Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experimente

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
4l13N

Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experimente

Bericht door 4l13N » 18 sep 2021, 19:44

De mRNA-vaccins tegen het coronavirus, zoals die van Moderna en Pfizer, zijn niet experimenteel en zijn geen gentherapie. Dat zei Tweede Kamerlid Nicki Pouw-Verweij (JA21) donderdag tegen FVD-leider Thierry Baudet, die zich eerder in het coronadebat uitsprak tegen de inzet van coronavaccins.

Baudet betoogde dat vaccins ,,experimentele gentherapie” zijn. Pouw-Verweij, die naast Kamerlid arts is en zich eind vorig jaar afscheidde van FVD, voelde ,,als enige arts in de Tweede Kamer de behoefte dit recht te zetten”, zei ze richting haar voormalig partijleider.

https://dvhn.nl/extra/Thierry-Baudet-kr ... 45494.html

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experim

Bericht door Vitharr » 18 sep 2021, 21:51

De ene politicus verwijt de andere dat hij liegt. Wow, ik ben onder de indruk. Thierry Bidet is een verschrikking maar dat maakt voor mij de opponent niet automatisch waardevol.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experim

Bericht door Osiris » 18 sep 2021, 22:57

Als Malone, de uitvinder/maker van de MRNA technologie, in recente interviews zelf zegt dat het experimentele gentherapie is.
Wie geloof je dan, Pouw-Verwij,die nog nooit een lab van binnen heeft gezien of degene die het dichtst bij het vuur heeft gezeten ?
De beste man haatte interviews,heeft deze eerder nooit gegeven.

Hij stelde dat deze gentherapie alleen had gebruikt mogen worden op de risicogroepen, omdat data impliceerden dat daar de risk-benefit acceptabel zou zijn.
Bij alle andere gezonde mensen absoluut niet, vanwege zeer grote kans op extreme bijwerkingen , wat betekend dat de risk-benefit totaal niet acceptabel is.
Daarnaast waarschuwt hij dat door de vaccinatie gevolgen, varianten binnen het immuunsysteem zouden ontstaan, die het vaccin zouden bypassen.

Zoals ik al eerder stelde de zogenaamde Deltavariant is het 'vaccin' zelf, wat het creeert.

https://odysee.com/@FTC-NL-CORONA-ACTIV ... W-Malone:0
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experim

Bericht door gouwepeer » 19 sep 2021, 11:15

Osiris schreef:
18 sep 2021, 22:57
De beste man haatte interviews,heeft deze eerder nooit gegeven.
Jij vind het BPOC2020 van o.a. P. Kuit, die overal op social media zijn accounts aan het verwijderen is vanwege het feit dat hij erop gewezen wordt alleen maar bezig te zijn met het innen van donaties en het uitblijven van al zijn beloofde rechtzaken tegen de staat dus wel betrouwbaar? Gelukkig voor hem blijven zijn volgers wel doneren voor al zijn net te verifiëren nieuwsberichten.
Het Artsen Covid Collectief is ook zo'n beweging (ze doen zich voor als groep waarbij alleen maar artsen zijn aangesloten) die met desinformatie heel veel volgers hebben.

Laat ik ook eens een linkje plaatsen:
Factcheck: nee, Robert Malone is niet de uitvinder van de mRNA-vaccins

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experim

Bericht door Osiris » 19 sep 2021, 18:46

gouwepeer schreef:
19 sep 2021, 11:15
Osiris schreef:
18 sep 2021, 22:57
De beste man haatte interviews,heeft deze eerder nooit gegeven.
Jij vind het BPOC2020 van o.a. P. Kuit, die overal op social media zijn accounts aan het verwijderen is vanwege het feit dat hij erop gewezen wordt alleen maar bezig te zijn met het innen van donaties en het uitblijven van al zijn beloofde rechtzaken tegen de staat dus wel betrouwbaar? Gelukkig voor hem blijven zijn volgers wel doneren voor al zijn net te verifiëren nieuwsberichten.
Het Artsen Covid Collectief is ook zo'n beweging (ze doen zich voor als groep waarbij alleen maar artsen zijn aangesloten) die met desinformatie heel veel volgers hebben.

Laat ik ook eens een linkje plaatsen:
Factcheck: nee, Robert Malone is niet de uitvinder van de mRNA-vaccins
Goed lezen kun je blijkbaar ook niet.
Malone is niet de uitvinder van de MRNA vaccins.
Heb ik ook nergens gesteld, hij is de uitvinder van de MRNA technologie, die in de vaccins gebruikt word.
En blijf alsjeblieft niet elke keer komen met die corrupte factcheckers in dienst van die even corrupte media , die zijn onderdeel van dit complot.
En dan zoeken ze het blijkbaar ook nog niet eens goed uit.

Ook elke keer maar weer wijzen op de donaties en geldwinning van bepaalde sites.
Zij ( alternatieve media, de echte althans ) kunnen niet anders draaien dan op donaties,leden en giften, aangezien ze niet van corrupte main stream sponsoring afhankelijk willen zijn, die gaat bepalen wat wel en niet gezegd mag worden.
Hiermee verliezen ze hun onafhankelijkheid en hun eigen zakken, waar alles uit betaald word, worden niet gespekt met reclamegelden/sponsoring.

Maar laat maar, je wil het toch niet weten, onbegonnen werk.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experim

Bericht door gouwepeer » 19 sep 2021, 21:01

Osiris schreef:
19 sep 2021, 18:46
Goed lezen kun je blijkbaar ook niet.
Dat is dan weer een aanname. Maar laten we eens net doen alsof jij gelijk hebt.
Osiris schreef:
19 sep 2021, 18:46
Malone is niet de uitvinder van de mRNA vaccins.
Heb ik ook nergens gesteld, hij is de uitvinder van de mRNA technologie, die in de vaccins gebruikt word.
En dan een citaat uit het artikel waarvan ik de link heb geplaatst:
Zijn research heeft dus bijgedragen aan de ontwikkeling van deze technologie
Een bijdrage leveren wilt niet automatisch zeggen dat hij dan ook de uitvinder van de techniek is. Laten we eens even verder lezen:
maar dat maakt hem nog niet de 'uitvinder' van het mechanisme
en
In artikels over de totstandkoming van de mRNA-vaccins tegen het coronavirus wordt de naam van Malone niet genoemd, zoals in dit artikel van Stat News en in dit artikel van Nature. Over het algemeen worden de Hongaarse biochemicus Katalin Karikó en haar medewerker Drew Weissman gezien als de grondleggers van de mRNA-vaccins.
Zoals ik het lees is Malone dus ook niet de uitvinder van de techniek achter mRNA.
Nu zit ik alleen met 1 ding:
Osiris schreef:
19 sep 2021, 18:46
Goed lezen kun je blijkbaar ook niet.
Dat houd dus in dat ik dat stuk dan toch verkeerd interpreteer. Of er speelt iets anders:
Osiris schreef:
19 sep 2021, 18:46
En blijf alsjeblieft niet elke keer komen met die corrupte factcheckers in dienst van die even corrupte media , die zijn onderdeel van dit complot.
En dan zoeken ze het blijkbaar ook nog niet eens goed uit.
Op dat punt maakt het niet uit waarmee ik kom. Het blijft in jouw visie corrupte informatie.
Osiris schreef:
19 sep 2021, 18:46
Maar laat maar, je wil het toch niet weten, onbegonnen werk.....
Ik denk dat ik deze stelling ook weer terug kan kaatsen. Dan blijft er dus maar 1 ding over:
Osiris schreef:
18 sep 2021, 21:35
Hoop dat je er inderdaad na maart 2022 nog bent,na griepseizoen , dan hebben ik en al die experts het gelukkig mis gehad.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Thierry Baudet krijgt tik op vingers van voormalig partijgenoot en arts: vaccins tegen coronavirus zijn géén experim

Bericht door Osiris » 19 sep 2021, 21:54

Whatever makes you happy.
Veel geluk de komende maanden.
Ga er bij jou geen energie meer in steken.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie