5 G

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: 5 G

Bericht door Witte wel » 14 apr 2019, 11:53

gusteman schreef:
14 apr 2019, 10:41
... en ik vrees dat je verloren bent voor de mensheid.
:rolfl:
Dan heb je een behoorlijk angst syndroom gusteman, waar overigens diverse behandelmethodes zijn die erg effectief blijken te zijn.
Wat droevig te noemen valt is dat men aan de hand van enkele geschreven teksten een oordeel geeft over een bepaalde persoon als die teksten niet geheel in het plaatje van de beoordelaar passen. Als andersdenkenden zich uiten worden deze hiermee direct geridiculiseerd op deze wijze wat ik minderwaardig vind. Even afgezien van welke wetenschappelijke rapportages, als die er al zouden zijn die onafhankelijk zijn uitgebracht, kan ik mij voorstellen dat er mensen zenuwachtig worden mbt G5 stralingen als sommige overheidsinstellingen uit diverse landen hier twijfels over publiceren. Maar als rationeel denkenden een hiermee moeite hebben en dan als uitlaatklep het betitelen van andersdenkenden als zijnde een verlorene voor de mensheid als remedie zien dan vind ik dat wel een beetje triest.
Het zou kunnen zijn dat je deze uitspraak als figuurlijk bedoelde maar dat maakt je reactie niet duidelijk. Ik interpreteer hem meer als een afgeven op.
En daar is hulp voor beschikbaar hoor. D'r zijn ook pillekes voor. :shock:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 5 G

Bericht door Tammy » 14 apr 2019, 11:59

Je bent me voor Witte wel. :post:
Ik vind Osiris bestempelen als verloren voor de mensheid iets wat ik heel raar vond om te lezen.
Niet leuk want Osiris is voor mij een zeer gewaarde member van dit forum.
Misschien lees ik het verkeerd ik hoop het maar.
Dit wil ik even gezegd hebben en verder laat ik het hier bij .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: 5 G

Bericht door Susan » 14 apr 2019, 12:46

Witte wel schreef:
14 apr 2019, 11:53
gusteman schreef:
14 apr 2019, 10:41
... en ik vrees dat je verloren bent voor de mensheid.
:rolfl:
Dan heb je een behoorlijk angst syndroom gusteman, waar overigens diverse behandelmethodes zijn die erg effectief blijken te zijn.
Wat droevig te noemen valt is dat men aan de hand van enkele geschreven teksten een oordeel geeft over een bepaalde persoon als die teksten niet geheel in het plaatje van de beoordelaar passen. Als andersdenkenden zich uiten worden deze hiermee direct geridiculiseerd op deze wijze wat ik minderwaardig vind. Even afgezien van welke wetenschappelijke rapportages, als die er al zouden zijn die onafhankelijk zijn uitgebracht, kan ik mij voorstellen dat er mensen zenuwachtig worden mbt G5 stralingen als sommige overheidsinstellingen uit diverse landen hier twijfels over publiceren. Maar als rationeel denkenden een hiermee moeite hebben en dan als uitlaatklep het betitelen van andersdenkenden als zijnde een verlorene voor de mensheid als remedie zien dan vind ik dat wel een beetje triest.
Het zou kunnen zijn dat je deze uitspraak als figuurlijk bedoelde maar dat maakt je reactie niet duidelijk. Ik interpreteer hem meer als een afgeven op.
En daar is hulp voor beschikbaar hoor. D'r zijn ook pillekes voor. :shock:
Prima geschreven Witte wel ;P!
En ik vind het niet een 'beetje triest zoals jij het noemde', ik vind het te afschuwelijk voor woorden om dan Osiris toe te dichten
dat hij, in de bewoordingen wat gusteman dus schreef: "en ik vrees dat je verloren bent voor de mensheid"..... :shock:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 14 apr 2019, 14:45

De mensheid is eerder verloren voor deze wereld.(vooral als ze zo door gaan).
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: 5 G

Bericht door Fenna » 14 apr 2019, 17:16

;P! Uni.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 14 apr 2019, 17:45

Ach ja, Gusteman en zijn reacties aan mijn adres...
Ben er na jaren al gewend aan geraakt.

Vond het slechts vreemd dat hij met zo'n stelligheid kon beweren dat Al13N een smartphone had en dat ie dat kon ' ZIEN ' !!??
Hoe dan ?
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 14 apr 2019, 17:49

Tammy schreef:
14 apr 2019, 11:59
Je bent me voor Witte wel. :post:
Ik vind Osiris bestempelen als verloren voor de mensheid iets wat ik heel raar vond om te lezen.
Niet leuk want Osiris is voor mij een zeer gewaarde member van dit forum.
Misschien lees ik het verkeerd ik hoop het maar.
Dit wil ik even gezegd hebben en verder laat ik het hier bij .
Ik maak er niet zo'n punt meer van.
Maar thanx anyway, ook aan het adres van Witte :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 14 apr 2019, 18:16

gusteman schreef:
14 apr 2019, 10:36
4l13N schreef:
13 apr 2019, 19:37
gusteman schreef:Maar ja, iedereen vindt zo'n smartphone zo ontzettend belangrijk, ik zie dat zelfs jij er ook één hebt.
Hoe kom je er bij dat ik er ook een heb?
Nou, gewoon lezen en interpreteren.
4l13N schreef:
13 apr 2019, 14:47
Loop bijvoorbeeld eens met je mobiel scannend naar WIFI-netwerken in een winkelstraat, bijna elke winkel heeft er 1.
Kan ook best dat mijn interpretatie onjuist is, maar dan laat je dat gewoon weten hoor.
Ik ging er van uit, zoals je het schreef, dat je verhaalde vanuit eigen ervaring ... wees nu eens eerlijk, wat je schreef behelst echt het absolute minimum aan informatie; duidelijkheid laat te wensen over waardoor de lezer weinig andere keus heeft dan interpretatie.
Zelf kan ik met mijn Nokia GSM geen WiFi netwerken opsporen, zodoende ...
Ah, erg duidelijk waar je stelligheid vandaan komt...
BTW voor je statistieken ; mijn conditionering, zoals je dat zo mooi verwoordt, was er al ver voordat ik het werk van de goede man David Icke leerde kennen.
Hij bevestigde veel van wat ik al langer ' wist ', zou je likeminded souls kunnen noemen....
Dus die vlieger gaat niet op.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: 5 G

Bericht door Witte wel » 14 apr 2019, 18:30

Osiris schreef:
14 apr 2019, 18:16
Dus die vlieger gaat niet op.
Osiris draait al ietsje langer mee in dit wereldje. Dat moet je alleen weten. En blijkbaar heb jij die achtergrond kennis niet gusteman.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 14 apr 2019, 21:50

Rond 5G ontrolt zich momenteel een wereldwijd soapcomplot met het gedemoniseerde huawei als spil. De zogenaamde TPTB hebben iets ontdekt waarvoor ze de uitrol van 5G willen dwarsbomen tot Huawei op de knieën gedwongen is en ze zelf de tech controleren. Het is momenteel de climax in de cyberoorlog tussen China en de 'VS'. 1 van de middelen die men weer inzet is het in diskrediet brengen van 5G via alternatieve media. Na het breken van Huawei manipuleren ze deze angst eenvoudig weer weg. Het valt me op dat ik hier in dit topic niets over lees?

Ik sluit me volledig aan bij gusteman's waarschuwing over smartphones en internet in het algemeen. De macht van de simpele 'like' button (het duimpje) is op zichzelf al beangstigend door de wetenschap die er achter zit. Het is bewust ontworpen als digitale drug. En de 'dealers' dulden geen Chinese concurrentie. Zij sturen gedrag en perceptie en Huawei staat op het punt hun zombies te kapen. Terwijl hele hordes de straling vrezen is het de informatie die het grootste gevaar vormt...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 15 apr 2019, 07:02

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 15 apr 2019, 08:06

Osiris schreef:
13 apr 2019, 21:07
Ben ik ook wel benieuwd naar .
Met slechts een simpele GSM en PC met kabelaansluiting.
Mag toch aannemen dat bepaalde privacy data hier op het forum voldoende afgeschermd worden ?? [think]
Remote viewing... Niets is onzichtbaar als je goed oefent.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 15 apr 2019, 08:07

Vitharr schreef:
14 apr 2019, 21:50
Het valt me op dat ik hier in dit topic niets over lees?
Dit topic gaat over de vermeende schadelijkheid van de straling, niet over de vermeende Chinese spionage.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 15 apr 2019, 08:39

MetalPig schreef:
15 apr 2019, 08:07
Vitharr schreef:
14 apr 2019, 21:50
Het valt me op dat ik hier in dit topic niets over lees?
Dit topic gaat over de vermeende schadelijkheid van de straling, niet over de vermeende Chinese spionage.
Ik zie dat de focus op de vermeende schadelijkheid ligt maar er wordt ook bewuste motivatie aan toegekend. Aangezien de topictitel '5G' is en de post in nieuws&actualiteit staat bevreemd het mij dat Huawei niet genoemd wordt gezien hun rol in de ontwikkeling van de techniek en de openbaring dat de entiteiten die vaak aangeduid worden als TPTB ogenschijnlijk een Aziatische concurrent hebben voor een NWO.

In NL roept de regering op tot een boycot van Huawei naar aanleiding van een hack bij ASML die ASML zelf tegenspreekt. Er gebeuren een hoop interessante zaken rond 5G die een .criticus op zouden moeten vallen volgens mij. Maar het zal aan mij liggen. Misschien heb ik een complotvirus opgelopen. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 15 apr 2019, 08:44

Vitharr schreef:
15 apr 2019, 08:39
MetalPig schreef:
15 apr 2019, 08:07
Vitharr schreef:
14 apr 2019, 21:50
Het valt me op dat ik hier in dit topic niets over lees?
Dit topic gaat over de vermeende schadelijkheid van de straling, niet over de vermeende Chinese spionage.
<..>> Maar het zal aan mij liggen.
Nee hoor, het is niet off-topic of zo. Het was alleen niet ter sprake gekomen, totdat jij erover begon. Eéntje moet de eerste zijn hè.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 15 apr 2019, 08:47

4l13N schreef:
13 apr 2019, 14:47
levensgevaarlijke 5G straling
Hoe is het in Zuid-Korea intussen?

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 15 apr 2019, 09:23

MetalPig schreef:
15 apr 2019, 08:06
Osiris schreef:
13 apr 2019, 21:07
Ben ik ook wel benieuwd naar .
Met slechts een simpele GSM en PC met kabelaansluiting.
Mag toch aannemen dat bepaalde privacy data hier op het forum voldoende afgeschermd worden ?? [think]
Remote viewing... Niets is onzichtbaar als je goed oefent.
Ik ga er zelf altijd maar vanuit dat alles wat aan internet gehangen wordt openbaar is. Privacy is een recht wat op internet voor velen geen waarde heeft. Daar heb ik al genoeg bewijs voor ervaren. Zelfs een onbeduidende site van mij is grondig gehackt om als Spamcentrum misbruikt te worden. Als gusteman bij beveiligde data zou kunnen zegt dat meer over zijn vaardigheden dan over de kwaliteit van de beveiliging. Die is in het algemeen meestal al achterhaald als hij gebruikt wordt. Op school hadden we de onbreekbare geodriehoek. We hebben die claim massaal ontkracht tot onze ouders dreigden te stoppen met het kopen van nieuwe. :mrgreen:

Met beveiliging van gegevens gaat dat net zo. De waarde van de gegevens doet er vaak niet eens toe, het gaat om de hack. Daarom kun je er beter vanuit gaan dat echte beveiliging op internet niet bestaat.
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: 5 G

Bericht door gusteman » 15 apr 2019, 10:27

Vitharr schreef:
15 apr 2019, 09:23
Als gusteman bij beveiligde data zou kunnen zegt dat meer over zijn vaardigheden dan over de kwaliteit van de beveiliging.
Voor diegenen die er aan twijfelen: gusteman kan nergens aan, gusteman heeft geen flauw benul van hoe hij zou moeten hacken en data stelen ... en gusteman vindt hacken en data stelen zowat het laagste wat je kan doen.

Voor gusteman zijn 'eer', 'geweten', en 'trouw' geen holle woorden maar pijlers van een gezonde maatschappij.
Want zonder die drie kan er onmogelijk vertrouwen bestaan ... en zonder vertrouwen krijg je een verziekte samenleving.

En dat is wat ik hier merk: 4l13N schrijft een zin die op verschillende manieren kan worden geïnterpreteerd ... ik interpreteer die zoals ik denk dat de bedoeling was en lap ... plots gaan de wenkbrauwen omhoog, antennes worden uitgestoken (figuurlijk) en alarmbelletjes gaan aan het rinkelen (figuurlijk).

Even als randbemerking: leuk hè, als je bij elke omschrijving moet bij vermelden hoe het moet geïnterpreteerd worden?

Maar dit geeft aan dat alle redelijkheid volkomen zoek is, overal wordt iets achter gezocht, bij elke zin 'voel' je gewoon dat je moet oppassen want ... wie weet ... misschien ziet iemand wel een verdoken bedoeling in die zin?

Ik heb het onlangs in een ander topic geschreven: waarom kunnen jullie nu eens niet gewoon je eigen moedertaal gebruiken zoals die bedoeld is?
Wat is dat voor iets 'een mobiel'? Spullen hebben een naam, waarvan een definitie bestaat ... gebruik dan ook die naam en niet één of ander woord dat in diverse betekenissen kan worden verklaard. En als je dat dan toch doet, vermeld erbij om welke betekenis het precies gaat.

4l13N schreef letterlijk: Loop bijvoorbeeld eens met je mobiel scannend naar WIFI-netwerken in een winkelstraat, bijna elke winkel heeft er 1.
Scannen met een mobiel ... [think]

Wat is dat dan? Want dat staat er niet bij vermeld, dat moet je als lezer maar zelf zien uit te dokteren.

Mijn kennis (en dat is per slot het enige waarover ik beschik om een mening te vormen, om een tekst te begrijpen enz) vertelt mij dat ik met een gewone standaard GSM geen WiFi netwerken kan opsporen.
Dus moet het al om een smartphone, een tablet, notebook of laptop gaan.
De drie laatste zijn behoorlijk omvangrijk om ermee door winkelstraten te flaneren dus is de meest voor de hand liggende optie dat het om een smartphone gaat.

Dus schrijf ik: Maar ja, iedereen vindt zo'n smartphone zo ontzettend belangrijk, ik zie dat zelfs jij er ook één hebt.
Ja, ik 'zie' dat inderdaad in de tekst van 4l13N (zoals ik hierboven heb uitgelegd) maar plots schieten de complotdenkende geesten in gang en worden allerlei verdenkingen in het debat gegooid.

Waar is het gezond verstand naartoe? Waar is de redelijkheid gebleven?

Dit doet me een beetje denken aan:
sp00k00ps-th3-4l13n schreef:I have OCD (Obsessive Compulsive Disorder) that forces me to have persistant negative thoughs (obsession) and the actions that arrive from the thoughts (compulsion).

I also have anhedonia (a breakdown of the dopamine receptors, resulting a person to feel very little, if no pleasure what so ever!) autism, Post Traumatic Stress Disorder, Adrenal fatigue (from living too stressful a life style, leaving me to feeling overstressed and over-tired) an auto-immune disease (where the immune system attacks other parts of the body, this is due to too much stress in my life and the OCD, adrenal fatigue...and PTSD!) plus a case of psychosomatic reactions to stress and stress inflicted upon other people. Psychosomatic meaning if I get too stressed, I will pick up whatever disease or disorder the person has, when not even being in close contact with a person who has said disease or condition, even when it is NOT contagious.

Oh...I'm also hypervigilante, which is kind of like a mild case of paranoia (it's where a person notcies more negative things in their surroundings or envirnment than what is actually there, or where they think people near them are gossiping about them). it's not paranoia, as there are no hallucinations or delusions, but they are commonly diagnoased as the same thing. For a while, I had a manic depression (where a person experiences hallucinations and delusions of depression, depressing things being said about them or to them, death and suicide).
Als je de tekst hierboven leest dan zie (inderdaad, 'zien') je daar staan: ... from living too stressful a life style ...
Nou, als je een TE stressvol leven hebt, doe er dan wat aan en zorg ervoor dat je een MINDER stressvol leven hebt ... dan gaan die klachten ook weg.

Er staat ook geschreven: ... I will pick up whatever disease or disorder the person has ...
Dat is natuurlijk niet correct want 'picking up a disease' kan enkel wanneer je wordt besmet door de drager van een ziekte en dat vereist contact van kortbij.
De schrijver beweert hier echter dat zij/hij kan een besmetting oplopen zonder dat er enige vorm van contact of nabijheid is geweest en zelfs wanneer het een niet besmettelijke ziekte is.
Dat is natuurlijk klinkklare nonsens waaruit volgt dat:
1) de schrijver niet ernstig wordt genomen en zich daar niet lekker bij voelt;
2) de schrijver niet beseft dat het ziektegevoel niet komt door een vorm van besmetting door anderen maar louter het gevolg is van inbeelding.

Waarom heb ik nu dit stukje tekst hier geplaatst en er mijn leesbevinding over mee gegeven?

Omwille van de 'naam' van de schrijver sp00k00ps-th3-4l13n

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 15 apr 2019, 11:01

Omdat je mijn tekst als vertrekpunt gebruikt wil ik graag verduidelijken dat ik geen hacker in je zag hoor. Het ging mij om de insinuatie dat als jij aan die info kon komen de privacybeveiliging van het forum niet goed genoeg zou zijn. Dat vond ik een naieve uitspraak op internet omdat volgens mij iedereen die het wil overal bij kan.

De suggestie dat jij die moeite zou nemen om te achterhalen wie in deze discussie een smartphone bezit is volkomen absurd en paranoide.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 15 apr 2019, 19:06

gusteman schreef:
15 apr 2019, 10:27

Er staat ook geschreven: ... I will pick up whatever disease or disorder the person has ...
Dat is natuurlijk niet correct want 'picking up a disease' kan enkel wanneer je wordt besmet door de drager van een ziekte en dat vereist contact van kortbij.
De schrijver beweert hier echter dat zij/hij kan een besmetting oplopen zonder dat er enige vorm van contact of nabijheid is geweest en zelfs wanneer het een niet besmettelijke ziekte is.
Dat is natuurlijk klinkklare nonsens waaruit volgt dat:
1) de schrijver niet ernstig wordt genomen en zich daar niet lekker bij voelt;
2) de schrijver niet beseft dat het ziektegevoel niet komt door een vorm van besmetting door anderen maar louter het gevolg is van inbeelding.

Waarom heb ik nu dit stukje tekst hier geplaatst en er mijn leesbevinding over mee gegeven?

Omwille van de 'naam' van de schrijver sp00k00ps-th3-4l13n
Toch nog maar een reactie dan.
Allereerst blijkbaar een ''verkeerde'' interpretatie mijnerzijds op de ''verkeerde'' interpretatie van wat Al13n schreef.
Had dezelfde gedachtengang als hij.
Voor zover excuses.

Ik zelf heb al jaren last van huidige 4G , mijd daarom drukke plekken waar iedereen met hun smartphone flaneert.
Heb ook geen WIFI in huis,voor zolang als dat nog mogelijk is.
Een avondje ontspannen een drukke kroeg of restaurant bezoeken is er al niet meer bij.

Echter met geciteerde stuk ben ik het niet eens, om dezelfde reden, namelijk ook 4G/5G straling is trilling.
Dat je wel degelijk iets ' over kunt nemen van een ander ' ook klachten of ziektes ( verstoorde trillingen ).
Vraag maar eens aan een magnetiseur.

Zelf heb ik bij Reikibehandelingen regelmatig gehad dat ik zeer tijdelijk klachten 'overnam' om blijkbaar te kunnen signaleren waar de problemen zitten.
Deze klachten of ziektes ontstaan door verstoringen in het omringende aura ( trillings ) veld.
Uiten zich pas als laatste in het fysieke lichaam.
Door bezig te zijn met de behandeling zit je met eigen auraveld in het veld van degene die word behandeld, dus kan er wel degelijk een soort van 'kruisbestuiving' plaatsvinden.

Hoogsensitieve personen zijn hier het meest kwetsbaar voor ,evenals voor de EMP straling, die 5 G in weze is.
Kan me voor een hoop andere zaken en/of mensen behoorlijk afsluiten, zeker als de zaak of persoon al direct weerstand oproept.
Echter dit soort straling gaat dwars door de fysieke mens heen.
Alleen blijken bomen met een stam van meer dan 30 cm doorsnede een obstakel te zijn en worden ook rigoreus gekapt in stedelijke gebieden, heb ik al begrepen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie