Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 01 mar 2019, 09:45

Afbeelding ,,,, AD 1 3 2019 ..... ok goeie morge
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 04 mar 2019, 11:25

ja dit was te voorzien , HIJ doet nooooooit iets fout onze Donny

WASHINGTON (ANP/RTR) - De Amerikaanse president Donald Trump zegt dat het verhoor van zijn voormalig advocaat en vertrouweling Michael Cohen mede de oorzaak kan zijn geweest van het mislukken van de top met de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un...........

Trump zei direct na het mislukken van de top nog dat hij de gesprekken over denuclearisatie van Noord-Korea had beëindigd omdat Kim erop stond dat alle sancties tegen zijn land zouden worden ingetrokken,

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 08 mar 2019, 07:48

en toch is Donny kerngezond ....behalve vanbove ,,, maar kan ook -zg- sluikreclame tussen zitten Apple Lockheed enz..
Trump en Cook zaten naast elkaar tijdens een bijeenkomst over personeelsbeleid. De Amerikaanse president zei: "We waarderen het ontzettend, Tim Apple", over de toename van Amerikaanse banen bij Apple. Het is niet bekend of Trump de fout onbewust maakte, voor het gemak of bewust, als een blijk van dominantie.

Het is namelijk niet voor het eerst dat de Amerikaanse president de achternaam van een CEO verbasterde met de naam van een bedrijf. Toen Trump in 2018 zijn importheffingen tegen China aankondigde, werd hij bijgestaan door Lockheed Martin-CEO Marillyn Hewson. Of zoals Trump haar introduceerde: "Marillyn Lockheed".

Trump heeft er een handje van

Begin 2018 wilde Trump tijdens zijn State of the Union-toespraak een immigratieagent in het zonnetje zetten. "Hij staat bekend als DJ en CJ, hij zegt dat je allebei mag gebruiken", zei Trump. De man in kwestie heet echter Celestino Martinez, ook wel CJ, maar geen DJ. Trump stelde zijn Nationaal Veiligheidsadviseur John Bolton eens voor als 'Mike', en de Republikeinse minderheidsleider in het Huis van Afgevaardigden Kevin McCarthy werd 'Steve' genoemd door Trump.
http://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieu ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 08 mar 2019, 07:59

en toch is Donny kerngezond ....behalve vanbove ,,
Komt door de haarlak. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 08 mar 2019, 09:23

Afbeelding ..... :hahaha: :hahaha: :hahaha:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 12 mar 2019, 10:45

De Amerikaanse president Donald Trump heeft maandagavond zijn begroting voor 2020 gepresenteerd. Hij wil meer geld voor zijn omstreden muur op de grens met Mexico en defensie. Daarnaast wil de president flink snijden in sociale zekerheid.

Ook wil Trump dat er minder geld naar ontwikkelingshulp en het ministerie van Buitenlandse Zaken gaat. De begroting wordt de komende tijd de inzet van besprekingen met het Congres.
Naar verwachting verwerpt het Congres de begroting van 4,7 biljoen dollar (bijna 4.200 miljard euro) die Trump maandag bekendmaakte.

Zondag waarschuwden Democraten al dat de Republikeinse president afstevent op een herhaling van de begrotingsoorlog van vorig jaar, die leidde tot een gedeeltelijke sluiting van de overheid van vijf weken, een zogeheten shutdown.

Zij stelden in een reactie na de presentatie van de begroting dat de plannen "het papier waarop het geprint staat niet waard zijn".
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 18 mar 2019, 11:53

die vent voor eens en altijd een wieberen,
FBI: aantal haatmisdrijven in VS gestegen sinds aantreden Trump
Ook tijdens zijn campagne maakte Trump zich volgens critici schuldig aan opruiende taal jegens moslims. Toen hij net president was, wilde hij een inreisverbod voor moslims uit een groot aantal landen invoeren. Dit verbod werd na tussenkomst van diverse rechters teruggedraaid.
Ondertussen is het aantal haatmisdrijven tegen moslims sinds het aantreden van Trump volgens de FBI met 17 procent gestegen.
De Democraten riepen Trump zondag op zich voor eens en voor altijd uit te spreken tegen white supremacists en voor de rechten van Amerikaanse moslims. Het Witte Huis liet zondag weten dat dit niet gaat gebeuren. "De president is geen white supremacist. Ik weet niet hoe vaak we dat nog moeten herhalen", aldus perschef Mick Mulvaney

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 22 mar 2019, 10:02

hier zijn geen woorden voor mi,,,

Al de hele week heeft Trump het op de overleden senator gemunt. John McCain was de slechtste leerling van zijn klas en had ‘donkere vlekken’ op zijn nalatenschap, zo schreef Trump in het weekend, in boze tweets over onder meer het pikante, onbewezen ‘dossier’ over banden met Rusland en wilde nachten in Moskou. McCain bracht het onder de aandacht van de FBI.

Tijdens een bezoek van de president van Brazilië, Jair Bolsonaro, ging het maandag weer over McCain - Trump was nooit een fan van hem geweest, deelde hij mee. En Trump haalde bij een bezoek aan een tankfabriek in Ohio op woensdag nog eens naar hem uit. Hij had McCain ‘de begrafenis gegeven die hij wilde’, zei de president, en hij ‘kreeg geen dankjewel’. Het had over banen moeten gaan, maar Trump voegde er nog aan toe dat hij McCain nooit had gemogen.

https://www.ad.nl/buitenland/trump-hakt ... ~a74c7186/ .... én hij komt met alles weg ..niemand zal es zegge he zo íst genoeg geweest
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 25 mar 2019, 03:15

Afbeelding

Ruslandonderzoek Trump werkte niet samen met Russen.

Donald Trump had gelijk: zijn campagneteam heeft níet samenwerkt met de Russische overheid, concludeert speciaal aanklager Robert Mueller. Dat schrijft justitieminister Bill Barr in een samenvatting die vandaag naar het Amerikaanse Congres is gestuurd.

Na bijna twee jaar onderzoek en omvangrijke complottheorieën over een complot met Moskou is Trumps naam gezuiverd, stelt het Witte Huis direct. Trump reageerde zelf kort voordat hij vanuit Florida terugvloog naar Washington. ,,Dit was een illegale aanval die mislukt is. Ik hoop dat iemand naar de andere kant gaat kijken,” zei hij, vermoedelijk doelend op Democraten.

Domper.

De samenvatting van Muellers conclusies was een domper voor tegenstanders van Trump, die meenden dat Mueller Trump ten val zou kunnen brengen. Maar in zijn rapport schrijft de speciaal aanklager nu luid en duidelijk: ,,Het onderzoek heeft niet uitgewezen dat leden van het campagneteam van Trump hebben samengespannen of afspraken hebben gemaakt met de Russische regering bij haar activiteiten om de verkiezingen te verstoren.” Dat citaat gebruikt de Amerikaanse justitieminister Bill Barr in een brief over het eindrapport van Mueller aan het Congres. Overigens hebben de Russen wel geprobeerd samen te werken met team Trump, schrijft Barr.

Over het andere aspect van zijn onderzoek, de vraag of Trump heeft geprobeerd de rechtsgang te belemmeren, is Mueller minder eenduidig. Hij schetst in zijn rapportage de feiten zonder een oordeel te vellen, meldt Barr. ,,Hoewel dit rapport niet concludeert dat de president een misdrijf heeft begaan, pleit het hem ook niet vrij,” zo citeert de minister uit het langverwachte Mueller-rapport. De minister concludeert vervolgens dat er niet genoeg bewijs is voor obstructie van de rechtsgang, en dat Trump niet vervolgd zal worden.

Lees verder op onderstaande link:

https://www.ad.nl/buitenland/mueller-tr ... ~a0f69eb0/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mar 2019, 07:16

[think] :uhhhm: al 3/4 dagen gleden gelezen, maar niet gereageerd ...
dan toch effe , het is wel vreemd/raar dat die er eerst gekeken moet worden wat er naar buiten gebracht -kan- worden maar ja
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mar 2019, 07:37

minister van Justitie, William Barr, heeft zondag een samenvatting van,......... vier pagina's!!!!!!!!! van het onderzoek naar vermeende Russische inmenging tijdens de presidentsverkiezingen van 2016 overhandigd aan het Congres.<<<<<<<<<<<<<< ja je leest het goed 4hele pagina´s , van 2/3 jaar werk .....knappe gasten

. Mueller schrijft dat "hoewel dit rapport niet concludeert dat de president een misdrijf heeft begaan,<<<<<<< pleit het hem ook niet vrij!!!."
,Barr schreef in zijn brief dat hij met Mueller zal overleggen om te bepalen welke delen van het Ruslandonderzoek openbaar kunnen worden gemaakt
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP

Afbeelding
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 25 mar 2019, 09:36

Ik zat al over het plaatsen van het rapport op jou te wachten maar er kwam niks Herman50 . :mrgreen:
Dus dacht ik dan plaats ik het zelf. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mar 2019, 11:09

Sja, maar ben erachter dat je soms beter kunt zwijgen fijne dag allemaal
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mar 2019, 12:04

nee dat kan ik toch schijnbaar niet,,vooral als er zo geslijm aan te pas komt
dochtertje zag Paps zeker al achter de tralies ;;
Ivanka Trump heeft gereageerd op het rapport van Robert Mueller dat haar vader Donald Trump helemaal vrijpleit.>>>>>
( Mueller schrijft dat "hoewel dit rapport niet concludeert dat de president een misdrijf heeft begaan,<<<<<<< pleit het hem ook niet vrij!!!." )
In een tweet citeert ze Abraham Lincoln: ’De waarheid is over het algemeen de beste verdediging tegen laster’.
Trump vindt dat hij „volledig is vrijgepleit” nu de belangrijkste conclusies van het rapport van speciaal aanklager Robert Mueller naar mogelijke samenspanning met de Russen tijdens de presidentsverkiezing naar buiten zijn gebracht. „Geen samenspanning, geen obstructie, volledige en totale vrijpleiting. Hou Amerika groot!”, schreef Trump in een tweet.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 25 mar 2019, 12:17

Het volk wordt weer lekker belazerd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 25 mar 2019, 13:29

Twee jaar onderzoek wat 25 miljoen dollar heeft gekost.
Als hij van die belemmering ook helemaal word vrijgesproken ( word nog getoets door een rechter volgens mij ) dan zit het onderzoek er echt op.
Mocht het allemaal in het voordeel van Trump uitvallen dan zijn de Democraten natuurlijk nog niet tevreden.
Die gaan gewoon door net zolang totdat Trump het Witte Huis verlaat.

De kans is groot dat hij dat ook gaat doen maar niet door de Democraten maar gewoon omdat zijn eerste en misschien tweede termijn erop zit.
De Democraten hebben nu zware hoofdpijn maar met een aspirientje The Day after gaan ze weer met volle moed verder.
Mijn tip aan de Democraten : stoom je presidentskandidaten klaar voor de presidentsverkiezingen.
Hou je daar mee bezig, want ik las al ergens dat veel Amerikanen het beu beginnen te worden.
Het kost klauwen vol geld en ze kunnen niks bewijzen als die belemmering ook niks word.

Investeren in je eigen kandidaten lijk mij beter voor de Democraten dan dat eeuwige geschreeuw aan de zijlijn.
Want de tijd gaat snel, voordat je het weet sta je tegenover Trump bij de debatten.
Zorg dat je sterk overeind sta want hij veegt je zo van tafel als hij van tevoren niet is afgezet.

Want dit gaat hij uitbuiten tot op het bot.
En ik kan hem nog geeneens ongelijk geven.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 25 mar 2019, 13:35

helemaal eens Uni , ik snap niet dat ze dit ´zomaar´ pikke...maar ach ver van me bed -show- nietwaar fijne middag nog ,,, lijkt op een ander land chaos troef .. nee de hele wereld is een grote rotzooi :peace:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 26 mar 2019, 07:41

het is toch bij de konijne af wat die ........ tóch allemaal voor mekaar krijgt ......

Amerikaanse Ministerie van Defensie heeft achthonderdtachtig miljoen euro vrijgegeven om een gedeelte van een hek tussen de Amerikaanse en Mexicaanse grens te bouwen. Dat liet het hoofd van het Pentagon maandag weten (wat heeft de Defensie er eigenlijk mee te n°maken , wéér een vriendje op sie post
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
<maar heb je ooit een iemand iets horen zeggen over zijn ppak de poes ,,nee dacht het niet maar de rest kon over de kling gejaagd worden ,, klwijlzooi 1e klasse
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door herman50 » 26 mar 2019, 11:28

oke volges Donny is ie gezuiverd ,,alleen moet je niet verder lezen -AD vanmorgen- ,, op de vraag zien we nog wat van het rapport was het antwoord alleen Barr heeft het gezien , verder niemand en dat roept ook weer vragen op
er komt meer informatie maar -zoals dat heet in landsbelang - zullen er vele paginas zwart zijn gemaakt ,, Mueller heeft 500 getuigen gehoord en info uit 13 landen en hetgeen we zien zijn 4 A4tjes en dat na 2 jaar onderzoek .. dus van beide partijen vragen ze om meer en duidelijke uitleg
(btw, de hr Barr, is een minister die benoemd is door Donny zelf, óók dat roept dan vragen op .... beetje logies

Afbeelding de 4 A4tjes,,--AD 26 3 2019 :roll:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 26 mar 2019, 13:09

Ik weet niet hoe het precies zit maar volgens mij kan je een onderzoek als dit niet helemaal openbaar maken voor het publiek.
Ze hebben het over landsbelang o.a. en aangezien er ook geheime diensten in dit onderzoek zijn onderzocht lijkt mij openbaring niet mogelijk.
Men kan moeilijk namen van agenten naar buiten gooien , ik denk dat het juridisch gewoon niet kan.
Maar ik ben geen expert op dat gebied.
4 kantjes is weinig maar ik denk dat 40 of 400 kantjes ook niet genoeg zouden zijn geweest voor de Democraten.

Laten we eerlijk wezen , Trump moet vallen rechtsom of linksom of rechtuit of achteruit hij moet down.
Twee jaar en 25 miljoen dollar verder maken geen klap uit voor de Democraten.
We zijn weer gewoon terug bij dag 1.
Ik had ook niks anders verwacht eerlijk gezegd.
Ik zou heel erg verbaasd zijn geweest als dat wel zo zou zijn.

Intussen tikt de klok heel langzaam maar gestaag verder naar de volgende verkiezingen.
De lijsten worden al ingevuld wie zich kandidaat willen stellen.
Doe daar wat aan, maak je sterk anders loopt Donny ( ik zal de naam ook een keer gebruiken :mrgreen: ) met het tweede termijn aan de haal. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie