Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door univers » 01 okt 2020, 07:35

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 01 okt 2020, 09:22

:rolfl: :rolfl: :rolfl: :rolfl: :rolfl: ;P! ;P! ;P!
alles van waarde is weerloos

gusteman

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door gusteman » 02 okt 2020, 09:11

Nou, er heeft hier nog niemand gereageerd op het nieuws dat Trump ten prooi zou gevallen zijn aan Covid-19 ..... net zoals zijn 'liefhebbende' echtgenote, trouwens.

Ik weet dat ik een slecht karakter heb maar toen ik dit deze morgen hoorde was mijn eerste reactie "oh ja, nou kan ie mooi martelaartje gaan spelen ... hij heeft zijn gezondheid opgeofferd voor het welzijn van het Amerikaanse volk ... :roll: "

Het is natuurlijk een leuke zet in de aanloop naar de verkiezingen ... ben benieuwd wie hem dat ideetje heeft aangepraat.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 02 okt 2020, 09:55

door herman50 » 02 okt 2020, 06:12 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

dus het virus kijkt niet naar rang of stand
De Amerikaanse president Donald Trump gaat in quarantaine nadat zijn adviseur Hope Hicks vrijdag positief testte op het coronavirus. Ook Trumps vrouw Melania gaat in quarantaine.

Na de besmetting van Hicks is Trump zelf ook getest. De uitslag moet vrijdag binnenkomen. In eerste instantie zei Trump dat hij nog niet wist of hij in quarantaine zou gaan, maar daarna liet hij op Twitter weten dat hij zich klaar aan het maken was hiervoor.
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13676
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Fenna » 02 okt 2020, 10:48

gusteman schreef:
02 okt 2020, 09:11
Nou, er heeft hier nog niemand gereageerd op het nieuws dat Trump ten prooi zou gevallen zijn aan Covid-19 ..... net zoals zijn 'liefhebbende' echtgenote, trouwens.
Jawel.
Ik [jaja]
In andere topic.
viewtopic.php?p=371303#p371301
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 02 okt 2020, 11:00

Bericht door herman50 » 02 okt 2020, 06:12 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

dus het virus kijkt niet naar rang of stand
De Amerikaanse president Donald Trump gaat in quarantaine nadat zijn adviseur Hope Hicks vrijdag positief testte op het coronavirus. Ook Trumps vrouw Melania gaat in quarantaine.

Na de besmetting van Hicks is Trump zelf ook getest. De uitslag moet vrijdag binnenkomen. In eerste instantie zei Trump dat hij nog niet wist of hij in quarantaine zou gaan, maar daarna liet hij op Twitter weten dat hij zich klaar aan het maken was hiervoor.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
(maar kan wel weer meelij stemmen trekken)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13676
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Fenna » 02 okt 2020, 11:06

Had je hier al geplaatst Herman50 :wink:
posting.php?mode=reply&f=54&t=20049#pr371310
Staat er nu twee keer.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 07 okt 2020, 11:30

beter een hele poos opsluiten de man
De Amerikaanse president Donald Trump weigert nog langer te onderhandelen met Democraten over een nieuw pakket aan steunmaatregelen voor de economie. Vertegenwoordigers van de president hebben de opdracht gekregen gesprekken hierover te beëindigen, schrijft Trump op Twitter.

"Ik heb mijn vertegenwoordigers gezegd te stoppen met onderhandelen tot na de verkiezingen, wanneer we, direct nadat ik win, een wetsvoorstel voor een groot stimuleringspakket aannemen", twitterde de onlangs uit het ziekenhuis teruggekeerde Trump. <<<<<<<<ennen ´´nadat ik win´´ ,,,,,,, [doh] [doh] [doh]

http://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieu ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 07 okt 2020, 11:33

De kans dat een nieuw coronavaccin voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen op de markt komt, is een stuk kleiner geworden door nieuwe richtlijnen van de Amerikaanse toezichthouder FDA.

Farmaceuten moeten uit veiligheidsoverwegingen zeker twee maanden aan gegevens verzamelen over vrijwilligers die zijn ingeënt met middelen die in ontwikkeling zijn als ze spoedgoedkeuring willen.
(hij zal en moet vaccin hebben , al neemt ie een potje pis -----

http://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieu ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 08 okt 2020, 09:28


Running mates Pence en Harris tonen zich vooral vaardig in het ontwijken van vragen


08 oktober 2020

Na het eerste, chaotische debat tussen de twee Amerikaanse presidentskandidaten Donald Trump en Joe Biden,
leek het treffen tussen hun twee running mates, vicepresident Mike Pence en senator Kamala Harris, bijna ouderwets.
Beide kandidaten toonden zich vooral uitblinkers in het ontwijken van vragen om hun voorbereide standpunten te verkopen.

Moderator Susan Page, bureauchef van USA Today in Washington, gaf vooraf geen inzicht in de thema's die ze wilde behandelen
of de vragen die ze zou stellen. In totaal kwamen negen thema's voorbij, elk met een vraag voor beide kandidaten.
Ze kregen twee minuten per antwoord, gevolgd door een vrije discussie.

De sfeer was heel anders dan die tijdens het uitgesproken vijandige en ongekend chaotische eerste debat tussen Trump en Biden.
De kandidaten vielen elkaar uitgebreid aan, maar bleven relatief hoffelijk en braken amper in op de gereserveerde spreektijd van de ander.

Lees verder via de link:
https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/60825 ... redirect=1


Zie video van Pence en de vlieg....(start wat langzaam) : https://abcn.ws/30KX5Br
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 08 okt 2020, 11:28

In een Twittervideo opgenomen voor het Oval Office in Washington zegt de president dat hij binnenkort een bevel ondertekent dat noodtoestemming voor het middel moet regelen. "Ik wil dat iedereen krijgt wat ik heb gekregen, en ik ga het gratis maken", aldus Trump, die dinsdag na een verblijf in het Walter Reed National Military Medical Center terugkeerde in het Witte Huis.

Volgens de president liggen er "honderdduizenden doses" van het middel dat hij ontving klaar om ingezet te worden..... :shock:

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP

<<<< is mijn vraag, hoe kan je een experimenteel middel ...met honderdduizend doses hebben ´klaarstaan´..,,.. een pas ontworpen auto staat toch ook niet met 100den in een garage?? [think] én het,,
<<<<ik ga het gratis maken ...hm,, maar als je iets hebt - zoals hij schrijft- waarom dan nog maken ?? [think]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door univers » 08 okt 2020, 11:45

<<<<ik ga het gratis maken
Zal wel van het geld zijn, v.d belastingontduiking. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 10 okt 2020, 10:44

:hands: ;P!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door taigitu » 10 okt 2020, 11:01

Biden loopt stevig uit in peilingen, Trump ook in belangrijke strijdstaten steeds meer op achterstand

Afbeelding

08 oktober 2020

Donald Trump en Joe Biden tijdens hun eerste debat vorige week.
Donald Trump en Joe Biden tijdens hun eerste debat vorige week.
Democratisch presidentskandidaat Joe Biden blijft na het debat van vorige week en de coronabesmetting
van president Donald Trump uitlopen in de peilingen. Biden staat nu net geen tien procent voor op Trump
in het gemiddelde van alle nationale polls voor de presidentsverkiezingen.
Ook in de belangrijkste strijdstaten, waar de stembusslag uiteindelijk beslist zal worden,
wordt de marge in het voordeel voor Biden steeds groter.

Lees verder via de link:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/bi ... ~af74cbdd/

Hij wordt er helemaal verlegen van........?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 10 okt 2020, 11:13

weet niet of je hem zo snel verlegen krijgt , ja mogelijk met een grote s.... als bv dhr -?- Tr.,( .. zou Do... nou ook een drugstest willen ondergaan zoals hij Biden vroeg ?? )
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door Kristof Piessens » 10 okt 2020, 12:09

herman50 schreef:
10 okt 2020, 11:13
weet niet of je hem zo snel verlegen krijgt , ja mogelijk met een grote s.... als bv dhr -?- Tr.,( .. zou Do... nou ook een drugstest willen ondergaan zoals hij Biden vroeg ?? )
Denk het niet, het zijn beide oude mannen die strijden voor het oval office, hier blijkt nu biden in het voordeel te zijn want mij is al bekend dat het tij aan het keren is in het nadeel van trump omdat het oudere kiespubliek oftewel generatiegenoten die eerst trump hadden gekozen nu van schouder zijn verwisseld en duidelijk van trump afwillen en veel hebben al openlijk hun stem duidelijk gemaakt of dat naar waarheid is kan ik niet inschatten...trumpaanhangers worden bidenaanhangers...prettig om te horen.

owja, qua vice presidenten was dacht ik biden met een vrouwelijke kandidaat en trump met een mannelijke kandidaat...als biden wint is het plots wel mogelijk dat als biden tijdens zijn ambt komt te overlijden, de eerste vrouwelijke president een feit zal worden.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 11 okt 2020, 07:24

en wéér misbruikt hij het Witte Huis



De Amerikaanse president Trump heeft zijn eerste openbare toespraak gehouden nadat bij hem corona werd vastgesteld. Hij sprak ruim een kwartier een menigte toe vanaf het balkon van het Witte Huis.

De toespraak zou alleen doorgaan bij een negatieve coronatest, maar het Witte Huis wilde zaterdag zijn recentste testuitslag niet bekendmaken.
http://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieu ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 13 okt 2020, 07:12

ach ja scoren over andermans rug Donny gaat niks te ver
Het spotje van de Republikeinen bespreekt de poging van Trump om persoonlijk te herstellen van het coronavirus en het werk van zijn regering om de pandemie aan te pakken. In de boodschap worden oudere opmerkingen van Fauci op een manier gebruikt alsof het lijkt dat hij de president prijst. „Ik kan me niet voorstellen dat iemand meer zou kunnen doen”, zegt Fauci in de advertentie.

Maar die opmerkingen zijn afkomstig uit een interview in maart, waar de directeur van het Nationaal Instituut voor Allergieën en Infectieziekten (NIAID), de bredere inspanning besprak van onder meer de coronavirustaskforce van het Witte Huis.

Oneens

De campagne van Trump verdedigde het spotje en zei dat de woorden van Fauci „juist zijn, en rechtstreeks uit de mond van Dr. Fauci. Fauci en Trump waren het niet altijd eens over hoe om te gaan met de pandemie, die ruim 7,7 miljoen mensen in de Verenigde Staten heeft besmet en meer dan 215.000 mensen heeft gedood.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 13 okt 2020, 07:15

Joe Biden loopt uit op Donald Trump in de peilingen in twee staten die bij de presidentsverkiezingen op 3 november doorslaggevend kunnen zijn. Volgens een gezamenlijke peiling van marktonderzoeksbedrijf Ipsos en het Britse persbureau Reuters loopt Biden in Pennsylvania 7 procent voor op president Donald Trump.<
In de staat Wisconsin bedraagt Bidens voorsprong eveneens 7 procent.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bericht door herman50 » 16 okt 2020, 07:12

wat is dat toch voor eigenwijs kereltje~~
MIAMI/PHILADELPHIA (ANP) - President Donald Trump heeft donderdagavond (plaatselijke tijd) in een vragenuurtje gezegd dat de coronapandemie in de Verenigde Staten vrijwel voorbij is. Terwijl de president geprikkeld zijn aanpak van de corona-epidemie verdedigde, kreeg hij in het gelijktijdige vragenuur van de Democratische presidentskandidaat Joe Biden het verwijt dat hij "niets" heeft gedaan om het virus te stoppen.

"We zijn bijna de hoek om", zei Trump met zijn gebruikelijke optimisme terwijl de aantallen nieuwe besmettingen in veel staten toenemen. Toen de presentatrice van het vragenuur kritischer vragen begon te stellen, ging Trump meer geprikkeld reageren. Dat gebeurde vooral toen hij werd gevraagd naar zijn halfslachtige veroordelingen van extreemrechtse groeperingen in de VS.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie