WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 06 jan 2022, 18:59

https://dvhn.nl/binnenland/Opnieuw-geen ... 78469.html

Een goed stuk waarin ze ook netjes uitleggen hoe ze aan hun cijfers komen.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 06 jan 2022, 23:28

Het artikel verteld ook dat door de lockdowns de griepvirusverspreiding tegen gehouden wordt en dat dit invloed heeft op de natuurlijke immuniteit tegen het griepvirus. Je voorkomt verspreiding maar werkt een verzwakking van de immuniteit in de hand. De vraag is waar je beter mee af bent, een gezonde mens of een vaccinafhankelijke mens.
Ik maak op dat men prefereert dat de mens afhankelijk wordt van een vaccinondersteuning ipv een natuurlijke preventie. Ik vindt dit een gevaarlijke situatie mbt de gezondheid van de mens. Men kan stellen dat je iets moet om het ene tegen te gaan maar daardoor creëer je een ander probleem wat actueler blijft. Naar men beweert zal het coronavirus eens verdwijnen maar de mens zal dusdanig verzwakt blijken te zijn om een regulier griepvirus niet meer aan te kunnen zonder toepassing van een griepprik. Op termijn ben je hiermee de gezondheid van de mens aan het slopen. Ieder weldenkend mens kan hierover zelf bedenken dat dit niet een gunstige weg is deze te bewandelen in de huidige situatie.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 07 jan 2022, 08:47

:post: Witte.
Zo zie ik het ook.
Met de huidige vaccinatiedrift ondermijnt men de natuurlijke weerstand en verzwakt de mens.

Het heeft een voordeel voor pharmaceuten dat zij, de verzwakte mens, straks nog sneller medicatie moeten verstrekken.
De kassa moet blijven rinkelen hè. :wink:

Het was beter geweest dat ze alleen de kwetsbare mensen met onderliggende ziektes de keuze hadden gelaten om mee te doen aan dit experimentele vaccin.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 07 jan 2022, 12:37

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 07 jan 2022, 17:04

Hendrike kan niet lezen en/of niet rekenen. Er staat '2,6 tot 3,7 keer zo infecteus' en dat is 260 tot 370%. Daarnaast staat in het artikel dat dit percentage slaat op het verschil tussen delta en omikron bij gevaccineerden. Dus niet op het verschil tussen besmettelijkheid bij omikron tussen wel en niet gevaccineerden.

Deze misinterpretatie vind ik wel pijnlijk hoor. 2G is inderdaad niet de oplossing maar dat is het ook nooit geweest. Alleen 1G voegt hier iets toe.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 07 jan 2022, 17:12

Fenna schreef:
07 jan 2022, 08:47
Het was beter geweest dat ze alleen de kwetsbare mensen met onderliggende ziektes de keuze hadden gelaten om mee te doen aan dit experimentele vaccin.
Ja en nee. Volgens hun eigen cijfers blijft 10% altijd onbeschermd. Dat had een onbeheersbare piek opgeleverd. Dat kunnen alle tere zieltjes niet aan. Dat mensen verspreid doodgaan is algemeen geaccepteerd. Als door corona 1 jaar een myxomatose-effect onder de mens heerst waarbij ze allemaal tegelijk gaan komt dat heel anders over. Velen zullen dat niet beter vinden.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 07 jan 2022, 17:35

Dat mensen verspreid doodgaan is algemeen geaccepteerd.
Je zal wel moeten, staat niet anders op. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 07 jan 2022, 17:47

univers schreef:
07 jan 2022, 17:35
Dat mensen verspreid doodgaan is algemeen geaccepteerd.
Je zal wel moeten, staat niet anders op. :mrgreen:
Jawel. Maar dat is niet fraai. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 10 jan 2022, 10:18

we zullen maar denken het heeft een naam dus ......
Australië heeft het visum van Novak Djokovic ten onrechte ingetrokken. Dat heeft een Australische rechter maandag geoordeeld.
De Servische tennisser mag zodoende in het land blijven en krijgt daardoor ook de mogelijkheid om mee te doen aan de Australian Open.

vind het wel raar dat de resvcht zegt wat had hij nog meer kunnen doen ?? noou wat gewone mensen doen toch effe navragen of het goed is

https://www.msn.com/nl-nl/sport/nieuws/ ... hp&pc=U531
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 10 jan 2022, 16:57

En wij maar in de lockdown zitten.
In een week tijd weer 600 asielzoekers/gelukszoekers erbij.
Gooi die grenzen dicht zolang dat virus heerst en wij in lockdown zitten.

https://www.geenstijl.nl/5162982/asieli ... -weer-600/
Nieuw jaar. Nieuw kabinet. Nieuw elan. Nieuw volk. Nieuwe bestuurscultuur. Nieuwe Stas van Omvolking & Huizen Uitdelen (vvd). Nieuwe rijkspagina op rijksoverheid.nl over de wekelijkse asielinstroom. Nieuwe Miele. Nieuwe AEG. Nieuwe woningnood. Nieuwe luchtjes in de portieken. Nieuw gedoe in Ter Apel. Nieuwe stakings bij pendelbus naar Emmen. Nieuwe maatregelen om gemeenten te verplichten statushouders te huisvesten (want de vorige waren illegaal zie ook Pieter Omtzigt). Nieuw wekelijks topic op GeenStijl. Nieuw plaatje met een boot. Tot volgende week.
Zie vooral de nieuwe sport van onze 'nieuwe' Europeanen in dit misselijk makende Twitterfilmpje.
Argeloze voetgangers bij hun kleren pakken als ze in de auto zitten en ze vasthouden als ze gaan rijden.
Die arme oudere man valt als ze hem loslaten en hij blijft liggen.
https://twitter.com/MaudPK/status/14802 ... 29026?s=20
Lollig hè, dat tuig.
Je zou ze een rottrap verkopen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tardis » 10 jan 2022, 20:09

Hallo allemaal. Daar ben ik weer heel even, om een paar zaken met jullie te delen omdat ik het belangrijk vind dat je dit ziet, hoort en/of leest.

1. Diederik Gommers is toch een stuk meer integer dan ik aanvankelijk dacht. Hij heeft recent een flinke draai gemaakt in zijn opvatting over maatregelen in relatie tot leeftijden. Eigenlijk had Gommers dit in een eerder stadium moeten vinden, want ik wist het in juni 2020 al, het was destijds door andere immunologen en virologen de wereld in geslingerd. Helaas gebeurde dat op alternatieve nieuwssites want mensen die kritiek leveren op het beleid worden tegenwoordig in de ' Nationale- en Internationale Pravda' de mond gesnoerd en weggezet als wappies. Ook als ze gerespecteerde hoogleraren zijn. De reactie waar het mij om gaat begint vanaf minuut 1:45 en daarna gaat hij er verder op in. Vooral zijn mening dat Covid19 een virus van niks is (vanaf4:40) vind ik gezien alle heisa die er over Corona gemaakt wordt wel amusant, (op een bittere manier).
https://www.youtube.com/watch?v=j5g0C9_Bhzg

2. Kinderen vaccineren tegen Covid19 is zeer schadelijk voor hun immuunsysteem. Geert Vanden Bossche legt uit waarom.
https://www.blckbx.tv/videos/kinderen-vaccineren

3. Een filmpje over de groeperingen die in deze wereld de touwtjes in handen hebben. Eindelijk wordt er eens man en paard genoemd. Geen complottheorie, World Economic Forum bestaat echt en heeft een agenda voor de komende 15-20 jaar die ze zelf 'The Great Reset' noemen. Ook de genoemde invloedrijke beleggingsmaatschappijen van de 'éénprocenters' zijn met een beetje moeite na te trekken. Heb ik ten dele ook gedaan en wat ik heb opgezocht bleek juist te zijn.
https://vrevealed.com/c19/monopoly
Nederlandstalige versie:
https://myno.eu/detail.asp?Lang=3&Article=100055

4. Ter completering nog iets wat jullie misschien al eens gezien hebben want het werd in 2019 opgenomen: een kort item van DWDD over Rutger Bregman, de man die op het World Economic Forum een geluid ventileerde waar men daar nogal boos over werd.
https://www.youtube.com/watch?v=U2blLMgt9kA
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 10 jan 2022, 21:29

:post: ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 10 jan 2022, 21:32

Very :post:
Ik ben blij dat je dit plaatst Tardis omdat jij een gewaardeerd forumlid bent die serieus genomen word.

De Belgische arts verteld precies zoals ik het ook zeg tegen iedereen als het ter sprake komt, dat het zoooo fout is om kinderen te vaccineren, maar je wil niet weten hoeveel weerstand ik krijg door mij uit te spreken over dit soort zaken, maar ik laat mij de mond niet snoeren.

Ik ken de filmpjes, maar heb het gevoel dat mijn posts over dit virus niet erg gewaardeerd worden op een paar forumgebruikers na die er net zo over denken.
Ik ben waarschijnlijk te kritisch, misschien voelen mensen zich aangevallen door mijn nogal uitgesproken mening.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tardis » 10 jan 2022, 22:03

Dag Fenna, als je in grote lijnen vertelt waarom kinderen beter niet gevaccineerd zouden moeten worden (tegen Covid, andere vaccinaties zijn wel heel belangrijk) en dan verwijst naar het betoog van Vanden Bossche, zouden de mensen het van hem misschien wel willen aannemen?
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 10 jan 2022, 22:28

Tardis schreef:
10 jan 2022, 22:03
(tegen Covid, andere vaccinaties zijn wel heel belangrijk)
Mee eens.
DKTP, pokken en BMR vaccins hebben hun nut zeker bewezen.
Deze ouderwetse vaccins zijn op basis van eiwitten en bevatten een klein deel inactief virus waardoor het lichaam echt antistoffen kan maken tegen het betreffende virus, maar dat heeft dit experimentele mRNA vaccin niet, het is puur chemisch.

Klik op de link en je ziet een deel van de brief van Hugo de Jonge waarin de samenstelling van het vaccin zit.
viewtopic.php?f=37&t=22063&p=377138&hil ... ge#p377138

Ik leg het ook aan mijn gesprekspartners dan uit hoe ik aan de info kom en dat dit door artsen, kinderartsen en virologen word gezegd die tegen de massa in durven te zwemmen, maar daar wringt het hem nu net de schoen, de meeste zijn zo in de propaganda meegezogen dat ze doof en blind zijn voor een ander geluid.
Mensen lijken bang om hun hoofd boven het maaiveld uit te steken en gaan liever in de stroom van de massa mee.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 11 jan 2022, 08:10

Fenna schreef:
10 jan 2022, 21:32
Very :post:
Ik ben blij dat je dit plaatst Tardis omdat jij een gewaardeerd forumlid bent die serieus genomen word.

De Belgische arts verteld precies zoals ik het ook zeg tegen iedereen als het ter sprake komt, dat het zoooo fout is om kinderen te vaccineren, maar je wil niet weten hoeveel weerstand ik krijg door mij uit te spreken over dit soort zaken, maar ik laat mij de mond niet snoeren.

Ik ken de filmpjes, maar heb het gevoel dat mijn posts over dit virus niet erg gewaardeerd worden op een paar forumgebruikers na die er net zo over denken.
Ik ben waarschijnlijk te kritisch, misschien voelen mensen zich aangevallen door mijn nogal uitgesproken mening.
Ken het gevoel.
Al 2 jaar lang tegengeluiden gepost over dit 'vermeende' virus en agenda's zoals agenda 21 , 2030 en Great Reset.
Experts zoals Malone ( MRNA techniek ) , geen antivaxxer, had ook al aangegeven dat de risk/benefit balans alleen 'aanwezig' zou zijn in de kwetsbare leeftijdsgroepen voornamelijk boven de 70, de rest eronder had de vaccins ( not ) nooit opgelegd mogen worden.
Hij gaat nog wel uit van een virus .

Ik ben altijd intuitief uitgegaan van de uitrol van 5G als primaire stralings/frequentie ziekteverwekker, wat doelbewust als een virus bestempeld is, wat ook eigenlijk bevestigd is in onderzoeks publicatie naar risico's volksgezondheid op PUB MED.
Recentelijk link gepost.

Alles om de gewenste technologieen ongehinderd erdoor te drukken , ook via de zogenaamde vaccins , 5G satellieten/zendmasten etc , om de wereld onder totale technologische dictatuur te krijgen, via A.I.
Het menselijk lichaam is daar niet geschikt voor, moet geschikt worden gemaakt, met alle doelbewuste gevolgen ( door de elite geaccepteerde collateral damage; zieken/doden ) van dien .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 11 jan 2022, 11:47

kijk het is natuurlijk dit óf zoiets wat zorgt dat er totaal geen eenheid komt in en het -gevecht- tegen ´t virus*
´´AD vanmorgen ,,Spanje wil corona als griep gaan beschouwen ´´..... --(dit wel ná de 6e golf besmettingen die er is, zo flink zijn ze wel) --
´´Belgie ´´ gisteren bij nieuws ,,Onderwijzer ,,moet er niet aan denken dat alle klassen vol zitten .......
´´Vrienden bouwen tegen beter weten in ´´.....de Ahoyhallen worden weer een evenement rijker ,,Vrienden van de Amstel,, .......
´´Amerika, scholen moeten open ook nu nwe besmett. ´´ .... ...de ziekenhuizen liggen vol kinderen maar tóch,,,
´´Engeland, geen nwe maatregelen al loopt besmrett.graad op´´ ..... hoezo weest voorzichtig<

en ja k weet het eigenwijs , maar telkens als ik zo´n éxpert´ hoor denk ik, o god weer zo´n bedweter, ga een bij elkaar zitten lul er dan over
,,,maar nee liever ik en de rest ....
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tardis » 11 jan 2022, 14:28

herman50 schreef:
11 jan 2022, 11:47
en ja k weet het eigenwijs , maar telkens als ik zo´n éxpert´ hoor denk ik, o god weer zo´n bedweter, ga een bij elkaar zitten lul er dan over
,,,maar nee liever ik en de rest ....
Dag Herman, met je opsomming van de laatste berichten illustreer je de bedoeling van de werkelijke machthebbers in deze wereld: verdeel en heers. Als de 99% zich naar behoren zou weten te organiseren dan had de 1% geen macht. Als je eenmaal doorhebt dat het grote geld brood en spelen aan de bevolking aanbiedt, d.w.z. bepaalt wat ze te eten krijgen (ongezond spul waar je dik en ziek van wordt) en de propaganda machine in de vorm van oorlogsvoering en TV spelletjes, en verborgen propaganda in speelfilms en TV series en ander hypnotiserend en hersendood veroorzakend vermaak, dan snap je ook waarom mensen tegenwoordig consumenten heten en dat de nieuwsmedia eigendom zijn van een select gezelschap die eveneens tot die exclusieve club behoren. Het is voor de werkelijke machthebbers belangrijk dat de chaos op alle mogelijke manieren in stand wordt gehouden. Uit ergernis over de hypocrisie dat ons steeds gezegd wordt dat we in een democratie leven terwijl dit stiekem al lang niet meer het geval is heb ik me in 2020 bekeerd tot het anarchisme. Wel vreedzaam, vergelijkbaar met het geweldloze anarchisme van Mahatma Gandhi.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 11 jan 2022, 15:05

Tardis Wederom. :post:

Herman, heb nog een paar knijpers voor je.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 11 jan 2022, 15:16

:post: Tardis.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie