derde van de derde van de derde dochter

Stel je HIER voor en leer je medeforummers beter kennen.
Ook de Avatar Awards zijn hier te vinden.
Alsmede In the Picture topics.
Gesloten
helena

derde van de derde van de derde dochter

Bericht door helena » 14 mar 2005, 14:47

Hoi, al heel lang maak ik dingen mee die onverklaarbaar zijn, mijn ouders deden het af als ga eens met de dokter praten.....langzamerhand kan ik er steeds beter mee omgaan ik weet dus dat als je je er tegen verzet het alleenmaar onduidelijker doorkomt en het door die onduidelijkheid alleen maar enger lijkt, dus als je je er open voor stelt, valt het wel mee (maar niet altijd!!) ik ben zelf de derde dochter van de derde dochter, mijn jongste is de derde dochter van de derde dochter van de derde dochter zij ziet dus al een aantal jaren mensen (die er niet zijn) en dat vind ik ontzettend zielig voor haar, hoe leg je dat een meisje van 6 uit! ik zeg maar tegen haar dat het dromen zijn, dat ze denkt dat ze dan wakker is maar in werkelikheid nog even doordroomd, Hier bestaan geen pasklare antwoorden voor hoe ermee om te gaan, ik vind het soms heel eng, en het is voor haar nog veel enger. iemand die deze situatie ook kent?
Ik kan wel een heel boek schrijven over wat we allemaal meemaken en zit vol met vragen.
Wat ik ook nog wilde vragen is het volgende, sinds enkele weken gaan onze rookmelders zonder enige aanleiding af, als ik er dan naartoe loop om ze afte zetten stoppen ze zodra ik er ben, tevens durft onze hond niet langs een huis enkele huizen bij ons vandaan, hij wordt dan heel bang en wilt dan perse de stoep af, hij staart naar iets spreid zijn poten en loopt dan heel angstig ineengedoken voorbij dat huis er eenmaal voorbij loopt hij weer gewoon, maar gisterenavond bleef hij eenmaal aangekomen bij ons huis staren naar de stoep voor dat huis. hij heeft dit vorige week ook in onze keuken gehad, hij durfde niet door te lopen staarde naar iets en was heel bang (staart laten hangen poten gespreid.) ik denk dat het een met het ander te maken heeft, en ik weet dat sommige dieren ook dingen kunnen zien die andere niet kunnen zien. (ik zie overigens niets)
Heeft iemand ook zo iets dergelijks meegemaakt?
groetjes Helena :shock:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 14 mar 2005, 14:56

Hai Helena, van harte welkom op dit forum :D
Ik heb je verhaal gelezen maar kan je helaas niet helpen omdat ik deze dingen niet mee maak.
Hier op het forum zitten een aantal mensen die paranormaal begaafd zijn, ik weet zeker dat die je misschien kunnen helpen dit te verklaren.
Ik wens je verder veel plezier toe hier, leuk dat je er bent.
Ciao :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 14 mar 2005, 17:43

Hoi Helena,

Welkom op dit gezellige forum!
Waar woon je? :wink:

MMe

Bericht door MMe » 14 mar 2005, 18:31

Welkom :)

helena

hoi

Bericht door helena » 14 mar 2005, 18:43

Hoi allemaal,
Wat ik hier allemaal lees vind ik ontzettend interessant en ook veel herkenbaar, zo las ik vandaag ook over het weten dat je droomt in je droom, dit heb ik al zolang dat ik me herinner, en nog (behalve 1 van mijn dochters) nooit iemand gesproken die dat ook heeft. leuk zo'n feest van herkenning.
En als antwoord op een vraag van Anet: ik woon in Hulst.
Groetjes Helena :shock:

Japairman

Bericht door Japairman » 14 mar 2005, 21:43

Welkom Helena....ik hoop voor jouw dat je hier de antwoorden vind die je zoekt....veel succes.
Oja ik heb ook wat met 3 maar dan anders check mijn welkom maar.

mira

Bericht door mira » 15 mar 2005, 01:23

Hoi Helena. Welkom hier en ik hoop dat je vragen beantwoord gaan worden. :D
Heel "toevallig" zijn de meeste nieuwe leden na de crash paranormaal. En jij dus ook.
Het lijkt wel of dat virus nodig is geweest voor jullie om dit forum te vinden :wink: :lol:

Gebruikersavatar
deheerst
Leraar
Berichten: 1997
Lid geworden op: 06 feb 2005, 00:08

Bericht door deheerst » 15 mar 2005, 01:24

Hoi, en welkom.
Veel plezier!
IBM's Z10-ec: 1,5 TB memory, 77 PU's (4,4Ghz 4-core), zIIP, zAAP, IFL, ICF, and so on... ___ Got Bulk?

Natasja

Bericht door Natasja » 16 mar 2005, 09:15

Heeej
Welkom :mrgreen:
Ehh, wat maakt het uit dat je de 3e van de 3e van de 3e ehh..?? Naja je me begrijpt me wel :P

helena

Bericht door helena » 16 mar 2005, 10:13

3 is een speciaal getal. dus 3 in de derde macht is het sterkst, aangezien mijn jongste dat dus is heeft zij haar "gave" dus al op zeer jonge leeftijd.
Meestal zijn mensen die als derde geboren (van hetzelfde geslacht) zijn, wat meer zienend en/of voelend en/of ruikend de derde van de derde meer en de derde van de derde van de derde het meest.
Ze moeten wel constant in eenzelfde lijn van hetzelfde geslacht zijn.
B.V. zijn de eerste 3 dochters maar bij de tweede lijn zit er b.v een jongen tussen ook al is dit niet de derde gaat het voorgaande niet op, zo ook bij de derde lijn.
Uitzondering: de derde van de derde vande derde vande derde weer niet.
Snap je het nog? :roll: :?: kijk voor de grap maar is rond je heen of je zo'n lijn kan vinden in je familie vrienden kennissen of misschien wel bij jezelf, je zult zien dat zij een gave zullen hebben.
Maar ik blijf erbij voor een kind is het eng (voor mij soms ook) Dus hoe leer je je kind ermee om te gaan :(
maar als je je ertegen verzet wordt het alleen maar enger.

Groetjes en ik hoop het goed uitgelegd te hebben Helena :shock:

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 16 mar 2005, 16:36

Welkom op dit forum Helena!

Gesloten