WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 08 aug 2022, 11:58

De geplande waanzin gaat weer verder.
Duitsland had te kennen gegeven in nieuwe maatregelen de ongevaccineerden van september tot mei een mondkapverplichting op te leggen.
Niet de gevaccineerden , dus de gele ster is/komt terug in mondkapvorm en dat in Duitsland [burn].

In NL is net voor de vakanties een permanente wet in elkaar geflanst , nadat eerste kamer een eerdere wet in de prullenbak dirigeerde.
Als dat in navolging van Duitsland zelfde soort beperkingen op gaat leveren voor de ongevaccineerden, zijn ze in De Haag de collabererende NSB-ers van weleer [burn]

Terwijl nu al meerdere keren is aangetoond, ook door eerdere postings Univers , dat het de gevaccineerden zijn die constant ziek worden ( door maskers/testen/vaccins ) en een zogenaamde ' onverklaarbare oversterfte ' veroorzaken, niet de ongevaccineerden.
Iets wat sinds een jaar geleden ook in NL plaatsvindt en in alle toonaarden ontkend word dat het vaccine induced is.

Hier nogmaals de OFFICIELE data en statistieken ;

https://expose-news.com/2022/08/07/pfiz ... opulation/

De hel gaat zo weer losbreken..... [doh]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 08 aug 2022, 12:24

Zie hier het artikel in het AD.
Wij gaan misschien wel dezelfde kant op Osiris.
Forse kritiek van gemeenten: ministerie geeft toe dat permanente coronawet haastklus was

https://www.ad.nl/politiek/forse-kritie ... ~a393a957/

Vrij artikel
Forse kritiek van gemeenten: ministerie geeft toe dat permanente coronawet haastklus was

Een woordvoerder van zorgminister Ernst Kuipers erkent, naar aanleiding van een bericht in Trouw, dat het opstellen van de nieuwe permanente coronawet een ‘haastklus’ is geworden. Het kabinet heeft minder tijd kunnen nemen dan het eigenlijk wilde, klinkt het. De gemeenten klagen dat zij onvoldoende betrokken zijn geweest bij de totstandkoming van de wet.

De Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG), het Nederlands Genootschap van Burgemeesters (NGB) en het Veiligheidsberaad uiten forse kritiek op de coronawet. Die had een tijdelijke status, maar wordt nu permanent. De instanties hadden graag mee willen praten over de wet, omdat zij in de eerste plaats belast zullen zijn met de handhaving. Zij zetten die kritiek overigens eind juni al op papier toen het wetsvoorstel voorlag ter consultatie.

Lees verder in link
---------------

Een permanente Coronawet. :roll:
Dit vreesde ik al.
De dwang houdt niet op.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 08 aug 2022, 12:42

Omdat het een fucking globalistische , lang geleden geplande , agenda is om controle over alles te krijgen en gelijkertijd de wereldbevolking drastisch te reduceren.
Wat duidelijk word uit het eerder geplaatste Expose artikel en officiele data .
De meesten zullen hun kop wel weer in de grond steken,helaas....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 08 aug 2022, 12:44

Dat wordt permanente ongehoorzaamheid dan. Moet nog zien of het volk hier nog in trapt.
Ik heb net mijn corona app verwijdert omdat mijn vinkje was verlopen.
:rolfl:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 08 aug 2022, 13:07

‘Schokkend telefoongesprek’: vader belt apotheek nadat zoontje (7) vaccinatieschade heeft opgelopen

https://rumble.com/v1f074n-father-whose ... e-omi.html
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 08 aug 2022, 13:25

Geef die vader groot gelijk.
De schade die zijn zoon heeft opgelopen is onomkeerbaar.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 08 aug 2022, 13:39

Moeder is er ook schuldig aan, zonder overleg met vader.
Wens de vader veel succes bij zijn rechtbank.
Heb je niet de gezondheid van je zoon mee terug.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 08 aug 2022, 14:00

;P! Uni
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 08 aug 2022, 16:20

Dr Bryan Ardis ( die van slangengif in vaccins, in ander topic ) stelde dat er 10 miljoen kinderen zouden worden gevaccineerd in de VS.
Het goede nieuws wat hij gaf, was dat er in eerste periode maar 500.000 achterlijke ouders zijn opkomen dagen met hun kind , waarna vaccinatiebereidheid zeer snel afnam .
;P!
Weliswaar nog steeds 500.000 teveel .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 08 aug 2022, 16:46

Witte wel schreef:
08 aug 2022, 12:44
Dat wordt permanente ongehoorzaamheid dan. Moet nog zien of het volk hier nog in trapt.
Ik heb net mijn corona app verwijdert omdat mijn vinkje was verlopen.
:rolfl:
Hangt ervan af of het ook via werkgevers gespeeld gaat worden en het een reden tot ontslag kan worden.
Ik stel mijn gezondheid en leven boven dit gegeven,mocht het , net als in andere landen,die kant op gaan .

Als eerdere experts gelijk krijgen dan hebben velen voor de komende 5 jaar hun doodvonnis getekend met de spuiten .
Des te meer spuiten, hooguit 3 jaar te gaan, daarna permanente extreme gezondheidsschade of dood.
Dan kunnen ze mijn rug op met alle maatregelen , is het mijn baan niet waard .

Bij Reiner Fullmich interview met een vrouwelijke arts die haar zoon met eerdere vaccinatieschade ( langer geleden,dus ws de traditionele varianten ) behoorlijk wist te genezen van extreme autisme ( schijnbaar ook mogelijk met Aids ) , met zeer extreem gezond dieet.
Ook bij andere patienten.

Zij stelde dat de toxische stoffen, die het veroorzaakten, op die wijze, door weer steeds sterker wordend immuunsysteem, verwijderd werden.
Alleen waarschijnlijk niet met zekerheid te stellen dat het met huidige,blijkbaar zeer verschillende, MRNA troep ingredienten , ook werkt.
DNA schade lijkt mij onomkeerbaar of er moet iets in het immuunsysteem zitten dat dat ook kan herstellen .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tet » 08 aug 2022, 18:45

Osiris schreef:
08 aug 2022, 16:46
Als eerdere experts gelijk krijgen dan hebben velen voor de komende 5 jaar hun doodvonnis getekend met de spuiten .
Des te meer spuiten, hooguit 3 jaar te gaan, daarna permanente extreme gezondheidsschade of dood.
Wat een onheilsprofetieën. Ik bookmark deze pagina en spreek je over drie jaar.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 08 aug 2022, 19:38

Zet je wel de wekker. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 09 aug 2022, 00:05

Osiris schreef:
08 aug 2022, 16:46
Hangt ervan af of het ook via werkgevers gespeeld gaat worden en het een reden tot ontslag kan worden.
Neu, dat gesprek hebben we in de vorige ronde al gehad. Dan heeft hij een probleem, ik niet.
En mocht dat juridisch in de toekomst wél kunnen dan ontslaat hij mij maar. Een onderdeel van het bedrijf draait dan niet meer, daar heb ik de papieren voor.
Gaat niet gebeuren.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 09 aug 2022, 08:39

Witte wel schreef:
09 aug 2022, 00:05
Osiris schreef:
08 aug 2022, 16:46
Hangt ervan af of het ook via werkgevers gespeeld gaat worden en het een reden tot ontslag kan worden.
Neu, dat gesprek hebben we in de vorige ronde al gehad. Dan heeft hij een probleem, ik niet.
En mocht dat juridisch in de toekomst wél kunnen dan ontslaat hij mij maar. Een onderdeel van het bedrijf draait dan niet meer, daar heb ik de papieren voor.
Gaat niet gebeuren.
Zo denk ik er zelf ook over , mijn functie kan ook niet zo maar door anderen ingevuld gaan worden.
Ander personeel is ook al niet aan te komen.

Maar hoe velen denken daar anders over ??
Zullen angst weer laten overheersen in een tijd dat alles onbetaalbaar gaat worden .
Een gezin te eten moeten geven etc etc.
En het uiteraard juridisch dicht getimmerd word .

Het enige wat een werkgever misschien zal doen nadenken, is het al aanwezige personeelstekort in alle sectoren ( gevolg van abnormale oversterfte in alle leeftijdsgroepen , niet vergrijzing dus ) .
Het voortbestaan van bedrijven hangt al aan zijden draadje en als ze gehoor gaan geven aan regering om mensen te ontslaan ,die weigeren.
Nog niet zo ver, we zullen zien....
Ik doe niet mee i.i.g.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 09 aug 2022, 09:54

Genoemde oversterfte hangt af van overlijden en geboorte, als er minder geboren worden dan dat er meer sterven is er oversterfte.
En dat is sinds vorig jaar zomer abnormaal te noemen ( zie Expose link )
Aan beide kanten doen de ' vaccinaties ' hun werk.
Meer overlijden en veel minder geboortes door immense stijging vroegtijdige abortussen en babysterfte door genetische overdracht is ook al aangetoond.

Uiteraard niet alleen de oorzaak van personeelstekorten overal .
In NL immens hoog ziekteverzuim, meer dan 10% .
Ook daar een onderverdeling ; vaccinatieschade/bijwerkingen,vaccinatieweigeraars ( vooral zorg ) en burnouts overgebleven personeel zullen daar de boventoon zijn .
Daarnaast het constant testen en dientengevolge quarantaine van velen .

Alles terug te voeren op oorzaak ' vaccinaties ' .

En zo word alles gesloopt .

Geloof wat je wil geloven , maar doe in vredesnaam zelf onderzoek ( niet voor jou Witte :wink: )
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 09 aug 2022, 10:31

Wat ik mij afvraag, er is toch geen grote uitstroom van mensen vanuit nederland, waar komt dat personeelstekort vandaan. Door de corona golf, tenminste dat wordt beweerd, moest een groot deel van het volk thuis gaan werken of werd ziek. Nu een ruime tijd na die golf, is er geen personeel meer te krijgen.
Zijn die mensen allemaal nog ziek of hebben ze genoeg geld om in hun zelf te voorzien. Of zijn ze overleden.
Ze zijn foetsie.
Er is niet aan personeel te komen. Vreemd toch.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 09 aug 2022, 13:52

Witte wel schreef:
09 aug 2022, 10:31
Wat ik mij afvraag, er is toch geen grote uitstroom van mensen vanuit nederland, waar komt dat personeelstekort vandaan. Door de corona golf, tenminste dat wordt beweerd, moest een groot deel van het volk thuis gaan werken of werd ziek. Nu een ruime tijd na die golf, is er geen personeel meer te krijgen.
Zijn die mensen allemaal nog ziek of hebben ze genoeg geld om in hun zelf te voorzien. Of zijn ze overleden.
Ze zijn foetsie.
Er is niet aan personeel te komen. Vreemd toch.
In eerder geplaatste conclusies in dit topic niet zo vreemd en geprobeerd iedereen daarvoor te waarschuwen.

Volgens mij heb je zelf in verleden ook eens de Eudravigilance cijfers aangehaald.
De officiele medische meldingssite voor bijwerkingen medicatie,behandelingen en vaccinaties in Europa ( tegenhanger VS is VAERS ) .
Waar artsen ethisch verplicht zijn alle bijwerkingen te melden.

Na onderzoek in het verleden naar de site, waren die meldingen maar 1 tot 10 % van het werkelijke aantal.
Nu is artsen opgelegd niks te linken van de bijwerkingen aan huidige MRNA vaccinaties en is het percentage meldingen hoogstwaarschijnlijk zelfs minder dan 1% van het werkelijke aantal.

De laatste cijfers, die ik gezien heb, enkele maanden terug ;

Dit is een optelsom van AZ ,Moderna,Johnson ( Jansen ) en Pfizer .
Dit was enkele maanden geleden, zal inmiddels gestegen zijn als je het vergelijkt met de officiele data in de eerdere Exposé link, qua oversterfte.

ong 40.000 doden Europa = dus 1% , werkelijke aantal dus X 100 = 4 miljoen.
ong 4 miljoen milde tot zeer ernstige bijwerkingen Europa = dus 1% , werkelijke aantal dus X 100 = 400 miljoen.

Dus ja , gedeelte is dus foetsie en groot deel in ziektewet ,wat het hoge ziekteverzuim hier in NL mede verklaart en dus ook de personeelstekorten.

Niemand wil dit geloven betreffende de ' vaccins ' ....
Tja.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door MetalPig » 09 aug 2022, 15:20

Witte wel schreef:
08 aug 2022, 13:07
‘Schokkend telefoongesprek’: vader belt apotheek nadat zoontje (7) vaccinatieschade heeft opgelopen

https://rumble.com/v1f074n-father-whose ... e-omi.html
Ik heb daar wel vraagtekens bij. De man meldt dat hij zelf onderzoek gedaan heeft en dat er tienduizenden gevallen van myocarditis bij de CDC gemeld zijn.
Dan vraag ik mij af waar hij nog meer over liegt. Heeft hij wel een kind? Heeft hij wel een vrouw?

Ik vind een getal van ongeveer 50 gevallen per 1 miljoen 2e doses in de leeftijdsgroep 12-17 jaar. Tienduizenden gevallen, laten we zeggen 20 duizend, zou betekenen dat er 400 miljoen 2e doses zijn gezet bij Amerikaanse kinderen van 12-17 jaar. Ervanuitgaand dat iemand hooguit 1 keer een 2e dosis krijgt, zou dat betekenen dat er minstens 400 miljoen kinderen van 12-17 jaar in de USA zijn. Bij een totaal inwonertal van 330 miljoen lijkt me dat uiterst onwaarschijnlijk.

Weer zo'n geval waarbij de 'kritische denkers' hier op het forum gemakkelijk in de luren gelegd worden als het gaat om berichten die in hun straatje passen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 10 aug 2022, 20:19

Afbeelding
Een mobiele telefoon met de QR-code via de app CoronaCheck. © ANP / ANP.

Werkgevers willen coronatoegangsbewijs wel als optie: ‘Als laatste redmiddel’

De omstreden coronapas moet terug in de juridische gereedschapskist van het kabinet, vinden werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB Nederland.
Ook de cultuursector ziet heil in de QR-code als laatste redmiddel mocht het coronavirus toch nog heftig opleven.

Lees verder via link :

https://www.ad.nl/politiek/werkgevers-w ... ~a4f97a6a/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 10 aug 2022, 22:29

Vaccinaties werken blijkbaar niet meer, of hebben niet eens goed gewerkt maar dat laat ik in het midden, en er zijn geen nieuwe werkende opties en dan zou je als je een niet werkend iets in je lichaam gespoten krijgen ergens toegang toe verkrijgen en anders niet. Vele gevaccineerde mensen lopen gewoon een coronabesmetting op, geboosterd en wel, waardoor men kan opmaken dat het experiment niet geheel loopt zoals ervan verwacht zou moeten worden. Volgens Britse studies zou de boosterprik het risico op ziekenhuisopname met 88% verminderen maar momenteel liggen er hoofdzakelijk gevaccineerde mensen in het ziekenhuis. Dat is terug te vinden in diverse publicaties de afgelopen weken. De bescherming van de huidige vaccins tegen infectie met de omikronvariant van het coronavirus is beperkt.
Ik sta met vele bedrijven in contact, dat is een onderdeel van mij werk, maar wat het AD artikel suggereert dat bedrijven een toegangsbewijs verkiezen betwijfel ik. Het vertrouwen hierin is ver afgenomen en het MKB staat hier al helemaal niet op te wachten. Er zijn in de tussentijd al zovele tussenwegen ontstaan in het bedrijfsleven waar de reguliere media niet over schrijft dat te verwachten valt dat het bedrijfsleven deze maatregelen massaal negeert. Er zal wel meer voorzichtigheid en rekenschap toegepast worden maar dit maatregelpakket zal niet uitgevoerd worden. De overheid heeft het bedrijfsleven in de eerste ronde al laten zitten. Coronasteun geven maar dat was een tijdelijke oplossing, een lening, die wel naderhand terug betaald moest worden. Dus daar trapt het bedrijfsleven niet opnieuw in.
We moeten leren leven met de omstandigheid, of men nu wil of niet, dat is ook wat de overheid uit draagt. Dus leven met gezond verstand.
En wil men toch blijven deelnemen aan het grote experiment dan is dat vanzelfsprekend een eigen keuze.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie