Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door univers » 05 feb 2019, 20:13

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Berjan » 05 feb 2019, 22:41

Tammy schreef:
05 feb 2019, 15:43
Dit is zoooo invullen van mij terwijl ik totaal niet zo denk, kijk mij eens objectief zijn ?
Joh zo denk ik niet over mezelf nooit gedaan trouwens.
Ik zeg alleen hoe ik naar iets kijk.
Ik zie je dat bij andere ook doen trouwens.
Maar dat terzijde.
Dat zeg je toch altijd? Letterlijk zelfs. Dat jij beide kanten bekijkt, en mensen die kritiek hebben op Trump doen dit uit haat. Terwijl er ook genoeg mensen kritiek uiten op Trump zonder haat. Ik niet hoor, ik haat Trump in ieder haar die ik heb..


De ontmoeting met Noord Korea was knap maar ik maak me totaal geen illusies daar over.
Dat heb ik ook geschreven volgens mij.
Dan ontbeert je ook nog aan een goed geheugen. Jij was het die beweerde dat het historisch was, en dat andere presidenten dit nooit deden.
De ontmoeting was historisch maar die kleine dictator veranderd nooit in 1 dag en wellicht ook nooit.
Maar zolang men praat blijven de raketten in de grond Berman.
Zelfde met Putin, er zijn gesprekken achter gesloten deuren, jij en ik weten niet wat daar besproken word.
Zelfde met Noord Korea.
Hier ben ik het dus mee eens. Dus waarom ben je dan tegen het feit dat Obama en anderen niet stopten met het verdrag met de Russen? Zolang dat verdrag er is zal Rusland niets doen. Om maar niet de schijn te hebben dat ze stoute dingen doen. Voor de buitenwacht.


Een verdrag is geen ontmoeting maar een document met regels.
Daar worden handtekeningen onder gezet en dan moet het nageleefd worden.
Dat ik Obama zijn naam noem in mijn bericht is omdat het in het artikel staat en het over 2014 ging.
Was Hillary of wie dan ook president toen dan had ik die naam getypt.
Logisch niet ?
Jij reageert fel als ik het over Obama heb maar die naam staat er gewoon.
Neen hoor, het gaat mij om het feit dat jij Trump zo hoog hebt zitten en dat hij goed bezig was en Obama niet. Terwijl dit gewoon een goede oplossing was van Obama en Europa. Doen alsof de Russen nog te vertrouwen zijn, en dan in het geheim diplomatiek bedrijven. Veel beter dan zo openlijk te breken dat je weer lijnrecht tegenover elkaar komt te staan. Trump en Putin zijn allebei van die alphamannen. Die kunnen nogal vreemd uit de hoek komen.

En slapen in een Trump pyjama ?.............kan je niks beters verzinnen ?
En je verdenkt mij ervan zo te slapen ?
Verdenken ?..............nou nou dat klinkt onheilspellend maar niet heus.
Je kan natuurlijk ook op alle slakken zout leggen. Dit is gewoon spreekwoordelijk ,dat jij een fan bent van Trump. Snap je hopelijk heus wel.
Ik heb vaker kritiek gehad.
Vaak terecht en soms onterecht.
Ik zie jouw schrijven niet echt als kritiek.
Het is omgeven met woorden/zinnen die jij uitspreek over hoe ik ben.
Maar je kent me niet en ik merk dat jij vaak niet snap wat ik bedoel te zeggen.
Geef niks als ik mezelf maar snap.
Het enige wat ik van jou zie en lees is dat jij kritiek krijgt en dan zegt "invullen". In plaats van te leren van kritiek. Een soort verdedigingsmechanisme wat je ook kan zijn bij bedrijven. als bedrijven kritiek krijgen zeggen ze ook "we herkennen ons niet in de geschetste kritiek".
En men deed een plas, alles bleef zoals het was.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80644
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Tammy » 06 feb 2019, 03:50

Die wereld is zo gesloten Univers , ik weet niet wat zich allemaal afspeelt daar.
Ik weet niet wat er op zo’n hoogn niveau speelt.

Berjan bedankt nog voor je bericht, je kent me duidelijk niet.
Geef niks moet kunnen. [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door herman50 » 06 feb 2019, 07:15

sjonge jonge zit dit nou es allemaal te leze ,maar dat is wereldpolitiek in een notendop, ws het maar zo makkelijk allemaal een ding weet ik wel geen van alle zullen ooit zeggen wat waar en hoeveel bommen,,,hebben ....zoiets als nee heb net alles met oud vuil meggegeven maar achter in t schuurtje staan der nog wel genoeg ....he zulle we es kijken om de stoepen schoon te krijgen we ons ´wapenen´ tegen de regen ?? Fijne dag iederes
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Fenna » 06 feb 2019, 09:34

Tammy schreef:
06 feb 2019, 03:50
Ik weet niet wat er op zo’n hoogn niveau speelt.
Dat mogen wij niet weten Tamm en ik weet zeker dat ik ook niet alles wil weten.
Daar speelt zoveel rottigheid, dat wij als wel denkende mensen dat niet kunnen bevatten.
De echte wereldleiding, dat zijn mensen waar wij nooit kennis mee zullen maken, zij gebruiken ons als slaven en zij kennen geen emoties zoals wij.
Huwelijken in die kringen zijn gewoon zakelijke contracten, geld trouwt met geld thats it.
Als er een dood gaat is hun probleem niet het verdriet wat wij wel kennen, maar hoe verdeel ik het geld.
Koud en emotieloos zijn ze.
Zij offeren met groot gemak mensen op om hun doel te bereiken.
Onze royals horen ook bij de club.
De troonrede is een farce, zij hebben niets met ons mensen wij zijn alleen maar een gebruiksvoorwerp om een doel te bereiken.
Afbeelding
Afbeelding

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Berjan » 06 feb 2019, 09:39

Fenna schreef:
06 feb 2019, 09:34
Tammy schreef:
06 feb 2019, 03:50
Ik weet niet wat er op zo’n hoogn niveau speelt.
Dat mogen wij niet weten Tamm en ik weet zeker dat ik ook niet alles wil weten.
Daar speelt zoveel rottigheid, dat wij als wel denkende mensen dat niet kunnen bevatten.
De echte wereldleiding, dat zijn mensen waar wij nooit kennis mee zullen maken, zij gebruiken ons als slaven en zij kennen geen emoties zoals wij.
Huwelijken in die kringen zijn gewoon zakelijke contracten, geld trouwt met geld thats it.
Als er een dood gaat is hun probleem niet het verdriet wat wij wel kennen, maar hoe verdeel ik het geld.
Koud en emotieloos zijn ze.
Zij offeren met groot gemak mensen op om hun doel te bereiken.
Onze royals horen ook bij de club.
De troonrede is een farce, zij hebben niets met ons mensen wij zijn alleen maar een gebruiksvoorwerp om een doel te bereiken.
Je weet niet wat er op een hoog niveau speelt, maar voor de rest weet je wel dat ze emotieloos zijn, dat ze ons gebruiken als slaven, dat ze mensen offeren om hun doel te bereiken.. Dat zijn nogal wat woorden voor iets wat je niet kent.
Je lijkt mij wel, ik ken Tammy niet en toch waag ik het om haar te typeren.

Volgens mij kijk jij teveel op complottheorie sites. Geloof jij dat de vrijmetselarij ook vol zit met mensen zonder emotie die een doel willen bereiken? Die een NWO willen creeren?

En je zegt ook dingen die met elkaar in tegenspraak zijn. Zo zeg je "de echte wereldleiding, dat zijn mensen waar wij nooit kennis mee zullen maken" en vervolgens "onze royals horen daar ook bij". Wat is het nou? Is er een geheime wereldleiding, of leiden ze in het openbaar?

Echt, jouw typeringen vind ik vrij lachwekkend. Zoveel zeggen van iets "waar we niks van weten".

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Fenna » 06 feb 2019, 09:42

Jij weet niet wat ik weet.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door univers » 06 feb 2019, 10:24

Volgens mij kijk jij teveel op complottheorie sites. Geloof jij dat de vrijmetselarij ook vol zit met mensen zonder emotie die een doel willen bereiken?
Grootste voorbeeld Nr1 van Amerika.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Berjan » 06 feb 2019, 10:37

Fenna schreef:
06 feb 2019, 09:42
Jij weet niet wat ik weet.
Neen, maar ik weet wel dat jij "weet"..
Als je steeds eenzijdige sites bekijkt en nieuws vergaart creëer je een weetbubbel. JE denkt te weten, maar in feite is het niet waar.
Zoals christenen die kijken op christelijke sites, moslims die kijken op islamsites, atheisten die kijken op freethinker.nl..
univers schreef:
06 feb 2019, 10:24

Grootste voorbeeld Nr1 van Amerika.
Die mythe ken ik ja. Met de plattegrond van New York als grootste voorbeeld.
Mensen die daar in trappen zijn niet te benijden.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door univers » 06 feb 2019, 10:41

Welke mythe ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80644
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Tammy » 06 feb 2019, 11:50

Jij Fenna en Univers en sommige andere leden weten hier veel meer vanaf dan ik.
Ik geloof wel dat er op zeer geheim niveau hoog spel word gespeeld of poging tot beïnvloeding van sommige processen maar dat geloof heb ik uit losse stukjes.
Wij burgers komen er nooit achter inderdaad wat er nu precies speelt op dat niveau.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Einde INF-verdrag: hoeveel kernwapens hebben landen eigenlijk?

Bericht door Berjan » 06 feb 2019, 18:12

univers schreef:
06 feb 2019, 10:41
Welke mythe ?
Dat de VM alles op lijn heeft aangebracht. Als je lijnen trekt door Washington (want die was het, niet New York) dan schijnt het zo te zijn dat alle belangrijke gebouwen op die lijn staan.



Mensen schijnen hier in te lezen dat op de achtergrond de VM de touwtjes in handen heeft. En dit ongemerkt bij de mensen wil inprenten, of dat soort dingen.

Mensen die beweren dat de VM achter de gordijnen de touwtjes in handen hebben begrijpen niet dat ze dit denken omdat een of andere paus dit verzonnen heeft. In de tijd dat de RK en de paus de macht in handen hadden kwam de VM op. Als vereniging om ongestoord te kunnen praten over het leven en de geheimen van dat leven. Toen heeft de paus dingen verzonnen als "ze aanbidden satan, ze zijn uit op de wereldmacht" om het gepeupel aan zich te binden.
Terwijl de VM enorm goede dingen heeft gedaan, zoals tijdens de slavernij het helpen van gevluchte slaven.
Daarom heb ik plaatsvervangende medelijden voor mensen die de mythen over de VM geloven. En als VM'ers zelf zeggen "het is niet zoals jullie zeggen" dan zeggen de mythegelovigen "onderin is het goed, maar de echte slechteriken zitten bovenin". Alsof mensen die nergens van weten wel weten wat er bovenin zich afspeelt maar mensen die erin zitten niet? Zo doorzichtig...

De enige groep die ik verdenk van een regering binnen de regering is de wapenlobby. Die oorlogen organiseren en aan beide kanten wapens verkopen. Voor de rest is het mythe. Zoals het bankwezen en zo..

Plaats reactie