Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80552
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 17 jun 2019, 13:40

Inderdaad Univers de uitkomst blijft giswerk. :grin:
We zien het wel.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80552
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 19 jun 2019, 13:14




En het circus is geopend. :mrgreen:
Wat een poppenkast gaat het weer worden.
Vannacht kon ik niet slapen dus was wat aan het zappen.
Zag ineens dat Trump zo zijn aankondiging ging doen in Florida op de CNN zender.
Dus ik bleef hangen maar niet lang.

Want na 6 minuten ongeveer als ik het goed heb draaide CNN de knop om en zag je alleen de presentatoren met elkaar kletsen.
Want Trump begon meteen negatief over de media.
CNN laat zich wel ontzettend kennen zeg.
Je hoort heel de speech uit te zenden als nieuwszender, hadden ze bij Obama nooit gedaan.
Ik schoot in de lach, vind het zo’n kleuter zender geworden maar goed.

Het circus gaat beginnen.
En dat gaat lang duren.
Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Ik vind Joe Biden wel een goeie, de man heeft een schat aan ervaring.
We zullen het zien.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 19 jun 2019, 13:45

vind het zo’n kleuter zender geworden maar goed.
En wat is Trump ?
Nog erger dan een kleuter.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80552
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 19 jun 2019, 13:49

Nee Trump is een clown. [joker]
En CNN kan er niet mee omgaan en dat zouden ze juist wel moeten kunnen als nieuwszender.
Maar daar ga ik het niet meer over hebben.

De strijd is begonnen, kijken waar het schip strand.
Wie zou jij willen daar als president ?
Heb je iemand op het oog ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 19 jun 2019, 14:14

Eerlijk gezegd, boeit het me niet.
Het zou mooi zijn als het iemand is, die niet op macht belust is.
En probeer zo iemand maar eens te vinden.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80552
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 19 jun 2019, 14:20

Ja dat is moeilijk inderdaad.
Maar laat het alsjeblieft een president waardig zijn.
Mij spookt Jo Biden in mijn hoofd.


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 20 jun 2019, 12:00

Zou wel eens wille weten hoe die Republikeinen erover denken als ze dit zouden zien/lezen ....

Afbeelding ..... [think] [think] [think]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 22 jun 2019, 09:15

wat is het toch een goedzak ........ dwz nú met de verkiezingen in aantocht ,,

WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse president Donald Trump blies tien minuten voor een geplande aanval op Iran die militaire actie af omdat daardoor 150 mensen zouden kunnen omkomen. Trump meldde op Twitter dat zo'n aanval niet ,,in verhouding zou staan'' tot het neerschieten van een onbemande Amerikaanse drone door Iran eerder deze week.

Volgens Amerikaanse media waren gevechtsvliegtuigen al onderweg, terwijl schepen van de Amerikaanse marine in aanvalspositie lagen, toen de aanvalsopdracht door het Witte Huis weer werd ingetrokken.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 23 jun 2019, 11:42

Het is niet de eerste keer dat de Amerikanen een digitale aanval uitvoeren op Iran. Eerder ontregelde de Amerikaanse overheid het Iraanse kernprogramma door de Iraanse centrale bij Natanz te infecteren met Stuxnet. Deze malware zorgde ervoor dat de centrifuges waarmee Iran zijn uranium verrijkte, veel sneller of juist veel trager gingen draaien, en zo uiteindelijk ontploften. ..... en dus
blijkt maar weer dat het miljeu hem/ze geen reet kan shchelen ,,als er in Boel of Borsele alleen maar een scheurtje is sluiten ze de tent ,,,nee hoor Donny laat het gewoon ontploffen ,,,,ha dat zal ze leren .......
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 23 jun 2019, 11:45

je zou bijna denken dat Donny een oorlog uitlokt en dan de verkiezingen erdoor ontregeld, de ´trouwe bende aanhangers ´stemmen op hen, de rest is oud vuil en hij zit er weer voor 4 jaar het idee alleen al
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11959
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door MetalPig » 24 jun 2019, 08:44

herman50 schreef:
20 jun 2019, 12:00
Zou wel eens wille weten hoe die Republikeinen erover denken als ze dit zouden zien/lezen ....

Afbeelding ..... [think] [think] [think]
Dat is (helaas) geen echte quote van Trump. Fake news!

https://www.snopes.com/fact-check/1998- ... ple-quote/

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 24 jun 2019, 09:59

Laat ik nou zo´n antwoord verwacht hebbe fijne dag
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 27 jun 2019, 10:13

maar hij doet zich wel voor als christen , zweren op twee bijbels - of hoe die joodse mag heten- en dan ++++++++

Afbeelding <alleen omdat ze een beter leven willen, ik hoop dat ze het nu veel beter hebben RIP


Afbeelding [burn]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 28 jun 2019, 07:30

ja Donny je staat niet boven de wet -hoewel je denkt van wel
LOS ANGELES - Donald Trump gebruikt in een video die hij donderdag via Twitter verspreidde muziek van Ozzy Osbourne, en dat is bepaald niet goed gevallen bij de Britse rocker en zijn vrouw.

Sharon Osbourne twitterde: "Na het ongeautoriseerde gebruik van Ozzy's Crazy Train vanmorgen, sturen we een kennisgeving naar de campagne-organisatie van Trump om hen te laten weten dat het ze verboden is muziek van Ozzy te laten horen in politieke boodschappen."

De presentatrice suggereerde grappend nog wat muziek die de Amerikaanse president mogelijk wel mag gebruiken in zijn campagne: Gold Digger van Kanye West, I Am The Bulldog van Kid Rock en Stranglehold van Ted Nugent. Deze drie artiesten hebben in het verleden hun steun voor Trump uitgesproken.
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80552
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 30 jun 2019, 11:24

Afbeelding
De Amerikaanse president Donald Trump steekt de grens over naar Noord-Korea om kort met de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un te spreken.

Trump zet voet op Noord-Koreaanse bodem als eerste president ooit.

Amerika en Noord-Korea gaan opnieuw praten over de denuclearisatie tussen beide landen. Dat zei de Amerikaanse president Donald Trump vandaag nadat hij in de gedemilitariseerde zone (DMZ) tussen beide Korea’s ruim drie kwartier in gesprek was geweest met de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un.

,,De bijeenkomst was heel goed, heel sterk. We zullen zien wat er kan gebeuren”, reageerde Trump na zijn gesprekken met Kim. Hij zei dat beide partijen teams zouden opzetten om vastgelopen gesprekken over het nucleaire programma van Noord-Korea los te trekken.
Beide leiders ontmoetten elkaar in het Freedom House aan Zuid-Koreaanse kant in de Koreaanse gedemilitariseerde zone (DMZ). Eerder stak Trump samen met de Noord-Koreaanse leider als eerste Amerikaanse president de grens over naar Noord-Korea.

Grote eer.

,,Stappen over die lijn was een grote eer”, zei Trump. ,,Het is een zeer moedige en vastbesloten daad,” reageerde Kim via een vertaler. Trump prees de banden met Kim en nodigde hem uit voor het Witte Huis. ,,We vinden elkaar aardig, begrijpen elkaar en dat kan tot mooie dingen leiden”, reageerde de Amerikaanse president. Geen enkele Noord-Koreaanse leider heeft ooit Amerika bezocht. Als Kim op de uitnodiging van Trump ingaat, zou dat een grote diplomatieke stap zijn voor Kim. Hij bereikte wat velen voor hem niet konden, namelijk om tafel gaan met een Amerikaanse leider.

Kim zou het ook een grote eer vinden als Trump zijn hoofdstad Pyongyang zou bezoeken. De Noord-Koreaanse leider zei dat hij en de Amerikaanse president Donald Trump een “uitstekende relatie” hebben. ,,Hierdoor kunnen we samen grote obstakels uit de weg ruimen.”
Nucleaire gesprekken
Trump en Kim gaven elkaar de hand en praatten vervolgens met verslaggevers voordat ze een gebouw aan de Zuid-Koreaanse kant van de grens binnengingen. Bijna een uur spraken ze daar met elkaar. De Zuid-Koreaanse president Moon liep na het gesprek met de twee mee naar buiten. De drie liepen terug naar de grens en namen afscheid van elkaar, waarna Kim de grens overstak naar Noord-Korea. Terwijl ze terugliepen zei Kim nog: ,,Dit gesprek is het signaal dat we vanaf nu ieder moment met elkaar om tafel kunnen gaan.” Het is de derde ontmoeting tussen de twee leiders in iets meer dan een jaar.

De Amerikaanse president nodigde Kim gisteren via Twitter uit om zijn hand te komen schudden. ,,Ik kijk ernaar uit om gedag tegen hem te zeggen”, zei Trump. ,,Al is er natuurlijk altijd een kans dat het niet doorgaat, maar het lijkt erop dat onze teams eruit gaan komen. We willen dit allebei. Het zal wel erg kort zijn. Alleen even handen schudden, maar dat is oké. Een handdruk betekent veel.”

Onderhandelingen.

De Verenigde Staten en Noord-Korea zijn in onderhandeling over het kernprogramma van het geïsoleerde regime in Pyongyang. Trump eist van Kim volledige ontmanteling van nucleaire wapens en ballistische raketten die met een kernkop kunnen worden uitgerust.
Eerder deze week meldde de Zuid-Koreaanse president Moon Jae-in dat achter de schermen gewerkt wordt aan een derde top tussen beide landen. De voorgaande twee ontmoetingen tussen Trump en Kim leverden weinig concreets op.

Afbeelding

BRON.




<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ook al zal Kim niet ontmantelen, dit is wederom een historisch moment wat niet eerder is voortgekomen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 30 jun 2019, 13:15

ohhhhhhhhhh nee,,, laat maar geen commentaar ....
alles van waarde is weerloos

Berjan1986
Student
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jun 2019, 22:18

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Berjan1986 » 30 jun 2019, 16:11

Tammy schreef:
30 jun 2019, 11:24
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ook al zal Kim niet ontmantelen, dit is wederom een historisch moment wat niet eerder is voortgekomen.
Echt, ga een fanclub voor Trump opzetten "solved:

Je bent echt te dom om te poepen en je reet af te vegen als je denkt dat dit historisch is. Ik kan me nog de vorige discussie met jou herinneren over die Trump en zijn gesprek met Jung. Jij helemaal in extase. Wat hebben we ook al weer gehad aan die gesprekken met Jung? Trump dacht een akkoord te hebben en Jung veegde zijn reet ermee af. Allemaal via twitter trouwens.

Eigenlijk is het sneu, deze hele show van Trump. De fans smullen ervan, de niet fans zien dwars hierdoor heen. Jung blijft een communist, hij blijft een dictator. Eigenlijk maakt Trump goede sier over de ruggen van de Noord Koreanen.
Driewerf bah...


Ik heb ook eens een drol gelegd, wat een historisch moment was nog niet eerder voorgekomen. En wat hebben we eraan? Geen moer.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80552
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 30 jun 2019, 16:23

Berjan1986 schreef :
Je bent echt te dom om te poepen en je reet af te vegen als je denkt dat dit historisch is.
Wat je van mij vind maakt mij niet uit Berjan1986.
Je zit er wel vaker naast over mij.
Maar dit soort taalgebruik laat ik mij niet zeggen .
Er zijn grenzen en dit is er eentje.
Je krijgt een ban .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80552
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 30 jun 2019, 17:39

Afbeelding

Hoe zinvol was deze historische ontmoeting?

PAJU - „Een groot moment, grote vooruitgang”. Donald Trump zelf liet er geen enkel misverstand over bestaan hoe de wereld zijn onverwachte ontmoeting met Kim Jong-un zou moeten duiden.

Historisch is zijn stap zeker, het is voor het eerst dat een zittende Amerikaanse president voet zette op Noord-Koreaanse bodem en het is voor het eerst dat de leiders van beide landen elkaar treffen in de Gedemilitariseerde Zone (DMZ), de smalle strook die de beide Korea’s al 66 jaar van elkaar scheidt.

Of er sprake is van grote vooruitgang lijkt meer de vraag. De Noord-Koreaanse leider is tot nu toe niet bereid geweest om, zoals Trump eist, zijn nucleaire arsenaal op te geven en er zijn geen aanwijzingen dat hij dat nu wel van plan is. In mei lanceerde Noord-Korea nog een aantal korte afstandraketten, en het land is gestopt met het repatriëren van de stoffelijke resten van Amerikaanse soldaten die omkwamen in de Koreaanse oorlog, een afspraak die bij de eerste ontmoeting van Trump en Kim in Singapore gemaakt werd.

Volgens sommige critici was de kortstondige ontmoeting dan ook niet meer dan een fotomoment voor beide staatshoofden. „Op dit moment zie ik niet wat Trump wil bereiken, want ondanks alle onderhandelingen van het afgelopen jaar is het aantal kernwapens van Noord-Korea niet gedaald. Integendeel, het zijn er alleen maar meer geworden”, stelt Joseph Yun, die zowel Obama als Trump adviseerde over het Amerikaanse Korea-beleid.

Volgens andere analisten kan de top echter wel degelijk een stap in de goede richting zijn. „Deze ontmoeting kan de eerste stap zijn naar een volgende top zijn waarin wel substantiële vooruitgang wordt geboekt”, stelt Sue Mi Terry, die in de Nationale Veiligheidsraad onder zowel Bush als Obama diende. „Misschien biedt Kim net genoeg om tot een tussenovereenkomst te komen.”

Twitter.

De ontmoeting was, hoe kan het anders, via Twitter tot stand gekomen. Donald Trump was al van plan de DMZ te bezoeken tijdens zijn staatsbezoek aan Zuid-Korea en nodigde Kim Jong-un via Twitter uit hem daar te treffen. Eerder had de president, ook op Twitter, al een paar hints gegeven dat hij aanstuurde op een ’spontaan’ treffen met Kim. De top werd uiteindelijk binnen een dag geregeld.

Het was de derde ontmoeting tussen beide mannen in een jaar tijd. Vorig jaar juni leverde de eerste top in Singapore niet meer op dan vage beloften van Kim en een tweede ontmoeting in Hanoi in februari van dit jaar werd zonder resultaat afgebroken. Amerikaanse functionarissen hadden eerder door laten schemeren dat een derde ontmoeting alleen zou plaatsvinden als er substantiële vooruitgang te verwachten was. Donald Trump heeft deze week duidelijk anders besloten.

Voor de Zuid-Koreaanse president Moon Jae-in was de ontmoeting in ieder geval een doorslaand succes. „President Trump is de vredestichter op het Koreaanse schiereiland”, verklaarde hij. „Ik hoop dat deze ontmoeting hoop zal geven aan de mensen in Noord- en Zuid-Korea.”


https://www.telegraaf.nl/nieuws/8371018 ... ontmoeting

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 01 jul 2019, 07:09

hoelang loopt ie daar nou al heen en weer het is niet de eerste keer dat ie over die stoerand stapt paar maanden geleden ´´´´´als eerste president handje in handje met kleine Kimi ,, dus speciaals is er niks .. uitgekookt is het wel ,, eerder stond in SMS idd hoe HIJ =Donny- het zou uitvogelen dus spontaan nee niet echt maarja , men smult ervan stouwt veren in een lichaamsdeel en Donny kan weer vooruit ,,als ie thuis komt gaat ie weer van ik vaag het hele land van de kaart ..... achja simpele ziel ,,he fijne dag [wave]
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie