Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door herman50 » 10 okt 2019, 07:37

En dan gaan deze zich weer eens roeren
Milieuorganisatie Greenpeace gaat op zaterdag 14 december een grote klimaatactie houden op luchthaven Schiphol. De actie moet eruit komen te zien als een soort festival, met muziek, eten en drinken, en moet het hele weekend doorgaan. Dat meldt de belangenorganisatie donderdag. Het is niet duidelijk in hoeverre reizigers last zullen hebben van de actie.

„Het is tijd om grote vervuiler Schiphol wakker te schudden met een actie waar ze niet omheen kunnen”, aldus Dewi Zloch, campagneleider Luchtvaart bij Greenpeace. „Ons doel is niet om de reizigers te hinderen, maar om Schiphol op hun impact aan te spreken.” De actie volgt onder meer op de plannen van minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat, VVD) om de luchthaven te laten groeien en Lelystad Airport te openen.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Fenna » 10 okt 2019, 10:11

Wat kosten die activisten met hun acties allemaal wel niet?
Hier moet de belastingbetaler allemaal weer voor dokken en wat heeft het voor nut?
Niets.
De rommel die de activisten veelal achter laten richt meer schade aan dan waar ze tegen demonstreren.
Laat ze maar werk gaan zoeken, dan doen ze tenminste iets nuttigs in plaats van op de zak van Jan met de pet te teren.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door herman50 » 10 okt 2019, 10:17

:post: , maarre Fenna werken is voor de domme ,,,,-wat ben ik dan vreselijk dóm geweest!! vroeger ;) [wave]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Fenna » 10 okt 2019, 10:23

Met dit soort mafklappers hebben je dan van doen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door herman50 » 10 okt 2019, 10:51

na het zien van dit filmpje , is er maar een gedachte maak Maasoord leeg want hier zijn er die er thuis horen ,,,,wat een zooitje debielen, voor die gozer die weggedragen word zou ik een hele leuken hebbe, der staat een paal , mooi een gaat links de andere reschts en hij ..... aiaiaiaiai, die vent met die foto van -denk- z´n kinderen ga daar mee spelen ipv een halve zool te zijn en verder lopen er niet veel normale figuren -uitgezondert die agenten dan- wat ben ik blij dat ik op leeftijd ben,, want als dát de toekomst is sterkte ,,,,,,,,,, oja ik weet een leuke plek voor ze om te demonsteren, Turkye... fijne dag verder
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Fenna » 10 okt 2019, 10:58

;P! Mijn idee met het paaltje Herman.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door herman50 » 10 okt 2019, 11:31

ha!, ben ik toch niet de enige met slechte gedachtes ;) een geinige zou ook zijn hem effe te late ploffen, dus gewoon simpel hoppa loslaten en het figuur zo op z´n onderste deel van z´n rug!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Fenna » 10 okt 2019, 11:44

:hahaha: ;P! ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Tammy » 10 okt 2019, 11:45

Jeetje wat een filmpje. :shock:
Ik hoop dat die huilende vader zijn kinderen niet gaat opvoeden met een grote angst voor het klimaat.
Anders worden ze net als Greta zwaar depressief, want dat werd zij op 8 jarige leeftijd.
Ik zie gewoon hysterie bij die man .
En wat doen die mensen op die cirkel op de grond ?
Wat hebben die in vredesnaam geslikt ?
Denken ze dat ze op een koord lopen ofzo ?

Inderdaad Herman50 , als dat de toekomst moet zijn die mensen verder in het filmpje dan veel sterkte voor degene die nog jong zijn. [doh]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Mypos » 10 okt 2019, 12:55

Fenna schreef:
10 okt 2019, 10:11
Wat kosten die activisten met hun acties allemaal wel niet?
Hier moet de belastingbetaler allemaal weer voor dokken en wat heeft het voor nut?
Niets.
De rommel die de activisten veelal achter laten richt meer schade aan dan waar ze tegen demonstreren.
Laat ze maar werk gaan zoeken, dan doen ze tenminste iets nuttigs in plaats van op de zak van Jan met de pet te teren.
:rolfl: :rolfl:

Vergelijk dat eens met hoeveel geld er besteeds word aan van die onzinnige dingen als gevechtsvliegtuigen of megalomane overheids of gemeente projecten waar de belastingbetaler voor op mag draaien. Of het overeind houden van banken met miljarden aan belastinggeld.

Dat je dit uberhaupt zo durft te stellen....bizar....

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Tardis » 10 okt 2019, 12:55

Al het extremistische gedrag is niet goed te praten, zowel de fanatici ter rechter en ter linker zijde. Ik zag in de USA een monstrueuze terreinauto met een kachelpijp als uitlaat waar dikke zwarte rookwolken uit kwamen. Dit als overduidelijke uiting van zijn onvrede over het steeds minder vuil maken van auto's, waardoor ze steeds saaier worden om mee te rijden. Klimaatprotest vind ik een raar woord. Ik hoop dat ik wat dit betreft niet de enige ben, maar als je heel veel naar berichtgeving in de kranten en de TV kijkt zal het je misschien niet eens meer opvallen dat dit een heel raar woord is.

Wat ook meespeelt is de invloed die diverse politieke krachten op deze planeet op mensen uitoefent om een sneeuwbaleffect te genereren om de eigen politieke agenda te realiseren. Mensen zijn makkelijk beïnvloedbaar, je kunt ze zelfs zo manipuleren dat ze zich heel raar gaan gedragen op straat, je ziet het in bovenstaand filmpje. Het spreekt vanzelf dat we de huidige (westerse) manier van leven niet lang meer kunnen volhouden, al helemaal niet als ook de bevolking van China en India de levensstijl die wij in Nederland kennen wil bereiken. Iemand heeft een jaar of 15 geleden uitgerekend dat Nederlanders een stuk grond gebruiken dat 13 keer groter is dan het oppervlak van Nederland. Die extra grond is nodig voor de voedselvoorziening, vakanties in het buitenland en nog zo wat. Dus er moet iets gebeuren. Stoppen met kinderen verwekken bijvoorbeeld.

Waarom is die Greta trouwens met een boot naar New York gekomen? Ze maakt een denkfout als ze vindt dat boten geen vervuilende vervoermiddelen zijn. Als ze een voorbeeld had willen stellen had ze beter een videoconferentie kunnen beleggen vanuit haar woonplaats.

Voor mijn eigen lol, om enkele forumleden die automatisch in de verdediging schieten als er ook maar iets van een complot ter sprake komt te `plezieren', deze column van Sieb Wynia voor Café Weltschmerz.

Laatst gewijzigd door Tardis op 10 okt 2019, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Mypos » 10 okt 2019, 12:59

herman50 schreef:
10 okt 2019, 10:51
na het zien van dit filmpje , is er maar een gedachte maak Maasoord leeg want hier zijn er die er thuis horen ,,,,wat een zooitje debielen, voor die gozer die weggedragen word zou ik een hele leuken hebbe, der staat een paal , mooi een gaat links de andere reschts en hij ..... aiaiaiaiai, die vent met die foto van -denk- z´n kinderen ga daar mee spelen ipv een halve zool te zijn en verder lopen er niet veel normale figuren -uitgezondert die agenten dan- wat ben ik blij dat ik op leeftijd ben,, want als dát de toekomst is sterkte ,,,,,,,,,, oja ik weet een leuke plek voor ze om te demonsteren, Turkye... fijne dag verder
Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Dat dit soort dingen hier gewoon blijven staan zeg.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Fenna » 10 okt 2019, 13:14

Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet MYPOS.
Je verdraagt het ook niet als een ander zich zo uitlaat over jou persoontje doe dat zelf dan ook niet bij een ander.
Je bent zelf behoorlijk denigrerend naar anderen toe en vind dat wel legitiem blijkbaar.
Je stelt je daarbij boven anderen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door herman50 » 10 okt 2019, 13:28

@Mypos ,,sorry joh, maar als jij dit alles ´goed´ vind en mijn schrijven slecht, ja dan houd alles op én je hoeft het niét te lezen het staat je nog steeds vrij in dit land ,, enne hele fijne dag nog gewenst
alles van waarde is weerloos

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Mypos » 10 okt 2019, 21:31

Fenna schreef:
10 okt 2019, 13:14
Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet MYPOS.
Je verdraagt het ook niet als een ander zich zo uitlaat over jou persoontje doe dat zelf dan ook niet bij een ander.
Je bent zelf behoorlijk denigrerend naar anderen toe en vind dat wel legitiem blijkbaar.
Je stelt je daarbij boven anderen.
Ja ik ken dat spreekwoord en hou me er ook zo veel mogelijk aan. Maar als ik zie wat hier door meerderen (jij ook Fenna) gezegd wordt dan word ik af en toe heel pissig. Het getuigt ten eerste van enorm veel domheid. Ten tweede lijkt het wel alsof alle normale omgangsvormen wegvallen als er meningen op fora worden geplenst. En ten derde is het zo hypocriet als wat. Vanachter je computertje mensen die opstaan en demonstreren omdat ze terecht vinden dat er meer aandacht moet komen voor ons klimaat wat door bedrijven en geld verpest wordt DE GROND IN BOREN. Terwijl jullie zelf niks doen en alleen maar lopen te trappen omdat mensen die wel wat doen het volgens jullie niet goed doen. En dan de taal die er bij gebezigd wordt. Ik wil elk van jullie dat wel eens recht in het gezicht horen zeggen van iemand die jullie zo de grond in boren. Maar goed, ik weet ook wel dat dat nooit zal gebeuren. Daar hebben jullie het lef niet voor.

Echt ziek en sneu gedrag is het.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door univers » 10 okt 2019, 21:55

Echt ziek en sneu gedrag is het.
Heb je het nu over je zelf ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door Fenna » 10 okt 2019, 22:16

Mypos schreef:
10 okt 2019, 21:31
En dan de taal die er bij gebezigd wordt.
Kijk eens naar jezelf hoe onbeschoft jij reageert op mensen hier op het forum, mensen die een andere mening hebben als de jouwe.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door herman50 » 11 okt 2019, 07:05

@Mypos Wijlen mijn grootvader zou zeggen ,,,leg je vinger es tussen m´n kiezen dan zul je merken hoe dom!! ik ben toch een fijne dag gewenst joh ,,,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door univers » 11 okt 2019, 07:15

En als je geen kiezen hebt ? :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Harde kritiek op ’softe optreden’ klimaatprotest Amsterdam

Bericht door herman50 » 11 okt 2019, 07:19

daar heeft m´n opa het nooit over gehad , zou zegge probeer n -k-nijptang ;) jij ook fine dag Uni
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie