WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 15 nov 2021, 18:19

Graag zou ik zien dat, wie dan ook, het officiele bewijs , volgens vaststaande protocollen van isolatie , van Sarscov2/Covid19 , boven tafel krijgt.

Zo niet,is alles, maar dan ook werkelijk alles, één grote fake vanaf 16 maart 2020.
En kun je discussieren over alles wat na 16 maart 2020 gekomen is , tot je een ons weegt.
Heeft totaal geen zin als het vermeende virus een psychologische illusie blijkt te zijn.... :wacht:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 15 nov 2021, 18:44

Geweldige scherpe kijk op Nederlanders, mijn complimenten Determinist. ;P!
Op de Nederlanders wel, op de regering steken blind.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Determinist » 15 nov 2021, 18:51

Osiris schreef:
15 nov 2021, 18:19
Heeft totaal geen zin als het vermeende virus een psychologische illusie blijkt te zijn.... :wacht:
Knappe illusie dan dat overal ter wereld ziekenhuizen vollopen.
Verklaar je nader.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 15 nov 2021, 20:50

Determinist schreef:
15 nov 2021, 18:51
Osiris schreef:
15 nov 2021, 18:19
Heeft totaal geen zin als het vermeende virus een psychologische illusie blijkt te zijn.... :wacht:
Knappe illusie dan dat overal ter wereld ziekenhuizen vollopen.
Verklaar je nader.
Blijf mezelf niet herhalen.
Had al eerder voorspeld dat dit september/oktober zou gaan gebeuren; start griepseizoen in combinatie met het verminderde/verzwakte immuunsysteem als gevolg van de vaccinaties.

Daarom is ook het merendeel wat daar terecht komt volledig gevaccineerd.
Wat Belgie VK en Duitsland ook al hebben aangegeven.
NHS ( National Health Service Engeland )heeft al toegegeven dat de vaccins immuunsysteem verzwakken .

Daarnaast verdere activatie van 5G waar al eerder over gesproken is , stijging van alles begon ong. een maand na de verdere upscaling van frequenties/uitrol providers,wat ik al in 2020 als incubatietijd heb aangegeven bij de eerste brandhaarden.

Vanaf ongeveer Mei zul je dat allemaal op zuidelijk halfrond weer gaan zien.

Ook het nu wederom verplicht dragen van mondkappen, draagt bij aan zuurstofproblemen/tekort in bloedcirculatie naar cruciale organen, met als gevolg ontstekingsvormen, vooral weer in de longen/keelregio.


Zoek nu eerst maar eens uit of dat virus werkelijk bestaat, dat is de fundering van alle leugens, die tot die vaccinatie waanzin hebben geleid .
Wacht maar op de boostermania.
Met een totaal ander doel dan bescherming.

Maar dat geloof je toch allemaal niet, dus why bother...
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Determinist » 15 nov 2021, 21:18

Osiris schreef:
15 nov 2021, 20:50
Maar dat geloof je toch allemaal niet, dus why bother...
Ik geloof dat inderdaad niet.
En geloven doe je pas als je overtuigd bent. En dan vraag ik mij af wat jou heeft weten te overtuigen dat de aangegeven redenen waar zijn?

Je hebt het bijvoorbeeld over dat er geen "bewijs" is voor het virus. Iemand heeft jou doen overtuigen dat dit het geval is.
Waar en met wat is dat precies?

En hoe zit het met "start griepseizoen in combinatie met het verminderde/verzwakte immuunsysteem als gevolg van de vaccinaties."
Een niet bewezen virus is in staat om voordat er überhaupt vaccinaties beschikbaar waren EN zogenaamd toesloeg over de gehele wereld (met verschillende klimaten en in verschillende seizoenen).

Ik raad je aan om naast Niburu ook eens een kijkje te nemen elders.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 15 nov 2021, 21:27

Determinist schreef:
15 nov 2021, 21:18
Osiris schreef:
15 nov 2021, 20:50
Maar dat geloof je toch allemaal niet, dus why bother...
Ik geloof dat inderdaad niet.
En geloven doe je pas als je overtuigd bent. En dan vraag ik mij af wat jou heeft weten te overtuigen dat de aangegeven redenen waar zijn?

Je hebt het bijvoorbeeld over dat er geen "bewijs" is voor het virus. Iemand heeft jou doen overtuigen dat dit het geval is.
Waar en met wat is dat precies?
Draai de vraag is om ; wie, wat, waar heeft jou ( en talloze anderen ) overtuigd dat het wel zo is, kom met het bewijs.
Dat is wat ik in afgelopen bijna 2 jaar, niemand heb zien tonen.
Alle andere factoren in combi die ik genoemd heb, maken dat illusionaire virus.
Het is een complete psy-op .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Determinist » 15 nov 2021, 21:36

Een aardig overzicht.

https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2X2030718X

Vanaf daar de referenties

https://www.sciencedirect.com/science/a ... 718X#bi005

Maar je kan ook een lijst krijgen (met # citaties):

https://scholar.google.nl/scholar?q=sar ... i=scholart

Dit is slechts het topje van de ijsberg. Wie zoekt zult vinden.
Mijn vraag aan jou is of je deze links gaat bekijken.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Determinist » 15 nov 2021, 21:48

Als je wat visueel ingesteld bent, een reeks van electron microscopie foto's

https://www.flickr.com/photos/niaid/alb ... 2914621487

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 16 nov 2021, 09:25

Op basis van genetische informatie een ziekte een virus noemen drijft wat weg...

Voor het volk is een kleine minderheid die het niet gelooft dat er een virus is maar een andere oorzaak kent dan vertelt.
De meerderheid gelooft meteen dat er een virus is dat mensen vermoord, zonder zich de vraag te stellen of het wel een vastgestelde feit is dat er een virus is ?

Van in begin had ik al twijfels over de redenen van de lockdowns, ik heb net als osiris ook geen bewijsvoering gezien over deze zogenaamde virus, dat alleen door zogenaamd genoomsequentie te vinden is...en had meteen door dat de meeste testen eigenlijk ook niet test op virussen maar reageren op deeltjes waarvan men denkt dat het een virus is....

Maar geloof wel dat frequenties die ontstaan buiten de menselijke echte frequentie, storend kunnen optreden en nefast kunnen zijn voor het menselijk lichaam, maar het probleem is dat als je de geschiedenis nagaat er toch elke keer een verband is met het ontstaan van iets nieuws op technologisch gebied dan begin je te begrijpen dat vaccinatie zelfs in potentie nog meer schade kunnen toebrengen dan het doel van bescherming dient...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 16 nov 2021, 09:35

:post: Kristof
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Determinist » 16 nov 2021, 09:49

Kristof Piessens schreef:
16 nov 2021, 09:25
Op basis van genetische informatie een ziekte een virus noemen drijft wat weg...
Eh genetische informatie is niet éénduidig?
Of alleen niet éénduidig als je er niet meer eens bent?

Hoeveel wetenschappelijke informatie moet je negeren om nog steeds deze bewijzen te accepteren?
Tienduizenden wetenschappers over de gehele wereld weten exact wat het is.
Voor het volk is een kleine minderheid die het niet gelooft dat er een virus is maar een andere oorzaak kent dan vertelt.
De meerderheid gelooft meteen dat er een virus is dat mensen vermoord, zonder zich de vraag te stellen of het wel een vastgestelde feit is dat er een virus is ?
Er bestaat nog zoiets als overduidelijke wetenschap. Ontelbare professionals, die ervoor geleerd hebben en lang in het vakgebied werkzaam zijn.
Niet 1 instituut, niet 1 universiteit. Geen vage rapporten, geen vaag onderzoek. Er is een overweldigend aantal gedetailleerde informatie beschikbaar.

Als je de genetische informatie waar constant aan gewerkt wordt en waaruit elke dag weer studies op gedaan worden als "geen bewijs" ziet, dan houdt het op.
Dat ben je nergens meer van te overtuigen. Zoals de platte Aarde aanhangers niet te overtuigen zijn met overweldigend bewijs.
Van in begin had ik al twijfels over de redenen van de lockdowns, ik heb net als osiris ook geen bewijsvoering gezien over deze zogenaamde virus, dat alleen door zogenaamd genoomsequentie te vinden is..
Je hebt het niet gezien en daarom kom je tot je twijfels. Waarom kan ik het wel vinden dan?
Je doet net alsof de informatie verstopt zit. Als een soort complot. Iedereen houdt de informatie achter.

Het is niet een kwestie van niet zien, het is een kwestie van niet zoeken.

En nu ik voor jullie gezocht heb dien je wat aangedragen wordt in je op te nemen en daarna mij aangeven waarom wat er gegeven is niet klopt.
Met een duidelijke studie die het tegendeel bewijst. Niet een blog, niet een YouTube filmpje, niet een tweet of Facebook bericht.
Een set aan informatie, duidelijk aangegeven hoe men tot deze conclusie komt. Dus de zet is aan jullie.
Maar geloof wel dat frequenties die ontstaan buiten de menselijke echte frequentie, storend kunnen optreden en nefast kunnen zijn voor het menselijk lichaam, maar het probleem is dat als je de geschiedenis nagaat er toch elke keer een verband is met het ontstaan van iets nieuws op technologisch gebied dan begin je te begrijpen dat vaccinatie zelfs in potentie nog meer schade kunnen toebrengen dan het doel van bescherming dient...
Geloven doen we in de kerk. Welke basis gebruik jij voor jouw geloof?
Welke websites, welke blogs en welke YouTube video's hebben je overtuigd dat te geloven EN tegelijkertijd alle informatie die door professionals dagelijks wordt geproduceerd EN NA TE LEZEN IS ALS JE DAT WIL naast je neer legt.

Je wil het gewoon niet en daarom verdraai je elke logische en checkbare informatie.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 16 nov 2021, 10:55

https://nos.nl/artikel/2404263-aantal-g ... n-factoren

Volgens de tabel in dit artikel is het aantal ongevaccineerden in het ziekenhuis al 4 maanden stabiel. Volgens het RIVM stijgt het aantal positieve tests onder ongevaccineerden echter fors in diezelfde periode. Opmerkelijk dat de piek in besmettingen dan juist bij gevaccineerden leidt tot verhoogde ziekenhuisopnames.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 16 nov 2021, 11:35

Uit het artikel.
Volgens Alma Tostmann, epidemioloog aan het Radboudumc, komt het toegenomen percentage gevaccineerden in het ziekenhuis vooral doordat het virus de laatste tijd hard rondgaat onder ouderen. Ze spreekt van een optelsom
Die moeten het eerst opgeruimd worden.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 16 nov 2021, 11:35

https://www.trouw.nl/zorg/britse-studie ... ~bd641bc6/

In dit artikel zie ik voor het eerst de huidige strategie open vernoemd worden. Het vaccin dient niet meer als middel om kennis te maken met het virus en zo ernstige gevolgen te voorkomen maar als middel om het immuunsysteem geactiveerd te houden en zo de circulatie af te remmen. Besmettelijkheid is leidend geworden en daarvoor moet iedereen er dus aan geloven.

Daarom zullen ongevaccineerden nu als probleem aangemerkt blijven worden. Zij hebben immers geen continu getriggerd afweersysteem waardoor de virusload bij besmetting hoger zal zijn.

Dit pleit tegen een 3G pas omdat daarbij de gevaccineerde niet getest wordt. Het risico op besmetting van de ongevaccineerde is dan groot. 2G lijkt een oplossing vanwege de ontkoppeling van gevaccineerden en ongevaccineerden maar omdat meer dan de helft van de besmettingen thuis plaatsvind zal het hooguit het effect vertragen. 1G voor degenen die graag risico nemen lijkt mij dan het hoogst haalbare en meest effectief.

Zelfs met 100% vaccinatiegraad kan ons zorgsysteem dit virus niet aan zonder extra maatregelen. Uit het vorige artikel blijkt de discussie gevaccineerd/ongevaccineerd ook gerommel in de marge. Toenemende besmettingen leiden tot verhoogde zorgdruk door gevaccineerden, niet door ongevaccineerden. En op de plek met het grootste besmettingsrisico, thuis, maakt vaccinatie qua besmettingsrisico nauwelijks uit volgens de hier beschreven studie.

Laten we ons focussen op de stijgende groep gevaccineerden die de zorg overbelast. Wat is de oorzaak? Ik vrees dat het antwoord zeer doet. Ik meen te zien dat dit virus onze ouderen en kwetsbaren uitroeit en een vaccin hooguit de curve afplat. De ziekenhuisopnames onder 90+ers klapte spontaan in toen ze 'uitgedund' waren. De grootste toename nu zat bij 70+. Ik vrees dat dit het toekomstbeeld gaat zijn. 80+, 70+ en daarna blijvend onder de 60+. Corona reduceert de levensverwachting met zo'n 30 jaar en blijft dan onder ons als neef van de griep.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 16 nov 2021, 11:40

univers schreef:
16 nov 2021, 11:35
Uit het artikel.
Volgens Alma Tostmann, epidemioloog aan het Radboudumc, komt het toegenomen percentage gevaccineerden in het ziekenhuis vooral doordat het virus de laatste tijd hard rondgaat onder ouderen. Ze spreekt van een optelsom
Die moeten het eerst opgeruimd worden.
Dat is niet alleen een economisch perspectief maar ook een Natuurwet helaas.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 16 nov 2021, 12:09

Ik vrees dat dit het toekomstbeeld gaat zijn. 80+, 70+ en daarna blijvend onder de 60+.
De pensioen fondsen worden stinkend rijk, als niemand meer de 60 bereikt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 16 nov 2021, 12:18

:post: Vitharr.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 16 nov 2021, 12:21

Determinist ik verdraai niets naar mijn opinie, ik lees enkel wat ik vind, voor de rest heb ik enkel maar conclusies op basis van wat er via allerlei nieuwskanalen verspreid wordt.

Geloof is een persoonlijke zaak in de meeste gevallen maar geloof heeft wel een keerzijde daar dat er twee percepties zijn ofwel twee manieren om geloof te hechten of hebben aan iets.

De twee manieren zijn het volgende; 1 Zien om te geloven en 2 Geloven om te zien.

1. Mensen zien het bewijs van de feiten en geloven pas dat dat de oorzaak is van de gebeurtenissen.
2. Mensen geloven zonder bewijs de feiten en zien pas dat de oorzaak toch iets anders was dan de gebeurtenissen weergeven.

De keiharde realiteit is dat de wereld liever simpele dingen zien en hun geloof baseren op zaken die er niet toe doen ongeacht het doel.
Complexe zaken is onbegrijpelijk voor het grosso modo gedeelte van de wereldbevolking, zij begrijpen niet wat het doel is van iets waar ze niet in geloven omdat de ware kennis zich baseert op het geloof dat ze reeds weten hoe het menselijk lichaam werkt, daarnaast is keer op keer aangetoond dat de hele setting op frequentie is gebaseerd van de aarde, fauna en flora tot de mens...

De aarde heeft ook een hartslag, dat weet je ook, deze hartslag is de hoogste dan die van fauna en flora of van de mensen.

Stel de enigste weg is om de menselijke frequentie te gaan verhogen en om te geloven dat het persoonlijk toe-eigenen van de aarde als bezit geen nuttige waarde vertegenwoordigd, maar we hebben technologie ontwikkeld waarbij die frequenties juist de menselijke frequenties beletten om de menselijke frequentie te verhogen, kortom de stoorzender is de frequentiehoogte van technologie in dat voorbeeld de uitrol van 5 G, deze stoort en verstoort de mogelijkheid om de menselijke frequentie te kunnen verhogen, de keuze is vastgesteld en de rekening wordt gepresenteerd in de vorm van doden door een pandemie (virus), de waarheid is dat de uitrol van 5 G de menselijke frequentie steeds belet te stijgen en gevangen houdt binnen de aardse frequentiehoogte, een letterlijke gevangenis maar andere gevolgen worden ten gevolge van de pandemie gemakshalve genegeerd of niet ingecalculeerd door de wetenschappelijke wereld, het signaal is dat de menselijke wereldbevolking een uitweg gaat zoeken uit deze dreigende valstrik....verzet is maar 1 gevolg dat de hele maatschappelijke draagvlak dooreen kan doen schudden.

Vergeet niet dat 'geloven' geen kerkelijke zaak is noch een kwestie van 'weten' maar eerder te maken heeft met hoe iemand zich bewust word van de slordige houding van de menselijke soort inzake de aanpak van de economische en ecologische beleid, inzicht is altijd de beste oplossing maar als daar discussie voorafgaat om dat inzicht te torpederen of te loven, staan wij nog geen meter verder, de kringloop is verbroken zeker als je weet dat problemen uit het verleden hebben geleid tot de huidige problemen en die nu maar pas op te lossen, rijkelijk laat, vind je niet ?
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens op 16 nov 2021, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 16 nov 2021, 12:23

univers schreef:
16 nov 2021, 12:09
De pensioen fondsen worden stinkend rijk, als niemand meer de 60 bereikt.
Vinden ze prima.
Ze schuwen het ook niet om de pensioenleeftijd steeds verder op te schroeven.
Zodra iemand met pensioen is, telt die niet meer mee, dan ben je dor hout en kost je alleen maar geld.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 16 nov 2021, 12:35

https://www.telegraaf.nl/financieel/889 ... n=whatsapp
Studie: coronavaccinmakers verdienen 1000 dollar per seconde

AMSTERDAM (ANP/AFP) - De farmaceutische concerns Pfizer, BioNTech en Moderna maken elke minuut een gezamenlijke winst van 65.000 dollar, oftewel ongeveer 1000 dollar per seconde, met hun coronavaccins. Dat heeft de People’s Vaccine Alliance (PVA), een coalitie die campagne voert voor bredere toegang tot coronavaccins, becijferd op basis van de kwartaalrapporten van de betreffende bedrijven.

De coalitie schat dat de drie farmaceuten dit jaar samen 34 miljard dollar aan winst vóór belastingen zullen boeken, oftewel 93,5 miljoen dollar per dag. De bedrijven hebben de overgrote meerderheid van hun doses aan rijke landen verkocht, terwijl ’s werelds armste landen grotendeels ongevaccineerd blijven.

„Het is obsceen dat slechts een paar bedrijven elk uur miljoenen dollars winst maken, terwijl slechts 2 procent van de mensen in lage-inkomenslanden volledig is ingeënt tegen het coronavirus”, zegt Maaza Seyoum van de African Alliance en de People’s Vaccine Alliance Africa.

lees verder in bovenstaande link.
Vrij artikel.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie