5 G

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 26 apr 2019, 22:33

Osiris schreef:
26 apr 2019, 22:12
Je geeft precies dezelfde argumenten die voortdurend gebruikt worden om het hele gebeuren te ontkennen.
Dus laat maar...
Met alle respect; van de alternatieve kant hoor je dit ook veel te vaak:
Heeft toch weinig nut bij degenen, die het toch niet kunnen bevatten
Dat staat bekend als Argumentum ad ignorantiam.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 27 apr 2019, 07:40

Met alle respect, als iedereen zich als makke schapen naar de slachtbank wil laten leiden, so be it.
Ben er klaar mee .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 27 apr 2019, 07:45

Veel mensen, zijn ziende blind.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: 5 G

Bericht door Gast1 » 27 apr 2019, 08:32

Vitharr schreef:
26 apr 2019, 22:33
Heeft toch weinig nut bij degenen, die het toch niet kunnen bevatten
Dat staat bekend als Argumentum ad ignorantiam.
Argumentum ad ignorantiam? :grin:

Dat is er weer eentje om te onthouden Akela :wink:

gusteman

Re: 5 G

Bericht door gusteman » 27 apr 2019, 10:47

Osiris schreef:
26 apr 2019, 21:57
Heeft toch weinig nut bij degenen, die het toch niet kunnen bevatten
waarop Vitharr reageerde met
Vitharr schreef:
26 apr 2019, 22:33
Dat staat bekend als Argumentum ad ignorantiam.
Als mensen iets niet kunnen bevatten (zoals Osiris gebruikte als argument) wijst dit vooral op hun onmogelijkheid, dus buiten hun wil om, het te bevatten.

Anders wordt het wanneer mensen iets niet willen bevatten ... dat gebeurt niet op basis van onmogelijkheid maar op basis van onwil.
Maar dat hoeft daarom nog niet meteen te wijzen op kwade wil.

Die onwil zag je bijvoorbeeld ook (daar gaan we weer) bij de immense genocides die voor, tijdens en na de tweede wereldoorlog doorheen de wereld hebben plaats gevonden.
Enorme aantallen mensen beweerden (te goeder trouw) dat zij niet op de hoogte waren van die genocides terwijl dit wel het geval was ... hun brein weigerde gewoon het te aanvaarden omdat het denkbeeld te verschrikkelijk was of te erg in ging tegen wat door hen als aanvaardbaar werd beschouwd.

Kan je dan stellen dat die mensen onwil betoonden, dat zij het niet wilden weten?
Of ging het om onkunde, het niet kunnen bevatten?

Het is niet eenvoudig om (in een schriftelijke discussie waar je niet de mogelijkheid hebt tot heen- en weer argumentering en je vooral de lichaamstaal ontbreekt) met zekerheid te gaan stellen dat iemand onkundig of onwillig is.

Je kan wel proberen dit uit te vinden, bijvoorbeeld door het wijzen op een drogredenering ... maar zolang de opponent hier niet op reageert in heldere bewoordingen zonder ambiguïteit moet je het doen met een veronderstelling en valt het argument van de drogreden dan ook van de tafel.

Zowat het enige wat hier met zekerheid kan gesteld worden is dat het argument van Osiris (... niet kunnen bevatten ...) altijd geldt voor elke invalshoek (een mes dat aan twee kanten snijdt) ... en daardoor zichzelf dus opheft en nietszeggend is.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 27 apr 2019, 19:40

univers schreef:
27 apr 2019, 07:45
Veel mensen, zijn ziende blind.
Dat zeggen ze maar het is meer dat iedereen in zijn eigen wereld leeft denk ik. Het voorbeeld wat ik gaf met de kennissen die een 5G reactie meenden te krijgen door de 5 Ghz band van het WIFI modem bewijst wederom dat mijn oma gelijk had toen ze zei dat een mens het meest lijdt door het lijden wat hij vreest. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 27 apr 2019, 19:55

Osiris schreef:
27 apr 2019, 07:40
Met alle respect, als iedereen zich als makke schapen naar de slachtbank wil laten leiden, so be it.
Ben er klaar mee .
Dat vind ik weer erg makkelijk. Ik vind het jammer dat je er voor kiest in angst te leven en dat door te geven. Maar goed, jouw keuze.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 29 apr 2019, 09:37

Osiris schreef:
27 apr 2019, 07:40
Ben er klaar mee .
Ja, irritant hè, als mensen je doemscenario's niet klakkeloos voor waar aannemen en vragen gaan stellen waar je geen antwoord op hebt.

Veel plezier met je angst [wave]

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 29 apr 2019, 18:51

Tja makkelijk hè , alles op angst gooien.
Ik heb helemaal geen angst voor die 5 G.

Laat maar komen,als toch niemand in verzet komt, des te eerder zijn we allemaal naar de klote en kan de bezem er door.
Mijn verlangen naar het 'volgende stuk' word er alleen maar groter door en zal alleen maar sneller gaan plaatsvinden met die upscaling van straling.

Heb alleen maar medelijden met de onbewuste rest,die niet weet wat ze gaat overkomen.
En de reden waarom ik het topic in eerste instantie plaatste.
Niet uit angst.

Maar goed, jullie weten het toch beter... [wave]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 29 apr 2019, 19:32

De veranderingen zijn heel goed voelbaar.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 29 apr 2019, 20:02

Osiris schreef:
29 apr 2019, 18:51
Heb alleen maar medelijden met de onbewuste rest,die niet weet wat ze gaat overkomen.
[think]
Osiris schreef:
29 apr 2019, 18:51
Laat maar komen,als toch niemand in verzet komt, des te eerder zijn we allemaal naar de klote en kan de bezem er door.
Ik ben dan wel geïnteresseerd naar de reden waarom jij vindt dat mensen die hier van overtuigd zijn geen medelijden waardig zouden zijn?

Zoals ik je lees claim je regelmatig dat annihilatie bevrijdend werkt.
Osiris schreef:
29 apr 2019, 18:51
Tja makkelijk hè , alles op angst gooien.
Ik heb helemaal geen angst voor die 5 G.
Jij dan misschien niet maar ik ken hordes mensen die dat wel krijgen door dit soort onderwerpen. Wat voegt dat toe aan hun leven dan? Zelfs al vergaat de wereld morgen in een zee van vuur dan zullen er nog hordes mensen zijn die liever onbewust zijn. En als mensen er wel over willen praten gooi je de deur dicht als ze kritisch zijn. Zonder een kritische geest kan er geen sprake zijn van bewustwording. Op youtube is volgens sommigen de Aarde rond, volgens anderen plat en volgens weer anderen hol. Ik neem aan dat je zelf ook een voorkeur hebt voor 1 van die varianten? Als iemand jou dan van het tegendeel wil bewijzen, is het openen van een topic met zo'n filmpje dan genoeg om jou van gedachten te laten veranderen?
Osiris schreef:
29 apr 2019, 18:51
Maar goed, jullie weten het toch beter... [wave]
Dat zeg ik niet. Ik voer argumenten aan die aangeven waarom ik me geen zorgen maak over 5G. In reactie daarop insinueer je dat ik een mak schaap ben. Het komt heel raar over als jij claimt dat mijn ervaring niet kan kloppen. Daarmee lijk jij te insinueren dat je het beter weet. Het enige wat ik doe is met je delen dat ik andere kennis heb dan jij. Jij doet alsof dat niet kan en als gevraagd wordt naar jouw motivering voer je je eigen ervaring aan. Waarom die ervaring verschilt zou ik interessanter vinden dan een discussie over welke ervaring superieur is.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 29 apr 2019, 20:16

Ik zal een voorbeeld geven van wat ik bedoel;

Hier is een 'Alien expert' aan het woord die verteld dat 5G inderdaad storend is voor mensen maar dat het door de 'Andromedans' uitgerold wordt om de aliens die zich als mens vermomd hebben te ontmaskeren. Volgens hem is 5G bedoeld om de invasie te stoppen en worden verhalen zoals in jouw filmpje door TPTB (de deelnemers aan de alien invasie) verspreid om de mensheid tegen 5G te laten zijn zodat ze de invasie succesvol af kunnen ronden en de NWO een feit is;



Ik vind het bullshit maar wat is nu waar? Volgens de vele aanhangers van deze theorie behoor jij ook tot de makke schapen. En zo zijn er talloze visies op 5G. Ik vind het dus alleen maar goed dat er kritische vragen volgen op zo'n onderwerp.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: 5 G

Bericht door Berjan » 30 apr 2019, 20:47

Osiris schreef:
29 apr 2019, 18:51
Tja makkelijk hè , alles op angst gooien.
Ik heb helemaal geen angst voor die 5 G.

Laat maar komen,als toch niemand in verzet komt, des te eerder zijn we allemaal naar de klote en kan de bezem er door.
Mijn verlangen naar het 'volgende stuk' word er alleen maar groter door en zal alleen maar sneller gaan plaatsvinden met die upscaling van straling.

Heb alleen maar medelijden met de onbewuste rest,die niet weet wat ze gaat overkomen.
En de reden waarom ik het topic in eerste instantie plaatste.
Niet uit angst.

Maar goed, jullie weten het toch beter... [wave]
Grappig dat jij, ja juist jij, zegt "jullie weten het toch beter"... Als er een denkt het beter te weten ben jij het wel... En dat allemaal omdat jij in jouw familie mensen kent die vaagheden hebben wat jij wijt aan 4g. En als mensen dan zeggen "die ziekte was er al voor 4G er was, dus het hoeft niet door 4G te komen" ben je op jouw pik getrapt... Erg doorzichtig allemaal...

Echt, je laat je steeds meer kennen als iemand die niet helder denkt, die niet kan discussiëren en die wel meent alles te weten. De rest is ziende blind..

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 30 apr 2019, 21:57

En jij bent de grootste blindganger.
Ik zit nog steeds te wachten op mijn vraag.
Beantwoord die maar eerst, voordat je commentaar op een ander geeft.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: 5 G

Bericht door Gast1 » 01 mei 2019, 07:20

Ik heb de eerste twee pagina's van dit topic zojuist gelezen ...
Daarna ben ik maar gestopt ... triest hoor (behoudens de opmerking van Witte wel dan ;P! ), ik kan heel goed begrijpen dat Osiris er even van tussen is.

Osiris, weet dat ik aan je denk kerel.

:loveU:

En ik denk te weten dat je dat weet.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: 5 G

Bericht door Berjan » 04 mei 2019, 16:35

univers schreef:
30 apr 2019, 21:57
En jij bent de grootste blindganger.
Ik zit nog steeds te wachten op mijn vraag.
Beantwoord die maar eerst, voordat je commentaar op een ander geeft.
Als je eens aangeeft welke vraag dat is.. Of is knippen en plakken van die vraag zelfs al te moeilijk voor je?

Kom op, Osiris gaat uit van een totaal verstoord wereldbeeld omdat hij enkele ervaringen heeft die hij toeschrijft aan 4G. Zoals iemand die ziek wordt, familieleden die bang worden, een paar fysieke problemen. En als er dan met links op wordt gewezen dat die fysieke ongemakken al eeuwenlang bekend zijn en dat er toen toch geen 4G was, is zijn reactie dat mensen mak als schaapjes naar de filistijnen gaan...

Ik denk overigens dat Osiris de reden is voor het bang worden van zijn familieleden. En niet 4G. Zo negatief als die persoon in het leven staat. :rolfl:


troll troll troll

Dan ben je gewoon niet bezig met een gesprek of discussie maar ben je zo autistisch zeker van je zaak dat er geen land met je te bezeilen is.

Wat me ook opvalt is dat de wat nuancerende mensen hier altijd met een grote bek beantwoord worden en dat mensen die zo zijn als osiris altijd met applaus begroet worden. Want die mensen ook zeggen. Hoe erg ze ook op hun plek zijn gezet.. Soms heb ik het idee dat dit een forum van antideeltjes is. Wat links is voor de normale wereld is rechts op dit forum en wat rechts is in de gewone wereld is links op dit forum. Wat omhoog in de gewone wereld is is naar beneden op dit forum. etc...
Gast1 schreef:
01 mei 2019, 07:20
Ik heb de eerste twee pagina's van dit topic zojuist gelezen ...
Daarna ben ik maar gestopt ... triest hoor (behoudens de opmerking van Witte wel dan ;P! ), ik kan heel goed begrijpen dat Osiris er even van tussen is.

Osiris, weet dat ik aan je denk kerel.

:loveU:

En ik denk te weten dat je dat weet.

Jij bent precies zo iemand die bestaat uit antideeltjes. Wat krom is praat jij recht en wat recht is praat je krom...


Echt vermoeiend om met bepaalde mensen een gesprek aan te gaan..

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 04 mei 2019, 18:05

Als je eens aangeeft welke vraag dat is.. Of is knippen en plakken van die vraag zelfs al te moeilijk voor je?
Moet je die blinde kleppen voor je ogen vandaan halen.
En even terugbladeren in deze topic.
Óf is dat te moeilijk voor je.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: 5 G

Bericht door Berjan » 04 mei 2019, 22:51

univers schreef:
04 mei 2019, 18:05
Als je eens aangeeft welke vraag dat is.. Of is knippen en plakken van die vraag zelfs al te moeilijk voor je?
Moet je die blinde kleppen voor je ogen vandaan halen.
En even terugbladeren in deze topic.
Óf is dat te moeilijk voor je.
?Je kan ook een beetje normaal doen univers, of heb je er weer last van dat ons zonnestelsel door de duistere zijde van de Melkweg zoeft? Misschien eens peddelen, met je staafje?
Ik luister altijd naar goede muziek, helpt ook veel. En misschien wel meer dan wat jullie doen..

Jij wilt dat ik een vraag beantwoord, dus je had heel goed op pagina zoveel jouw vraag kunnen knippen en plakken..

Maar goed, ik heb dat al gedaan voor jou. Ik ben nog niet ongesteld namelijk, daarom wel vriendelijk naar mensen toe.

univers schreef:
19 apr 2019, 16:59
Berjan, heb jij praktijk ervaring ?
Dit is waarschijnlijk de vraag die je beantwoord wilt hebben?

Ik heb deze vraag expres genegeerd, want de vraag was niet duidelijk. Wat bedoel je met praktijk? Wat bedoel je met ervaring?
Ik heb hier wel veel over gelezen, vooral op sceptische sites. Dat zouden meer mensen moeten doen. Want wat ik hier allemaal las, ik geloofde mijn ogen en mijn oren niet. Noemen jullie je alsjeblieft niet de ziende mensen die door andere voor wereldvreemd worden aangezien omdat zij het niet begrijpen. Met je "we zoeven nu door het donkere gedeelte van het universum, vanaf 2012"... En pendelen helpt goed....

Het is ook jammer dat mensen als jij en osiris niet gewoon inhoudelijk op de sceptici ingaan. Maar jullie gaan er al vanuit dat jullie gelijk hebben. Wat een ander ook kan zeggen. Dat de symptomen die osirisi beschreef niet door 4G kwam want die symptomen waren er ook toen er van internet geen sprake was. Prima uitgelegd, maar ook professioneel door osiris genegeerd met zijn one-liner "als je het niet wilt zien, dan maar lekker niet"..... Alsof het een kwestie van onwil is van de andere kant...

Neen, ik vrees dat jullie teveel new age artikelen lezen van mensen die niet weten waar ze het over hebben. En die doen alsof het een kosmisch spel is dat sinds 2012 aan de hand is... Gebaseerd op verkeerd geïnterpreteerde hiërogliefen van de maya's..

Eigenlijk heb ik niet veel te zoeken op fora als dit. Dit is een mysterie-wetenschapsforum zogenaamd. De mysterie hebben mensen als jij en osiris al uitgevogeld en mensen die anders menen zijn de gekken hier. En van wetenschap heb ik hier al helemaal niks gezien... Met je pendelen en we zweven door de duistere zijde van het universum/of onze Melkweg....

Dus ik ga weg. En dat dankzij lui als jij, osiris, pierre (die alle gekkies hier van harte steunt) en in mindere mate Tammy (die minder zweverig is)...

Gegroet allemaal.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 05 mei 2019, 07:29

Je kan ook een beetje normaal doen univers,
Ik doe precies het zelfde wat jij doet, voelt niet lekker hé ?
of heb je er weer last van dat ons zonnestelsel door de duistere zijde van de Melkweg zoeft?
Ben niet de enigste die er last van heeft, heel de wereldbevolking heeft er last van.
Zelf ben je een goede voorbeeld.
Ik heb deze vraag expres genegeerd, want de vraag was niet duidelijk. Wat bedoel je met praktijk? Wat bedoel je met ervaring?
Je hebt de vraag al zelf beantwoord.
Ik heb hier wel veel over gelezen, vooral op sceptische sites.
Zegt genoeg.
En pendelen helpt goed....
Zeker, vraag het maar aan de mensen die ik geholpen heb.
Stom van me, dat kan natuurlijk niet.
De mysterie hebben mensen als jij en osiris al uitgevogeld en mensen die anders menen zijn de gekken hier.
Wij verklaren hier de mensen niet voor gek.
Dat doe jij.
Zelf bij je laatste zin.
die alle gekkies hier van harte steunt
en in mindere mate Tammy (die minder zweverig is)...
Gelukkig zit er toch nog een normaal iemand op het forum, die ons gekken kan leiden.
Dus ik ga weg.
Dit is het eerste verstandige schrijven van je op het forum.
Je krijg van mij het heiligenkruis mee.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 24 feb 2020, 18:44

Wat hebben de volgende landen gemeen ; China,Korea,Iran,Italie.
Iedereen die het nieuws volgt zal zeggen ; uitbraak van het Corona virus en de slachtoffers.

Wat de meesten niet zullen zeggen/weten ; 5G !

Toeval ?
1X ja, 2X twijfelachtig, 3X geen toeval, 4X, tja vul zelf maar in [doh]

https://www.ericsson.com/en/news/2019/7 ... h-ericsson

https://en.mehrnews.com/news/149827/Ira ... technology

https://edition.cnn.com/2019/11/01/tech ... index.html

Dat het virus hier nog niet uitgebroken is,omdat hier 5G nog niet operationeel is en onze immuunsystemen nog niet zijn aangetast.

Een fantastische complottheorie toch ??
Daarnaast hebben we hier natuurlijk ook zeer extreme quarantaine maatregelen tegen het virus :rolfl:
Laatst gewijzigd door Osiris op 24 feb 2020, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie