Vrouw klaagt McDonald's aan: cheeseburger was te verleidelijk om te weerstaan

Al het andere... waar we verder praten met een hapje en een drankje.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Vrouw klaagt McDonald's aan: cheeseburger was te verleidelijk om te weerstaan

Bericht door univers » 15 aug 2021, 13:03

Wat als die poster met sappige cheeseburger gewoon té verleidelijk is om te weerstaan? Juist, aanklagen die handel...

Althans, dat is wat er elders in de wereld gebeurt. En nu horen we je denken: 'Ty-pisch Amerika'. Maar in dit geval gaat die vlieger niet op; het betreft een Russin.

Ksenia Ovchinnikova, zoals de aanklager heet, is een orthodoxe christen. En als onderdeel van haar geloofsbeleid, wilde ze tijdens de vastentijd een lange periode geen vlees of andere dierlijke producten in haar slokdarm schuiven. Echter gooide de dikke vette gele 'M' roet in haar veganistische prakkie. Ze zag een reclameposter van een burger en ging tijdens haar 6-weken durende periode van strikt plantaardig eten de fout in ging.

"Toen ik de reclame zag, kon ik mezelf niet bedwingen", aldus haar statement volgens FOX Business. "Ik bezocht de McDonald's en kocht een cheeseburger."

Te verleidelijk
Buikje vol, principes de prullenbak in, aanklagen die handel, moet de vrouw zonder ruggengraat hebben gedacht. En zo geschiedde. Ovchinnikova stelt dat de Mac de 'consumentenbeschermingswet' heeft overtreden. Ook zou McDonald's haar 'religieuze gevoelens' hebben gekwetst. Haar eis: 1.000 roebel, omgerekend 11,52 euro. Drie keer raden wat ze daarvan gaat kopen, mocht ze op miraculeuze wijze de zaak winnen...

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Opmerk ... hp&pc=U531
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vrouw klaagt McDonald's aan: cheeseburger was te verleidelijk om te weerstaan

Bericht door univers » 15 aug 2021, 13:04

Haar eis: 1.000 roebel, omgerekend 11,52 euro
Kan je een portie chinees van halen, lekkere vette bek. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vrouw klaagt McDonald's aan: cheeseburger was te verleidelijk om te weerstaan

Bericht door Fenna » 15 aug 2021, 14:30

:rolfl:
Ik houd deze aanklacht in mijn gedachten.
Ik wil vrijdag a.s. op mijn verjaardag ook naar de Mc.
Als het dan te lekker is, dan klaag ik ze ook aan en wil ik meer.
Lijkt mij best redelijke eis, toch? :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vrouw klaagt McDonald's aan: cheeseburger was te verleidelijk om te weerstaan

Bericht door univers » 15 aug 2021, 14:54

Nee heb je, ja :mrgreen: kan je krijgen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie