5 G

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: 5 G

Bericht door Fenna » 24 feb 2020, 18:49

Ik zie het verband niet tussen straling van 5G en een virus.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 24 feb 2020, 18:57

Fenna schreef:
24 feb 2020, 18:49
Ik zie het verband niet tussen straling van 5G en een virus.
De straling van 5G frequentie is vele malen sterker dan 4G, waardoor je immuunsysteem dusdanig aangetast word,zelfs in staat DNA te wijzigen.
Hierdoor kunnen de meestal redelijk ongevaarlijke ziektes, fataal worden, omdat je eigen afweersysteem niet meer naar behoren werkt.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 24 feb 2020, 19:10

The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: 5 G

Bericht door Fenna » 24 feb 2020, 19:11

Oké.
Thanks. ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: 5 G

Bericht door Gast1 » 24 feb 2020, 19:24

Osiris schreef:
24 feb 2020, 19:10
Misschien ten overvloede;

https://www.sabinejurgens.nl/entry/de-s ... organismen
Met jouw welnemen voeg ik deze link ook nog bij. :wink:

Het wachten is nu op de ontkenners en criticasters :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: 5 G

Bericht door Kristof Piessens » 24 feb 2020, 19:28

Osiris schreef:
24 feb 2020, 18:57
Fenna schreef:
24 feb 2020, 18:49
Ik zie het verband niet tussen straling van 5G en een virus.
De straling van 5G frequentie is vele malen sterker dan 4G, waardoor je immuunsysteem dusdanig aangetast word,zelfs in staat DNA te wijzigen.
Hierdoor kunnen de meestal redelijk ongevaarlijke ziektes, fataal worden, omdat je eigen afweersysteem niet meer naar behoren werkt.
Even iets anders linken...coronavirus, china en collectieve controle maar geen zelfbehoud en persoonlijke vrijheden, verzwakt juist het immuunsysteem door de technologische ontwikkelingen van de laatste jaren denkt de mensheid meesterschap via technologie te bereiken.
Hierdoor word de natuurlijke verbinding verbroken met de natuur dat versterkend werkt...

https://mariamagdalenaenjezus.nl/openba ... ntent=hier!
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 25 feb 2020, 10:28

Osiris schreef:
24 feb 2020, 18:57
De straling van 5G frequentie is vele malen sterker dan 4G,
Hier heb ik wat onderbouwing bij nodig, omdat ik juist lees dat 5G niet zo goed 'de hoek om' kan dan 4G, waardoor meer zenders nodig zijn, dichter bij elkaar, waardoor ze op lager vermogen (en dus stralingssterkte) werken.

Waarom denk jij dat 5G sterker straalt dan 4G?

Gast1

Re: 5 G

Bericht door Gast1 » 25 feb 2020, 10:59

Gast1 schreef:
24 feb 2020, 19:24
Deze link kan daar mogelijk bij helpen.
Ik denk echter niet dat 5G sterker straalt dan 4G ... ik las de lins alwaar ik naar verwees.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 25 feb 2020, 11:31

MetalPig schreef:
25 feb 2020, 10:28
Hier heb ik wat onderbouwing bij nodig, omdat ik juist lees dat 5G niet zo goed 'de hoek om' kan dan 4G, waardoor meer zenders nodig zijn, dichter bij elkaar, waardoor ze op lager vermogen (en dus stralingssterkte) werken.
Ik ken de oorsprong van de claim van Osiris niet maar jouw redenatie klopt volgens mij niet. 5G haalt de hogere snelheden door verhoging van de frequentie. Hierdoor gebruikt 5G meer vermogen. De keerzijde is inderdaad een kleiner bereik. Dit wordt gecompenseerd met meer antennes. De energiedichtheid in het stralingsveld van een 5G netwerk is daardoor hoger dan in een 4G netwerk.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: 5 G

Bericht door The Grey » 25 feb 2020, 12:23

Vitharr schreef:
25 feb 2020, 11:31
MetalPig schreef:
25 feb 2020, 10:28
Hier heb ik wat onderbouwing bij nodig, omdat ik juist lees dat 5G niet zo goed 'de hoek om' kan dan 4G, waardoor meer zenders nodig zijn, dichter bij elkaar, waardoor ze op lager vermogen (en dus stralingssterkte) werken.
Ik ken de oorsprong van de claim van Osiris niet maar jouw redenatie klopt volgens mij niet. 5G haalt de hogere snelheden door verhoging van de frequentie. Hierdoor gebruikt 5G meer vermogen. De keerzijde is inderdaad een kleiner bereik. Dit wordt gecompenseerd met meer antennes. De energiedichtheid in het stralingsveld van een 5G netwerk is daardoor hoger dan in een 4G netwerk.
Nope! Hogere frequentie betekent niet meer stroomverbruik in de radio wereld (behalve als we het over klokfrequenties hebben natuurlijk). Overigens zijn de frequenties waar we het over hebben de draaggolven.
Wat wel zo is, is dat een hogere frequentie minder goed objecten penetreert ( :mrgreen: ). Lagere frequenties zijn daar veel beter in. Hierom werken de communicatienetwerken van onderzeeers bijvoorbeeld op relatief lage frequenties en heeft 4G als netwerk meerdere banden. Meestal iets van rond de 2200Mhz en een 800-900 Mhz band. Puur vanwege de penetratie ( :mrgreen: ) mogelijkheden.

Wat 5G wel doet, is het dynamisch aanpassen van het uitgezonden vermogen. Als het druk is ergens (denk een concert oid) dan zal een bepaalde antenne meer vermogen in hun antenne gooien zodat iedereen nog steeds zijn of haar whatsappjes kan ontvangen.
-

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 25 feb 2020, 13:14

The Grey schreef:
25 feb 2020, 12:23
Nope! Hogere frequentie betekent niet meer stroomverbruik in de radio wereld (behalve als we het over klokfrequenties hebben natuurlijk).
Wat wordt hier dan bedoeld denk je?
Om dat voor elkaar te krijgen heeft het snellere netwerk een hogere frequentieband nodig, in de orde van GHz. Zou je dat met dezelfde rondstralende antennes doen die we nu kennen op de GSM-masten, dan zou het energieverbruik van al die antennes tezamen met een factor honderd toenemen, louter omdat signalen met een hogere frequentie meer energie nodig hebben om op een bepaalde afstand voldoende vermogen te leveren.

Bron: https://www.deingenieur.nl/artikel/nieu ... ek-voor-5g
Ik lees het vaker in tech-bronnen. Me puzzled. [think]
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 25 feb 2020, 14:08

Vitharr schreef:
25 feb 2020, 13:14
dan zou het energieverbruik van al die antennes tezamen met een factor honderd toenemen, louter omdat signalen met een hogere frequentie meer energie nodig hebben om op een bepaalde afstand voldoende vermogen te leveren.
Ik lees het vaker in tech-bronnen. Me puzzled. [think]
Dat grote. Dat is de reden dat er meer antennes worden gebruikt met kortere onderlinge afstanden.
Om dat voor elkaar te krijgen heeft het snellere netwerk een hogere frequentieband nodig, in de orde van GHz. Zou je dat met dezelfde rondstralende antennes doen die we nu kennen op de GSM-masten,
Dat doen we dus niet.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 5 G

Bericht door Tammy » 26 feb 2020, 07:12

Afbeelding
De bouw van een telefoonmast in Nieuwerkerk aan den IJssel.

Providers slaan alarm: burgers in het geweer tegen 5G-masten.

Providers slaan alarm nu bewoners op steeds meer plekken de komst van mobiele masten proberen tegen te houden. Deze stralingscritici vrezen dat 5G-masten gezondheidsschade opleveren.

Door de komst van supersnel 5G mobiel internet zal het huidige aantal van 18.000 mobiele antennes komende jaren met minstens 10 procent toenemen. Die stijging leidt op veel plekken tot verzet. Hoewel er geen sluitend wetenschappelijk bewijs is en de straling onder de limiet lijkt te blijven, vrezen critici gezondheidsschade.

In heel Nederland heeft alleen KPN momenteel al driehonderd aanvragen voor nieuwe masten en antennes lopen. ,,In veel gevallen loopt dat bijzonder traag en stroperig”, zegt ceo Joost Farwerck op vragen van deze krant. Het bedrijf ervaart dezelfde tegenstand als destijds bij de komst van UMTS (3G).

T-Mobile en Vodafone vallen concurrent KPN bij. ,,Ook wij merken toenemende weerstand tegen het plaatsen van antennes”, stelt T-Mobile. ,,We zien dat mensen liever geen antennes in hun directe omgeving hebben.”

Lees het volledige artikel op onderstaande link:

https://www.ad.nl/binnenland/providers- ... ~a1bade5a/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: 5 G

Bericht door Mypos » 26 feb 2020, 12:23

4l13N schreef:
13 apr 2019, 14:47
Koeien zien er misschien niet uit als wandelende barometers, maar voor wat betreft 5G zijn ze dat wel degelijk. Zij merken wanneer er in hun omgeving wordt getest met de levensgevaarlijke 5G straling en beginnen zich dan ook prompt vreemd te gedragen.

https://www.melkvee.nl/artikel/191780-k ... 0406_MV_NB

Iedereen weet dat dieren veel meer horen en voelen als een mens, maar als een koe al zo reageert op 5G-straling, waar zijn we dan in hemelsnaam mee bezig? Alles om de mensheid maar te voorzien van snel-draadloos internet, en intussen maken wij onszelf ermee kapot. Het is schrikbarend hoe onwijs veel WIFI spots er zijn. Loop bijvoorbeeld eens met je mobiel scannend naar WIFI-netwerken in een winkelstraat, bijna elke winkel heeft er 1. Het is toch de bedoeling dat mensen winkelen, en niet internetten in de winkels.
Hier aan toevoegende, het is absoluut niet raar dat dit gebeurt met die koeien. 5G is namelijk ontwikkeld en gaat ook gebruikt worden als wapen. Ze kunnen het met bepaalde frequenties mensen (of koeien dus in dit geval) in paniek brengen door frecuenties die zich op het zenuwstelsel richten. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet ook gebruikt gaat worden voor de dingen die nu worden genoemd in de media.

Voor wat het kan doen als wapen zie:



En onze staatssecretaris beaamt ook dat het ingezet gaat worden als wapen.


Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: 5 G

Bericht door Mypos » 26 feb 2020, 14:12

En dan deze ook nog even:

Bloedende neuzen, vermoeidheid, overgeven, duizelingen, onvruchtbaarheid, kanker. Het is een kleine greep uit de lijst van gezondheidsklachten die volgens VN-stafmedewerkster Claire Edwards in Wenen worden gerapporteerd. Als ook door vele wetenschappers in onderzoeken nu bevestig is.

VN-stafmedewerkster Claire Edwards stelt in wenen worden sinds 2018 5G-netwerken getest. De klachten worden in verband gebracht met blootstelling aan elektromagnetische stralingsvelden. Edwards heeft sterke vermoedens dat ze zelf elektrohypersensitiviteitklachten (EHS) kreeg nadat het internationale VN-kantoor in Wenen in 2015 krachtige wifi- en mobiele netwerken installeerde.

Sindsdien uit Edwards haar zorgen, waaronder over 5G.


Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: 5 G

Bericht door Mypos » 26 feb 2020, 14:15

Bijzonder ook dat net als bij vaccinaties er niet eerst wetenschappelijk onderzoek komt wat vast stelt dat er geen gevaar is op de lange termijn voor de volksgezondheid. Alles moet wijken voor het grote geld en de plannen van overheden.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 26 feb 2020, 15:30

Ik ben he nu, een keertje met je eens. ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 26 feb 2020, 15:50

MetalPig schreef:
25 feb 2020, 14:08
Vitharr schreef:
25 feb 2020, 13:14
dan zou het energieverbruik van al die antennes tezamen met een factor honderd toenemen, louter omdat signalen met een hogere frequentie meer energie nodig hebben om op een bepaalde afstand voldoende vermogen te leveren.
Ik lees het vaker in tech-bronnen. Me puzzled. [think]
Dat grote. Dat is de reden dat er meer antennes worden gebruikt met kortere onderlinge afstanden.
Ik hoop dat The Grey nog met aanvullende info komt. Volgens zijn uitleg zou mijn quote niet juist zijn en jouw uitleg ook niet. Wat ik wel meen te weten is dat 5G massive MIMO beam technologie gebruikt. Die beam kan het hoekje niet om en vereist daarom meerdere antenne's.

Maar misschien wel handig om de intensiteit even te definiëren. Aangezien 5G op een aantal punten cruciaal afwijkt van 4G is die definitie wel nodig. 5G werkt via een gefocuste straal. Deze straal is niet altijd actief. 5G zou daardoor minder ruis veroorzaken. De stralingsintensiteit is dus het hoogst in een actieve straal. Als ik het dus over de stralingsintensiteit heb doel ik op de stralingsintensiteit in een actieve straal.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 26 feb 2020, 15:53

univers schreef:
26 feb 2020, 15:30
Ik ben he nu, een keertje met je eens. ;P!
Как насчет всех русских исследований?
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 26 feb 2020, 16:09

очень хорошо. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie