WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 29 jul 2021, 21:01

Ik zei niet dat ik er tegen was maar prefereer wel expliciet boven suggestief! *1*
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gusteman » 29 jul 2021, 22:35

Fenna schreef:
29 jul 2021, 16:55
gusteman schreef:
29 jul 2021, 15:06
Stopt internet aan de Nederlandse grens ofzo?
Natuurlijk niet.
Censuur guus, censuur.
Censuur? Hoezo, censuur?
Dat moet je me toch even uitleggen hoor.

Fenna schreef:
29 jul 2021, 16:55
Waarom ben je zo zuur?
Omdat ik een andere mening heb dan de jouwe?
Hoe kom je erbij dat ik 'zuur' ben?
Omdat ik denkfouten zie en daar de aandacht op vestig ?

Jij verwijst naar Rutte & co en bent er van overtuigd dat die op één of andere manier er zullen in slagen om de argumenten die door Willem Engel worden aangevoerd te censureren, ze dus verborgen houden voor het Nederlandse volk.

Die argumenten zullen onverbloemd naar buiten worden gebracht door de Belgische pers, zowel de beroeps journalisten als de alternatieven.
En, corrigeer mij als ik het fout heb, voor zover mij bekend kan elke Nederlander vrijelijk toegang bekomen tot internet ..... en daar die informatie ophalen.
Hoe zouden Rutte & co dat moeten censureren, heb je daar misschien voorbeelden van?

En waarom zou ik zuur zijn omdat iemand (in dit geval ben jij dat dus) een andere mening heeft dan ik?
Er lopen op deze planeet grosso modo 7,5 miljard mensen rond en elk van hen heeft een eigen mening.
Als ik daar twee seconden over nadenk besef ik dat de mening van één persoon bezwaarlijk kan volstaan om mij te verzuren.
Dus neen, beste Fenna, dat jij een andere mening hebt is geen reden voor mij om 'zuur' te zijn.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 30 jul 2021, 00:05

gusteman schreef:
29 jul 2021, 22:35
Die argumenten zullen onverbloemd naar buiten worden gebracht door de Belgische pers, zowel de beroeps journalisten als de alternatieven.
Er word door overheid bepaald wat de zgn. betrouwbare bronnen in ons land maar buiten mogen brengen.
Fijn als in België dat niet gebeurt, maar hier is dat wel het geval
Bewijs?
Krijg je niet boven water.
Misschien als je heeeeel diep spit op het internet en wat word dan veelal gezegd?
'Dat zijn onbetrouwbare bronnen'.
gusteman schreef:
29 jul 2021, 22:35
Hoe kom je erbij dat ik 'zuur' ben?
Je schrijven geeft mij dat gevoel.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 30 jul 2021, 00:17

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 30 jul 2021, 07:25

Hoe kom je erbij dat ik 'zuur' ben?
Je schrijven geeft mij dat gevoel.

zoet zuur,, kan ook :roll:
alles van waarde is weerloos

gusteman

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gusteman » 31 jul 2021, 09:51

Weer een harde dobber voor de corona- en vaccinatie twijfelaars: Amerikaanse experts zijn, na een grondige studie bij inwoners van Provincetown, op Cape Cod in de staat Massachusetts, tot de vaststelling gekomen dat de delta variant van SARS-CoV-2 veel besmettelijker is dan de andere varianten. Zij vergelijken die besmettelijkheid met waterpokken (enkel de besmettelijkheid dus, niet het virus zelf) waardoor ze tot de conclusie komen: "dit is een andere oorlog geworden; mondmaskers zouden wel eens kunnen langdurig noodzakelijk blijken".

Meer info hierover op VRT/Nws ... het Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention (CDC) zou later vandaag (30 juli 2021) meer gegevens publiek maken.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 31 jul 2021, 12:08

CDC en FDA frauduleus en corrupt tot op het bot, volgens hun eigen officiele documenten.

https://davidicke.com/2021/07/30/helloo ... videocast/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 31 jul 2021, 12:49

En nogmaals hoe consistent en betrouwbaar de CDC werkelijk is.

https://www.niburu.co/het-complot/16537 ... iet-werken
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 03 aug 2021, 13:37

Dr Sucharit Bhakdi en Dr Karina Reiss over de stand van zaken betreffende het immuunsysteem, het virus, de vaccinaties en de e.v.t. catastrofale gevolgen.

Nederlands ondertiteld en uiteraard ook weer van de mainstream tech/social media afgegooid.
Wel met Nederlandse ondertiteling.

https://odysee.com/@FTC-NL-CORONA-ACTIV ... na-Reiss:e
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gusteman » 03 aug 2021, 20:15

In tegenstelling tot wat door sommigen wordt beweerd: PCR testen zijn betrouwbaar.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 03 aug 2021, 20:41

gusteman schreef:
03 aug 2021, 20:15
In tegenstelling tot wat door sommigen wordt beweerd: PCR testen zijn betrouwbaar.
PCR testen zijn betrouwbaar in het detecteren van immuunsysteemreacties, mits de amplificatiecycli onder de 30 blijven.
Ze zijn niet betrouwbaar voor het detecteren van virussen en bacteriele infecties, want dat kan die test simpelweg niet.
Daarnaast word de drempel wereldwijd van 30X amplificatie ver overschreden,waardoor alles onbetrouwbaar word, vals positief.

Dus de PCR test is betrouwbaar als je het niet gebruikt voor virusdetectie ( zoals nu zogenaamd wel bij Covid-19 ) en de cycli onder de 30X amplificatie houdt, wat wereldwijd niet gebeurd met huidig testbeleid.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 03 aug 2021, 21:24

Het constant gepropageerde ' besmettingen met covid/corona ' via de PCR test is een leugen .
Want dat zou suggereren dat de PCR test op een virus test,waardoor besmetting ontstaat , wat niet zo is.
De test laat zien dat er een immuunsysteemreactie is, op iets wat mis gaat in het lichaam, de oorzaken kunnen talloos zijn waaronder de 'mogelijkheid' van een virus.
Dus kun je alleen spreken van een positieve testuitslag , nooit van een besmetting en nooit van een specifieke oorzaak.

Des te meer testen met te hoge amplificatiecycli,des te meer positieve testuitslagen, des te meer covid media hype en des te meer angstcreatie, met als gevolg des te meer 'virus ' maatregelen.
Voor wat, als de oorzaak niet te detecteren is met een PCR test ???

Heel simpel; laatste weken weer meer dan 100.000 NL 'besmettingen', waarvan praktisch niemand ziek word door die zogenaamde Killer Delta variant als zijnde de 'oorzaak', want dan zouden de ziekenhuizen met tienduizenden tegelijk overspoeld zijn, IC's overspoeld en alles aldaar wederom op slot.
Niks van dat alles, omdat het vals positieve PCR testuitslagen zijn, gebruikt als angstmanipulatie.

De manipulatie door de amplificatiecycli te verhogen voor meer vals positieve uitslagen, of deze te verlagen om deze aantallen te verminderen ( de laatste bijvoorbeeld om de indruk te wekken dat dit door vaccinaties komt,die zogenaamd werken of door lockdowns ).
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gusteman » 03 aug 2021, 22:11

Osiris schreef:
03 aug 2021, 20:41
PCR testen zijn betrouwbaar in het detecteren van immuunsysteemreacties, mits de amplificatiecycli onder de 30 blijven.
Ze zijn niet betrouwbaar voor het detecteren van virussen en bacteriele infecties, want dat kan die test simpelweg niet.
Daarnaast word de drempel wereldwijd van 30X amplificatie ver overschreden,waardoor alles onbetrouwbaar word, vals positief.

Dus de PCR test is betrouwbaar als je het niet gebruikt voor virusdetectie ( zoals nu zogenaamd wel bij Covid-19 ) en de cycli onder de 30X amplificatie houdt, wat wereldwijd niet gebeurd met huidig testbeleid.
Je hebt dus duidelijk de moeite niet genomen om te lezen wat wordt gezegd in het artikel in de link: daar wordt haarfijn uitgelegd hoe leken ertoe gekomen zijn om de PCR test als onbetrouwbaar te bestempelen doordat zij niet begrijpen hoe die amplificatie werkt.

Kijk, stel ik kom met een vrachtwagen aan een brug toe, en daar staan een schapenhoeder en een ingenieur; de brug ziet er niet bepaald stevig uit dus ik vraag aan beiden of het wel veilig is om met de vrachtwagen over de brug te rijden.
De schaapherder zegt: "oh, geen enkel probleem, ik trek al twintig jaar met een kudde van 500 schapen over deze brug" en de ingenieur zegt "ik zou het niet doen, die brug kan het gewicht van die 500 schapen wel aan maar zal instorten wanneer je met die vrachtwagen er op gaat rijden".
Naar wie zou ik moeten luisteren, denk je? En waarom dan wel?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 04 aug 2021, 00:13

Naar wie zou ik moeten luisteren
De schaapherder.
En waarom dan wel?
Dan zeik ik in mijn broek, van het lachen, als je er doorheen zakt. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 04 aug 2021, 08:04

:rolfl: ;P! Uni.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 04 aug 2021, 08:07

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 04 aug 2021, 10:55

gusteman schreef:
03 aug 2021, 22:11
....... hoe leken ertoe gekomen zijn om de PCR test als onbetrouwbaar te bestempelen doordat zij niet begrijpen hoe die amplificatie werkt.
https://youtu.be/ZmZft4fXhQQ
Laat Kary Mullis het dan zelf uitleggen. Hij heeft zelf deze testmethode ontwikkeld.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 04 aug 2021, 18:29

Het artikel is van de Telegraaf van vandaag 4 August.
Afbeelding
Hier zie je maar weer hoe er door de elite met twee maten gemeten word en dat maatregelen en wassen neus zijn, want als er één groep voorzichtig is als er iets ernstigs aan de hand is,

Inmiddels heeft Obama het feest afgelast vanwege de ophef.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 04 aug 2021, 19:43

Witte wel schreef:
04 aug 2021, 10:55
gusteman schreef:
03 aug 2021, 22:11
....... hoe leken ertoe gekomen zijn om de PCR test als onbetrouwbaar te bestempelen doordat zij niet begrijpen hoe die amplificatie werkt.
https://youtu.be/ZmZft4fXhQQ
Laat Kary Mullis het dan zelf uitleggen. Hij heeft zelf deze testmethode ontwikkeld.
Thanx Witte, had vorig jaar nog een langere versie gevonden,betreffende de cycli,maar is niet meer terug te vinden.

Even nog wel een vermelding; de huidige test die gebruikt word is een manipulatie van de Kary Mullis test.
De Duitser Drosten heeft aantal jaren gelden de oorspronkelijke test manier en protocollen veranderd, zodat er meer positieven uit voortkwamen.

Bij Mullis test, waren talloze oorzaken mogelijk van een positieve testuitslag,waaronder e.v.t. een virus.

Bij Drosten test werd dit ineens de waarschijnlijkheid van een virus, ook had hij voorkennis, want op de handelsbalans van de wereldbank was te zien ( nu niet meer ),
dat Covid 19/SARSCov2 testkits al verhandeld werden in 2017 !!

Naast zeer dubieuze credentials, ook duidelijke belangenverstrengelingen met een bedrijf wat deze kits maakte.
Dit kon Fuellmich vorig jaar als eerste bewijzen en werd startpunt van de verzameling te voeren rechtszaken.

De vals positieve testuitslagen ( 98% bij een nader onderzoek op 600 testen door Koch instituut en 100% bij onderzoek op 1500 positieve testen door Camebridge University )
zijn de basis voor alle covid 19 maatregelen en creeert totale destructie van bedrijven en economieen, naast de psychologische destructie van de mensen zelf.

Alles om de forcerende push naar de vaccins mogelijk te maken.

Zie eerdere post/video over van Ranst ; cijfers manipuleren,misleiding via gebruik celebrities,angstcreatie via één gestuurd propaganda verhaal van de media om hype te creeren.
Ook daar was vorig jaar een langere video van,eveneens niet meer terug te vinden, waar over beloningen en bestraffingen gesproken werd voor het wel of niet laten vaccineren.
Let wel deze video stamt al uit de tijd van de Mexicaanse griep, waar ook onze Ab Oosterhaus schatrijk geworden is van de 34 miljoen bestelde dosis vaccins op basis van welgeteld 1 besmetting in Nederland.
Toendertijd trapten mensen er niet in, namen het vaccin niet, meeste vaccins werden doorverkocht en nog eens aan verdiend.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 04 aug 2021, 20:08

P.S. het massale testen met de Drosten PCR test begon pas goed vlak voor de zomer 2020, omdat doden en zieken drastisch terugliepen na mei ( zoals gebruikelijk in griepperiode, net als nu in 2021 ).

Was recentelijk te zien in presentatie van van Dissel, die grafiek toonde waar sinds 1 mei 2020, tot op dag van vandaag de epidemische grens nooit meer overschreden is.
De eerste golf en lockdowns/maatregelen werden in eerste instantie gebaseerd op die 'verdwenen' griepcijfers.

Op 15 maart was er een stijgende lijn te zien vanaf februari naar een epidemie van influenza op RIVM site.
Op 16 maart stond de teller op magisch wijze op 0 !!
De dag van de lockdown.

De griep was simpelweg Covid 19 genoemd, deze cijfers waren ineens drastisch stijgende, naast tal van andere aandoeningen, die ineens Covid doden werden.
Terwijl coronavirussen en griepvirussen totaal verschillend zijn ( zie post Dr Bhakdi en dr Reiss ), dus onmogelijk dat het ene het andere heeft doen verdwijnen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie