WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 17 jul 2021, 08:58

Meeste mensen beseffen inderdaad niet meer dat ze een zielsconnectie hebben die dit alles overstijgt.
Decennia lange ( technologische ) beinvloeding,maar ook talloze conditioneringen binnen het educatie en arbeidssysteemsysteem, voeding en alles wat verder gebruikt is, hebben ervoor gezorgd dat de focus op het stoffelijke aardse via de 5 zintuigen is komen te liggen.
Het definitief afsnijden van die zielsconnectie,waar wij als mensen werkelijke vrijheid en onbegrensde mogelijkheden zouden kunnen aanboren, moet vernietigd worden om ons te binden en te kunnen controleren.
En is altijd het einddoel geweest.

Het Openbaring stuk voorspelt nog twee navolgende fasen, die een soort van contra reactie zijn op het bovengenoemde satanische /duistere deel.
Duister en licht zijn elkaars tegenpolen,maar ook onderdeel van één geheel,het één bestaat niet zonder de ander, Yin/Yang

De eerste fase is de wegvoering van de 144.000, niet een aantal maar degenen die de lichtsnelheid ,omgerekend naar een ronde omgeving, uitstralen uit die eerder genoemde
pijnappelklier/derde oog.
De halo of aureool.
Niet zozeer de religieus gelovigen,maar de bewusten.
Zij worden bespaard wat als laatste fase genoemd word.
Hoe deze wegvoering/rapture in zijn werk zal gaan is mij onbekend.

Die laatste fase word de terugkeer van christus genoemd, de complete zuivering van wat er nog over is.
Christus is gekoppeld aan de zon ( onze evolutionaire aandrijver of vernietiger, via de afkomstige straling tijdens zonactiviteit ),ook aan sterrenbeeld Vissen, daar stond Jezus symbool voor.

Voor zover ik te weten ben gekomen zal de zon een dusdanige activiteit laten zien, wat een micronova genoemd word.
In tegenstelling tot een supernova, zal onze zon hier niet door uitdoven, komt periodiek voor sinds het ontstaan van de aarde.
In eerste instantie kwam ik een jaar tegen 2048, later bleek dit al achterhaald, de magnetische polen van onze aarde verschoven dusdanig snel,dat het jaartal op 2030 gesteld werd.
Dit zal resulteren in een dusdanige stralingsbombardement, waardoor de aarde niet alleen haar polen wisselt, maar ook de rotatie.
Daarmee zal de precessiecyclus omkeren en het ong 2000 jaar durende tijdperk Vissen ( Ichtus/christus ) weer terugkeren.

Het is niet voor niets dat alle beoogde agenda's versneld zijn ; de Great Reset/agenda 2030, klimaathoax doelstellingen 2030 etc
Voorlopig hebben we nog te maken met de fake pandemieen en alles wat daar aan gekoppeld is ( vaccinaties, 5G en A.I., total controll ) en zoals eerder gesteld willen ze dat proces rond 2028 afgerond hebben.
Degenen die dit alles al eeuwen geleden gepland en in gang hebben gezet ( de toekomstig uitverkoren goden/heersers van deze planeet ),verwachten alles te overleven.
Wishfull thinking.

The devil sends his Beast with wrath, BECAUSE HE KNOWS HIS TIME IS SHORT.
Ze hebben maar een zeer small window of opportunity om dit alles voor elkaar te krijgen, via angstcreatie en volledige misleiding.
En zolang ze geen massale pushback krijgen van degenen die nu ontwaakt/bewust zijn, kunnen ze het voor elkaar krijgen.
Deze bewuste groep zal het de komende tijd zeer zwaar gaan krijgen,worden de nieuwe target groep, omdat hun aantal groeit.

Gelukkig zie ik wel steeds meer protesten en demonstraties van grotere aantallen mensen,die zich verzetten tegen hun toekomstige technologische/technocratische/faschistische slavernij.

Helaas Herman, dit heeft alles met de pandemie en vernietiging van de wereld ( die je kent ) te maken.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 17 jul 2021, 09:20

:post: Osiris
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 17 jul 2021, 15:28

Afbeelding
En hiervoor hebben wij code rood?
Met een doorsnee verkoudheid liggen er met in het ziekenhuis en op de IC
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 17 jul 2021, 16:43

Fenna schreef:
17 jul 2021, 15:28
Afbeelding
En hiervoor hebben wij code rood?
Met een doorsnee verkoudheid liggen er met in het ziekenhuis en op de IC
Precies ;P!
Met de huidige stand van landelijke zogenaamde besmettingen van zo'n 100000 of al meer,
zouden ziekenhuizen en IC's totaal overspoeld moeten worden met 10 duizenden tegelijk.

We hebben elk jaar in het najaar/winter de influenza, in het voorjaar de zogenoemde coronavirussen en in de zomer, nu dus, het Rhinovirus.
Een zeer milde griepvariant, waar bijna niemand ziek van word, laat staan in ziekenhuizen beland.
Door het massaal testen met veel te hoge aantal amplificatiecyclus, zal hier dus op positief getest worden, naast tal van andere aandoeningen.
Uiteraard gepropageert als covid/Delta/Lambda/Calcutta variant besmettingen, whatever.

Deze verhoging is bewust gecreeerd om al diegenen , die dachten na vaccinatie op vakantie kunnen te gaan en even te ontsnappen aan de totaal beklemmende stressfactoren, weer volledig in het gareel te krijgen, want 2 weken vakantieqarantaine is geen vakantie.
Maar de spuit zit er in, de verleidingspush is gelukt.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 17 jul 2021, 17:29

Wederom :post: Osiris.

De overheid wil de angst er in houden.
Stel je voor dat de makke schapen ineens inzien dat het virus nu is verworden tot een doorsnee verkoudheid, dan spat de bubbel uiteen.

Straks word voor iedere verkoudheid met een R waarde van boven de 1 de hele trukendoos weer opengetrokken en kunnen we weer voor straf in huis blijven.

Alles wat plezier geeft word als eerste weer verboden, zoals horeca en evenementen die buiten afspelen waarvan reeds bewezen is middels onderzoek van fieldlab dat dat geen besmettingshaarden zijn.
Horeca na 12 uur dicht?
Ben je dan ineens besmettelijk?
Je reinste onzin.
Nu gaan de liefhebbers in groepjes uit zicht bijelkaar klitten en is er helemaal geen controle, dus slaan ze ook met die maatregel de plank compleet mis.

Als het daar nou allemaal fout gaat, zou je verwachten dat het in een supermarkt helemaal mis moet gaan omdat men daar geen anderhalve meter kan handhaven en je met meer dan 100 mensen tegelijk kris kras op een klein oppervlak door winkel mag banjeren en van alles met je handen mag pakken.
En waarom mogen prostituees wel werken waar klanten in op een onder haar liggen, die branche zou bij uitstek een besmettingsbron moeten zijn, want een klant op anderhalve meter afwerken is niet mogelijk, maar daar hoor je niets over.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 17 jul 2021, 17:36

De 'Dansen met Jansen' mantra van onze vaccinverkopende propaganda minister Hugo Goebels, sorry, de Jonge is dus uiterst succesvol gebleken.
Uiteraard ook het feit dat iedereen dacht er met één prik vanaf te zijn.
Fooled again, er komen er nog talloze, er is al geopperd maandelijkse boosterprikken te gaan geven om het immuunsysteem te versterken, yeah right, lees; totaal te vernietigen.

Het Jansen vaccin komt oorspronkelijk van Johnson and Johnson.
De naam is bewust verandert, anders zouden mensen wel eens kunnen graven in de vaccinatie en medicijnschade die ze in het verleden veroorzaakt hebben in de VS.
Miljarden aan schadeclaims hebben ze daar moeten betalen.

Nu niet, want alle 4 de vaccins zijn geen vaccins, maar experimentele medische gentherapie, dit is op slinkse wijze omzeild om de shit zo snel mogelijk op de markt te kunnen brengen.
Anders zouden onderzoeken en trials jaren gaan duren,nu niet.
De experimentele fase duurt, als ik het goed heb, tot eind 2023, waar iedereen dus brainwashed, 'vrijwillig' aan mee doet.
Bij vaccinatieschade iemand aansprakelijk stellen is hiermee onmogelijk gemaakt, je kunt niemand aanklagen of schadeclaims eisen, bij de farmaceuten niet, de regering niet etc.
Mensen hebben zelf ( onder misleiding ) toestemming gegeven mee te doen aan een experiment en zijn als enige verantwoordelijk voor de gevolgen.

Volgens Hugo G. zijn al de vaccins volledig veilig en effectief, wat onmogelijk vooraf gesteld kan worden als het nog in die proeffase zit.

Eerdere proeven met deze MRNA technologie op fretten,katten en ratten, resulteerde in de dood van alle dieren.
Conclusie was dat menselijke proeven nog niet mogelijk waren vanwege de variabelen en defaults, volgens de uitvinder van die technologie.

Volgens patent mensen betekend het zelfs als er een gepatenteerde substantie ingespoten is dat je eigendom word van degene die het patent in handen heeft.
Je bent n.m.l. niet meer een uniek mens maar hybride, ze kunnen doen met je wat ze willen.

Maar ja wie ben ik.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 17 jul 2021, 17:44

Fenna schreef:
17 jul 2021, 17:29
Wederom :post: Osiris.

De overheid wil de angst er in houden.
Stel je voor dat de makke schapen ineens inzien dat het virus nu is verworden tot een doorsnee verkoudheid, dan spat de bubbel uiteen.

Straks word voor iedere verkoudheid met een R waarde van boven de 1 de hele trukendoos weer opengetrokken en kunnen we weer voor straf in huis blijven.

Alles wat plezier geeft word als eerste weer verboden, zoals horeca en evenementen die buiten afspelen waarvan reeds bewezen is middels onderzoek van fieldlab dat dat geen besmettingshaarden zijn.
Horeca na 12 uur dicht?
Ben je dan ineens besmettelijk?
Je reinste onzin.
Nu gaan de liefhebbers in groepjes uit zicht bijelkaar klitten en is er helemaal geen controle, dus slaan ze ook met die maatregel de plank compleet mis.

Als het daar nou allemaal fout gaat, zou je verwachten dat het in een supermarkt helemaal mis moet gaan omdat men daar geen anderhalve meter kan handhaven en je met meer dan 100 mensen tegelijk kris kras op een klein oppervlak door winkel mag banjeren en van alles met je handen mag pakken.
En waarom mogen prostituees wel werken waar klanten in op een onder haar liggen, die branche zou bij uitstek een besmettingsbron moeten zijn, want een klant op anderhalve meter afwerken is niet mogelijk, maar daar hoor je niets over.
Alles wat na de eerste keer genoemde Covid-19 is gekomen, is een leugen Fen, ook die 1 1/2 meter social distancing, stamt uit communistische Sovjet Unie als crowd controll.
Als bewezen word dat Covid - 19 niet als virus bestaat,valt het hele kaartenhuis in elkaar.

Mensen moeten eens opzoeken wat het Lockstep Scenario is, of Event 201, or for that matter, de Biedermann methode, toegepast op krijgsgevangenen en criminelen om hun wil te breken.
En leg die dingen eens over wat de afgelopen 1 1/2 jaar is gebeurd, shocking !
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 17 jul 2021, 18:04

Osiris schreef:
17 jul 2021, 17:44
Mensen moeten eens opzoeken wat het Lockstep Scenario is, of Event 201, or for that matter, de Biedermann methode, toegepast op krijgsgevangenen en criminelen om hun wil te breken.
Ga ik zeker mij in verdiepen .
Bedankt voor de tip.;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 17 jul 2021, 20:57

De Amerikaanse journalist Catt Sadler is besmet met het coronavirus. De journalist, die vooral verslaggeving doet voor entertainmentsites als E! Online, heeft haar twee coronaprikken al gehad. "Ik ben volledig gevaccineerd en ik heb alsnog Covid-19. Dit vertel ik jullie zodat jullie begrijpen dat de pandemie nog NIET voorbij is", schrijft Sadler op Instagram.

Ze heeft naar eigen zeggen de besmettelijkere Delta-variant van het virus te pakken. "Artsen zeiden dat ik niet hele heftige symptomen zou hebben. Nou, dat is bij mij niet het geval." Na enkele dagen koorts, hoofdpijn en vermoeidheid begint ze zich wel al iets beter te voelen. "Over een paar dagen ben ik er denk ik wel weer bovenop."

De 46-jarige journalist roept haar volgers op om voorzichtig te blijven "of je nou geprikt bent of niet". "Ik ben geen arts of expert, maar als je op drukke plekken bent, bescherm jezelf en draag een mondkapje."

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... hp&pc=U531
voorlopig is er gif in je lichaam gespoten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 17 jul 2021, 21:49

https://www.openvaers.com/covid-data/mortality
Rechts boven bij, Covid Vaccine Data, kan je zien waaraan en hoeveel.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 17 jul 2021, 22:09

Witte wel schreef:
17 jul 2021, 21:49
https://www.openvaers.com/covid-data/mortality
Rechts boven bij, Covid Vaccine Data, kan je zien waaraan en hoeveel.
Krijg link niet geopend.

Eudravigilance moet het ook op te vinden zijn, voor Europa weliswaar.
Anderen hadden de cijfers al laten zien, kon zelf niet zo gauw de juiste plek vinden.

Laatste keer week geleden ong. voor Europa zo'n 18.000 doden en geloof 400.000 ernstige bijwerkingen.
Echter zijn dit niet de werkelijke cijfers, geschiedenis van de site leert dat meestal maar 1% daadwerkelijk gemeld word.

Normaliter zouden artsen dit door moeten geven , maar huidig protocol voor de MRNA vaccins is dat er geen link gelegd mag worden.
Merkte dat toen collega onwel werd, benauwd,hartkloppingen, opgehaald door ambulance, personeel zei in ambulance oorzaak van het vaccin dag ervoor.
Eenmaal in ziekenhuis ontkende arts in alle toonaarden.

Dus meldingen zijn afhankelijk van familie of nabestaanden, weten meestal niet af van de meldingssite.
Dus bovenstaande cijfers moet je x 100 doen, voor ongeveer de werkelijke aantallen.
En die zijn schrikbarend.

Zal bij Vaers ws hetzelfde zijn.

Wat nou Hugo Goebels; " vaccinaties zijn volledig veilig en uitvoerig getest, slechts enkel geval lichte bijwerkingen '.

Nazi.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 18 jul 2021, 09:12

WEF adviseert SWAT teams van deur tot deur in te zetten bij vaccinweigeraars ?
Gelooft iemand nog dat het om een virus gaat ?

Velen vinden dit een dubieuze site, fine.
Al is maar de helft waar van wat er hier gesteld word...
Meerdere links in het artikel om het zelf te bepalen.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/w ... accineren/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 18 jul 2021, 09:29

Ben tegen geweld, maar als ze voor de deur staan, kunnen ze op een bijl in de nek krijgen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 18 jul 2021, 09:36

Osiris schreef:
18 jul 2021, 09:12
WEF adviseert SWAT teams van deur tot deur in te zetten bij vaccinweigeraars ?
Gelooft iemand nog dat het om een virus gaat ?

Velen vinden dit een dubieuze site, fine.
Al is maar de helft waar van wat er hier gesteld word...
Meerdere links in het artikel om het zelf te bepalen.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/w ... accineren/
Dit geloof ik inderdaad niet.
De Europese Raad heeft het verplicht vaccineren verboden.
Lees in de link👇🏻
https://pace.coe.int/en/files/29004/html
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 18 jul 2021, 09:42

Is een beetje geleden dat ik nog op xandernieuws heb geweest...zoals ik zie is er over vaccinatie veel bijgekomen...
Mja, ik weet welke weg ik heb bewandelt en weet dat ik heb gepoogd om me af te keren van de wereld die niet de mijne is, toch is me die connectie door het roken opnieuw ontnomen, dus interesseert het me geen bal meer of ik kom te overlijden, als ik deel ben van de depopulatiedoel dan is dat maar zo, ik weet dat ik na dit leven nu al weet wat ik beter anders had gedaan, je kunt nu eenmaal niet tegen een te sterk collectief angstveld opstaan, perceptie, suggestie en narratief werk dat dat veld doet standhouden, maar daarom voel ik niet dat ik gefaald heb, ik weet dat ik veel heb begrepen maar weinig in te brengen heb tegen mensen die te sterk koppig overtuigd zijn van hun eigen gelijk met ongekend gevolgen tijdens als na dit leven...je weet niet wat de toekomst is maar de toekomst kan wel gecreëerd worden, dat laatste is wat er nu aan het gebeuren is.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 18 jul 2021, 09:49

Fenna schreef:
18 jul 2021, 09:36
Osiris schreef:
18 jul 2021, 09:12
WEF adviseert SWAT teams van deur tot deur in te zetten bij vaccinweigeraars ?
Gelooft iemand nog dat het om een virus gaat ?

Velen vinden dit een dubieuze site, fine.
Al is maar de helft waar van wat er hier gesteld word...
Meerdere links in het artikel om het zelf te bepalen.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/w ... accineren/
Dit geloof ik inderdaad niet.
De Europese Raad heeft het verplicht vaccineren verboden.
Lees in de link👇🏻
https://pace.coe.int/en/files/29004/html
Er is verbod en tegelijkertijd wel een gedwongen situatie...problem - solution reaction is zonder vooronderzoek en andere bijkomende onderzoek na vaccinatie een compleet ontkennend verhaal geworden ondanks de bewijzen....allemaal bijkomstigheid depopulatiemethode biedt nu de kans om aan die voorwaarde te voldoen...rest my case...ik zal al blij zijn dat ik er al bij al nog goed doorkom, maar het zit nu eenmaal in mijn lijf en dat gaat niet meer weg...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

gusteman

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gusteman » 18 jul 2021, 11:50

Osiris schreef:
18 jul 2021, 09:12
Velen vinden dit een dubieuze site, fine.
En da's maar goed ook.
Trouwens, hoeveel is dat eigenlijk, 'velen'?
Heb je daar cijfers over?

Ik zoek al jaren tevergeefs op die website naar informatie over diegene die er achter steekt.
Niet omdat ik die persoon (personen?) wil lastig vallen maar gewoon vanuit de denkpiste: iemand die weigert kenbaar te maken wie hij/zij in werkelijkheid is heeft iets weg te steken. Dat is oneerlijk, zoveel is wel duidelijk, dus: foetsie vertrouwen.

En als er zouden lieden zijn die denken dat het verhullen van die identiteit zou moeten dienen om die persoon te beschermen tegen acties door de overheid: Xandernieuws wordt gepubliceerd op internet via een server; als de overheid hem zou willen de mond snoeren dan doen ze dat binnen een mum van tijd.
En als ze de eigenaar van de website zouden willen aanhouden dan zat die al lang achter tralies.
Er is geen enkele verdedigbare grond voor het weigeren van openbaar maken van de identiteit van de eigenaar. Behalve wanneer die eigenaar weet dat hij/zij leugens publiceert; dan zou het kunnen nuttig zijn om zich in te dekken tegen aanklachten wegens smaad/eerroof/destabilisering van de maatschappij enzovoort.

En dan is er natuurlijk nog de achterliggende gedachte dat Xandernieuws wordt verspreid via servers in Wit-Rusland (zoals trouwens nog een aantal dubieuze 'waarheidverspreiders') en in dat land geen wetgeving over internetpublicaties bestaat.
Xandernieuws vergeet echter dat dit enkel van toepassing is tot aan de grenzen van Wit-Rusland, daarbuiten geldt de wetgeving van de landen waar de website kan bekeken worden.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 18 jul 2021, 13:44

Je bent enkel eigenaar van intellectueel werk dat je publiceert, iemand dat onderzoek doet kent maar twee opties publicatie van een artikel met het gevolg dat hij/zij op grond van dat artikel kan ontslagen worden omdat hij/zij de waarheid verspreid, ofwel het artikel bewust niet publiceren en de job behouden...in beide gevallen zal de auteur altijd een risico oplopen, bij het ene verlies en het recht om te publiceren bij het andere achterhalen andere collega's dat hij/zij dat niet heeft gepubliceerd na rondgang bij collega's en is het risico hetzelfde als bij het eerste...maar weet als je de waarheid kent en weet waarom dat dan achterhouden als er collega's het advies geven om ze niet te publiceren, de meesten zullen dat laatste altijd mogelijkerwijze opvolgen en is er een collega dat juist het geadviseerde niet te publiceren artikel mits wijzigen in het origineel wel publiceert, dat vind ik oneerlijk !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 18 jul 2021, 20:22

Witte wel schreef:
16 jul 2021, 21:43
Ik adviseer je het boek Pandemie van de angst, van Kees van der Pijl, eens te lezen Osiris. Dat opent je ogen nog meer.
Pandemie van de angst behandelt de coronapandemie in breder geopolitiek kader. Van der Pijl wint er geen doekjes om: het gaat om een angstpandemie, en niet om een grieppandemie.
Alle lijntjes worden beschreven, echt een aanrader.
Ik herhaal hem voor jou even gusteman. Als je wilt weten wie aan de touwtjes trekt, dan zou je deze eens moeten lezen. Alle beweringen met verwijzingen en bronvermeldingen. Ik heb ze niet allemaal geteld maar het zijn er zeker 400. Hij staat alleen niet online en is ook in eigen beheer uitgegeven.
Het internet zal je niet de antwoorden geven gusteman, dat is al volledig onder controle. ook dat staat allemaal te lezen en dan begrijp je waarom je het internet nu net niet moet gebruiken als betrouwbare bron. Internet is enkel een hulpmiddel wat je op een bepaalde manier moet gebruiken. Zoals je zelf al schreef, het internet weet wat je doet en bezoekt. Daarvoor zijn al jaren geleden enorme ICT projecten opgestart waar miljoenen dollars in geïnvesteerd zijn. Ik heb al vaker geschreven, volg de geldstromen en je krijgt antwoorden op vragen die tot nu toe onbeantwoord bleven.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 18 jul 2021, 22:51

Het kan natuurlijk ook dat Xandernieuws geen leugens verteld, maar via de 'reguliere servers' verketterd,gecensureerd,geboycot en eraf gegooid is.
Wat al met talloze sites gebeurt is, die een ander verhaal hadden, zeker afgelopen anderhalf jaar, dan het 'officiele' propaganda/leugenverhaal.
Google,Instagram,Facebook,Youtube, Vimeo etc etc hebben dat al duidelijk laten zien.

Noodgedwongen zullen ze dan via andere servers moeten gaan opereren, om toch de waarheid naar buiten te kunnen brengen.
Als de eigenaar van de site dan probeert zijn anonimiteit te bewaren, snap ik dat volledig.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie