De Verleiders in DWDD over privacy

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: De Verleiders in DWDD over privacy

Bericht door Berjan » 31 jan 2019, 11:11

Normaal kijk ik geen DWDD meer, maar nadat ik had gelezen dat er kritiek was gekomen op die "verleiders" ben ik eens gaan kijken. En inderdaad, plaatsvervangende schaamte heb ik gekregen van die uitzending. Ook die vrouw die als sidechick was ingehuurd was weinig kritisch. Maar dat is haar rol misschien ook niet. van Nieuwkerk daarentegen is wel door de mand gevallen. En die mensen van de verleiders. Ook wel bekend van hun theorie over 9/11.

Als zij gelijk hadden zouden wij het veiligste land ter wereld zijn, op gebied van terrorisme. Dan zouden ook veel meer mensen opgesloten zitten verdacht van terrorisme. En dat is niet waar, dat zien wij allemaal toch wel. Zo stelde George van hout dat als je in een omgeving met moslims woonde en mest zou kopen je als "staatsgevaarlijk" zou worden gezien. Een ander stelde dat dit "nooit meer over ging". Totale onzin. Zo ver reikt de hand van de AIVD niet. Dan zouden ze veel meer mensen moeten aannemen die alles monitoren.
Dit is allemaal bangmakerij...

Voor de rest was er ook een man die vertelde dat het bankwezen de schuld was van tikkie, een app om draadloos te betalen en dat dit gehackt is. Terwijl dit uiteraard de schuld is van de hackers zelf, niet van het bankwezen. Voor de rest snap ik niet dat men bang is voor draadloos betalen. Het is allemaal zo dicht als het maar kan.

Ze willen met de "verleiders" weer terug naar de middeleeuwen. Al denk ik vooral dat het hen te doen is om het geld. Bangmakerij helpt blijkbaar om mensen te lokken.

https://www.ninefornews.nl/blijkbaar-pi ... erleiders/

:rolfl:

Zien jullie de drogargumentatie ook? Als mensen GEEN kritiek hebben dan is het omdat de verleiders gelijk hebben. Maar als mensen WEL kritiek hebben dan hebben de verleiders "een pijnpuntje te pakken"...
Dus je kan gewoon met onzin aankomen en dan heb je een win-win situatie.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: De Verleiders in DWDD over privacy

Bericht door Mypos » 31 jan 2019, 19:27

Staat zoveel onzin in bovenstaande post dat ik niet zou weten waar ik moet beginnen in een reactie. Laat maar....

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: De Verleiders in DWDD over privacy

Bericht door Berjan » 01 feb 2019, 09:46

Mypos schreef:
31 jan 2019, 19:27
Staat zoveel onzin in bovenstaande post dat ik niet zou weten waar ik moet beginnen in een reactie. Laat maar....
Ik wist dat mensen als jij dit zouden schrijven. Maar heb jij er verstand van, of beaam je alles wat tegen veiligheidsdiensten ingaat en wat de veiligheidsdiensten in een slecht daglicht stelt?
Feit is dat de verleiders gewoon een stelletje randdebielen zijn die graag interessant overkomen terwijl ze de ballen verstand hebben..
Prima natuurlijk als die verleiders bij DWDD komen, maar dat het zo klakkeloos en kritiekloos is beaamd door van Nieuwkerk en die sidechick is iets wat niet goed is. "De verleiders" praten voor eigen parochie en hopen mensen geld uit hun zakken te kloppen. Zoals zij ook deden bij de bankenwereld en 9/11. Maar die mensen als experts te zien is natuurlijk erg naïef. Het zijn acteurs. Ga je toneelstukken ook klakkeloos en kritiekloos voor waarheid aannemen Mypos? Of behandel je acteurs daar wel zoals men die acteurs hoort te behandelen?

Maar goed, in jullie/jouw wereld is iedereen die in de beveiligheidsdiensten zit verdacht, om maar te zwijgen over Ollengren.

Voor de rest heb ik geen zin in nog een discussie met mensen die geloven in complottheorieën en die iedereen die anders denkt meteen ziet als "onzin verkopende" idioot.

Plaats reactie