“Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

“Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door taigitu » 13 feb 2019, 13:05

“Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

28 januari, 2019

Hillary Clinton sluit niet uit dat ze in 2020 opnieuw een poging zal wagen om haar aartsrivaal te verslaan.
De Democrate, die in 2016 de presidentsverkiezingen nipt verloor van Donald Trump,
heeft in besloten kring toegegeven niet direct ‘nee’ te zeggen tegen een kandidaatschap.

Ze zou “nog deze week” tegen haar adviseurs gezegd hebben “dat ze de deur naar een kandidatuur in 2020 nog niet heeft gesloten”,
stelde Witte Huis-correspondent Jeff Zeleny van CNN gisteren. “Drie mensen uit haar entourage vertelden mij dat ze gezien
het nieuws rond de aanklachten tegen Trump-getrouwen, en zeker het nieuws rond Roger Stone, niets wil uitsluiten.
Dat wil nog niet zeggen dat er concrete plannen zijn of dat er een campagne op de planning staat.”

Zeleny voegt daar wel aan toe dat weinig verliezers van presidentsverkiezingen direct uitsluiten het nog eens te proberen,
maar dat de meesten het uiteindelijk niet doen. “Maar de mogelijkheid zit er wel in.
Zou ze de Democratische voorverkiezingen kunnen winnen?
Daar weet ik het antwoord ook niet op.”

Bron(nen): CNN
https://www.welingelichtekringen.nl/pol ... ingen.html


Afbeelding

Ze moet de knoop nog doorhakken..........
Maar ik zou het wel heel spannend vinden als ze er toe besluit!
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door Tammy » 14 feb 2019, 10:13

Zal moeilijk voor haar worden.
Wat ik heb begrepen zijn er veel vrouwen uit de hoek van de Democraten die zich hebben aangemeld.
Of zij het is die het uiteindelijk weer opneemt tegen Trump lijk mij twijfelachtig.
Maar we zullen het zien.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door Kristof Piessens » 14 feb 2019, 12:33

Tammy schreef:
14 feb 2019, 10:13
Zal moeilijk voor haar worden.
Wat ik heb begrepen zijn er veel vrouwen uit de hoek van de Democraten die zich hebben aangemeld.
Of zij het is die het uiteindelijk weer opneemt tegen Trump lijk mij twijfelachtig.
Maar we zullen het zien.
Hmmm, inderdaad het is te zien of ze zich kandidaat wil stellen voor de volgende presidentsverkiezingen, dat zou trouwens in de loop van dit jaar bekend moeten worden.

Als het blijkt dat ze opnieuw het presidentiele zetel wil gaan veroveren en ze slaagt in haar opzet om trump opzij te zetten is inauguratie van 2021 met clinton als eerste vrouwelijke president van de usa een feit en dient ook het jaartal herbekeken worden want als het juist is zou ze volgens de voorspellingen van nostradamus in 2016 al presidente geweest/geworden zijn...betekend dat men het aantal missende dagen vóór de kalenderwijzigingen tijdens de romeinse tijd moet bijtellen om ongeveer op de juiste jaartal uit te komen. Twijfel er niet aan dat dit klopt en dus gaat aftellen om synchroon te kunnen lopen met de voorspellingen zelf, allessinds vind ik het niet meer dan logisch, dat er drie kanditatuurpogingen nodig zal zijn om eindelijk president te worden, tammy wel zullen zien ofwel is men trump al beu of gaat clinton voor de tweede keer er aan met een vervanger van trump of hij zal een tweede achtereenvolgende termijn vervolmaken, hierna stopt het dan ook voor hem, maar die trend komt al wat vaker naar boven drijven, omdat het amerikaanse lange termijn denken er niet is, als je jong bent en president kan je op leeftijd nog eens president worden, spijtig genoeg de meeste presidenten zijn inmiddels al op leeftijd waardoor de kans groter is de twee maximale termijnen in 1 keer uit te doen.
Er is toch iets wat niet klopt, niet dat ik er in geloof, maar temeer omdat de voorspellingen niet volledig accuraat zal zijn met betrekking tot de indicaties van diens opgeschreven vaststellingen van de toekomst.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door Tammy » 21 feb 2019, 12:02

Kristof schreef :
als je jong bent en president kan je op leeftijd nog eens president worden,
Hoe kom jij daarbij Kristof ? :roll:
Dat kan helemaal niet in de Amerikaanse politiek, of ik heb iets gemist.

Bernie Sanders heeft zich ook kandidaat gesteld op 77 jarige leeftijd.
Ik denk dat Amerika niet op hem zit te wachten ondanks zijn populariteit toen met de verkiezingen.
Joe Biden denkt er nog over na , maar ik denk dat hij het gaat doen en grote kans maakt dan.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door MetalPig » 21 feb 2019, 12:16

Tammy schreef:
21 feb 2019, 12:02
Kristof schreef :
als je jong bent en president kan je op leeftijd nog eens president worden,
Hoe kom jij daarbij Kristof ? :roll:
Dat kan helemaal niet in de Amerikaanse politiek, of ik heb iets gemist.
Je hoeft je 2 termijnen niet aansluitend te hebben. Zo had Grover Cleveland een termijn als 22ste president, en later nog een als 24ste president. Ik denk dat Kristof zoiets bedoelt.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door Tammy » 21 feb 2019, 12:22

Ooh op die manier MetalPig, dank je wel voor de uitleg. :hands:
Ik heb dus wel degelijk iets gemist want dit heb ik nooit geweten.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door MetalPig » 21 feb 2019, 14:45

Tammy schreef:
21 feb 2019, 12:22
Ooh op die manier MetalPig, dank je wel voor de uitleg. :hands:
Ik heb dus wel degelijk iets gemist want dit heb ik nooit geweten.
Cleveland was ook de enige, en dat was eind 19 eeuw :mrgreen:

Grappig effect hiervan is dat Cleveland de 22ste en de 24ste president was, waardoor Trump is nu de 45ste president is, maar pas de 44ste persoon die president is.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door Tammy » 21 feb 2019, 15:22

Het heeft een kwartiertje geduurd, ik en rekenen werkt niet maar ik snap hem. :mrgreen:
Ik was al bang voor uren maar valt mee nu.
Dat is inderdaad grappig wat jij zegt MetalPig. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door Kristof Piessens » 23 feb 2019, 06:46

MetalPig schreef:
21 feb 2019, 12:16
Tammy schreef:
21 feb 2019, 12:02
Kristof schreef :
als je jong bent en president kan je op leeftijd nog eens president worden,
Hoe kom jij daarbij Kristof ? :roll:
Dat kan helemaal niet in de Amerikaanse politiek, of ik heb iets gemist.
Je hoeft je 2 termijnen niet aansluitend te hebben. Zo had Grover Cleveland een termijn als 22ste president, en later nog een als 24ste president. Ik denk dat Kristof zoiets bedoelt.
Ach, tammy, uit gewoonte weet je wel dat de gemiddelde leeftijd xx jaar is dat iemand president wordt, maar als je de lijst nagaat zijn er maar weinig presidenten die de twee termijnen gedaan hebben en slechts eenmalig president zijn geweest.

Van bush en Obama is geweten dat zij al twee termijnen aaneensluitend president zijn geweest en er zullen er nog veel zijn, bij uitzondering van cleveland die de twee termijnen met een periode tussenin president is geweest...bedankt voor de aanbrenging metalpig.


In ieder geval zijn er weinig voorbeelden buiten die van cleveland als voorbeeld genomen, strikt gezien nooit president worden voor hun dertigste, gemiddeld mogelijk pas de eerste keer president worden na hun dertigste, de reden hiervoor is enigszins eerst politieke ervaring op te doen en de amerikaanse wetten goed te kennen, maar wat ik wou meegeven is dat er weinig zijn die op termijn een dubbele presidentiele ambt ambiëren als 30 er en later als 50 er of 60 er of ietsje ouder... de meesten vinden de dood in hun eerste termijn of erna al...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door herman50 » 05 mar 2019, 13:46

WASHINGTON (ANP) - Hillary Clinton zal geen nieuwe poging doen om president van de VS te worden. Ze zei dat tegen de Amerikaanse zender News 12 Westchester en maakte daarmee een einde aan speculaties dat ze wellicht toch nog een poging zou ondernemen
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: “Hillary Clinton sluit niet uit dat ze mee doet aan volgende presidentsverkiezingen”

Bericht door Tammy » 06 mar 2019, 09:31

Heel verstandig van haar.
Verliezen van een figuur als Trump is al vernederend genoeg.
De Democraten hebben al een aantal mensen die de poging gaan wagen.
Ik denk niet dat Hillary nog veel vertrouwen geniet als presidentskandidaat.
Goed dat ze de eer aan zichzelf houd nu.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie