Donald Trump president ..... en wat nu?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door The Grey » 06 dec 2019, 17:28

univers schreef:
04 dec 2019, 20:15
Heeft Trump Gelijk? Hebben We Een Buitenaardse Oorlog Nodig Om Ons Te Verenigen?

Zijn naam is Prince Ea en hij heeft bijna 5 miljoen abonnees op YouTube. Hier is echt een geweldige kerel die een soort goeroe voor de ziel is. Hij zei dat president Trump zei dat hij de ruimte wilde veranderen in een 'oorlogsstrijddomein'. Dit klinkt gek, maar zoals Prince Ea het uitlegt ... Trump heeft gelijk. Een ruimteoorlog kan het antwoord zijn op al onze problemen hier op aarde. De snelste manier om wereldvrede te creëren zou een buitenaardse aanval zijn. Het zou de wereld verenigen om een ​​buitenlandse vijandelijke indringer te bestrijden. Zoals Prince Ea het zegt ... we verenigen ons in een conflict. Eerst geloofde ik dat niet, maar aan het einde van zijn video ... besefte ik dat hij gelijk had. Enge gedachte, maar de waarheid is vaak.



https://www.etdatabase.com/2019/12/is-t ... ar-to.html
Ja, euh. Nee.
Daarom is de ruimte niet tot oorlogsdomein verklaard. Als wij de intenties hadden om vanuit de ruimte wapens op elkaar te richten, dan was dat inmiddels wel gebeurt.

De reden waarom dit bestempeld is tot oorlogsdomein is vanwege satelieten. Schiet wat militaire communicatie satelieten uit de lucht en weg is de helft van je raket capaciteit. Schiet de GPS satelieten uit de lucht, al je raketten weten niet meer waar ze heen moeten.
-

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door The Grey » 06 dec 2019, 17:29

Tammy schreef:
06 dec 2019, 17:24
Werkloosheid VS nog steeds op laagste niveau in vijftig jaar.

De werkloosheid in de Verenigde Staten blijft op het laagste niveau in vijftig jaar. Dat blijkt uit vrijdag door de Amerikaanse overheid vrijgegeven cijfers over de arbeidsmarkt. In november had 3,5 procent van de beroepsbevolking boven de zestien jaar geen werk, net als twee maanden eerder. Daarvoor was dat in 1969 voor het laatst het geval.

Wat de nieuwe arbeidsmarktcijfers ook laten zien, is dat de handelsoorlog tussen de VS en China voorlopig weinig negatieve invloed lijkt te hebben op de werkgelegenheid. Afgelopen maand kwamen er 266.000 banen bij, de grootste toename sinds januari. Alleen in de industrie, de sector die het zwaarst te lijden heeft onder het handelsconflict, stagneerde de banengroei dit jaar grotendeels.

Herverkiezing.

Een lage werkloosheid is belangrijk voor president Trump in aanloop naar de verkiezingen van volgend jaar. Als de economie goed loopt, verhoogt dat zijn kansen op herverkiezing. Deskundigen van onder meer de universiteit van Yale dichten Trump een goede overwinningskans toe, tenzij er komend jaar een economische crisis uitbreekt. Naast een lage werkloosheid, kan Trump op dit moment steunen op een economische groei van rond de 2 procent en een gezonde inflatie.

De werkloosheid in de VS daalt al bijna tien jaar. Tegelijkertijd groeide de economie vrijwel onafgebroken. De laatste maanden ontstond volgens persbureau AP de verwachting dat de omstandigheden voor werkzoekenden wellicht slechter zouden gaan worden. Bedrijven zouden wachten met het aannemen van nieuw personeel tot er een doorbraak is in de handelsoorlog. Dat er nu toch weer veel banen zijn bijgekomen, laat zien dat van zo'n ontwikkeling vooralsnog geen sprake is.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/12/02/tr ... 9-a3982435

<<<<<<<<<<<<<<<<<

Not bad. :mrgreen:
Snel intermezzo:


:mrgreen:
-

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door The Grey » 06 dec 2019, 17:30

Dubbele post, excuus
Laatst gewijzigd door The Grey op 06 dec 2019, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80575
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 06 dec 2019, 17:32

Jij bent snel. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 06 dec 2019, 18:52

Lijkt Afbeelding wel. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door The Grey » 07 dec 2019, 00:11

univers schreef:
06 dec 2019, 18:52
Lijkt Afbeelding wel. :mrgreen:
Wow wow wow, als ik een super snelle cartoon zou zijn. Dan zou het toch echt deze zijn:
Afbeelding

Meep meep


edit: kan iemand me de code vertellen om het plaatje kleiner te maken? Is wel erg groot zo...
-

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 07 dec 2019, 00:37

:mrgreen: ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80575
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 07 dec 2019, 14:26

Dat verkleinen kan je doen waar je de foto upload.
Ik weet niet waar jij dat doet The Grey.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door The Grey » 07 dec 2019, 14:44

Tammy schreef:
07 dec 2019, 14:26
Dat verkleinen kan je doen waar je de foto upload.
Ik weet niet waar jij dat doet The Grey.
Heb hem van internet afgeplukt. Maar heb iets gevonden :)
-

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80575
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 07 dec 2019, 15:43

Ok anders kan ik de foto kleiner maken , let me know.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 07 dec 2019, 16:08

Hij is wel duidelijk, je ziet het niet over het hoofd. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80575
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Tammy » 07 dec 2019, 16:11

Inderdaad en erg leuk. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 09 dec 2019, 15:40

Golden Trump Aanbeden Als God In De Tempel!

Afbeelding

Hé, kijk hier eens. Ik heb gemerkt dat er een standbeeld van een Boeddha wordt aanbeden die precies op president Trump lijkt. Geen grap, echt waar. Dat niet alles, het standbeeld is uniek omdat het niet alleen 24-karaats verguld is, maar het krijgt ook een speciale echte gouden rob om zijn hogere beelden te tonen die de andere Boeddha's eromheen tonen. Nu is het misschien alleen ik of misschien zijn we het allemaal, maar dit lijkt meer dan alleen toeval. Trump houdt van 24-karaats gouden kleur, het is zijn favoriet. Ook heeft de tempel zelf de vorm van een UFO zoals een gigantisch moederschip is geland en de tempel zelf is geworden. Het kan zelfs een echte UFO zijn die wacht op het einde der tijden wanneer het moet vertrekken en alleen de waardigen met zich mee moet nemen ... IDK. Weten de monniken iets over president Trump dat we niet weten?



https://www.etdatabase.com/2019/12/gold ... emple.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door gusteman » 28 dec 2019, 14:40

Om het jaar in schoonheid te eindigen ..... en ook een heel klein beetje met de Kerstgedachte in het achterhoofd:

deze man heeft ons de afgelopen twaalf maanden meer beroerd dan elke andere publieke figuur; van een monkellachje to gierend en brullend over de grond rollend, van licht misprijzen tot weerzinwekkende afkeer: hij heeft het allemaal bereikt en dient daarvoor, zo meen ik toch, ook beloond te worden met de prijs van 'Idioot van het jaar'.

En hij is zich daar tevens van bewust, ook da is mijn mening ..... hoe valt anders zijn laatste stunt te verklaren?

WASHINGTON, D.C.—In response to the Christianity Today editorial calling for his removal, Trump called the magazine a “left-wing rag” and said, “I have done more for Christianity than Jesus.”

“I mean, the name of the magazine is Christianity Today, and who is doing more for Christians today? Not Jesus. He disappeared; no one knows what happened to him. But I’m out there every day protecting churches from crazy liberals.”

While Trump admitted that Jesus did do some things for Christianity in the past, Trump said he was doing more now and it was more substantial. “I’m appointing judges to help protect religious rights,” Trump stated. “How many judges has Jesus appointed? He says something about judging people in the future, but I ain’t seen it.”

Furthermore, Trump asserted that he “saved Christmas.” “Look what I’ve done,” he said. “You can say 'Merry Christmas' now. In fact, if you say ‘Happy Holidays’ and don’t immediately make it clear you’re referring to Christmas, you go to prison. What has Jesus ever done for Christmas? Be born? He wants credit for that? Come on.”
[wave2] [wave2] [wave2]
[wave2] [wave2] [wave2]
[wave2] [wave2] [wave2]

Geef toe, geen enkele stand-up comedian doet beter dan dit.


---------------------------

Edit: de bron, natuurlijk, was ik he-le-maal vergeten ... hier komt-ie

PLOEPS

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 28 dec 2019, 14:46

Met pijn in het hart, moet ik je gelijk geven. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door gusteman » 29 dec 2019, 15:29

Edit: het door mij hier geplaatste bericht is terug te vinden op deze pagina.
Reden: ik had het fout geplaatst, mijn verontschuldigingen voor het ongemak.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4698
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Witte wel » 05 jan 2020, 21:52

De drie dagen nationale rouw in Iran zijn voorbij ivm de aanslag op de Iraanse generaal Qassem Soleimani door de VS.
We gaan nu zien in welk wespennest Trump zich gestort heeft en hoe de VS dit tracht te overleven en wat dit voor de wereld gaat betekenen.
Ik voorzie eerst wat grijze wolken welke dra overschaduwt zullen worden door donkere. Maak je borst maar nat, er gaat nog wat komen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door univers » 05 jan 2020, 23:56

Ik zie steeds dat zwarte gebouw voor me, in N.Y.
Ik wacht er al jaren op.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Rudolf I
Onderzoeker
Berichten: 695
Lid geworden op: 12 apr 2014, 03:29

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Rudolf I » 06 jan 2020, 05:58

"Running 'till the peace comes back
Run along with Captain Jack"

Dat was een liedje uit 1995, met Trump in de aanslag kunnen ze blijven rennen.
Wat Trump kapot maakt (voor de Amerikanen) in 4 jaar tijd, kost de rest van de Amerikanen 25 jaar om ongedaan te maken.

Eigenlijk hadden we in 1995 redelijke vrede... Zal nu wel afgesteld zijn.
We zien allemaal iets anders
kijken door dezelfde ruit
vogelpoep of universum
Het is maar waar je toe besluit.

-Ietsje later- Huub van der Lubbe, De Dijk

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4698
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Donald Trump president ..... en wat nu?

Bericht door Witte wel » 06 jan 2020, 06:52

univers schreef:
05 jan 2020, 23:56
Ik zie steeds dat zwarte gebouw voor me, in N.Y.
Ik wacht er al jaren op.
Lijkt mij onwaarschijnlijk dat die Amerikanen wederom een gebouw opblazen om een oorlog de rectificeren echter zijn ze tot alles in staat. Het is overduidelijk gebleken dat zij met alles weg komen en nagenoeg het hele westen als makke schaapjes achter hen aan hobbelt. Zij hebben de macht in handen en ook het westen heeft niets in te brengen. Tenminste daar gaan ze van uit. Iran zal nooit over zich heen laten lopen en zal daar zeker op reageren.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie