Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80659
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Tammy » 24 nov 2020, 04:41

Aha op die manier Taigitu, deze foto gaat sinds tijdje weer rond op internet.
Vele trappen erin maar fake news rond Trump gebeurt wel vaker maar dat hebben veel mensen niet in de gaten. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 24 nov 2020, 07:18

waar heb ik die nou ooit ergens ander in zien staan ?? ...alleen niet met die -kloppende- tekst ....
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 24 nov 2020, 07:27

wie had het er nou over dat de uitslag weken op zich kon laten wachten ?????????????
President Trump had om een hertelling gevraagd om ervoor te zorgen dat elke wettelijke stem eerlijk wordt geteld, zo stellen zijn advocaten. Eerder verloren zij rechtszaken tegen de verkiezingsresultaten in Georgia. Trump kon een nieuwe telling aanvragen omdat het verschil tussen de kandidaten minder dan 0,5 procentpunt is.

De autoriteiten hadden eerder al de stemmen opnieuw geteld omdat Biden in Georgia een voorsprong behaalde van slechts zo'n 14.000 stemmen. Na zes dagen hertellen was Bidens voorsprong geslonken naar 12.670 stemmen, maar hij bleek dus nog wel steeds de winnaar.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MetalPig » 24 nov 2020, 09:44

Mypos schreef:
23 nov 2020, 21:13
MetalPig schreef:
23 nov 2020, 13:16
Sidney Powell is intussen uit Team Trump gebonjourd:

https://nos.nl/collectie/13849/artikel/ ... disch-team
Grappig. Maar fake news helaas.
Je onderbouwing is helaas weggevallen; kun je die nog even toevoegen?

Je zult met heel wat op de proppen moeten komen aangezien Trumps campagneteam het op z'n website heeft gezet:
https://www.donaldjtrump.com/media/trum ... egal-team/

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 24 nov 2020, 12:21

President Trump schaart zich achter machtsoverdracht aan regering-Biden

24 nov. 2020

De machtsoverdracht in de Verenigde Staten aan de nieuwe regering van de verkozen president Joe Biden kan officieel beginnen.
Dat schrijft Emily Murphy, het hoofd van de Amerikaanse overheidsdienst General Services Administration (GSA), in een brief.

De federale overheidsdienst weigerde tot voor kort nog Bidens verkiezingszege te erkennen,
waardoor de Democraat geen toegang had tot federale overheidsmiddelen.

Bidens overgangsteam zegt dat het snel ontmoetingen zal organiseren tussen de aankomende president en federale overheidsfunctionarissen
over de corona-epidemie en de nationale veiligheid. Tot dusver moest Biden het vooral doen met onofficiële briefings en had hij geen toegang
tot relevante geheime informatie. Bidens overgangsteam noemt het besluit van de GSA een cruciale gebeurtenis voor een goede en vreedzame
machtsoverdracht. Voor Joe Biden kan het werk nu echt beginnen.

De door president Trump aangestelde ambtenaar Murphy zei lang te hebben gewacht met het tekenen van de overdrachtspapieren
omdat ze eerst ‘verzekerd’ wilde zijn van Bidens verkiezingszege. Ze ontkent daarbij onder druk te zijn gezet.
‘Ik neem deze rol serieus en, vanwege recente ontwikkelingen rondom rechtszaken en de certificering van de verkiezingsuitslagen,
stuur ik u vandaag deze brief om deze middelen en diensten aan u beschikbaar te stellen’, schrijft GSA-hoofd Murphy aan Biden.

Lees verder via de link:
https://www.ad.nl/buitenland/president- ... ~a537fc3f/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 24 nov 2020, 14:38

"solved: "solved: "solved:
alles van waarde is weerloos

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Mypos » 25 nov 2020, 01:28

MetalPig schreef:
24 nov 2020, 09:44
Mypos schreef:
23 nov 2020, 21:13
MetalPig schreef:
23 nov 2020, 13:16
Sidney Powell is intussen uit Team Trump gebonjourd:

https://nos.nl/collectie/13849/artikel/ ... disch-team
Grappig. Maar fake news helaas.
Je onderbouwing is helaas weggevallen; kun je die nog even toevoegen?

Je zult met heel wat op de proppen moeten komen aangezien Trumps campagneteam het op z'n website heeft gezet:
https://www.donaldjtrump.com/media/trum ... egal-team/
Volgens mij staat er dat Powell geen lid is van Team Trump. Dat is wat anders als wat jij ervan maakt.....

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 25 nov 2020, 06:53

idd
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MetalPig » 25 nov 2020, 07:26

Mypos schreef:
25 nov 2020, 01:28
MetalPig schreef: Je zult met heel wat op de proppen moeten komen aangezien Trumps campagneteam het op z'n website heeft gezet:
https://www.donaldjtrump.com/media/trum ... egal-team/
Volgens mij staat er dat Powell geen lid is van Team Trump. Dat is wat anders als wat jij ervan maakt.....
Klopt. Eerder tweette Trump dat ze *wel* deel uitmaakte van het team. En nu dus niet meer. Conclusie uit de combinatie van die twee feiten: ze is er uit gebonjourd.

(ik weet dat je niet van feiten houdt, maar ze zijn er nu eenmaal...)

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 25 nov 2020, 10:19

:shock:
alles van waarde is weerloos

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Mypos » 25 nov 2020, 11:38

MetalPig schreef:
25 nov 2020, 07:26
Mypos schreef:
25 nov 2020, 01:28
MetalPig schreef: Je zult met heel wat op de proppen moeten komen aangezien Trumps campagneteam het op z'n website heeft gezet:
https://www.donaldjtrump.com/media/trum ... egal-team/
Volgens mij staat er dat Powell geen lid is van Team Trump. Dat is wat anders als wat jij ervan maakt.....
Klopt. Eerder tweette Trump dat ze *wel* deel uitmaakte van het team. En nu dus niet meer. Conclusie uit de combinatie van die twee feiten: ze is er uit gebonjourd.

(ik weet dat je niet van feiten houdt, maar ze zijn er nu eenmaal...)
Dan heb je vast ook wel een linkje naar waar Trump tweette dat ze wel uit maakte van het team? Om het even helemaal rond te maken.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MetalPig » 25 nov 2020, 11:51

Mypos schreef:
25 nov 2020, 11:38
Dan heb je vast ook wel een linkje naar waar Trump tweette dat ze wel uit maakte van het team? Om het even helemaal rond te maken.
Natuurlijk:
I look forward to Mayor Giuliani spearheading the legal effort to defend OUR RIGHT to FREE and FAIR ELECTIONS! Rudy Giuliani, Joseph diGenova, Victoria Toensing, Sidney Powell, and Jenna Ellis, a truly great team, added to our other wonderful lawyers and representatives!

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MetalPig » 25 nov 2020, 12:05

En over Jenna Ellis gesproken, in 2016 schreef zij nog:
I could spend a full-time job just responding to the ridiculously illogical, inconsistent, and blatantly stupid arguments supporting Trump.
But here's the thing: his supporters DON'T CARE about facts or logic. They aren't seeking truth. Trump probably could shoot someone in the middle of NYC and not lose support.
And this is the cumulative reason why this nation is in such terrible shape:
We don't have truth seekers; we have narcissists.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Mypos » 25 nov 2020, 12:17

MetalPig schreef:
25 nov 2020, 11:51
Mypos schreef:
25 nov 2020, 11:38
Dan heb je vast ook wel een linkje naar waar Trump tweette dat ze wel uit maakte van het team? Om het even helemaal rond te maken.
Natuurlijk:
I look forward to Mayor Giuliani spearheading the legal effort to defend OUR RIGHT to FREE and FAIR ELECTIONS! Rudy Giuliani, Joseph diGenova, Victoria Toensing, Sidney Powell, and Jenna Ellis, a truly great team, added to our other wonderful lawyers and representatives!
Ok. Geef ik je gelijk in. (even kijken hoe ik dit doe, kun je misschien wat van leren want dat heb ik jou nog nooit zien doen)

Maar het feit dat ze zo duidelijk hiermee naar buiten komen wil niet zeggen dat ze geen rechtszaak of zaken meer gaat voeren mbt de verkiezingsfraude. Dit heeft waarschijnlijk een tactische reden.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MetalPig » 25 nov 2020, 12:54

Mypos schreef:
25 nov 2020, 12:17
Ok. Geef ik je gelijk in. (even kijken hoe ik dit doe, kun je misschien wat van leren want dat heb ik jou nog nooit zien doen)
Goeie ;P! :mrgreen:

:hands:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door MetalPig » 25 nov 2020, 13:28

Mypos schreef:
25 nov 2020, 12:17
(even kijken hoe ik dit doe, kun je misschien wat van leren want dat heb ik jou nog nooit zien doen)
En als jij dan leert hoe je zelf feiten kunt checken dan zijn we een stuk verder op de goede weg.

En verder zal het iedereen opgevallen zijn dat ik wel jouw vragen om onderbouwing heb beantwoord en jij de mijne niet.

Zonder enige onderbouwing "fake news!" roepen is wel lekker makkelijk, maar komt niet heel intelligent over.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 26 nov 2020, 07:12

nouja ze zullen niet op een houtje hoeve te bijten
<

Niet meer welkom in hun New Yorkse kring
Ivanka Trump en haar man Jared Kushner zouden hun landgoed in New Jersey willen uitbreiden, omdat het paar, na hun politieke avontuur in Washington D.C., niet meer welkom zou zijn in New York. Dat schrijft The New York Times.

Het stel zou, volgende The Times, niet alleen nieuwe kamers aan hun huis willen toevoegen, maar ook een ladingsplaats voor een helikopter, vijf bungalows, een kuuroord en een supermarkt op het terrein willen neerzetten.

http://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieu ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door univers » 26 nov 2020, 07:56

wie het breed heeft laat het breed hangen

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 26 nov 2020, 10:16

:rolfl: :rolfl: :rolfl:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 26 nov 2020, 13:43

President Trump schenkt oud-veiligheidsadviseur Flynn gratie

De Amerikaanse president Trump heeft zijn voormalige nationale veiligheidsadviseur Michael Flynn gratie verleend.
Trump heeft dat bekendgemaakt op Twitter.

Tegen Flynn liep een zaak bij de federale rechter vanwege leugens tegen de FBI. Hij werd na de verkiezingen van 2016 ondervraagd
in het onderzoek naar Russische inmenging bij die stembusgang en gaf later toe dat hij daarbij loog over contact
dat hij had met de Russische ambassadeur.

Weer later trok Flynn de bekentenis in. Volgens hem hadden de aanklagers hem door een list schuld laten bekennen.
Binnenkort zou de rechter besluiten of de zaak tegen Flynn zou worden voortgezet, maar Trump wacht daar dus niet op.

In zijn tweet feliciteert hij Flynn en "zijn geweldige gezin".
"Ik weet zeker dat jullie nu een fantastische Thanksgiving zullen hebben."

It is my Great Honor to announce that General Michael T. Flynn has been granted a Full Pardon.
Congratulations to @GenFlynn and his wonderful family, I know you will now have a truly fantastic Thanksgiving!



In een toelichting van het Witte Huis staat dat het besluit een einde maakt aan "de meedogenloze vervolging van een onschuldige man".
Flynn zou het slachtoffer zijn geweest van een partijpolitieke poging om de verkiezingsuitslag van 2016 te ondermijnen.

Lees verder via de link:
https://nos.nl/artikel/2358111-presiden ... ratie.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie