Mijn beste vak is altijd nog biologie geweest. Ik vind het echt een geweldig vak en ik vind het erg leuk om daar mee bezig te zijn. Vooral omdat er zoveel verschillende onderwerpen zijn! Altijd als we een toets hebben gehad vragen mensen aan mij wat ik bij een bepaalde vraag heb ingevuld. En als zij dat dan ook hebben is het meteen van ''Yess!''. Wat een vertrouwen toch, misschien heb ik het wel fout.
![joker [joker]](./images/smilies/495.gif)
Scheikunde vind ik ook wel leuk, alleen is dat niet mijn beste vak. (sta er wel een 7 voor gemiddeld hoor) Vooral als het aankomt op formules kan ik het best lastig vinden. Maar het leerwerk vind ik interessant en ik kan altijd goed begrijpen hoe bepaalde processen in de natuur gaan. Af en toe kan ik het ook wel erg droge stof vinden hoor, maar eigenlijk vind ik alles wel interessant als het op de natuur aan komt.

Ook de docente is een beetje een apart persoon. Iedereen vind haar raar maar ik kan eigenlijk best goed met haar opschieten.
Oke, even een ander soort vak..
Levensbeschouwing vind ik ook interessant. Het helpt je om je eigen kijk op het leven te ontwikkelen en hoe je in bepaalde dingen staat. Ook bepaalde wijze levenslessen. Ik vind dat je met dat vak een beetje opzoek bent naar jezelf. Hoe jij in dingen staat en hoe anderen daar in staan.
Mijn slechtste vak is wiskunde. Maar dat is ook niet zo gek door mijn dyscalculie. Echt verschrikkelijk dat geploeter telkens.
![doh [doh]](./images/smilies/doh.gif)
Nederlands is ook niet mijn beste vak. Op een een of andere manier lig ik ook vaak in de clinch met de docente.

Zij is gewoon echt in alles het tegenovergestelde van mij. Ze zeggen dat tegenpolen elkaar aantrekken. Nou, hier echt niet hoor! Meestal is dat bij mij ook niet zo.
Ik ben vaak afwezig in de les omdat ik dan bij veel boeiendere onderwerpen zit, hahaha. Dat begrijpt ze niet.

Nu heb ik nog wel een hoop andere vakken maar dat duurt te lang en dit topic gaat over je beste en je slechtste vak(ken).