WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 07 dec 2021, 19:51

Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 07 dec 2021, 19:52

EEN RAMPZALIGE BOTSING TUSSEN COVID EN HIV KAN DE OMICRON-VARIANT HEBBEN VEROORZAAKT
DE WETENSCHAPPER DIE VOOR HET EERST DE OMICRON-VARIANT ONTDEKTE, HEEFT EEN FASCINERENDE THEORIE.

De Zuid-Afrikaanse wetenschapper die als eerste de wereld wees op het bestaan ​​van de nieuwe Omicron COVID-19-variant, gelooft dat deze waarschijnlijk is ontstaan ​​nadat hij ongebreideld door het lichaam van een niet-gevaccineerde hiv-positieve persoon was gerend.

Zoals de Los Angeles Times meldt , is bio-informaticus Tulio De Oliveira al lang alert op nieuwe stammen van COVID die zich beginnen te verspreiden in Zuid-Afrika, waar een groot percentage van de jeugdbevolking ongecontroleerde hiv heeft en velen niet zijn gevaccineerd.

In juni richtte een onderzoek van De Oliveira en collega's zich op een enkele Zuid-Afrikaanse hiv-patiënt die 216 dagen positief bleef testen op COVID - en in die tijd ontdekten wetenschappers in totaal 13 unieke mutaties in het virus uit haar monsters . Hoewel de patiënte kort na haar eerste positieve test in het ziekenhuis werd opgenomen, werd ze nooit ernstig ziek door het coronavirus, en toen haar antiretrovirale medicijnen ongeveer zes maanden na het onderzoek werden vervangen, verhielp ze zowel haar coronavirusinfectie als haar hiv binnen een paar minuten onder controle kreeg. weken.

Lees verder : https://futurism.com/neoscope/covid-hiv-omicron-variant
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 07 dec 2021, 21:02

Vitharr schreef:
07 dec 2021, 19:48
Als je kijkt naar de symptomen van WCR dan valt op dat daar bloedstolling voorkomt, maar ook hartproblemen, auto-immuunziektes en hevige ontstekingen. En bovenal zorgt WCR voor een verminderde werking van het eigen immuunsysteem.

Deze symptomen komen heel erg overeen met de gevolgen van vaccinaties die we steeds vaker zien.

Dit brengt ons dan terug naar de vraag of er ooit wel een ziekteverwekker is geweest of dat hetgeen men doet voorkomen als SARS-CoV-2 niets anders is geweest dan de effecten van 5G op de bevolking.
Omdat de gevolgen van WCR lijken op geclaimde gevolgen van vaccinatie moeten we twijfelen aan het bestaan van SARS-CoV-2 want dat zou stiekem WCR zijn geweest?!? Dit is 100% wappietaal. Dat je het durft te delen...

Non sequitur!
Ach ik deel alles wat ik wil delen, gebruikelijk hier.
Heb de rest van de tekst grotendeels voor lief gehouden,vanwege de eigen inkleuring van de site; filteren noemen ze dat dan weer.
In grote lijnen wel mee eens.

In mei 2019 stelde ik hier op het forum naar aanleiding van invoering 5G in Korea eind dat jaar, dat er vele zieken en waarschijnlijk doden zouden gaan komen.
Puur op wat ik toen wist over 5G en andere vormen van straling die ziektebeelden veroorzaken.
Dat Korea het glashard zou ontkennen als dat gebeurde en als één of ander bekende ziekte zou bestempelen.

Waar het mij om gaat is het onderzoekspaper van het Saybrook University Passadena door Rubik en Brown.

Ik stelde in begin 2020 dat de oorzaak van de brandhaarden vanaf ong december 2019 in Wuhan,Iran,Korea en Noord-Italie door de ingevoerde 5G, 3 tot 4 weken eerder, de ziekte veroorzaker was ( extra in Wuhan en Noord-Italie de daar zeer ernstige luchtvervuiling en bij laatste nog eens vlak daarvoor, 2 vaccinatierondes voor andere aandoeningen ) .

In het genoemde paper gaan ze nog wel uit van de aanwezigheid van het Sarscov2 virus, verergert door dus 5G, ik dus niet ( zoals Kaufmann in eerdere link vertelde en anderen,waar ik al eerder in dit topic aan refereerde, een virus alleen bestaand in een computer als model/simulatie ).

Wel was er een andere ziekteverwekker gaande op het noordelijk halfrond, wat elk jaar van oktober t/m maart rondwaart ; influenza A en B.
Maar in maart 2020 plotseling , toen er epidemie gaande was, wonderbaarlijk van de kaart geveegd en hernoemd als Sarscov2/covid.
Dus in mijn ogen de combi 5G en gewone griep, maar met dus met veel ernstiger symptomen ( bij beiden hetzelfde aanwezig ), later ook terug te vinden in Detroit en New York brandhaarden.

Echter vanaf mei , de zomer in, zakte alles af, waarna na de zomer weer hetzelfde riedeltje gespeeld werd met de Delta variant en ja hoor weer de griep combi met extra de ziekmakende maskers en testen ( hersenvlies beschadigingen en meer ).

In 2021 zie je de herhaling weer, met het afzakken in de zomer ( beide jaren uiteraard wel de testpieken om de angst er in te houden ) en het weer oplaaien wanneer het griepseizoen begint , nu dus met nog gevaarlijker Omicron variant ( Moronic is een betere benaming en eveneens geplukt uit de 12.000 mogelijkheden berekend via computeralgoritmes ) en gecombineerd met de vaccinatie bijwerkingen ( de 'onverklaarbare' oversterfte ) en een upgrade van 5G ergens in augustus/september van enkele providers hier in NL, met zo'n 4 weken incubatietijd.

Huidige cijfers lijken enigszins te stabiliseren, forget it ; de grieppiek is normaliter pas eind december/begin januari met daarna nog een piek eind februari/maart en daar komen gevolgen van eerste boosterrondes, elke week 2X testen en dagelijks maskers jonge schoolgaande kids nog bij.

Maar zoals ik al zei, noem me gerust wappie.
Word met de dag trotser op die benaming *1*
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 07 dec 2021, 22:21

Misschien beter lezen? Ik noem het zelfbevlekkende paniekzaaiende artikel waarnaar je linkt wappietaal. Die auteur is dus een wappie.
Waar het mij om gaat is het onderzoekspaper van het Saybrook University Passadena door Rubik en Brown.
Maar je bent te bedonderd om het uit die shit te vissen en alleen het artikel te linken? Je bent zelfs te lui om je eigen mening erbij te zetten ter verduidelijking dat het je omdat artikel ging? Of weet je niet meer hoe dat moet? Je geeft ons niets om te filteren en wekt bewust de indruk dat je ons iets wil vertellen over 'draadloze straling'. Iets met communiceren...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 08 dec 2021, 05:48

Niet te lui, te weinig tijd met de stortvloed aan informatie, die boven tafel komt.
Vandaar dat ik de site plaatste met hele verhaal.
Had de ijdele hoop dat mensen zelf wel in staat zouden zijn te filteren , blijkbaar niet dus....

Mijn laatste hoop is ondertussen gevestigd op de Reiner Fullmich zaken en de getuigenissen van de geinterviewde 150 experts.
Die heeft er meer tijd in kunnen steken.
Als dat begint te rollen,zullen er vanzelf meer bij aan sluiten , die dan hun mond open durven doen, afgezien nog van andere initiatieven ,zoals Frontline Doctors etc.

Van burgers verwacht ik weinig meer.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 08 dec 2021, 07:34

Als mensen niet weten dat de moreel van een mens gebaseerd is op wat ze ervaren in discussies of andere aanverwante zaken ze in feite een onterecht 'angst' voeden en onderhouden, dan is ook elke mogelijk denkbare kritisch denken verdwenen en nemen ze zomaar voor waar aan dat het klopt.

Als wetenschap niet weet dat de oorzaak iets anders is dan vastgesteld, dat de testen in feite enkel dat doen voor waar ze bedoeld voor zijn, namelijk genetisch materiaal opsporen dan dat het virussen detecteert, het opsporen van bewijsbaar materiaal gebeurde destijds via de postulaten van koch...
Maar er is volgens mij nooit voldaan aan de voorwaarden van de postulaten van koch daar dat de rockefellers foundation ze heeft aangepast waardoor het lijkt alsof er reeds is voldaan aan die voorwaarden van de postulaten door ze zeggen dat aan niet alle voorwaarden hoeft voldaan te worden en hiermee ook het bestaan aan te tonen, mij maak je niets wijs dat de standaard voor bewijs nooit aangewend werd door enkele stappen van de voorwaarden te onzeilen/overslaan...ik begrijp heel goed dat de rockefellerfoundation veel heeft gedaan om de correcte wetenschap eigenlijk onderuit te halen omdat zijn industriële belangen primeerden boven elke gezondheidsproblemen die al dan niet (on)rechtstreeks het gevolg is van de toegenomen vervuiling.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 08 dec 2021, 08:03

Osiris schreef:
08 dec 2021, 05:48
Had de ijdele hoop dat mensen zelf wel in staat zouden zijn te filteren , blijkbaar niet dus....
Je weet inmiddels toch wel dat niet iedereen denkt als jij? Zonder aanvullende informatie gooit iedereen zijn eigen filter eroverheen. Ik heb dat ook gedaan en dat leidt tot wat ik terugkoppel. Dat is niet wat jij voor ogen had waardoor we er nu allebei onze tijd mee hebben verspild.

Lost in translation...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 08 dec 2021, 08:05

Kristof Piessens schreef:
08 dec 2021, 07:34
Als mensen niet weten dat de moreel van een mens gebaseerd is op wat ze ervaren in discussies of andere aanverwante zaken ze in feite een onterecht 'angst' voeden en onderhouden, dan is ook elke mogelijk denkbare kritisch denken verdwenen en nemen ze zomaar voor waar aan dat het klopt.
De mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 08 dec 2021, 08:34

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 08 dec 2021, 19:18

Vitharr schreef:
08 dec 2021, 08:03
Osiris schreef:
08 dec 2021, 05:48
Had de ijdele hoop dat mensen zelf wel in staat zouden zijn te filteren , blijkbaar niet dus....
Je weet inmiddels toch wel dat niet iedereen denkt als jij? Zonder aanvullende informatie gooit iedereen zijn eigen filter eroverheen. Ik heb dat ook gedaan en dat leidt tot wat ik terugkoppel. Dat is niet wat jij voor ogen had waardoor we er nu allebei onze tijd mee hebben verspild.

Lost in translation...
Uiteraard weet ik dat niet iedereen denkt, maar vooral voelt, als ik doe.
Het intuitieve is voor mij de eerste prioriteit,daarna volgt de e.v.t. rationele onderbouwing, m.b.v. soms andermans expertise.
Daarom vaak voor mij zaken lastig via gevoel/intuitie te communiceren, waar anderen dat veel beter kunnen en ik dat dus via hen doe,getuige de geplaatste links.

Niemand hoeft 'mijn' filters te gebruiken, juist niet, net zo min als ik jouw of andermans filters gebruik.
Vind persoonlijk dat een ieder op zijn eigen wijze zaken moet interpreteren alszijnde onderdeel van eigen leerproces, ben geen guru.
Als het mensen aan het denken zet, wat velen bijvoorbeeld aan autoriteiten overlaten, ongeacht informatie , dan is mijn opzet geslaagd.
Hopelijk wat ' bewust zijn ' gecreeerd in deze in slaap gesukkelde wereld . :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 08 dec 2021, 20:08

Wat ik bedoel is dat er niet uit te filteren viel dat het je om het onderzoek ging omdat je dat niet vermelde.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 08 dec 2021, 21:09

Vitharr schreef:
08 dec 2021, 20:08
Wat ik bedoel is dat er niet uit te filteren viel dat het je om het onderzoek ging omdat je dat niet vermelde.
Dan had ik dat misschien beter moeten duiden, dacht dat dat uit mijn inleidingszin, voor de link, wel duidelijk was, aangezien ik dit 5G gebeuren al vanaf het begin heb aangegeven.
Zelfs ver voor het hele virusgebeuren, zoals in latere reactie vermeld.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 09 dec 2021, 09:13

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 10 dec 2021, 16:56

Maak ervan wat je wil.
Ben i.i.g. blij dat ik met niets wat vermeld word in aanraking ben gekomen.

En hoeveel er over blijven, tijd zal het leren.... :pray:

https://www.niburu.co/lezersbrieven/16931-lianne
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 11 dec 2021, 08:12



Netjes en een mooie bestemming van het geld.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 11 dec 2021, 08:42

Sabrina rijdt van Weesp naar Duitsland voor booster: 'Liever prik, dan ic-bed'

Sommige mensen willen zo graag een boosterprik, dat ze ervoor naar het buitenland rijden. Zo ook de 42-jarige Sabrina. Ze heeft obesitas en valt daardoor in een risicogroep, maar is in Nederland nog niet aan de beurt. En dus rijdt ze ruim 200 kilometer heen en terug naar het Duitse Aken. Wat blijkt: Sabrina is zeker niet de enige.

Video is te zien in link :

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... rik-dan-ic

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 11 dec 2021, 08:48

Osiris schreef:
10 dec 2021, 16:56
Maak ervan wat je wil.
Ben i.i.g. blij dat ik met niets wat vermeld word in aanraking ben gekomen.

En hoeveel er over blijven, tijd zal het leren.... :pray:

https://www.niburu.co/lezersbrieven/16931-lianne
Die druppel op de naald, heb ik dan toch goed gezien.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 11 dec 2021, 12:47

univers schreef:
11 dec 2021, 08:48
Osiris schreef:
10 dec 2021, 16:56
Maak ervan wat je wil.
Ben i.i.g. blij dat ik met niets wat vermeld word in aanraking ben gekomen.

En hoeveel er over blijven, tijd zal het leren.... :pray:

https://www.niburu.co/lezersbrieven/16931-lianne
Die druppel op de naald, heb ik dan toch goed gezien.
Yep, wat ik al eerder bevestigde betreffende je visioen, de nanotechnologie met benamingen quantum dot en hydrogel.

Al die asshole multimiljardairs werken mee aan deze farce ; Gates met zijn patenten op die ingespoten troep via WHO, Musk met het 5G gebeuren, Zuckerberg met het 'internet der dingen' Metaverse.
Daarnaast de miljardair kopstukken van Google,Twitter, Amazon etc etc.

Vanaf het begin de bedoeling om dit alles zonder pardon door te voeren onder de maskerade van een virussimulatie op een server.
Het ziekmakende proces om alles op deze wereld via technologie onder totale controle te krijgen.
De vaccinaties met de nano die iedereen ter wereld gedwongen moet krijgen, de 5G als de draadloze 'glasvezel' ,de koppeling aan Metaverse via kunstmatige intelligentie en algoritmes.
De mens word geassimileerd in de technologie, waardoor de ziel afgesneden gaat worden van de oorspronkelijke bron, het alomvattend bewustzijn.
Hierdoor zijn de emoties ,gedachten, herinneringen, gevoel, ingevingen , acties en reacties straks niet meer de jouwe, maar gestuurd door algoritmes.
Een centraal gestuurde hive mind, zoals je bij mieren en bijen terug vindt.

Tenzij de wereldbevolking eindelijk inziet wat de werkelijke NWO/WEF/Great Reset inhoud ; transhumanisme , de verandering van biologische/ 'spirituele' intelligentie naar synthetische/technologische intelligentie.
Technologische slaven, althans degenen die dit moordende transformatie proces overleven.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 11 dec 2021, 13:34

Hoe de Aboriginals in Australie , één van de oudste spirituele bevolkingen van de wereld, bedreigd worden met totale uitroeiing.

https://davidicke.com/2021/12/10/right- ... community/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 11 dec 2021, 15:00

Australië had wel degelijk een oorspronkelijke bevolkingsgroep, maar gedurende de geschiedenis werd Australië een Brits/Franse gevangeniskolonie...en het staat nog steeds onder Brits gezag want hun vlag vertoont ook de kenmerken van het Britse Gemenebest plus de latere toegevoegde sterren tot de huidige definitieve vlag...de heerschappij van Australië is Brits maar Australisch autonoom...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie