Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door univers » 12 aug 2020, 15:08

Peilingen heb ik zelf niks mee, nooit gehad trouwens.
Klopt, de einduitslag telt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Tammy » 12 aug 2020, 15:18

Precies Univers.
Men zat er in 2016 zo verschrikkelijk naast.
Daar heb je ook nog die kiesmannen en swingstates.
Leert men daar dan niks van ?
En welke peilingen zijn betrouwbaar ?
Hoeveel mensen stemmen er in zo’ n peiling ?
Toch niet heel de bevolking van 327 miljoen ?
Dus het is gewoon giswerk.

Zelfde als met de kijkcijfers hier.
1250 kastjes in huizen op een bevolking van 17 miljoen ?
Maurice de Hond peilingen , 2500 mensen moeten vragen invullen op een bevolking van 17 miljoen ?
Ik zal het nooit snappen. :mrgreen:

In November kiest Amerika hun president.
Wat zij willen telt en voor die tijd is het gewoon giswerk.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Tammy » 12 aug 2020, 16:12

Stephen Colbert vraagt zich net als velen af hoe het komt dat Kamala Harris zo fel was tegen Joe Biden in de debatten en nu zijn running mate is.
Haar lachende antwoord : it was a debate........
En deze uitdrukking gaat ze nog heel vaak horen de komende maanden.


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 13 aug 2020, 10:58

oke laten we dan zo zeggen als je twee maal 4 jaar vice president bent geweest, de dame in kwestie een -erg- goede senator en je leest wat B. Obama erover schrijft,,,..(écht geen kattep.. lijkt me zo),,
dan vanmorgen in het AD, onder quote van de dag ;;;; Ze is de gemeenste en meest respectloze senator .....door dhr D Trump ..... ja dan zegt dat wat over de aard van het beestje ------
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 13 aug 2020, 16:46

Het is begonnen......
Zie de video"s.



Pence warns of what will happen to middle class during a Biden presidency




Kamala Harris Hits Trump Where It Hurts - The Economy - In First Appearance With Joe Biden
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 13 aug 2020, 17:02

USA2020 – er komen minstens drie debatten

door Hannibal · 23 juni 2020

Afbeelding

De belangrijkste vraag over de eindfase van USA2020 die nog open lag is vandaag beantwoord.
Donald Trump en Joe Biden zullen drie TV-debatten voeren.


Mogelijk komt er zelfs een vierde debat, maar daarover wordt door de partijen nog gesproken. Of dat relevant wordt? De tijd zal het leren,
maar gezien de zeer regelmatige uitglijders van Joe Biden in de periode dat hij nog wel eens in het openbaar verscheen
is het moeilijk voorstelbaar dat zo’n debat geen slachting zal worden.
Mocht blijken dat Biden´s dementie slechts toneelspel was, dan is dat nu al de coup van de eeuw.

Het is waarschijnlijker dat de oud-vicepresident goede en slechte periodes afwisselt. en dat de DNC de gok neemt omdat ze nauwelijks anders kan.
Sinds het eerste TV-debat tussen NIxon en Kennedy in 1960 (de radio-luisteraars vonden dat Nixon het debat won,
de TV-kijkers zagen een stralende jonge Kennedy ‘winnen’) zijn de TV-debatten tussen de presidentiële kandidaten van Democraten
en Republikeinen een onuitroeibare traditie geworden. Vaak wordt nog een debat tussen de vicepresidentiële kandidaten toegevoegd,
maar daarover is thans nog niets bekend – hoe belangrijk dat ook worden kan als Biden inderdaad dementie in een gevorderde staat blijkt te hebben.

Lees verder via de link:
http://verenoflood.nu/usa2020-er-komen- ... -debatten/

Ik verheug me op de debatten.
Het zou toch wel bizar zijn als Biden inderdaad een demente bejaarde zou hebben gespeeld....
Hoe zouden de Amerikanen daar op reageren in het stemhokje of per mail.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 13 aug 2020, 17:07

.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 13 aug 2020, 17:10

.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Tammy » 13 aug 2020, 18:43

Taigitu schreef :
Ik verheug me op de debatten.
Het zou toch wel bizar zijn als Biden inderdaad een demente bejaarde zou hebben gespeeld....
Hoe zouden de Amerikanen daar op reageren in het stemhokje of per mail.
Allereerst welke complotdenkers hebben deze theorie de lucht in gegooid ?

Daarnaast vraag je je af hoe de Amerikanen erop zullen reageren als Joe Biden echt een demente bejaarde zou hebben gespeeld.
Ik denk het volgende :

Het laat ten eerste de ziekelijke frustratie zien van de Democratische Partij.
Want dit is geen gewone frustratie meer , tel daarbij hun vier jaar durende pogingen om hem weg te krijgen en je ziet een partij die in paniek is .
Daarnaast denk ik dat Amerikanen het een grove belediging vinden om zoiets na te spelen als je voor het grootste ambt gaat.
Natuurlijk niet zijn fans die het geweldig zouden vinden, maar die kan je niet serieus nemen, ze lopen in vaginapakjes op straat dus dat zegt genoeg.

Maar de andere Amerikanen zien dit toneelspel van een demente spelen als een walgelijke middelvinger naar alle miljoenen mensen die dement of Alzheimer hebben.
Hij zet die mensen neer als iets lachwekkends.
Terwijl die mensen zoveel lijden en het voor hun naasten bijna ondraaglijk is om hun dierbaren zo te zien aftakelen.

Dus de Amerikanen zullen denk ik in het stemhokje denken, lock him up ( Biden dus ) en dan is het gewoon weer 4 jaar MAGA.

Maar ik denk dat je een grapje maakt Taigitu want je hebt wel humor dat je jezelf die vraag stelt .:mrgreen:
Dit artikel kan jij onmogelijk serieus nemen .
En Biden zou dit echt niet serieus nemen om te doen , daar geloof ik niks van.

Dus wie heeft dit bedacht ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 14 aug 2020, 07:08

daar gaan we weer !!!!!

De Amerikaanse president Donald Trump heeft geprobeerd twijfel te zaaien over de Amerikaanse nationaliteit van de Democratische vicepresidentskandidaat Kamala Harris. Eerder deed hij dat al bij zijn voorganger Barack Obama.

"Ik hoorde vandaag dat Kamala Harris niet aan de voorwaarden zou voldoen om kandidaat te zijn voor het vicepresidentschap", zei Trump tijdens een persconferentie.

Staatsburger

Harris, dochter van een Indiase moeder en Jamaicaanse vader, is geboren in de Amerikaanse stad Oakland. Daarmee is ze volgens de wet automatisch een Amerikaans staatsburger.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 14 aug 2020, 11:46

Tammy schreef:
13 aug 2020, 18:43
Taigitu schreef :
Ik verheug me op de debatten.
Het zou toch wel bizar zijn als Biden inderdaad een demente bejaarde zou hebben gespeeld....
Hoe zouden de Amerikanen daar op reageren in het stemhokje of per mail.
Allereerst welke complotdenkers hebben deze theorie de lucht in gegooid ?

Daarnaast vraag je je af hoe de Amerikanen erop zullen reageren als Joe Biden echt een demente bejaarde zou hebben gespeeld.
Het auteur van het artikel is Hannibal. En ik denk dat het satirisch is bedoeld, zo pak ik het op.
Indien Biden, en ieder ander aspirant voor het presidentschap zo toneel zou spelen, en dan president
zou worden, dat hij zichzelf totaal onmogelijk zou maken.
Alhoewel...... Hoe heeft Trump zich gepresenteerd/gedragen voordat hij verkozen werd....
En hoe hij zich gedraagt nadat hij president werd........ Ik vind het al bijzonder dat hij deze vier jaar vol maakt.
Je zou dus ook kunnen stellen dat er massa's mensen zijn die een 'geintje' van Biden zouden kunnen waarderen en
op hem stemmen. Maar ik ga ervan uit dat Biden geen spelletje speelt.
Het enige waar ik over kan fantaseren bij die uitspraak in het artikel van Hannibal is, dat als hij gekozen zou
worden tot president, hij die functie korte tijd aan gaat en dat opstapt waardoor de vice-president de president
van de VS wordt. Een zwarte vrouw als president...... Dat zou Trump veel pijn doen, een zwarte vrouw die
het presidentschap in vult, een functie waar hij niet genoeg stemmen voor kreeg.
Hij is aan de kant gezet tijdens het stemmen en ziet dan een vrouw, en ook nog zwart, op zijn 'plek'... OEI!
Maar zo fantaseer ik, iets wat ik wel zou willen zien gebeuren. Fantaseren kan zo leuk zijn.


Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Tammy » 14 aug 2020, 12:44

Gelukkig is het een fantasie van je Taigitu, begon me een klein beetje zorgen om je te maken als je dat zou geloven van Biden. :mrgreen:
En het is niet bijzonder hoor dat hij er nog zit.
Al die aanvallen van de Democraten hebben niks uitgemaakt, nooit afgevraagd waarom ?
Veel plezier met verder fantaseren, hoe meer men iemand niet moet hoe groter de fantasie. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 14 aug 2020, 12:53

nou niet voor een of ander maar het idee of fantasie was wel enorm goed .... gelukkig mag je zelf fantaseren ... gaan we dus --gewoon-- mee door
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Tammy » 15 aug 2020, 12:56

Afbeelding

Running mate Kamala Harris was voor Joe Biden bovenal de veiligste keuze.

Joe Biden heeft zijn huidige kandidatuur in grote mate te danken aan zijn vicepresidentschap onder Barack Obama, dat zijn lange politieke loopbaan nieuw leven inblies. Biden heeft in Kamala Harris zijn eigen running mate gevonden. Zij compenseert zijn eigen zwakheden en geeft zijn kandidatuur wat van de progressieve glans die het Obama/Biden-ticket omgaf, maar is bovenal een pragmatische, veilige keuze.

De keuze voor een running mate was dit keer extra geladen. Biden zou de oudste aantredende Amerikaanse president ooit kunnen worden. Hij ontwijkt de vraag of hij als 82-jarige voor een tweede termijn zou gaan, maar omschrijft zichzelf wel als een overgangsfiguur: een brug naar een nieuwe generatie Democratische leiders. Harris verkeert nu in de beste positie om die aan te voeren, zeker als ze winnen in november.

Lees alles over dit nieuwe koppel op onderstaande link :

https://www.nu.nl/weekend/6070746/runni ... keuze.html

>>>>>>>>>>>>>>

Ik ben wat zaken aan het lezen over Biden en Harris en dat zo breed mogelijk.
Dus niet 1 krant mar van alles en nog wat.
En net realiseerde ik me iets waar ik nog niet echt aan heb gedacht.
Velen zijn enthousiast over deze vrouw en ze heeft ook een indrukwekkende cv.
Men heeft het wel over dat ze zo hard tekeer ging tegen Biden tijdens de voorverkiezingen maar Nu is alles koek en ei tussen die twee.
Tenminste voor de buitenwereld , of dat waar is of niet doet voor mij niet terzake, niks is wat het lijkt vaak tijdens dit soort verkiezingen.
Dat zie je overal in de wereld.

Ikzelf denk dat Biden inderdaad heel gauw het stokje over draagt aan Harris mocht hij winnen.
Ik denk dat dat de bedoeling is.
Hij is gewoon het doorgeefluik volgens mij.

Maar dan komt er dus hetgene wat ik me net realiseerde.
Harris deed namelijk zelf een gooi naar het presidentschap.
En ze stapte eruit.
En waarom stapte ze uit de race ?
Omdat haar populariteit sterk daalde.
De Californische senator Kamala Harris stapt uit de race om de Democratische kandidatuur voor het Amerikaanse presidentschap. Dat hebben bronnen nabij haar campagneteam bekendgemaakt.

Bij haar kandidaatstelling in januari werd Harris (55) gezien als een beloftevolle, relatief jonge kandidaat, maar haar populariteit is sterk gedaald. Een lege campagnekas noodzaakte Harris vorige maand al om een deel van haar campagnestaf te ontslaan.
https://nos.nl/artikel/2313166-democrat ... -race.html

Realiseren de Democraten zich dat haar populariteit zo sterk was gedaald naar haar gooi voor het presidentschap dat ze opstapte ?
Dat betekend dat de meeste Amerikanen haar niet wilden als president .
Maar ze zouden haar wel willen als vice president ?
Wetende dat Biden gauw het stokje misschien zal doorgeven aan haar ?

Ikzelf denk dat het een hele stomme zet is geweest om net haar te kiezen.
Hij had beter Tammy Duckworth kunnen kiezen.
Veteranen genieten bij veel Amerikanen respect.
Vind ik zelf altijd prachtig om te zien.
Ik zag het bij het Vietnam Memorial Wall in Washington DC.
Kinderen die een oude veteraan van ruim 90 jaar in een rolstoel bedankten voor zijn service aan het land .

Deze mevrouw Harris kreeg niet genoeg steun voor het presidentschap en deze presidentsverkiezing gaat niet over Biden eigenlijk maar over zijn vice president.
Uniek volgens mij in de geschiedenis van Amerikaanse presidentsverkiezingen .
Trump kan wel een debat hebben straks met Biden maar het gaat om de persoon achter Biden uiteindelijk.
En die ..............is dus eerder te licht bevonden.

Die Democraten toch, ze weten van gekheid niet meer wat ze moeten doen dus doen ze dit.
Hebben ze wat ik zelf denk , zichzelf dat ook afgevraagd ?
Vrouw en dan ook met een donkere huidskleur want daar draait het bij hun uiteindelijk om naast Trump eruit trappen natuurlijk wat al vier jaar niet lukt maar goed.
Haat doet rare dingen met een mens.

Zoveel mensen in Amerika en ze komen aan met een broze en vaak verwarde man met een eigenlijk afgekeurde presidentkandidaat, ongelooflijk. [doh]

Maar we zullen het zien , maar met Tammy Duckworth had hij meer kansen gehad volgens mij.

Hier nog wat informatie over Tammy Duckworth.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tammy_Duckworth

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 15 aug 2020, 15:05

Tammy schreef:
15 aug 2020, 12:56

Ik ben wat zaken aan het lezen over Biden en Harris en dat zo breed mogelijk.
Dus niet 1 krant mar van alles en nog wat.
En net realiseerde ik me iets waar ik nog niet echt aan heb gedacht.
Velen zijn enthousiast over deze vrouw en ze heeft ook een indrukwekkende cv.
Men heeft het wel over dat ze zo hard tekeer ging tegen Biden tijdens de voorverkiezingen maar Nu is alles koek en ei tussen die twee.
Tenminste voor de buitenwereld , of dat waar is of niet doet voor mij niet terzake, niks is wat het lijkt vaak tijdens dit soort verkiezingen.
Dat zie je overal in de wereld.

Ikzelf denk dat Biden inderdaad heel gauw het stokje over draagt aan Harris mocht hij winnen.
Ik denk dat dat de bedoeling is.
Hij is gewoon het doorgeefluik volgens mij.
Zo introduceerde Joe Biden Kamala Harris als zijn running mate

12-8-2020

Al eerder kondigde Biden aan een vrouwelijke running mate te kiezen om samen te runnen voor het presidentschap.
Op dinsdag deelt Biden via Twitter dat zijn keuze is gevallen op Harris: 'Ik heb de grote eer om aan te kondigen dat ik Kamala Harris - een onverschrokken vechter voor de little guy (de 'gewone mens', red.) en een van de beste ambtenaren van het land - heb uitgekozen als mijn running mate.'

Biden vervolgt: 'Toen Kamala procureur-generaal was, werkte ze nauw samen met Beau (de overleden politicus en zoon van Joe Biden, red.). Ik keek toe hoe ze het opnam tegen de grote banken, werkende mensen vooropzette en vrouwen en kinderen beschermde tegen misbruik. Ik was toen trots, en nu ben ik er trots op dat ik haar als mijn partner heb in deze campagne.'

In een statement aan de pers verklaart Joe Biden zijn keuze nader:

'Ik heb iemand naast me nodig die slim is, stoer is en bereid is om de leiding te nemen. Kamala is die persoon. Ik heb iemand nodig die de pijn begrijpt die zo veel mensen in ons land lijden. Of ze nu hun baan, hun bedrijf of een dierbare zijn kwijtgeraakt door dit virus. De huidige president zegt dat hij 'er niet door wil worden afgeleid.' Hij begrijpt niet dat de zorg voor de mensen van dit land - alle mensen - geen afleiding is, maar de taak. Kamala begrijpt dat.

Ik heb iemand nodig die begrijpt dat we in een strijd zijn om de ziel van dit land. En dat als we deze crises willen doorstaan, we samen moeten komen en ons moeten verenigen voor een beter Amerika. Kamala begrijpt dat.'

Lees verder via de link:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/lifes ... kiezingen/

Afbeelding

Wat ik zo lees over Kamala Harris, zou zij inderdaad een goede opvolgster zijn mocht Joe Biden het Presidentschap
(als hij wordt gekozen) niet aan te kunnen om redenen van gezondheid. Voor zover ik weet worden mensen die actief gaan
voor het presidentschap, gekeurd worden op hun gezondheid. Dus ik ga ervan uit dat Joe Biden door de keuring kwam...?
Hier heb ik zelf een twijfel bij over het keuren op zich. Hoe is Trump door de keuring gekomen....
Mocht het Joe Biden zijn vierjaar's aanstelling niet volmaken, dan staat er een sterke vrouw klaar die het overneemt.

Verder denk ik, zoals ik al eerder heb aangegeven, dat als Trump niet herkozen wordt, er een enorme beerput open gaat.
Dan durft Trumps personeel enz. zich vrij te uiten wat ze tot dan toe niet hebben gedurfd. Dan kunnen de democraten zich schamen
om Trump te hebben gekozen en ondersteund, en wie weet wat nog meer, en zo hem 4 jaar lang tegemoet te komen
aan zijn bizarre ego. Ik heb vanaf het begin als geschreven dat deze man 'gevaarlijk' is in een functie die over zoveel mensen
gaat. En de manier waarmee hij omging/omgaat met het coronavirus heeft dat voor mij nogmaals bewezen.
Er zijn mensen onnodig gestorven door hem. En nog loopt hij zich op de borst te slaan als de beste president ever.....

Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 16 aug 2020, 06:57

:post: :post: [clap] [clap]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 16 aug 2020, 07:30

Taylor Swift heeft uitgehaald naar Amerikaanse president Donald Trump. In een aantal tweets maakte de zangeres duidelijk dat de president vals aan het spelen is. Ze vindt dat iedereen nu al moet gaan stemmen.

„Het ineffectieve leiderschap van Donald Trump heeft de crisis waarin we ons bevinden ernstig verergerd en nu maakt hij ons recht om te stemmen kapot,„stelt de 30-jarige zangeres. „Hij weet heel goed dat we hem niet als onze president willen.” De zangeres vindt dat Trump de levens van miljoenen Amerikanen op het spel zet. „Alleen maar om vals te spelen.”
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 16 aug 2020, 08:49

In mijn reactie hierboven van 15-8-2020 om 15.05 uur heb ik een domme fout gemaakt.

Ik schreef namelijk:
Dan kunnen de democraten zich schamen om Trump te hebben gekozen en ondersteund,
en wie weet wat nog meer, en zo hem 4 jaar lang tegemoet te komen aan zijn bizarre ego.

Er had moeten staan 'republikeinen'........ Jammer genoeg kan ik het niet meer in de bovenstaande
reactie verbeteren.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door univers » 16 aug 2020, 08:51

Ik dacht al, is hij van kleur veranderd. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 16 aug 2020, 09:25

maar denk dat de meesten je wel begrepen ,,
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie