WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 27 sep 2021, 19:07

Klinkt allemaal mooi van Sanquin.
Antistoffen tegen een Deltavariant van Covid, een variant waarvan door meerdere experts is verklaard juist veroorzaakt is door de vaccinaties.
Die antistoffen worden zo toegeschreven als ' benefits' van de 'vaccins' , maar wegen totaal niet op tegen de 'risk' bijwerkingen zoals al eerder gemeld in Israel.
Word je volgens Sanquin mooi beschermt tegen de Deltavariant, maar kun je wel eens doodgaan aan de bijwerkingen.
Terwijl zoals Vitharr stelt, die immuniteit ook op natuurlijke wijze zonder de vaccins kan zijn ontstaan ( volgens eerdere experts zou de eerste prik i.d.d. die extra boost geven,de tweede is echter potentieel killing ).

Goeie risk/benefit verhouding ?
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 27 sep 2021, 19:28

Vandaag ook weer te horen in het nieuws ; de ' besmettingen ' lopen weer op.
Verrassend ! Not.
Aantal afgenomen testen is afgelopen weekend verdrievoudigd (vanwege de genomen maatregelen in horeca en cultuur ) t.o.v. het weekend daarvoor
en word mooi misbruikt om de angstfactor weer even te boosten.
Herhaling van zetten t.o.v. de vorige keer voor de zomer, toen o.a horeca meer mocht, tenzij er natuurlijk gevaxxed en getest was.
En daarna weer direct teruggedraaid, code rood....

Ze moeten toch wat om aankomende herfst/winter perikelen een excuus te gaan geven.
Begint meer mensen op te vallen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 27 sep 2021, 20:41

Ik loop vanmiddag met mijn man door het tuincentrum Tuinland in Groningen en daar hebben ze midden in de zaak een café waar je koffie kan drinken en een broodje eten.
Ik was van plan daar een bakkie te doen, maar toen zag ik die jongen staan die de QR code moest scannen en toen ging mijn plannetje niet door.

Je kan verdorie zij aan zij door het hele tuincentrum lopen zonder QR code's te laten scannen of een inentingsbewijs te tonen, maar dan ineens, midden in de zaak is er een plek waar het verboden is om te komen zonder QR code.
Het zijn regels die ze moeten opvolgen en dat is niet anders, maar ik vond het belachelijk dat je zonder controle door de hele zaak mag gaan en daar in het café mag je dan niet komen. [doh]
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 27 sep 2021, 23:01

Fenna schreef:
27 sep 2021, 20:41
Ik loop vanmiddag met mijn man door het tuincentrum Tuinland in Groningen en daar hebben ze midden in de zaak een café waar je koffie kan drinken en een broodje eten.
Ik was van plan daar een bakkie te doen, maar toen zag ik die jongen staan die de QR code moest scannen en toen ging mijn plannetje niet door.

Je kan verdorie zij aan zij door het hele tuincentrum lopen zonder QR code's te laten scannen of een inentingsbewijs te tonen, maar dan ineens, midden in de zaak is er een plek waar het verboden is om te komen zonder QR code.
Het zijn regels die ze moeten opvolgen en dat is niet anders, maar ik vond het belachelijk dat je zonder controle door de hele zaak mag gaan en daar in het café mag je dan niet komen. [doh]
Dan begrijpen ze daar niet wat de bedoeling is. Een doorloop restaurant mag geen QR code vragen. Mijn dochter werkt bij een dergelijke horeca aangelegenheid en daar vragen ze geen QR code. Alleen besloten horeca mag QR codes vragen een doorloop restaurant niet.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 27 sep 2021, 23:06

Er gaat binnenkort iets veranderen.
https://c19ivermectin.com/
De Europese Unie heeft 5 therapieën goedgekeurd die in alle ziekenhuizen in de lidstaten beschikbaar zullen zijn voor de behandeling van Covid. Deze therapieën zijn goedgekeurd door een decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) en zullen van kracht zijn vanaf 1/10, dus ze zullen beetje bij beetje rond 20/10 worden verspreid. Vaccins werden goedgekeurd op "tijdelijke experimentele basis". Maar aangezien het decreet zal verplichten om deze 5 nieuwe geneesmiddelen voor te schrijven, zal het gebruik van het vaccin worden stopgezet. Dus we begrijpen waarom alle staten zeiden "tussen september is het noodzakelijk dat ...". Ze wisten alles al. Je moet geduld hebben. Accepteer geen chantage. Wees geduldig. Nu ivermectine opnieuw is goedgekeurd, is er geen vaccin nodig. Geweldig nieuws. Het Pasteur Instituut erkent de effectiviteit van Ivermectine. Eén inname zou bij sommige mensen al het genetische materiaal van SARS covid-19 kunnen uitroeien.
Het goede nieuws: Ivermectine wordt nu wetenschappelijk erkend als een effectief medicijn bij de profylaxe en behandeling van Covid-19 door onderzoekers van het Pasteur Instituut in Frankrijk. De resultaten van hun onderzoek zijn op 12 juli 2021 gepubliceerd in het tijdschrift EMBO Molecular Medicine, dus dat is recent. Analyse van de resultaten van ander onderzoek dat in het American Journal of Therapeutics is gepubliceerd, roept met klem op, met ondersteunend bewijs, om de richtlijnen van gezondheidsinstanties te overbruggen en ivermectine als een standaardbehandeling op te nemen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 28 sep 2021, 05:55

Al eerder werden o.a. Ivermectine en hydroxycloroquine verketterd door frauduleuze onderzoeken, waar veel te hoge doses en te laat stadium gehanteerd werden.
Experimentele vaccins mogen pas ingevoerd worden als er geen enkele andere medicatievormen zijn.
Op basis van die frauduleuze onderzoeken werden deze middelen,die allang hadden aangetoond werkzaam te zijn, uit de weg geruimd om de weg vrij te maken voor de wereldwijde experimenten.

Dus de vraag is of deze nieuwe onderzoeken de fraude aan gaan tonen, er zal wederom alles aan gedaan worden om publicaties en verspreiding wereldwijd tegen te gaan.
Zo groot is de macht van de pharmaceuten en aan hun gelieerde omgekochte instituten, zoals CDC,FDA,RIVM's etc .

Ben benieuwd....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 28 sep 2021, 09:16

PANDEMIE HEEFT FLINKE IMPACT OP LEVENSVERWACHTING

Sommige landen zagen de levensverwachting sinds de Tweede Wereldoorlog niet zo sterk afnemen als nu – door COVID-19 – het geval is.

Dat blijkt uit een nieuw onderzoek dat vandaag gepubliceerd is in het International Journal of Epidemiology. Voor het onderzoek bogen de wetenschappers zich over data van 29 landen, waaronder de Verenigde Staten, Chili en de meeste landen in Europa. En in 27 van deze landen bleek de levensverwachting in 2020 te zijn afgenomen. En flink ook. “Voor West-Europese landen – zoals onder andere Spanje, Engeland en Wales, Italië en België – geldt dat de laatste keer dat we in één jaar tijd zo’n sterke afname in levensverwachting bij de geboorte zagen, tijdens de Tweede Wereldoorlog was,” aldus onderzoeker José Manuel Aburto.

België
Als we de cijfers van België erbij pakken, zien we dat meisjes die in 2015 geboren werden, nog een levensverwachting van 83.19 jaar hadden. Voor de meisjes die in 2019 in België ter wereld kwamen, werd een levensverwachting van 84.10 jaar genoteerd. In 2020 maakt de levensverwachting echter een flinke snoekduik; meisjes die in dat jaar geboren werden, hadden een levensverwachting van 82.95 jaar. Het betekent dat de levensverwachting in één jaar tijd met 1.14 jaar is afgenomen. Jongens die in 2015 in België ter wereld kwamen, hadden een levensverwachting van 78.62. In 2019 was die levensverwachting voor pasgeborenen van het mannelijke geslacht opgelopen naar 79.76. Maar in 2020 daalde deze weer naar 78.56. Een afname van 1.19 jaar (ten opzichte van 2019).

Nederland
In Nederland hadden pasgeboren meisjes in 2015 een levensverwachting van 83.01 jaar. Meisjes die in 2019 geboren werden, hadden een levensverwachting van 83.52 jaar. Meisjes die in 2020 geboren werden, hadden een levensverwachting van 82.95, een afname van 0,57 jaar (ten opzichte van 2019). Jongens die in 2015 geboren werden, hadden een levensverwachting van 79.68 jaar. Voor pasgeboren jongens in 2020 was de levensverwachting 80.58. In 2020 daalde deze weer naar 79.78. Een afname van 0.80 jaar (ten opzichte van 2019).

meer : https://www.scientias.nl/pandemie-heeft ... rwachting/

https://www.ox.ac.uk/news/2021-09-27-co ... rld-war-ii

https://academic.oup.com/ije/advance-ar ... chresult=1
Vraag me af, wat mot je ermee ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 28 sep 2021, 10:39

Nu leven.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Determinist » 28 sep 2021, 11:20

univers schreef:
28 sep 2021, 09:16
Vraag me af, wat mot je ermee ?
Tsja, statistieken. Als individu heb je er niet heel veel aan.
Echter geeft het een beeld door de jaren heen of er "momenten" zijn in de geschiedenis die op grote schaal invloed hebben op levensverwachting.
Een groeiende levensverwachting door de jaren heen voor een land of regio zegt in zoverre iets dat de "kwaliteit" van leven aldaar beter of slechter wordt.
In zoverre dat kwaliteit af te lezen valt aan een grotere of mindere sterfte per periode.

Een levensverwachting van 30 jaar in een periode vergeleken met een levensverwachting van 70 jaar zegt iets over die periode. Wat de oorzaak is kan ook van belang zijn.

Maar het blijven globale cijfertjes.

Hier trouwens de directe link naar de studie

https://academic.oup.com/ije/advance-ar ... 07/6375510

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 28 sep 2021, 19:41

30 jaar in de hemel of 70 jaar in de hel? :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 28 sep 2021, 19:53

Afbeelding :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 28 sep 2021, 21:54

:rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 29 sep 2021, 06:49

Osiris schreef:
27 sep 2021, 19:07
Klinkt allemaal mooi van Sanquin.
Antistoffen tegen een Deltavariant van Covid, een variant waarvan door meerdere experts is verklaard juist veroorzaakt is door de vaccinaties.
Die antistoffen worden zo toegeschreven als ' benefits' van de 'vaccins' , maar wegen totaal niet op tegen de 'risk' bijwerkingen zoals al eerder gemeld in Israel.
Word je volgens Sanquin mooi beschermt tegen de Deltavariant, maar kun je wel eens doodgaan aan de bijwerkingen.
Terwijl zoals Vitharr stelt, die immuniteit ook op natuurlijke wijze zonder de vaccins kan zijn ontstaan ( volgens eerdere experts zou de eerste prik i.d.d. die extra boost geven,de tweede is echter potentieel killing ).

Goeie risk/benefit verhouding ?
mja, en dan nog niet te spreken van een derde prik voor alle meest kwetsbare zoals ouderen of mensen met onderliggende aandoeningen, heb een mailtje gehad hierover, ik dacht ook bij mezelf, sorry, dat gaat er niet in, immers 2 x AZ en een derde prik van moderna of phizer krijgen...ik heb gehoord dat deze elkaar niet mogen kruisen....überhaupt of het wel kan dat een derde prik helemaal anders is dan voorgaande prikken...heb er helemaal niet meer op geantwoord en ik zal wel zien of ik ziek word van covid of niet....voor de rest een derde prik zal maar goed zijn als de eerste 2 falen in hun werkzaamheid, denk ik, derde prik, neen niet aan de orde.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Determinist » 29 sep 2021, 07:26

Vitharr schreef:
28 sep 2021, 19:41
30 jaar in de hemel of 70 jaar in de hel? :mrgreen:
Ik heb mij laten vertellen dat het heel saai is in de hemel. 24/7/365/... onze lieve heer veren in zijn reet steken.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 29 sep 2021, 08:16

Kristof Piessens schreef:
29 sep 2021, 06:49
voor de rest een derde prik zal maar goed zijn als de eerste 2 falen in hun werkzaamheid, denk ik, derde prik, neen niet aan de orde.
;P!
Waarom zou je ook?
Als de eerste twee al niet werkten, werkt de derde ook niet.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 29 sep 2021, 13:46

Believe Women! Nederlandse fitgirls melden massaal bijwerkingen na vaccin
https://www.geenstijl.nl/5161302/believ ... en-vaccin/
Afbeelding
Afbeelding
zie rest van berichten in de link.
----------------------
Hier een aantal berichten van vrouwen die behoorlijke problemen ervaren met hun menstruatie na het vaccin.
Het zijn aantallen die niet te verwaarlozen zijn alhoewel sommigen zullen zeggen "het zijn maar ..... procent van het aantal gevaccineerden , dus is het te verwaarlozen".
Wie weet hoeveel problemen mannen hebben met hun vruchtbaarheid.
Bij een vrouw valt het sneller op door de menstruatiecyclus dat er iets niet in orde is, maar bij mannen duurt het langer voor dat dit opgemerkt word.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 29 sep 2021, 15:12

Afbeelding

YouTube gaat video's met misinformatie over vaccins verwijderen.

Video's die volgens YouTube medisch onjuiste informatie over vaccins bevatten, kunnen vanaf vandaag worden verwijderd. Denk aan de claims dat de vaccins autisme, kanker of onvruchtbaarheid veroorzaken.

Het is een aanvulling op bestaand beleid dat specifiek gericht is op misinformatie over coronavaccins. Naar eigen zeggen heeft het bedrijf onder die regels sinds vorig jaar al 130.000 video's verwijderd.

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2399692-youtube- ... erwijderen

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 29 sep 2021, 16:02

Daar gaat je vrijheid.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 29 sep 2021, 16:31

Afbeelding

Deze foto hierboven is uit een artikel die Fenna heeft geplaatst.
Ik kende de term fitgirls niet dus heb even wat opgezocht.
Schijnt een Nederlands platform te zijn met fitbloggers.

Voor alle duidelijkheid, wat ik nu ga schrijven is niet negatief bedoeld Fenna naar jou toe.
Absoluut niet, ik kijk naar wat fitbloggers zijn.
Want dat staat in het artikel.
Ik zie dat het een hele industrie is, hieronder even een link erover:

https://www.followfitgirls.com/

Er word geld mee verdiend, niks mis mee.
Maar is het niet vreemd dat van bovenstaande foto van de jongedame in bikini haar gezicht ook is te zien maar op de andere foto alleen een dikke buik is te zien ?
Waarom zie je haar niet helemaal ?
Mij bekruipt het gevoel : klopt dit wel ?
Is het echt zo , het is toch geen verkapte aandachtsreclame zeg maar voor het fitgirls concept ?

Als het waar is sterkte aan de dames die dit soort bijwerkingen ervaren.
En hoop dat ze zich weer gauw beter en fit voelen.
Vergeef mij mijn ietwat achterdochtige houding.
Soms gaat er een belletje rinkelen bij mij in de verte.
Maar dat kan ook loos alarm zijn natuurlijk.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 29 sep 2021, 16:47

Soms gaat er een belletje rinkelen bij mij in de verte.
Altijd goed, om dar naar te luisteren.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie