WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 18 sep 2021, 08:01

Voor degene die zich hier geen voorstelling van kunnen maken, zou ik o.a. de film Equilibrium aanraden voor de beeldvorming.
De Matrix films verwijzen daar ook naar.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 18 sep 2021, 09:15

:post: Witte.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 18 sep 2021, 09:25

Osiris schreef:
18 sep 2021, 07:56
Maar is niet de groep waar ik op doelde.
Hitler en Mengele waren bezig een Germaans superras te creeren, de Ubermensch.
Ze deden dit door verschrikkelijk genetische experimenten uit te voeren op de zwaksten onder eigen bevolking ( zieken,ouderen,gehandicapten etc, pasten niet in toekomstige ideaalbeeld ),de joden en krijgsgevangenen.
De meesten gingen daaraan dood, werd nooit meer wat van vernomen.
Dit is een voldongen feit.
En de coronavaccinatie sluit hier goed op aan omdat dit ook een experiment is.

Maar de rest wat je schetst betwijfel ik.
Het is niet onmogelijk, maar lijkt me erg beetje vergezocht.
De Matrix films heb ik gezien en dat schetst een beeld van een toekomst dat iedereen willoze robot word.
Prachtige films die je fantasie prikkelen 👍🏻
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 18 sep 2021, 10:45

We gaan de winter afwachten en zien wat er gebeurd als de specifieke antilichamen van het immuunsysteem de niet specifieke heebben verdrongen waardoor de weerstand van de mens nihil is geworden. Dat is wat er gebeurd en gaat gebeuren volgens de wetenschap, het is een levensgevaarlijk experiment waar niemand van weet wat het resultaat zal zijn. Wat mij verbaasd is dat de huidige, zo goed ontwikkelde, mens hier zonder enige noemenswaardige weerstand in mee gaat. De mens blijkt toch niet zo zelfstandig ontwikkeld te zijn dan gedacht.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80582
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 18 sep 2021, 11:13

Witte wel schreef :
. Wat mij verbaasd is dat de huidige, zo goed ontwikkelde, mens hier zonder enige noemenswaardige weerstand in mee gaat. De mens blijkt toch niet zo zelfstandig ontwikkeld te zijn dan gedacht.
Vraagje aan jou beste Witte wel :

Zijn de mensen die jouw visie delen en weerstand bieden wel zelfstandige ontwikkelde mensen ?
En geldt dat voor andere mensen die niet jouw visie delen niet ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 18 sep 2021, 11:31

Ik bedoel hiermee te zeggen dat de ontwikkeling van de mens niet met zich mee brengt dat deze mens daarbij ook individueel denkt maar vrij weerstandsloos aanneemt wat aangedragen wordt. Dat betekend dat kennis en ontwikkeling een gerichte doelstelling kent en niet een algemeen belang als het er op aan komt.
Het heeft niets met mijn visie te maken, mijn visie is hierin niet relevant. Het betreft een constatering.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80582
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 18 sep 2021, 13:34

Witte wel schreef :
Ik bedoel hiermee te zeggen dat de ontwikkeling van de mens niet met zich mee brengt dat deze mens daarbij ook individueel denkt maar vrij weerstandsloos aanneemt wat aangedragen wordt.
Ooh ja ?
Wie zegt dat ?
Ik zal jouw visie op deze materie er buiten laten , je zegt dat jouw visie niet relevant is.
Dus zal ik mijn vraag anders stellen .

Mijn vraag aan jou is dus :

Stel je hebt twee groepen mensen.
De ene kijkt naar Covid-19 zoals de overheid en virologen en wetenschappers enz enz ze voorhoud , en de andere groep kijkt naar Covid-19 en denkt daarbij aan Soros en the Great Reset en Bill Gates met chips in vaccins en wetenschappers enz enz.

Geld voor allebei de groepen dat hun ontwikkeling als mens niet met zich meebrengt dat ze ook individueel kunnen denken maar alles vrij weerstandloos aannemen wat ze word aangedragen ?
Of geldt dat maar voor 1 groep beste Witte wel. :wink:
En zoja, welke groep is dat dan ?

Je denkt misschien wat is ze flauw aan het doen.
Maar ik ben behoorlijk beroerd geweest van mijn weigering om AstraZenica niet te nemen.
De gok die ik ging nemen .
Daar heb ik ontiegelijk lang en ZELF over nagedacht.
Niet klakkeloos laten inspuiten maar geweigerd en hopen dat er een tweede ronde kwam met hopelijk Pfizer waar ik meer vertrouwen in had ondanks ook daar onzekerheden.
Niks vrij weerstandloos aannemen maar zelf nadenken en zelf een beslissing nemen.
Net als de mensen die de vaccins niet nemen om wat voor reden dan ook beste kerel. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 18 sep 2021, 14:02

Osiris schreef:
17 sep 2021, 17:13
Hier nog maar wat onzin dan.
De staat verteld je die niet , wel weer een andere expert op dat vlak.
Zeer duidelijke uitleg hoe je normale immuunsysteem straks niet meer werkt om alle andere virussen ( aankomende griep b.v. ) dan zogenaamde covid aan te pakken.

https://rumble.com/vlvhy5-best-explanat ... shots.html

Word een dodelijke herfst/winter....
Laten we het erop houden dat als na de winter nagenoeg iedere gevaccineerde op dit forum nog leeft dat het dan aantoonbaar is bewezen dat jij voornamelijk onzin loopt te verspreiden? En als jouw bewering wel klopt dat het dan het bewijs is dat ik onzin loopt te verspreiden? Ik durf deze uitdaging wel aan te gaan, hopelijk kunnen Tammy en Determinist een quote van deze reactie als sticky in het admin-only forumdeel plaatsen om hier aankomend voorjaar op terug te komen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 18 sep 2021, 14:21

De mens is in de kern volgzaam. Angst stimuleert dat. Ieder mens bezit intelligentie die keuzes maken mogelijk maakt. Zelf beslissingen nemen of besluiten een ander te volgen is ook een keuze. Zowel de Jonge als Willem Engerd gebruiken openlijk angst als motivatie om gevolgd te worden. Ieder mens kiest hier echter zelf welke richting hij/zij volgt.

Het maakt voor mij veel verschil waarop die keuze gebaseerd is. Er zijn mensen, de echte complotdenkers, die een Willem Engerd puur volgen omdat hij tegen de gevestigde orde preekt. Dat zijn religieuze fanatici. Er zijn ook mensen die de Jonge belofte na belofte zien breken en zo door twijfel bij een Willem Engerd terechtkomen. Dat zijn mensen die nadenken. En dan heb je nog een groep die op basis van feiten andere conclusies trekt en dat zijn kritische denkers. Wat Den Haag verkondigt is het politieke eindresultaat en dat is niet altijd een logisch product van feiten. Denk aan de mondkapjes die er volgens Den Haag niet waren. Ze waren wel te koop maar Den Haag vond ze te duur en daardoor zat de zorg zonder.

Kortom zelf nadenken doet ieder mens en overal vindt je wel luilakken tussen die liever volgen dan zelf verantwoording nemen voor een mening. Moet je maar eens kijken hoe je massaal overspoeld wordt met ellenlange filmpjes in plaats van persoonlijke tekst tegenwoordig. 'Flooding', heet dat. Een oude brainwashtactiek als argumenten tekort schieten. Vaak gebruikt door eerder genoemde religieuze fanatici die zichzelf (ten onrechte) als kritische denker die een ontwakingsproces inleiden zien, terwijl flooding juist elk denkproces stopt.

Ik ken gelukkig geen filmpjes die ik als onderbouwing kan gebruiken. Ik geloof dat de wereld sinds 2020 onveiliger is geworden, en dat vroeger niet terugkeert. Wel of geen vaccin maakt mij niet uit, de Coronapas wel, daar ben ik tegen dus die weiger ik. Voor contact met een kwetsbare test ik mezelf en dat vind ik veiliger dan te vertrouwen op een vaccinatie of/en god met 'de groene vinkentering'. Verder vind ik al dat geruzie in de wereld NIET gezellig dus dat zou ik graag opgelost zien.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 18 sep 2021, 14:35

Tammy schreef:
18 sep 2021, 13:34
Stel je hebt twee groepen mensen.
De ene kijkt naar Covid-19 zoals de overheid en virologen en wetenschappers enz enz ze voorhoud , en de andere groep kijkt naar Covid-19 en denkt daarbij aan Soros en the Great Reset en Bill Gates met chips in vaccins en wetenschappers enz enz.
Je stelling is niet correct. Die chips in vaccins is onzin, daar ga ik niet op in.
De overheid, Soros, Klaus Schwab met zijn great reset en de Bill en Melinda Gates Foundation zijn gekoppeld aan elkaar. Daarbij hebben zij een groep gelijkgezinde virologen/ wetenschappers verbonden aan hun clubje. Deze hebben over het algemeen belangenverstrengelingen in de farmacie of financiële markten. Dat is één groep.
De andere groep zijn de niet verbonden onafhankelijke virologen en wetenschappers en die luiden nu de noodklok. Dit heb ik niet verzonnen, dit is de realiteit.
Geld voor allebei de groepen dat hun ontwikkeling als mens niet met zich meebrengt dat ze ook individueel kunnen denken maar alles vrij weerstandloos aannemen wat ze word aangedragen ?
Of geldt dat maar voor 1 groep beste Witte wel. :wink:
En zoja, welke groep is dat dan ?
Het gaat er niet om welke groep het gaat maar om wie welke groep ziet als de betrouwbaarste en dat is in mijn ogen de tweede groep.
Je denkt misschien wat is ze flauw aan het doen.
Maar ik ben behoorlijk beroerd geweest van mijn weigering om AstraZenica niet te nemen.
De gok die ik ging nemen .
Daar heb ik ontiegelijk lang en ZELF over nagedacht.
Niet klakkeloos laten inspuiten maar geweigerd en hopen dat er een tweede ronde kwam met hopelijk Pfizer waar ik meer vertrouwen in had ondanks ook daar onzekerheden.
Niks vrij weerstandloos aannemen maar zelf nadenken en zelf een beslissing nemen.
Net als de mensen die de vaccins niet nemen om wat voor reden dan ook beste kerel. :peace:
Dit is de volgende stap, de stap die je genomen hebt nadat je een keuze hebt gemaakt in betrouwbaarheid. Je hebt aangenomen dat wat de overheid aan informatie heeft verspreid, mbv kanalen zoals de WHO en het RIVM en ook de niet wetenschappelijke Bill en Melinda Gates Foundation, betrouwbaar is ondanks dat de onafhankelijke wetenschappelijke kanalen hiervoor, onderbouwd, waarschuwden. Dat is een keuze.
De stap daarna, en daar heb jij het over, is de stap welke variant wil ik nemen. In hoofdzaak het wie van de drie spel. Dáár wordt de aandacht op gevestigd, en dit wordt ook door de overheden aangemoedigd, en niet op de betrouwbaarheid van dit experiment. Die betrouwbaarheid kan men niet garanderen in een zo'n korte termijn en men neemt ook de verantwoordelijkheid niet voor de eventuele gevolgen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80582
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 18 sep 2021, 16:30

Mooi wat je schrijft Vitharr en ik kan me in veel dingen wel vinden wat je beschrijft.
En ik hoop met jou dat dat geruzie in de wereld ook ophoud, maar ik zou echt niet weten hoe dat zou kunnen.
En de tweedeling in de maatschappijen aangaande Covid-19 is gigantisch.
Geen idee hoe men dat dat oplossen.

Witte wel schreef :
Dit is de volgende stap, de stap die je genomen hebt nadat je een keuze hebt gemaakt in betrouwbaarheid. Je hebt aangenomen dat wat de overheid aan informatie heeft verspreid, mbv kanalen zoals de WHO en het RIVM en ook de niet wetenschappelijke Bill en Melinda Gates Foundation, betrouwbaar is ondanks dat de onafhankelijke wetenschappelijke kanalen hiervoor, onderbouwd, waarschuwden. Dat is een keuze.
Er is 1 woord Witte wel wat niet klopt , tenminste in mijn geval.
En dat is het woord aangenomen.
Dat moet aangehoord zijn.
Ik heb het allemaal aangehoord en bijvoorbeeld het RIVM had ik vanaf het begin van Covid-19 geen vertrouwen in en ik ben niet medich geschoold.
Maar de naiviteit van die organisatie is stuitend geweest , zijn voor mij geen betrouwbare bron.
Het WHO is mijn betrouwbare bron ook niet echt , Bill Gates is zeer machtig en daar ben ik mij van bewust.
Zijn strijd om Polio helemaal uit de wereld te krijgen vind ik geweldig.
Maar zijn invloed op gewassen is iets om op te letten, daar ben ik nog niet over uit.

Ik heb van alles wat bij elkaar gezet voor mijzelf door overal informatie te bekijken en daaruit mijn keuze gemaakt.
Ik ben het eens met je dat er geen garantie is wat het vaccin doet zoals word beweerd.
Het is ontiegelijk snel ontwikkeld alhoewel de techniek van Pfizer en Moderna al 10 jaar zijn bekend maar niet eerder op mensen getest.
En de keuze is wel of niet nemen.
Gelukkig maken we die zelf .
Jouw antwoord op mijn vraag over die twee groepen waardeer ik zeer.
Dat is een eerlijk antwoord . ;P!

Gouwepeer jouw uitdaging met Osiris laat ik bij jou ok ? :mrgreen:
Daarbij hebben we geen duizenden leden hier rondlopen dus een uitkomst van de proef/uitkomst is niet echt een graadmeter.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 18 sep 2021, 16:45

Tammy schreef:
18 sep 2021, 16:30
Gouwepeer jouw uitdaging met Osiris laat ik bij jou ok ? :mrgreen:
Daarbij hebben we geen duizenden leden hier rondlopen dus een uitkomst van de proef/uitkomst is niet echt een graadmeter.
Hopelijk ben ik er nog na 29 september, dan gaat mijn nieuwe abonnement met onbeperkt 5G namelijk in.
Osiris schreef:
24 feb 2020, 18:44
Wat hebben de volgende landen gemeen ; China,Korea,Iran,Italie.
Iedereen die het nieuws volgt zal zeggen ; uitbraak van het Corona virus en de slachtoffers.

Wat de meesten niet zullen zeggen/weten ; 5G !

Toeval ?
1X ja, 2X twijfelachtig, 3X geen toeval, 4X, tja vul zelf maar in [doh]

https://www.ericsson.com/en/news/2019/7 ... h-ericsson

https://en.mehrnews.com/news/149827/Ira ... technology

https://edition.cnn.com/2019/11/01/tech ... index.html

Dat het virus hier nog niet uitgebroken is,omdat hier 5G nog niet operationeel is en onze immuunsystemen nog niet zijn aangetast.

Een fantastische complottheorie toch ??
Daarnaast hebben we hier natuurlijk ook zeer extreme quarantaine maatregelen tegen het virus :rolfl:
Door die 5G zal mijn imuumsysteem dan dus zo worden aangetast dat ik niet meer op het forum kan komen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 18 sep 2021, 17:04

1 ding is zeker, door de huidige situatie lopen we op de lange termijn allemaal een groter risico op hart- en vaatziektes door langdurige blootstelling aan verhoogde stress-niveaus. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 18 sep 2021, 17:37

Tammy schreef:
18 sep 2021, 16:30
Mooi wat je schrijft Vitharr en ik kan me in veel dingen wel vinden wat je beschrijft.
En ik hoop met jou dat dat geruzie in de wereld ook ophoud, maar ik zou echt niet weten hoe dat zou kunnen.
En de tweedeling in de maatschappijen aangaande Covid-19 is gigantisch.
Geen idee hoe men dat dat oplossen.
Dat kan echt alleen samen maar het begint bij onszelf. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 18 sep 2021, 18:19

Vitharr schreef:
18 sep 2021, 17:04
1 ding is zeker, door de huidige situatie lopen we op de lange termijn allemaal een groter risico op hart- en vaatziektes door langdurige blootstelling aan verhoogde stress-niveaus. :mrgreen:
Da's één ding wat zeker is. In ieder geval voor velen.
Het ligt er maar net aan, hoe ga je er mee om.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 18 sep 2021, 19:52

Hoe gaat je lichaam ermee om ?
Hoe wordt je energie verstoord ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 18 sep 2021, 21:35

gouwepeer schreef:
18 sep 2021, 14:02
Osiris schreef:
17 sep 2021, 17:13
Hier nog maar wat onzin dan.
De staat verteld je die niet , wel weer een andere expert op dat vlak.
Zeer duidelijke uitleg hoe je normale immuunsysteem straks niet meer werkt om alle andere virussen ( aankomende griep b.v. ) dan zogenaamde covid aan te pakken.

https://rumble.com/vlvhy5-best-explanat ... shots.html

Word een dodelijke herfst/winter....
Laten we het erop houden dat als na de winter nagenoeg iedere gevaccineerde op dit forum nog leeft dat het dan aantoonbaar is bewezen dat jij voornamelijk onzin loopt te verspreiden? En als jouw bewering wel klopt dat het dan het bewijs is dat ik onzin loopt te verspreiden? m
Wat voor mij i.i.g. glashelder is , is dat je geen enkele door mij geplaatste links bekeken hebt in dit onderwerp, waar de diverse experts aan het woord komen.
Die dus in jouw bewoordingen , dezelfde 'onzin' verkondigen .
Virologen,immunologen, mensen die in de farmaceutische industrie werkzaam zijn geweest bij de ontwikkeling van vaccins.
Geen enkele inhoudelijke reactie daarop.

Hoop dat je er inderdaad na maart 2022 nog bent,na griepseizoen , dan hebben ik en al die experts het gelukkig mis gehad.
Geldt voor al degenen die zich hebben laten vaccineren.
Maar als ik de Eudravigilance en Vaers cijfers zie, wat betreft huidige slachtoffers,die nooit hadden mogen plaatsvinden met een nieuw experimentele vaccin techniek, en nog steeds de aanhoudende push naar de vaccins, dan hou ik mijn hart vast....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 19 sep 2021, 11:09

Osiris schreef:
18 sep 2021, 21:35
Wat voor mij i.i.g. glashelder is , is dat je geen enkele door mij geplaatste links bekeken hebt in dit onderwerp, waar de diverse experts aan het woord komen.
Laat ik het erop houden dat er genoeg experts zijn die het tegendeel verkondigen. En ja, ik heb de door jou genoemde links wel bekeken, dus ook dat glasheldere van jou is bij deze ontkracht.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 19 sep 2021, 13:43

Triest.
Buurt over parkeerplaatsdode Almelo: ’Ze hadden vaak vaccinatieruzies’

Woensdag werd Almelo opgeschrikt door een lugubere zaak. Bij de parkeerplaats van een ziekenhuis werd in een auto het lichaam van een vrouw gevonden. Volgens regionale omroep RTV Oost zou een ruzie over het vaccineren tegen corona vermoedelijk de aanleiding zijn voor het dodelijke drama.
Vrij artikel.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/5063088 ... aign=email
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 19 sep 2021, 15:44

Osiris schreef:
17 sep 2021, 17:13
Hier nog maar wat onzin dan.
Hier nog maar wat volgens sommigen onnozele wetenschappers vacinologen. :wink:
https://youtu.be/yUKM6pZblSU
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie