Ben niet echt lekker en dus minder scherp verdorie.
Zal later op de dag reageren wat jij schreef , want dat heb je namelijk heel goed opgemerkt en daar wil ik ook iets over kwijt.
Dus tot later .
![wave [wave]](./images/smilies/slap.gif)
Vervolgens word ik voor een 'trol' uitgemaakt door guus, die blijkbaar van zichzelf vindt dat hij iedereen met van alles mag beschuldigen.
Waarom zou je niet op mij reageren Tammy?
Niet alle aanslagen in de wereld worden besproken hier maar dat even terzijde.Wat mij opvalt in dit gebeuren is dat ik van deze racistische terreurdaad nog niks heb teruggevonden op dit forum ..... daar waar elke terreur- of gewelddaad die werd gepleegd door moslim migranten/vluchtelingen binnen de twaalf uur uitvoerig besproken werd.
Dat geeft mij persoonlijk een heel onaangenaam gevoel.
Jij snapt het
Ik wel, ben je aan je tweede jeugd begonnen.Had je nog iets inhoudelijks te vragen?
Bijzonder om je hier te zien posten, beste 4l13N.
Tot ziens Gast1 en het beste.Gast1 schreef:Vaarwel, over en sluiten.
Een correcte opmerking
Hou die laatste zin vooral heel even vast. Ik heb hem geaccentueerd voor jou.
Ah, een 'kwinkslag' dus, maar die zijn dan toch voor de ander niet helder en duidelijk en wél voor misvatting vatbaar.
Niet enkel bij de door jou genoemde 'kwinkslagen' heb ik me telkenmale steeds aan jouw adres gemeld.
Ik begon met rood te kleuren maar ach ... ik zou de gehele tekst rood kunnen kleuren.gusteman schreef: ↑21 jun 2017, 10:43De titel van dit onderwerp geeft al een hint maar biedt niet genoeg ruimte om er een volledig beeld van te scheppen, dus ...
Ik ervaar maar al te vaak dat wat ik schrijf anders wordt gelezen dan ik het bedoel.
En het vervelende is dat het mij zelf niet lukt om dit ook te doen: ik probeer telkens weer in een tekst te lezen wat anderen er in zien maar het lukt mij dus gewoonweg niet ...
waarschijnlijk omdat wat ik geschreven heb inderdaad door mij geschreven werd; vanuit mijn redenering en volgens mijn redenering.
Zo is ook mijn redenering de oorsprong van mijn om de haverklap opduikende op- en/of aanmerkingen bij wat andere forumleden schrijven.
En die worden dan vaak anders gelezen dan ze bedoeld waren waarop een reeks heen- en weer argumenten ontstaan die in veel gevallen het onderwerp zelf ondersneeuwen en laten dood bloeden.
Wat dus nooit de bedoeling mag zijn.
Daarom dus dit topic: wanneer iemand vragen heeft over het waarom van een opmerking die ik plaatste, of iemand wil daar dieper op in gaan, dan kan dit perfect hier gebeuren.
Het volstaat dan om in het bewuste onderwerp (waar ik de opmerking plaatste dus) een verwijzing te geven naar hier zodat we hier dieper op de opmerking zelf kunnen ingaan.
Of je zoekt de weg naar een bepaalde plaats en iemand stuurt je helemaal de andere kant op.
In beide gevallen zal je allerminst tevreden zijn met het resultaat.
Dat heb ik dus met informatie: als iemand met informatie komt aanzetten waarvan ik zeker weet dat ze niet klopt, of waarvan ik kan aantonen dat ze niet kan kloppen, dan bestempel ik die als onzin.
Kan iemand mij dan echter aantonen dat mijn argumenten (die aan de grondslag liggen van mijn redenering) niet juist zijn dan zal ik kunnen bijstellen en desgevallend mijn mening herzien.
Niet enkel onbeschoft maar vooral en ook nóg meer, respectloos ... maar dat zijn steeds 'kwinkslagen' geweest nietwaar?
gusteman schreef: ↑02 mei 2019, 22:23Ik wou hier ook graag vermelden dat ik niet het geduld heb dat Vitharr aan de dag legt in het blootleggen van onzinnige reacties en opmerkingen door Gast1.
Ik heb dat proberen duidelijk te maken door op Gast1 te reageren met het herhalen van dezelfde zin ... maar dat heeft hij dus niet begrepen.
Prachtig en inmiddels ook te geloven.gusteman schreef: ↑02 mei 2019, 22:23Meer tijd besteed ik er niet meer aan, behalve nog dit als afsluiter:
het zou de forumleden sieren wanneer zij, bij het verwijzen naar bepaald gedrag, gewoon de naam noemen van het forumlid in kwestie, in plaats van te werken met omfloerste verwijzingen ...
een opponent kijk je altijd in de ogen en spreek je aan op de persoon ... mensen die het vertikken mij rechtstreeks te adresseren kan ik alleen maar ervaren als laf en achterbaks.