Politie waarschuwt voor inbraakmethode met kleine briefjes tussen de deur

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Politie waarschuwt voor inbraakmethode met kleine briefjes tussen de deur

Bericht door taigitu » 21 aug 2019, 11:01

Politie waarschuwt voor inbraakmethode met kleine briefjes tussen de deur

Afbeelding

De politie waarschuwt voor een inbraakmethode waarbij inbrekers een klein briefje of papiertje tussen de deur stoppen.

17-08-19

De inbrekers komen niet daadwerkelijk binnen door het kleine briefje tussen de deur te plaatsen.
Wél kunnen zij zo zien of bewoners thuis zijn of niet. ,, Als dit briefje daar namelijk blijft zitten gaan zij er vanuit dat er niemand thuis is,’’
schrijft politie IJsselmonde op Instagram. Het is een ‘voorbereidingshandeling’ om later eventueel een inbraak te gaan plegen.

Het team van politie IJsselmonde zegt de laatste tijd een stijging van het aantal woninginbraken te zien;
,,Logisch ook, want veel mensen gaan op vakantie.’’ De methode met de briefjes ziet de politie veelvuldig.

De politie vraagt mensen die zo’n papiertje tussen de deur zien, contact op te nemen.

https://www.ad.nl/rotterdam/politie-waa ... ~a02ea7ae/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Politie waarschuwt voor inbraakmethode met kleine briefjes tussen de deur

Bericht door herman50 » 21 aug 2019, 11:58

wauw ze hebbe weer wat nieuws ,, vroeger was het kijk uit of er takjes tegen de deur staan , laat de buren ...o dit kan geloof ik niet meer... dagelijks -event- de gordijen op cq dicht doen,, eventuele post verwijderen .. het zijn me de boefjes wel .... oja en ook niet via FB instagram of weet ik veel laten weten dat je op vacantie gaat :hahaha: ...zou zegge fijne namiddag ;)
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie