film 'Pans Labyrinth' ... en absolute aanrader!!
Dank voor het delen hiervan.